Hahahahahaha, ik kom niet meer bij.quote:Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat was helemaal niet zo'n gekke gedachte.
En die had je natuurlijk onder Sjonnie met dit uitermate beperkte materiaal allemaal gewonnen. Het ligt allemaal aan Schreuder, maar feitelijk is dit een selectie die de Champions League kan winnen.quote:Tot Ajax-Feyenoord was het gat 3 punten en hebben we in een reeks van 7 potjes onder schreuder een punt of 12-15 onnodig verspeeld.
Ook veruit de beste selectie, op de flanken na. Maar hè, blijf zelf geloven dat jullie een wereldelftal hebben. Des te groter wordt de desillusie.quote:Daarmee zeg ik niet dat Ajax wel even kampioen was geworden, want Feyenoord heeft in ieder geval veruit de beste trainer van deze competitie, en dat bewijst zich nu des te meer.
Feyenoord was op een paar minuten na door en heeft het tegen een club met een ongekend hogere begroting enorm goed gedaan.quote:Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Even kijken. Ajax is momenteel een grote bende, correct zoals iedereen hier beschrijft. Europees hebben we niets te vertellen, ook correct.
Daarnaast schreef ik dat de nummers 1, 2 en 3 niets te zoeken hebben in Europa. Dat bewees Mourinho maar weer eens vorige week.
Klopt. Die lopen bij Ajax. De beste linkerkant van Europa heb ik weleens gehoord...quote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik kom niet meer bij.
Jullie staan elf punten achter maat. Elf. Met Twente uit nog te gaan, Utrecht thuis en het altijd vermakelijke AZ ook nog op bezoek.
[..]
En die had je natuurlijk onder Sjonnie met dit uitermate beperkte materiaal allemaal gewonnen. Het ligt allemaal aan Schreuder, maar feitelijk is dit een selectie die de Champions League kan winnen.
[..]
Ook veruit de beste selectie, op de flanken na. Maar hè, blijf zelf geloven dat jullie een wereldelftal hebben. Des te groter wordt de desillusie.
[..]
Feyenoord was op een paar minuten na door en heeft het tegen een club met een ongekend hogere begroting enorm goed gedaan.
Als je in de knock out Roma thuis gewoon billenkoek geeft - en Roma speelt komend jaar gewoon CL - dan ga je in de poulefase dus gewoon een aantal wedstrijden winnen maat. Maar ik snap de haat richting de prestaties van Feyenoord, het is natuurlijk even wennen dat je zelf nu een conference league kandidaat bent en Rotterdam sportieve successen aan elkaar gaat zien/ziet rijgen.
Dat is dus wat ik al heel de tijd zeg, je zult weer honderd miljoen moeten investeren met dure contracten voor waardeloze eigenlijk al afgeschreven spelers en dan maar hopen dat het goed komtquote:Op maandag 24 april 2023 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of een trainer budget krijgt om investeringen te doen. Als blijkt dat na het mislopen van de CL miljoenen er opeens weinig tot geen budget is om deze selectie te renoveren, dan zegt een trainer al snel toedeledokie.
En als bovenstaande dan echt gebeurd, dan kijken we zo tegen 3-5 jaar renovatieplannen aan om weer enigzins mee te kunnen doen, Europees gezien (en waarschijnlijk nationaal ook)
en z'n billenmaatje ook nog evenquote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Die lopen bij Ajax. De beste linkerkant van Europa heb ik weleens gehoord...
quote:Op maandag 24 april 2023 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daarom pleitte Cruyff voor het inpassen van eigen jeugd: Je hebt gewoon een tienjarige vooropleiding nodig om 'Het Ajax Spel' enigszins in de vingers te krijgen. Je kunt niet van een Steven Bergwijn verwachten dat hij dat zomaar eventjes oppakt. Transfersom van 31 miljoen ten spijt.
Je wordt een beetje uit de WZAWZDB echokamer getrokken jongen. Het is niet veel soeps momenteel.quote:Op maandag 24 april 2023 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic was al behoorlijk matig maar nu die feyenoord mongooltjes elke dag het halve topic vol posten is het nog veel minder geworden.
Lekker gillen meid.quote:
Doel je nu op die beste linkerkant van Europa?quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak en cynisme mag wel hè maar overdrijven is ook een vak.
Ik ga nog 1x op je reageren. Je schrijft 'Als..' Als dit, als dat.quote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als je in de knock out Roma thuis gewoon billenkoek geeft - en Roma speelt komend jaar gewoon CL - dan ga je in de poulefase dus gewoon een aantal wedstrijden winnen maat. Maar ik snap de haat richting de prestaties van Feyenoord, het is natuurlijk even wennen dat je zelf nu een conference league kandidaat bent en Rotterdam sportieve successen aan elkaar gaat zien/ziet rijgen.
Ja nee, successupporter bij Feyenoord. Hardop gelachen. Hoe zie je dat precies voor je, bij een club waar de komst van digitale reclame boarding of het winnen van PSV en tiende worden het hoogtepunt was van sommige seizoenen van ons.quote:Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
Het succesupportertje komt wel weer even vertellen hoe het zit, dronken van geluk, met nadruk op dronken.
Feyenoord heeft Roma billenkoek gegeven in de Kuip maat. Het was geen 'als', dat is een feit.quote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga nog 1x op je reageren. Je schrijft 'Als..' Als dit, als dat.
Daarnaast zijn sportieve 'successen' voor elke club anders.
Bedankt.
You watch Napoli!!!!!11quote:Op maandag 24 april 2023 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Roma thuis billenkoek gegeven is ook wel een mooie.
Eens hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak en cynisme mag wel hè maar overdrijven is ook een vak.
Ik heb er ook oprecht zin in.quote:Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Roma billenkoek gegeven in de Kuip maat. Het was geen 'als', dat is een feit.
Over twee wedstrijden ben je net de minste. Maar met zulke potten in het recente verleden (Marseille net zo één) en een selectie die komend jaar nog meer op elkaar ingespeeld is, ga je in de CL gewoon presteren.
Maar veel plezier in de Conference League. Ook leuk, geloof me. Lekker naar Servië of naar Letland enzo.
Niks mis met een keertje ECL.quote:Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er ook oprecht zin in.Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |