Daarom en als hij echt zo goed was dan zat hij nu wel in Manchester.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Bogarde, denk dat hij voetbaltechnisch en qua mentaliteit echt wel wat over kan brengen, maar er was ook dat akkefietje met grensoverschrijdend gedrag. Wellicht was dat ook een van de redenen om afscheid te nemen.
Dat grensoverschrijdende gedrag was de hoofdreden volgens mij ja. Maar verder is het ook niet veel hoor. De onvermijdelijke racismekaart werd gisteren ook weer getrokken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Bogarde, denk dat hij voetbaltechnisch en qua mentaliteit echt wel wat over kan brengen, maar er was ook dat akkefietje met grensoverschrijdend gedrag. Wellicht was dat ook een van de redenen om afscheid te nemen.
Heenreis is prima. Je wordt heerlijk ontvangen die dagquote:Op maandag 24 april 2023 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst met de bus. Normaal gesproken met de trein. Ik heb er niet heel veel zin in
Juist. Dat neemt niet weg dat ie wat reparatiewerk te doen heeft en eens kritisch naar zichzelf mag kijken. Als het zo instort als de trainer en TD vertrekken... dan mag je als algemeen directeur ook wel even in de spiegel kijken en wellicht de conclusie trekken dat het mooi geweest is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook wel hebben tenzij je wil dat Valentijn alles gaat bepalen.
Je moet zeker goed naar jezelf en naar de organisatie kijken maar ik ben niet zo van het koppensnellen, zeker als je niet weet wat je ervoor terug krijgt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Juist. Dat neemt niet weg dat ie wat reparatiewerk te doen heeft en eens kritisch naar zichzelf mag kijken. Als het zo instort als de trainer en TD vertrekken... dan mag je als algemeen directeur ook wel even in de spiegel kijken en wellicht de conclusie trekken dat het mooi geweest is.
Valentijn: negeren.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:31 schreef Heeinz het volgende:
Zondag lekker voor de vierde keer dit seizoen van PSV verliezen. Te gek voor woorden, dit kan echt niet
hebben ook veruit de beste selectie natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax nog steeds favoriet bij Unibet voor zondag
Om het met die quoteringen nou favoriet te noemen. Coinflipgod.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:47 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat een leegloop. Vanenburg ook weg.
(lol)quote:'Er is in de voetballerij in het algemeen en bij Ajax in het bijzonder veel veranderd. En naar mijn mening moet je je goed voelen bij hetgeen je doet. En ik voel me er niet meer prettig bij', zegt Vanenburg. die aangeeft niet te willen natrappen. 'Maar ik wil wel aangeven dat ik vind dat Ajax de verkeerde weg is ingeslagen. Het is op dit moment vooral data en kracht. En dat is niet hoe ik als individueel trainer wil werken. Ik ben als voetballer opgevoed en opgeleid op straat. Ik vind dat het voetbal altijd centraal moet staan, maar dat is helaas niet meer zo.'
Gratis geld!quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn broertje was vorig jaar met de bus en kwam 5 minuten voor de aftrap binnenquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heenreis is prima. Je wordt heerlijk ontvangen die dag.
Ja dat is kut.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn broertje was vorig jaar met de bus en kwam 5 minuten voor de aftrap binnen
Wat een clubquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:47 schreef Houniet het volgende:
Kerel wat een leegloop. Vanenburg ook weg.
Aardige gozer wel die Vanenburg, zag hem weleens individuele trainingen geven in het olympisch stadion, wat een traptechniek.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een club
Gelukkig hebben we de foto's nog
Klinkt als een zure boomer die niet tegen veranderingen kan.quote:
Typisch wel ja, ik heb toch de indruk dat dit komt door Hendriks, wel met hem eens dat het niveau omhoog moet want daar moet je altijd naar streven maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar de prominenten hebben het vooral druk met commissarissen die 30.000 ipv 20.000 euro krijgen
Als je de laatste maanden ziet en kijkt hoe alle voetbaltechnische mensen/cultuurbewaarders vertrekken, dat is niet goed. Lijkt me een stuk belangrijker dan hoeveel geld commissarissen krijgen voor het aanvaarden van een shitload aan juridisch risico/aansprakelijkheid.
Maurits ‘losersvlucht’ Hendriks staat inderdaad bekend om zijn tact en zijn vermogen mensen mee te nemen in processen. Oh wachtquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typisch wel ja, ik heb toch de indruk dat dit komt door Hendriks, wel met hem eens dat het niveau omhoog moet want daar moet je altijd naar streven maar het gaat ook om de manier waarop.
Onzin, Ajax is hard op weg weer een bestuursclub te worden zoals voor de Cruijff-revolutie en die revolutie was niet zonder reden. Hoeveel oud-spelers hebben we nu nog binnen de hogere functies van Ajax, nu Vanenburg en Reiziger ook nog deze zomer vertrekken? Enkel vd Sar ben ik bang.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef Aloulu het volgende:
Van der Sar moet zich niet gek laten maken en gewoon op dezelfde weg door blijven gaan. Even schoon schip maken en goed doorpakken nu.. Zodra ze het volgende seizoen goed beginnen hoor je niemand meer. Zo gaat het altijd in de voetballerij. Hij is op de goede weg.
Nou er mogen van mij wel wat selectiespelers op zo'n losersvlucht worden gezet deze zomer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maurits ‘losersvlucht’ Hendriks staat inderdaad bekend om zijn tact en zijn vermogen mensen mee te nemen in processen. Oh wacht
Ja leuk, alleen staan we toch echt derde en geen vierde op dit moment en kunnen we zondag al een ticket pakken voor de EL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
https://twitter.com/TheEu(...)799949871824900?s=20
Ook zo'n omhoog gevallen accountquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
https://twitter.com/TheEu(...)799949871824900?s=20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |