Zo'n opmerking is wel het minste probleem als je als 4de eindigt (en de beker niet wint).quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n opmerking backfired straks wel hard.
Ben je nou aan het trollen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Aloulu het volgende:
Van der Sar moet zich niet gek laten maken en gewoon op dezelfde weg door blijven gaan. Even schoon schip maken en goed doorpakken nu.. Zodra ze het volgende seizoen goed beginnen hoor je niemand meer. Zo gaat het altijd in de voetballerij. Hij is op de goede weg.
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef Scorpie het volgende:
Massale uitstroom van alle voetbalmensen.
Dit voorspelt niet veel goeds.
Nee en dat kunnen ook prima mannen van de oude stempel zijn voor wie het allemaal net een beetje te snel gaat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.
Het gaat ook om de trend niet om de specifieke personen en de trend is dat alle voetballers vertrekken en vervangen worden door niet-voetballers. Daar is 10 jaar geleden juist een hele strijd voor gevoerd, met als uitkomst een halve finale CL en finale EL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we Bogarde en Vanenburg niet groter maken dan ze zijn. Vooral Bogarde niet die is buiten schot gebleven doordat Marcie zo over de schreef ging.
Hoe kom je aan een oranje clubcardquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:46 schreef RipCity het volgende:
Voor degene met een Oranje clubcard: je kan op site KNVB kaarten bestellen voor zondag. Dicht op het veld lange zijdeZonder trein/bus onzin.
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve garequote:
Of gewoon voor de kaartenhandel, ook met het oog op het EK volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve gare
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaarquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is alleen voor degene die er al een hadden voor 11-4. Kan je op site KNVB aanvragen. Ook handig voor Johan cruijff schaal e.d. Kost 17.50 p/j maar kan je wel altijd betere kaarten kopen voor dit soort potjes. Voor mij altijd waard zodat je niet in zo'n trein of bus hoeft te zitten met stel halve gare
Rond de 60 euro goedkoopste.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaar
43 euro lange zijde neutrale vakken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur zijn tickets nu dan? Anders neem ik er een voor volgend jaar
Was jij niet degene die Feyenoord - go ahead tickets tipte?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon voor de kaartenhandel, ook met het oog op het EK volgend jaar.
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Feyenoord - go ahead tickets tipte?
haha ah thanks man voor doorgeven toen!! Met opbrengst van je tip weer 4 scc's voor volgend seizoen bij psv weten te betalen. master tip was dat. Zonde dat ik toen idd dacht van: dit kan toch niet hele vak zo beschikbaar koop er maar niet teveel. Toch nog paar setjes gepakt dus goed getimed qua ideale wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.
Heb er ook 6 gekocht toen maar kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze niet gewoon aan Feyenoorders te geven voor inkoopprijs.
Geen probleemquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
haha ah thanks man voor doorgeven toen!! Met opbrengst van je tip weer 4 scc's voor volgend seizoen bij psv weten te betalen. master tip was dat. Zonde dat ik toen idd dacht van: dit kan toch niet hele vak zo beschikbaar koop er maar niet teveel. Toch nog paar setjes gepakt dus goed getimed qua ideale wedstrijd.
Oh dat scheelt een stuk. Dan ga ik de volgende keer gewoon met Oranje tickets.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
43 euro lange zijde neutrale vakken.
[ link | afbeelding ]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.
Heb er ook 6 gekocht toen maar kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze niet gewoon aan Feyenoorders te geven voor inkoopprijs.
Feyenoord topic volgenquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?
Ik heb die tip toen gewoon in het Feijenoordtopic geplaatst, kom er ook eens kijken, warm badquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom tip je mij nooit met dit soort wedstrijden?
Ik word daar altijd weggepest door @HMFuckyouall en @Divje . Ik pas wel op voor die gekken!quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord topic volgenWil je normaliter ook nooit komen maar als het geld oplevert is het het wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |