quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu ook Hans, want niet uitgespeeld.
Bij mij is die voidquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:01 schreef TjjWester het volgende:
Nope, de grote wedkantoren hanteren de 1 set regel.
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.quote:
En dat terwijl ie er in Munchen nog in 2 sets van had gewonnen .... ik had het al wel verwacht .. jammer helaasquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
Ai ... ging ie nu op matchpoint in de TB door zn enkel? Boeien !! Fokkie door
Een verliezende Rune is altijd genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Karatsev is altijd al een alles of niets speler geweest met dat gebeuk van 'm. Als het lukt komt ie ver. Als het niet lukt zit ie binnen 2 rondes weer thuis.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Halve finale inmiddelsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakeldequote:Op donderdag 4 mei 2023 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vadermepper OUT. Stuff nu als lucky loser in de halve finale tegen de man die hem in de kwalificaties uitschakelde: Karatsev.
Career highest ranking ineensquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakelde. Gewoon finale van een Masters voor hem...
1.5 dan ... maar ben geswitched naar de Spaans TVE... daar doen ze dus interviews met bekende Spanjolen in het publiek tussen de breaks door .. wel grappigquote:Op zondag 7 mei 2023 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Albert Mantingh: "Alcaraz is 20. Struff is 33, dus bijna twee keer zo oud."
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.quote:
Tot de finale hadden ze leukere kleren aan. Vond dit geen succes.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
En opvallend hoe die ballenmeisjes gestyled worden .... Speciaal voor de finale nieuw outfitje ...
Je had toch gewoon "stroef" kunnen schrijven? Dan klopt het qua uitspraak.quote:
Dat laatste idd ... die rokjes waren wulpser ...quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.
[..]
Tot de finale hadden ze leukere kleren aan. Vond dit geen succes.
33/20=1.65quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.
[..]
Een zogenaamde "175" challenger, dus wel iets hoger in rang.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:06 schreef wimderon het volgende:
Murray wint weer eens een toernooitje, jawel!
Wel een challenger (al was het veld zeker 250-waardig).
Als hij die break op 1-1 3e set had gemaakt....quote:
Uncle Toniquote:Op zondag 7 mei 2023 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wie zit er de hele tijd zo overspannen te schreeuwen, Alcaraz' vader?
Ik hoor net dat er behoorlijk wat kritiek is gekomen... Voor de belangrijke wedstrijden werden dus echt modellen ingehuurd en de mindere wedstrijden werden gedaan door gewoon kinderen zoals overal ...quote:Op zondag 7 mei 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste idd ... die rokjes waren wulpser ...
quote:Andy Murray is woest op umpire en krijgt uiteindelijk gelijk, maar géén punt: “Ze dachten dat ik valsspeelde”
Andy Murray ging er deze week meteen uit op het tennistoernooi van Rome, dat altijd gehouden wordt in de laatste rechte lijn richting Roland Garros. Hij verloor in drie sets van Fabio Fognini. Onderweg zorgde de Brit voor een controversieel moment.
Fognini won een rally met een knappe lob, maar Murray was het niet eens met de beslissing van de scheidsrechter. Hij ging in discussie met de umpire Mohamed Lahyani. Die zag de bal echter ook binnen en dus moest Murray afdruipen. Hoewel hij nog wel even zijn gelijk wilde halen. “Je weet dat je verkeerd bent, Mo. Je weet dat je verkeerd bent”, sneerde hij.
Terwijl het Italiaanse publiek de Brit uitfloot, kwam er een beeld op het grote scherm waaruit bleek dat de bal écht buiten was. Wat overigens geen gevolgen had, want van een officiële hawk-eye is geen sprake in Rome. “Een stadion vol Italianen die mij uitfluiten omdat ze denken dat ik probeer vals te spelen, gewoon omdat Mo de afdruk niet kon lezen. Schol, vriend”, sakkerde Murray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |