Tja, we hebben tot nu toe van elke voortgang in deze case iets gehoord, ook bij de aanhouding van die neef. Nu blijft het verdacht stil. Misschien wel met een goede reden, who knows.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:20 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wie zegt dat er nog geen familie leden zijn opgepak? Of misschien gaat het om familie leden wie al vast zitten. Kunnen ze niet bewijzen welke familieleden het precies zijn etc.
Die hele familie zal wel onder een vergrootglas van justitie liggen. Maar je kunt natuurlijk moeilijk zomaar preventief fammilieleden oppakken.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, we hebben tot nu toe van elke voortgang in deze case iets gehoord, ook bij de aanhouding van die neef. Nu blijft het verdacht stil. Misschien wel met een goede reden, who knows.
Vrijdag zijn de twee weken om.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
Het is stiiiil in Weskiland/OM-land/Taghiland.
Klopsignalen op de muurquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Straks naar de EBI, gezellig in de cel naast Taghi
En dan vragen of Taghi namens haar via zijn contacten contact op te nemen met haar familiequote:
De ebi heeft 4 'vleugels' dus geen probleemquote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Straks naar de EBI, gezellig in de cel naast Taghi
Vanwege te weinig bewijs lees ik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:54 schreef Dusthor92 het volgende:
30 Dagen verlengd. Lijkt me niet zomaar…
Iemand heeft een borreltje op denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege te weinig bewijs lees ik.
[ twitter ]
Onzin natuurlijk. Meneer is de weg kwijt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege te weinig bewijs lees ik.
[ twitter ]
Als er maar geen tekort aan eyeliner is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:36 schreef HiZ het volgende:
30 dagen. Je zou er nog wat van gaan denken.
Is er trouwens een tekort aan psychotica?
quote:Inez Weski geschorst en van eigen site gehaald
Advocaat Inez Weski is geschorst. Dat heeft de Orde van Advocaten bevestigd. Haar naam is ook van de website van Weski Advocaten gehaald.
De Orde van Advocaten laat in een reactie aan De Telegraaf weten: ,,Als deken van Rotterdam, en daarmee de deken van het arrondissement waar mijn collega mr. Weski onderdeel van is, valt het mij heel zwaar de raad van discipline te hebben moeten verzoeken om mr. Weski voorlopig te schorsen. Daarbij wil ik direct opmerken dat dit een orde-maatregel betreft en nadrukkelijk geen strafmaatregel.
Lopende het onderzoek van het OM mag een advocaat dan geen praktijk voeren. Deze maatregel wordt opgeheven als blijkt dat de verdenkingen ongegrond blijken. Het betreft dus, nogmaals, een ordemaatregel en geen strafmaatregel."
De Orde noemt de maatregel verder noodzakelijk omdat ,,mr. Weski op dit moment niet in staat is haar praktijk uit te oefenen."
https://www.telegraaf.nl/(...)n-eigen-site-gehaald
Ze is zelf ook niet moeders mooiste.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:58 schreef TLC het volgende:
Die Weski is vast op een dag wakker geworden met een paardenhoofd in haar bed![]()
quote:Inez Weski geschorst: ‘Dit doe je niet lichtvaardig’
Inez Weski staat niet langer op de website van het naar haar vernoemde advocatenkantoor. Ze is geschorst door de deken van de Orde van Advocaten in Rotterdam. Dit komt allemaal na het bericht dat haar detentie met 30 dagen wordt verlengd. Rechtbankverslaggever Saskia Belleman vertelt hoe er op het nieuws wordt gereageerd.
Fimpjes met Saskia Belleman:
https://www.telegraaf.nl/(...)je-niet-lichtvaardig
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.quote:
Ja dit is gruwelijk dat je je carriere zo moet afsluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:03 schreef capricia het volgende:
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.
Dat staat nog niet vast.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het een groot persoonlijk drama voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |