Weinig beters dan een gure tietenbar in het oostblok maat.quote:Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er ook oprecht zin in.Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Die zou weer een heel eind op de rit moeten zijn, was laatst een interview met 'm op de socials. Maar niet meer dit seizoen lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 24 april 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig beters dan een gure tietenbar in het oostblok maat.
Dat snap ik. Voor de echte liefhebber van voetbalcultuur is die conference league een godsgeschenk.quote:Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er ook oprecht zin in.Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
Dat was bij Feyenoord thuis ook zo (en uit weet ik het niet helemaal meer). Ook niet raar toch. Toernooi wordt voor de meeste fans pas echt interessant als je wat meer tegen Marseille & Union Berlin achtige clubs aanloopt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wedden dat ineens alle Europese uitwedstrijden en thuiswedstrijden niet in 10 min uitverkopen
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:24 schreef Malavita het volgende:
Jaartje el of ecl kan gebeuren. We komen er snel genoeg weer bovenop.
Ach dat kan ook zo weer omdraaien met een paar aankopen en een trainer die er de schwung in brengt. Kijk naar Slot en Feyenoord, en als die na dit seizoen vertrekt dan is het ook maar de vraag wat er van over blijft.quote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.
Nu zit je echter met fundamentale problemen zoals een matig bestuur, onervaren coach en spelers die wekelijks door de mand vallen. Dan heb ik er weinig vertrouwen in.
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijvenquote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.
Nu zit je echter met fundamentale problemen zoals een matig bestuur, onervaren coach en spelers die wekelijks door de mand vallen. Dan heb ik er weinig vertrouwen in.
Als je in de Conference League komt en bakken geld misloopt, wordt het wel een moeilijker verhaal. Dan zit je nog steeds met torenhoge salarissen, een bestuur dat niet functioneert, en in het algemeen een hopeloos vooruitzicht. Bij Feyenoord duurde het echt jaren om dat te boven te komen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijven
In een ideale wereld, inclusief stabiele club, heb je gelijk.. maar ik kan nu niet zo naar Ajax kijken.quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijven
we hebben wel wat meer geld om op terug te vallen. Maar moet niet te lang durenz 2e plek minimaal volgend jaar is wel belangrijk naast het goed doorselecterenquote:Op maandag 24 april 2023 14:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je in de Conference League komt en bakken geld misloopt, wordt het wel een moeilijker verhaal. Dan zit je nog steeds met torenhoge salarissen, een bestuur dat niet functioneert, en in het algemeen een hopeloos vooruitzicht. Bij Feyenoord duurde het echt jaren om dat te boven te komen.
Bij het voetbal regeren de resultaten, Feyenoord doet het goed, dankzij de trainer en hebben goed gescout maar is ondertussen een soort eenmanszaak geworden qua management, lijkt me geen gezonde situatie.quote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In een ideale wereld, inclusief stabiele club, heb je gelijk.. maar ik kan nu niet zo naar Ajax kijken.
Zeg maar het model waarmee Ajax jaren lang succes kon boeken? Een of twee dominante figurenquote:Op maandag 24 april 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij het voetbal regeren de resultaten, Feyenoord doet het goed, dankzij de trainer en hebben goed gescout maar is ondertussen een soort eenmanszaak geworden qua management, lijkt me geen gezonde situatie.
Bij Ajax is alles groter, dus ook het drama als het niet goed gaat, uiteindelijk gaat het erom dat de TD gericht spelers haalt en het liefst daar een goeie trainer bij en met de resultaten komt dan ook weer de rust.
In welke wereld leef jij? Eerder had je wel zinnige teksten, maar wat je de laatste tijd allemaal uitkraamtquote:Op maandag 24 april 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat je ook nog gewoon 2e wordt trouwens, het is niet dat PSV heel stabiel is en die hebben ook nog zat lastige potjes voor de boeg.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Eerder had je wel zinnige teksten, maar wat je de laatste tijd allemaal uitkraamt
Ja maar je ziet nu toch ook hoe gevaarlijk dat is.quote:Op maandag 24 april 2023 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeg maar het model waarmee Ajax jaren lang succes kon boeken? Een of twee dominante figuren
Dat denk ik ook ja. Zondag maar hopen op een bevlieging en een fijne heen- en terugreis.quote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat zowel PSV als Ajax nog wel punten laat liggen dit seizoen, maar ik denk wel dat PSV tweede eindigt en Ajax derde.
Ajax gaat ook niet alles winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, PSV kan zo weer steken laten vallen.
Ik ga voor het eerst met de bus. Normaal gesproken met de trein. Ik heb er niet heel veel zin inquote:Op maandag 24 april 2023 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Zondag maar hopen op een bevlieging en een fijne heen- en terugreis.
De finale toen tegen Zwolle, alle Goden heb 3,5 uur in de bus moeten wachten tot dat we terug naar Amsterdam gingen.
De Ajacieden hier zijn doorgaans zelfkritisch genoeg, daar heb je geen Feyenoorders voor nodig inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak en cynisme mag wel hè maar overdrijven is ook een vak.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat je ook nog gewoon 2e wordt trouwens, het is niet dat PSV heel stabiel is en die hebben ook nog zat lastige potjes voor de boeg.
Nou... Nee.quote:Op maandag 24 april 2023 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Ajacieden hier zijn doorgaans zelfkritisch genoeg, daar heb je geen Feyenoorders voor nodig inderdaad.
Dat was alleen jor_diiquote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Twee weken terug ging het machtige Cambuur het Feyenoord nog lastig maken
Ik zou maar oppassen dat jullie geen vierde worden met Twente, Utrecht en AZ voor de boeg
ze hebben voor 100 procent gelijk deze keerquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef KingRoland het volgende:
de nieuwe kale en kokkie is uit
@:lordvoldemort @:tjacka @:tarado @:powerloungen @:karina @:nober @:rambodirk
Hoe hij met die archivaris is om gegaan en nu dit weer.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Bogarde timmert bij Rondo ook nog maar eens een nagel in de kist van Van der Sar
https://www.bd.nl/nederla(...)-te-bellen~af535e00/
Ik zie t nu ja.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Bogarde timmert bij Rondo ook nog maar eens een nagel in de kist van Van der Sar
Tijd voor een goede revolutie. Edwin kon dingen heel goed, maar nu gaat er echt te veel fout.quote:Op maandag 24 april 2023 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Winston is een goede vent. Jonk had gelijk. Edwin is een debieltje.
Die heeft geen bord voor zijn hoofd maar een heel flatgebouwquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:44 schreef De_Pel het volgende:
Het houdt ook niet op met het lijstje schandalen en onvrede hè. Na oa Promes, Labyad, Nouri, de coronavlucht, Overmars, de archivaris, de kappersgrapjes, Reiziger, Davids, Seedorf, Ocampos, Ouaali, 1,5 jaar zoeken naar een TD, met oa een Ward die nog vakantie wil, Hamstra, Veldmate, opstappende bestuursleden, Alfred -De Telegraaf- Schreuder, zijn zaakwaarnemer etc etc is de club ondertussen wel echt compleet door en door verrot.
Kan me niet eens indenken hoe Edwin nog kan blijven zitten en zich nog durft te vertonen.
Misschien willen de Russen hem - en de hele bunker voor z’n taas - wel overnemenquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die heeft geen bord voor zijn hoofd maar een heel flatgebouw
Die gast is te koppig en heeft totaal geen zelfreflectie om zelf op te stappen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:44 schreef De_Pel het volgende:
Het houdt ook niet op met het lijstje schandalen en onvrede hè. Na oa Promes, Labyad, Nouri, de coronavlucht, Overmars, de archivaris, de kappersgrapjes, Reiziger, Davids, Seedorf, Ocampos, Ouaali, 1,5 jaar zoeken naar een TD, met oa een Ward die nog vakantie wil, Hamstra, Veldmate, opstappende bestuursleden, Alfred -De Telegraaf- Schreuder, zijn zaakwaarnemer etc etc is de club ondertussen wel echt compleet door en door verrot.
Kan me niet eens indenken hoe Edwin nog kan blijven zitten en zich nog durft te vertonen.
Goed om te zien dat hij nog steeds voor niemand buigt.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Tja Bogarde. Wat een belachelijk domme man is dat zeg, kwam heel slecht over.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Moet je ook wel hebben tenzij je wil dat Valentijn alles gaat bepalen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die heeft geen bord voor zijn hoofd maar een heel flatgebouw
Toen Flappie een paar weken terug aan diezelfde tafel zat werd hij nog net niet op het schild gehesen, zeker sponsorafspraken.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het ook niet met Bogarde, denk dat hij voetbaltechnisch en qua mentaliteit echt wel wat over kan brengen, maar er was ook dat akkefietje met grensoverschrijdend gedrag. Wellicht was dat ook een van de redenen om afscheid te nemen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja Bogarde. Wat een belachelijk domme man is dat zeg, kwam heel slecht over.
Er zijn dingen die slecht gaan bij Ajax maar dit is er niet een van. Bogarde kun je missen als kiespijn.
Daarom en als hij echt zo goed was dan zat hij nu wel in Manchester.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Bogarde, denk dat hij voetbaltechnisch en qua mentaliteit echt wel wat over kan brengen, maar er was ook dat akkefietje met grensoverschrijdend gedrag. Wellicht was dat ook een van de redenen om afscheid te nemen.
Dat grensoverschrijdende gedrag was de hoofdreden volgens mij ja. Maar verder is het ook niet veel hoor. De onvermijdelijke racismekaart werd gisteren ook weer getrokken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Bogarde, denk dat hij voetbaltechnisch en qua mentaliteit echt wel wat over kan brengen, maar er was ook dat akkefietje met grensoverschrijdend gedrag. Wellicht was dat ook een van de redenen om afscheid te nemen.
Heenreis is prima. Je wordt heerlijk ontvangen die dagquote:Op maandag 24 april 2023 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst met de bus. Normaal gesproken met de trein. Ik heb er niet heel veel zin in
Juist. Dat neemt niet weg dat ie wat reparatiewerk te doen heeft en eens kritisch naar zichzelf mag kijken. Als het zo instort als de trainer en TD vertrekken... dan mag je als algemeen directeur ook wel even in de spiegel kijken en wellicht de conclusie trekken dat het mooi geweest is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel hebben tenzij je wil dat Valentijn alles gaat bepalen.
Je moet zeker goed naar jezelf en naar de organisatie kijken maar ik ben niet zo van het koppensnellen, zeker als je niet weet wat je ervoor terug krijgt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Juist. Dat neemt niet weg dat ie wat reparatiewerk te doen heeft en eens kritisch naar zichzelf mag kijken. Als het zo instort als de trainer en TD vertrekken... dan mag je als algemeen directeur ook wel even in de spiegel kijken en wellicht de conclusie trekken dat het mooi geweest is.
Valentijn: negeren.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:31 schreef Heeinz het volgende:
Zondag lekker voor de vierde keer dit seizoen van PSV verliezen. Te gek voor woorden, dit kan echt niet
hebben ook veruit de beste selectie natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax nog steeds favoriet bij Unibet voor zondag
Om het met die quoteringen nou favoriet te noemen. Coinflipgod.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:47 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat een leegloop. Vanenburg ook weg.
(lol)quote:'Er is in de voetballerij in het algemeen en bij Ajax in het bijzonder veel veranderd. En naar mijn mening moet je je goed voelen bij hetgeen je doet. En ik voel me er niet meer prettig bij', zegt Vanenburg. die aangeeft niet te willen natrappen. 'Maar ik wil wel aangeven dat ik vind dat Ajax de verkeerde weg is ingeslagen. Het is op dit moment vooral data en kracht. En dat is niet hoe ik als individueel trainer wil werken. Ik ben als voetballer opgevoed en opgeleid op straat. Ik vind dat het voetbal altijd centraal moet staan, maar dat is helaas niet meer zo.'
Gratis geld!quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje was vorig jaar met de bus en kwam 5 minuten voor de aftrap binnenquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heenreis is prima. Je wordt heerlijk ontvangen die dag.
Ja dat is kut.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn broertje was vorig jaar met de bus en kwam 5 minuten voor de aftrap binnen
Wat een clubquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:47 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat een leegloop. Vanenburg ook weg.
Aardige gozer wel die Vanenburg, zag hem weleens individuele trainingen geven in het olympisch stadion, wat een traptechniek.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een club
Gelukkig hebben we de foto's nog
Klinkt als een zure boomer die niet tegen veranderingen kan.quote:
Typisch wel ja, ik heb toch de indruk dat dit komt door Hendriks, wel met hem eens dat het niveau omhoog moet want daar moet je altijd naar streven maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar de prominenten hebben het vooral druk met commissarissen die 30.000 ipv 20.000 euro krijgen
Als je de laatste maanden ziet en kijkt hoe alle voetbaltechnische mensen/cultuurbewaarders vertrekken, dat is niet goed. Lijkt me een stuk belangrijker dan hoeveel geld commissarissen krijgen voor het aanvaarden van een shitload aan juridisch risico/aansprakelijkheid.
Maurits ‘losersvlucht’ Hendriks staat inderdaad bekend om zijn tact en zijn vermogen mensen mee te nemen in processen. Oh wachtquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typisch wel ja, ik heb toch de indruk dat dit komt door Hendriks, wel met hem eens dat het niveau omhoog moet want daar moet je altijd naar streven maar het gaat ook om de manier waarop.
Onzin, Ajax is hard op weg weer een bestuursclub te worden zoals voor de Cruijff-revolutie en die revolutie was niet zonder reden. Hoeveel oud-spelers hebben we nu nog binnen de hogere functies van Ajax, nu Vanenburg en Reiziger ook nog deze zomer vertrekken? Enkel vd Sar ben ik bang.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Aloulu het volgende:
Van der Sar moet zich niet gek laten maken en gewoon op dezelfde weg door blijven gaan. Even schoon schip maken en goed doorpakken nu.. Zodra ze het volgende seizoen goed beginnen hoor je niemand meer. Zo gaat het altijd in de voetballerij. Hij is op de goede weg.
Nou er mogen van mij wel wat selectiespelers op zo'n losersvlucht worden gezet deze zomer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maurits ‘losersvlucht’ Hendriks staat inderdaad bekend om zijn tact en zijn vermogen mensen mee te nemen in processen. Oh wacht
Ja leuk, alleen staan we toch echt derde en geen vierde op dit moment en kunnen we zondag al een ticket pakken voor de EL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
https://twitter.com/TheEu(...)799949871824900?s=20
Ook zo'n omhoog gevallen accountquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
https://twitter.com/TheEu(...)799949871824900?s=20
Zo'n opmerking is wel het minste probleem als je als 4de eindigt (en de beker niet wint).quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n opmerking backfired straks wel hard.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Aloulu het volgende:
Van der Sar moet zich niet gek laten maken en gewoon op dezelfde weg door blijven gaan. Even schoon schip maken en goed doorpakken nu.. Zodra ze het volgende seizoen goed beginnen hoor je niemand meer. Zo gaat het altijd in de voetballerij. Hij is op de goede weg.
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef Scorpie het volgende:
Massale uitstroom van alle voetbalmensen.
Dit voorspelt niet veel goeds.
Nee en dat kunnen ook prima mannen van de oude stempel zijn voor wie het allemaal net een beetje te snel gaat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.
Het gaat ook om de trend niet om de specifieke personen en de trend is dat alle voetballers vertrekken en vervangen worden door niet-voetballers. Daar is 10 jaar geleden juist een hele strijd voor gevoerd, met als uitkomst een halve finale CL en finale EL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.
Hoe kom je aan een oranje clubcardquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:46 schreef RipCity het volgende:
Voor degene met een Oranje clubcard: je kan op site KNVB kaarten bestellen voor zondag. Dicht op het veld lange zijdeZonder trein/bus onzin.
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve garequote:
Of gewoon voor de kaartenhandel, ook met het oog op het EK volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve gare
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaarquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve gare
Rond de 60 euro goedkoopste.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaar
43 euro lange zijde neutrale vakken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaar
Was jij niet degene die Feyenoord - go ahead tickets tipte?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon voor de kaartenhandel, ook met het oog op het EK volgend jaar.
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Feyenoord - go ahead tickets tipte?
haha ah thanks man voor doorgeven toen!! Met opbrengst van je tip weer 4 scc's voor volgend seizoen bij psv weten te betalen. master tip was dat. Zonde dat ik toen idd dacht van: dit kan toch niet hele vak zo beschikbaar koop er maar niet teveel. Toch nog paar setjes gepakt dus goed getimed qua ideale wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.
Heb er ook 6 gekocht toen maar kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze niet gewoon aan Feyenoorders te geven voor inkoopprijs.
Geen probleemquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
haha ah thanks man voor doorgeven toen!! Met opbrengst van je tip weer 4 scc's voor volgend seizoen bij psv weten te betalen. master tip was dat. Zonde dat ik toen idd dacht van: dit kan toch niet hele vak zo beschikbaar koop er maar niet teveel. Toch nog paar setjes gepakt dus goed getimed qua ideale wedstrijd.
Oh dat scheelt een stuk. Dan ga ik de volgende keer gewoon met Oranje tickets.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
43 euro lange zijde neutrale vakken.
[ link | afbeelding ]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.
Heb er ook 6 gekocht toen maar kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze niet gewoon aan Feyenoorders te geven voor inkoopprijs.
Feyenoord topic volgenquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?
Ik heb die tip toen gewoon in het Feijenoordtopic geplaatst, kom er ook eens kijken, warm badquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?
Ik word daar altijd weggepest door @HMFuckyouall en @Divje . Ik pas wel op voor die gekken!quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord topic volgenWil je normaliter ook nooit komen maar als het geld oplevert is het het wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |