Weinig beters dan een gure tietenbar in het oostblok maat.quote:Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er ook oprecht zin in.Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Die zou weer een heel eind op de rit moeten zijn, was laatst een interview met 'm op de socials. Maar niet meer dit seizoen lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 24 april 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig beters dan een gure tietenbar in het oostblok maat.
Dat snap ik. Voor de echte liefhebber van voetbalcultuur is die conference league een godsgeschenk.quote:Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er ook oprecht zin in.Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
Dat was bij Feyenoord thuis ook zo (en uit weet ik het niet helemaal meer). Ook niet raar toch. Toernooi wordt voor de meeste fans pas echt interessant als je wat meer tegen Marseille & Union Berlin achtige clubs aanloopt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wedden dat ineens alle Europese uitwedstrijden en thuiswedstrijden niet in 10 min uitverkopen
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:24 schreef Malavita het volgende:
Jaartje el of ecl kan gebeuren. We komen er snel genoeg weer bovenop.
Ach dat kan ook zo weer omdraaien met een paar aankopen en een trainer die er de schwung in brengt. Kijk naar Slot en Feyenoord, en als die na dit seizoen vertrekt dan is het ook maar de vraag wat er van over blijft.quote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.
Nu zit je echter met fundamentale problemen zoals een matig bestuur, onervaren coach en spelers die wekelijks door de mand vallen. Dan heb ik er weinig vertrouwen in.
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijvenquote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, als dit onder Ten Hag inclusief goede spelers een keer was gebeurd, zouden we er inderdaad snel bovenop komen.
Nu zit je echter met fundamentale problemen zoals een matig bestuur, onervaren coach en spelers die wekelijks door de mand vallen. Dan heb ik er weinig vertrouwen in.
Als je in de Conference League komt en bakken geld misloopt, wordt het wel een moeilijker verhaal. Dan zit je nog steeds met torenhoge salarissen, een bestuur dat niet functioneert, en in het algemeen een hopeloos vooruitzicht. Bij Feyenoord duurde het echt jaren om dat te boven te komen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijven
In een ideale wereld, inclusief stabiele club, heb je gelijk.. maar ik kan nu niet zo naar Ajax kijken.quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
goed doorselecteren, kan een jaartje extra duren, wellicht zelfs 2 maar we komen altijd weer bovendrijven
we hebben wel wat meer geld om op terug te vallen. Maar moet niet te lang durenz 2e plek minimaal volgend jaar is wel belangrijk naast het goed doorselecterenquote:Op maandag 24 april 2023 14:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je in de Conference League komt en bakken geld misloopt, wordt het wel een moeilijker verhaal. Dan zit je nog steeds met torenhoge salarissen, een bestuur dat niet functioneert, en in het algemeen een hopeloos vooruitzicht. Bij Feyenoord duurde het echt jaren om dat te boven te komen.
Bij het voetbal regeren de resultaten, Feyenoord doet het goed, dankzij de trainer en hebben goed gescout maar is ondertussen een soort eenmanszaak geworden qua management, lijkt me geen gezonde situatie.quote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In een ideale wereld, inclusief stabiele club, heb je gelijk.. maar ik kan nu niet zo naar Ajax kijken.
Zeg maar het model waarmee Ajax jaren lang succes kon boeken? Een of twee dominante figurenquote:Op maandag 24 april 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij het voetbal regeren de resultaten, Feyenoord doet het goed, dankzij de trainer en hebben goed gescout maar is ondertussen een soort eenmanszaak geworden qua management, lijkt me geen gezonde situatie.
Bij Ajax is alles groter, dus ook het drama als het niet goed gaat, uiteindelijk gaat het erom dat de TD gericht spelers haalt en het liefst daar een goeie trainer bij en met de resultaten komt dan ook weer de rust.
In welke wereld leef jij? Eerder had je wel zinnige teksten, maar wat je de laatste tijd allemaal uitkraamtquote:Op maandag 24 april 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat je ook nog gewoon 2e wordt trouwens, het is niet dat PSV heel stabiel is en die hebben ook nog zat lastige potjes voor de boeg.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij? Eerder had je wel zinnige teksten, maar wat je de laatste tijd allemaal uitkraamt
Ja maar je ziet nu toch ook hoe gevaarlijk dat is.quote:Op maandag 24 april 2023 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeg maar het model waarmee Ajax jaren lang succes kon boeken? Een of twee dominante figuren
Dat denk ik ook ja. Zondag maar hopen op een bevlieging en een fijne heen- en terugreis.quote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat zowel PSV als Ajax nog wel punten laat liggen dit seizoen, maar ik denk wel dat PSV tweede eindigt en Ajax derde.
Ajax gaat ook niet alles winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, PSV kan zo weer steken laten vallen.
Ik ga voor het eerst met de bus. Normaal gesproken met de trein. Ik heb er niet heel veel zin inquote:Op maandag 24 april 2023 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Zondag maar hopen op een bevlieging en een fijne heen- en terugreis.
De finale toen tegen Zwolle, alle Goden heb 3,5 uur in de bus moeten wachten tot dat we terug naar Amsterdam gingen.
De Ajacieden hier zijn doorgaans zelfkritisch genoeg, daar heb je geen Feyenoorders voor nodig inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak en cynisme mag wel hè maar overdrijven is ook een vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |