Wat zal dat paardenhoofd zit rot geschrokken zijn 😱quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
Die Weski is vast op een dag wakker geworden met een paardenhoofd in haar bed![]()
Dus dan ben je een kopstuk van de Italiaanse maffia en bang voor Taghiquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
Die Weski is vast op een dag wakker geworden met een paardenhoofd in haar bed![]()
quote:Volgens een bron rond het onderzoek naar Imperiale, is de Italiaanse drugshandelaar zeer terughoudend geweest in het verklaren over Ridouan Taghi en zijn familie. De Italiaan zou vrezen dat zijn familie iets wordt aangedaan als hij dat wel doet.
Vergane glorie hoor, die Italianen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus dan ben je een kopstuk van de Italiaanse maffia en bang voor Taghi
[..]
Ja, die zijn natuurlijk zelf ook niet vies van iemand z'n familie wat aandoen. Ze kijken wel uitquote:Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Klopt, al gelden daar nog wel tikje meer 'wetten' dan voor die cokemocro's heb ik het idee.quote:Op zondag 30 april 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die zijn natuurlijk zelf ook niet vies van iemand z'n familie wat aandoen. Ze kijken wel uit
Komt dat bewijs dat in de krant genoemd is niet uit de strafzaak tegen de neef van Taghi? Die advocaat die net veroordeeld is wegens lekken?quote:Op zondag 30 april 2023 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, al gelden daar nog wel tikje meer 'wetten' dan voor die cokemocro's heb ik het idee.
In wilde weg schieten waar onschuldigen omheen lopen is niet heel gebruikelijk bijvoorbeeld.
Fucked up allemaal
Dat artikel in de krant is trouwens absurd. Allemaal letterlijke stukken bewijsmateriaal uit de zaak. Ik snap daar niets van. Hoe kan dat zo makkelijk en zo snel op straat liggen en waarom bericht de krant over de inhoud ervan, en dan weer níet over het lekken van die inhoud überhaupt
Benieuwd wie de eerstvolgende dooie is
Het OM lekt aan alle kanten, maar als ze die lastige advocate die vaak vinger op de zere plekken bij het OM legt opsluiten dan is dat voor haar eigen veiligheid, of hebben ze echt wel een sterke zaak....quote:Op zondag 30 april 2023 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, al gelden daar nog wel tikje meer 'wetten' dan voor die cokemocro's heb ik het idee.
In wilde weg schieten waar onschuldigen omheen lopen is niet heel gebruikelijk bijvoorbeeld.
Fucked up allemaal
Dat artikel in de krant is trouwens absurd. Allemaal letterlijke stukken bewijsmateriaal uit de zaak. Ik snap daar niets van. Hoe kan dat zo makkelijk en zo snel op straat liggen en waarom bericht de krant over de inhoud ervan, en dan weer níet over het lekken van die inhoud überhaupt
Benieuwd wie de eerstvolgende dooie is
Vermoed dat die beperkingen er niet lang meer opzitten. Dat er vanuit justitie wel gelekt wordt naar de media terwijl zij in beperkingen moet blijven schuurt nogal met elkaar.quote:Op zondag 30 april 2023 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het OM lekt aan alle kanten, maar als ze die lastige advocate die vaak vinger op de zere plekken bij het OM legt opsluiten dan is dat voor haar eigen veiligheid, of hebben ze echt wel een sterke zaak....
Imperiale zal ook wel wat te vrezen hebben van z'n landgenoten.quote:Op zondag 30 april 2023 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
De baas van het OM vorige week op tv, nu dit lek, het beeld is al neergezet en Weski zou heel erg haar best moeten doen om dat nog bij te stellen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vermoed dat die beperkingen er niet lang meer opzitten. Dat er vanuit justitie wel gelekt wordt naar de media terwijl zij in beperkingen moet blijven schuurt nogal met elkaar.
Geen idee, staat volgens mij geen bron bij. Of ik keek niet goed.quote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat bewijs dat in de krant genoemd is niet uit de strafzaak tegen de neef van Taghi? Die advocaat die net veroordeeld is wegens lekken?
-edit: Ja, je hebt gelijk iddquote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat bewijs dat in de krant genoemd is niet uit de strafzaak tegen de neef van Taghi? Die advocaat die net veroordeeld is wegens lekken?
Hier is gewoon echt hard ingrijpen nodig, maar ik heb het idee dat we dit in Nederland niet aankunnen en onze minister van justitie de situatie ook nog steeds niet voldoende inschat.quote:Op zondag 30 april 2023 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is gewoon 1 grote shitzooi. Meer kan ik er niet van maken.
Sugar Lee Gothic dan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:35 schreef Papabear het volgende:
Als ik haar zie moet ik altijd weer aan Suger Lee Hooper denken
quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deed Derk Wiersum ook. Bij het soort nietsontziende gekken als Taghi die ook nog eens niets meer te verliezen hebben is niemand veilig.
Wiersum was advocaat van een kroongetuige, niet van Taghi.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Zo'n malloot verpest het voor de andere criminelen...die krijgen straks niemand meer als advocaat.
Dat is mij bekend. Je punt?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:06 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Wiersum was advocaat van een kroongetuige, niet van Taghi.
omdathet niet strafbaar is om familie te zijn van. Alleen als er verdenkingen zijn van individuen kan er een zaak om heen gebouwd worden. Wij leven in een rechtstaat en gelukkig hebben we hier rechten als individuebn en vanuit is het gerecht opgebouwd.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier is gewoon echt hard ingrijpen nodig, maar ik heb het idee dat we dit in Nederland niet aankunnen en onze minister van justitie de situatie ook nog steeds niet voldoende inschat.
En wtf, waarom zit nog niet die complete Familie Taghi in hechtenis?
Ja maar het lijkt me duidelijk uit dat beveiligde telefoonverkeer dat zij ook onderdeel uitmaken van een/de criminele organisatie, dmv het een advocaat onder druk zetten om berichten door te geven. Net zo strafbaar toch? Het gaat hier niet om boodschappenlijstjes of liefdesbrieven.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
omdathet niet strafbaar is om familie te zijn van. Alleen als er verdenkingen zijn van individuen kan er een zaak om heen gebouwd worden. Wij leven in een rechtstaat en gelukkig hebben we hier rechten als individuebn en vanuit is het gerecht opgebouwd.
Wie zegt dat er nog geen familie leden zijn opgepak? Of misschien gaat het om familie leden wie al vast zitten. Kunnen ze niet bewijzen welke familieleden het precies zijn etc.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me duidelijk uit dat beveiligde telefoonverkeer dat zij ook onderdeel uitmaken van een/de criminele organisatie, dmv het een advocaat onder druk zetten om berichten door te geven. Net zo strafbaar toch? Het gaat hier niet om boodschappenlijstjes of liefdesbrieven.
Tja, we hebben tot nu toe van elke voortgang in deze case iets gehoord, ook bij de aanhouding van die neef. Nu blijft het verdacht stil. Misschien wel met een goede reden, who knows.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:20 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wie zegt dat er nog geen familie leden zijn opgepak? Of misschien gaat het om familie leden wie al vast zitten. Kunnen ze niet bewijzen welke familieleden het precies zijn etc.
Die hele familie zal wel onder een vergrootglas van justitie liggen. Maar je kunt natuurlijk moeilijk zomaar preventief fammilieleden oppakken.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, we hebben tot nu toe van elke voortgang in deze case iets gehoord, ook bij de aanhouding van die neef. Nu blijft het verdacht stil. Misschien wel met een goede reden, who knows.
Vrijdag zijn de twee weken om.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
Het is stiiiil in Weskiland/OM-land/Taghiland.
Klopsignalen op de muurquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Straks naar de EBI, gezellig in de cel naast Taghi
En dan vragen of Taghi namens haar via zijn contacten contact op te nemen met haar familiequote:
De ebi heeft 4 'vleugels' dus geen probleemquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Straks naar de EBI, gezellig in de cel naast Taghi
Vanwege te weinig bewijs lees ik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:54 schreef Dusthor92 het volgende:
30 Dagen verlengd. Lijkt me niet zomaar…
Iemand heeft een borreltje op denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege te weinig bewijs lees ik.
[ twitter ]
Onzin natuurlijk. Meneer is de weg kwijt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege te weinig bewijs lees ik.
[ twitter ]
Als er maar geen tekort aan eyeliner is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:36 schreef HiZ het volgende:
30 dagen. Je zou er nog wat van gaan denken.
Is er trouwens een tekort aan psychotica?
quote:Inez Weski geschorst en van eigen site gehaald
Advocaat Inez Weski is geschorst. Dat heeft de Orde van Advocaten bevestigd. Haar naam is ook van de website van Weski Advocaten gehaald.
De Orde van Advocaten laat in een reactie aan De Telegraaf weten: ,,Als deken van Rotterdam, en daarmee de deken van het arrondissement waar mijn collega mr. Weski onderdeel van is, valt het mij heel zwaar de raad van discipline te hebben moeten verzoeken om mr. Weski voorlopig te schorsen. Daarbij wil ik direct opmerken dat dit een orde-maatregel betreft en nadrukkelijk geen strafmaatregel.
Lopende het onderzoek van het OM mag een advocaat dan geen praktijk voeren. Deze maatregel wordt opgeheven als blijkt dat de verdenkingen ongegrond blijken. Het betreft dus, nogmaals, een ordemaatregel en geen strafmaatregel."
De Orde noemt de maatregel verder noodzakelijk omdat ,,mr. Weski op dit moment niet in staat is haar praktijk uit te oefenen."
https://www.telegraaf.nl/(...)n-eigen-site-gehaald
Ze is zelf ook niet moeders mooiste.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
quote:Inez Weski geschorst: ‘Dit doe je niet lichtvaardig’
Inez Weski staat niet langer op de website van het naar haar vernoemde advocatenkantoor. Ze is geschorst door de deken van de Orde van Advocaten in Rotterdam. Dit komt allemaal na het bericht dat haar detentie met 30 dagen wordt verlengd. Rechtbankverslaggever Saskia Belleman vertelt hoe er op het nieuws wordt gereageerd.
Fimpjes met Saskia Belleman:
https://www.telegraaf.nl/(...)je-niet-lichtvaardig
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.quote:
Ja dit is gruwelijk dat je je carriere zo moet afsluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:03 schreef capricia het volgende:
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.
Dat staat nog niet vast.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.
Nou, om vast te zitten als strafrechtadvocaat lijkt me niet bepaald iets waar je naar uitkijkt.quote:
Als ze geholpen heeft zonder bedreiging vind ik het geen persoonlijk drama voor haar.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:59 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nou, om vast te zitten als strafrechtadvocaat lijkt me niet bepaald iets waar je naar uitkijkt.
Nee, dan heeft ze het verdiend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ze geholpen heeft zonder bedreiging vind ik het geen persoonlijk drama voor haar.
Overigens geloof ik dat niet.
Ik denk dat dat geen optie is geweestquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:02 schreef quirina het volgende:
Ze had ook kunnen stoppen met Taghi’s advocaat te zijn.
Ja, heel leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:52 schreef quirina het volgende:
Echt wel.
Je laat je als advocaat toch niet bedreigen en gebruiken door je cliënt?
Behalve dat Guilt by association iets heel anders is, met je media.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ze is sowieso al guilty by association door de media.
Dat laatste is toch vrij normaal. Net als een schilder of bankier. In ruil voor beloning kunnen ze je gebruiken. Bedreigen is wat anders, maar als ik de berichten goed begrijp is het voor advocaten nog niet zo makkelijk daar melding van te doen / iets mee te doen. (Behalve weggaan natuurljk, maar daarmee zijn de bedreigingen wellicht niet weg)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:52 schreef quirina het volgende:
Echt wel.
Als men jou bedreigt met het omleggen van jouw naasten als jij niet exact doet wat ze willen/als jij stopt/als jij naar de politie gaat, dan heb je geen keus dan mee te werken om jouw naasten te beschermen.quote:
quote:’Advocaat Weski verkocht advocatenkantoor week voor arrestatie’
Rotterdam - De Rotterdamse advocate Inez Weski heeft haar advocatenkantoor verkocht. De timing van de verkoop is opmerkelijk: tien dagen na de verkoop werd Weski gearresteerd op verdenking van het doorspelen van boodschappen van en naar haar cliënt Ridouan Taghi in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught. Dat meldt het FD.
Weski heeft volgens het FD haar advocatenkantoor verkocht aan haar zoon Guy. Guy laat desgevraagd aan de krant weten dat de opmerkelijke timing op 'puur toeval' berust.
Weski stond Ridouan Taghi bij, hoofdverdachte in het liquidatieproces Marengo, maar legde na haar aanhouding de verdediging neer. Ze zou informatie van haar inmiddels ex-cliënt vanuit de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught met diens contacten in de buitenwereld hebben gedeeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)week-voor-arrestatie
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Tengano het volgende:
Ja maar zeg nou eerlijk precies 10 dagen. Geen 9 of 11 dus, maar precies 10! dagen.
Natuurlijk is dat geen toeval![]()
Dit is echt onderbuikpropaganda.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Tengano het volgende:
Ja maar zeg nou eerlijk precies 10 dagen. Geen 9 of 11 dus, maar precies 10! dagen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:06 schreef Tengano het volgende:
Dat je dat maal 45 kan doen en dan krijgen we het fantastisch getal 450 eruit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat is het magische aan die 10 dagen?
Lijkt me niet. Er zitten in 2 weken namelijk 10 werkdagen. Dat is geen toeval hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt onderbuikpropaganda.
Weerzinwekkend
En als je dat maal, ik noem maar iets, 1.48 doet kom je op 666 uit! Niet. Nor. Maal.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je dat maal 45 kan doen en dan krijgen we het fantastisch getal 450 eruit.
Als goed mens deal en gebruik je ook geen drugs, maar dat gebeurd ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:52 schreef quirina het volgende:
Echt wel.
Jij denkt dat ze nou eindelijk gitaarles wil gaan nemen? Dat zou inderdaad wel heel toevallig zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
En als je dat maal, ik noem maar iets, 1.48 doet kom je op 666 uit! Niet. Nor. Maal.
De LOEMINADIE zitten erachter 😱quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als je dat maal, ik noem maar iets, 1.48 doet kom je op 666 uit! Niet. Nor. Maal.
als jdat optelt dan krijg je 18 , dat meisjes officieel rijp zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ze dat ze gearresteerd ging worden, dit zaakje stinkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:04 schreef Leandra het volgende:
Als het geen toeval was dan wist ze dat die arrestatie eraan kwam, plus dat ik denk dat je dat niet zo even van de een op de andere dag regelt, en ze al op pensioenleeftijd is denk ik dat het idd toeval was.
Nu was het 10 dagen, als het een maand of 10 weken voor haar arrestatie was geweest dan had men het ook opmerkelijk gevonden.
Stiekem zit ze niet in de cel maar ergens te chillen op de Kaaiman eilanden, dit is puur ter afleiding voor de Taghi-maffiaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ze dat ze gearresteerd ging worden, dit zaakje stinkt.
Zou best kunnen. Ik denk dat je haar zonder eyeliner ook niet eens zou kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef roos94 het volgende:
Stiekem zit ze niet in de cel maar ergens te chillen op de Kaaiman eilanden, dit is puur ter afleiding voor de Taghi-maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er één iemand is die goed kan bedreigen en het ook nog eens waar kan maken is het Taghi wel. Als je in zo'n situatie komt piep je wel anders hoor. Wat? We schieten je zoon dood.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:52 schreef quirina het volgende:
Echt wel.
Alle mensen en collega's die haar wel kennen zeggen dat ze absoluut niet (enorm) fout is. Die geloof ik dus maar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Wel apart dat bijna iedere er wel vanuit gaat dat ze vast wel bedreigd is geworden terwijl niemand haar persoonlijk kent. Misschien is ze zelf ook wel enorm fout wie zal het zeggen.
Dat komt vooral door de reputatie van Taghi, die legt iedereen om die hem in de weg zit.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Wel apart dat bijna iedere er wel vanuit gaat dat ze vast wel bedreigd is geworden terwijl niemand haar persoonlijk kent. Misschien is ze zelf ook wel enorm fout wie zal het zeggen.
We weten in ieder geval dat Nabil B. in 2017 hier al over sprak. Uit het Parool:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
quote:Kroongetuige in 2017: ‘Inez is plat’
Kroongetuige Nabil B. zei de recherche al op 18 maart 2017 dat Inez Weski volgens hem ‘plat’ is. Hij sprak over verdachten in de grote zaak 26Koper, over een enorm wapenarsenaal dat in Nieuwegein was aangetroffen en een forse groep verdachten die liquidaties hadden voorbereid – volgens Nabil B. in opdracht van Ridouan Taghi. “Ik heb ook vernomen dat lnez Weski heel veel jongens in de zaak heeft meegenomen. (…) Dat weet ik gewoon, ik weet dat lnez plat is,” zei Nabil B.
Weski had volgens hem ‘een briefje’ gekregen dat ze aan verdachten doorspeelde: ‘Van hé, als je je bek niet houdt, dat die en die worden omgelegd.’
Op 15 februari 2018 verklaarde de kroongetuige ‘dat niet alle raadsmannen te vertrouwen zijn en zo lek zijn als een mandje’. “Als hij (Taghi) morgen vast zit, ja, dan kan je er wel van uit gaan dat er gecommuniceerd gaat worden via een raadsman. Dat weet ik.”
Er gingen inderdaad al langer geruchten over Weski en haar (nogal innige) banden met haar cliënten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Nabil B. in 2017 hier al over sprak. Uit het Parool:
[..]
Natuurlijk zeggen ze dat. Zo goedgelovig moet je ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle mensen en collega's die haar wel kennen zeggen dat ze absoluut niet (enorm) fout is. Die geloof ik dus maar.
Jij weet het natuurlijk beter?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:47 schreef Discombobulate het volgende:
Natuurlijk zeggen ze dat. Zo goedgelovig moet je ook weer niet zijn.
Hoe goed kennen die collega's haar nou echt? Volgens mij zijn het er sowieso niet veel die dit zeiden de rest praat elkaar gewoon na.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij weet het natuurlijk beter?
Want jij kent haar goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |