abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208882678

:T
pi_208882682
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dit, al het aids komt bij elkaar zondag.
Maar wat boeit plek 1, 2 of 3 nou heren, niemand van deze top 3 clubs hoort in de Champions League.
Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikken

Groetjes van de aankomende landskampioen die tevens vorig jaar een Europese finale speelde en komend jaar met Slotgod gewoon hoge ogen gaat gooien

Mimimimimi ze zijn altijd met ons bezig
Koddig gedrag
pi_208882875
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 10:02 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikken

Groetjes van de aankomende landskampioen die tevens vorig jaar een Europese finale speelde en komend jaar met Slotgod gewoon hoge ogen gaat gooien

Koddig gedrag
Wat is dit voor act :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_208882878
Magoed, voor volgend jaar lijkt het me wel evident dat Heitinga nog niet de trainer/manager is die we nodig hebben om dit weer enigzins op de rit te krijgen.

Bosz krijgt serieuze tegenstand - dus wie hebben we dan als optie over?
pi_208882892
Het verschil in instelling was echt schrijnend gister. Blijkbaar lukte Van Nistelrooij het dus wel om z'n ploeg op scherp te krijgen. PSV is echt niet beter dan dit Ajax, maar als je gewoon geen zin hebt ofzo houdt het wel een eind op.
In Southern Sun
pi_208882900
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het verschil in instelling was echt schrijnend gister. Blijkbaar lukte Van Nistelrooij het dus wel om z'n ploeg op scherp te krijgen. PSV is echt niet beter dan dit Ajax, maar als je gewoon geen zin hebt ofzo houdt het wel een eind op.
Heitinga is wat dat betreft gewoon niet zo ver, grote praatjes naar buiten toe maar de boel neer kunnen zetten kan hij ook niet. Kan hij wel roepen dat dit niet zijn selectie is, maar ik ben ervan overtuigd dat er echt wel meer uit deze selectie is te halen op inzet, strijdplan en uitvoering.
  maandag 24 april 2023 @ 10:28:06 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208882923
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heitinga is wat dat betreft gewoon niet zo ver, grote praatjes naar buiten toe maar de boel neer kunnen zetten kan hij ook niet. Kan hij wel roepen dat dit niet zijn selectie is, maar ik ben ervan overtuigd dat er echt wel meer uit deze selectie is te halen op inzet, strijdplan en uitvoering.
Een verdediging die het niveau Heerenveen nauwelijks ontstijgt helpt ook niet echt mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208882956
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Een verdediging die het niveau Heerenveen nauwelijks ontstijgt helpt ook niet echt mee.
Prima, maar dan moet je realistisch blijven en de boel eerst dicht timmeren. Desnoods met 5 man achterop gaan spelen. Maar wat Heitinga doet is rigide vasthouden aan zijn visie van het Ajax spel, ook al is het materiaal er niet. En dan krijg je dus wat je gisteren zag, met een tegenstander die hoog druk zet en beter georganiseerd staat, dan wordt je gewoon zoek gespeeld grote delen van de wedstrijd.
pi_208882979
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
PSV is echt niet beter dan dit Ajax,
Nee daarom winnen de 3-0

Ik quote deze alvast voor de bekerfinale

Jullie selectie is ZO ERBARMELIJK SLECHT, op die Alvarez en Kudus na zit er echt nul geur en smaak aan. Maar niemand die dat ziet, het is lachwekkend
pi_208882986
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat is dit voor act :D.
Is toch logisch als je altijd maar in de schaduw staat van het grote Ajax dan profiteer je dat ene jaartje optimaal, volgend seizoen zijn ze weer weg.
Is ook frustrerend natuurlijk dat normaal niemand je club serieus neemt. Om de fans toch een beetje een goed gevoel te geven hoor je dan wat loze kreten over mooi stadion en hondstrouw publiek en zulks.

En als je de grens over gaat en je over voetbal praat je alleen maar Ajax krijgt als reactie moet erg frustrerend zijn allemaal en dat komt nu ff tot uiting. Lekker laten gaan joh
No bitch to me
pi_208882994
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee het ligt allemaal aan de trainer en het gebrek om HARD TE WILLEN WERKEN

Een beetje de Feyenoordreflex vanaf halverwege jaren '00 tot midden jaren'10

Het is een rare wereld geworden maat
pi_208883005
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Is toch logisch als je altijd maar in de schaduw staat van het grote Ajax dan profiteer je dat ene jaartje optimaal, volgend seizoen zijn ze weer weg.
Is ook frustrerend natuurlijk dat normaal niemand je club serieus neemt. Om de fans toch een beetje een goed gevoel te geven hoor je dan wat loze kreten over mooi stadion en hondstrouw publiek en zulks.

En als je de grens over gaat en je over voetbal praat je alleen maar Ajax krijgt als reactie moet erg frustrerend zijn allemaal en dat komt nu ff tot uiting. Lekker laten gaan joh
_O- jullie zitten er wel mee he dat ajax totaal geen rol van betekenis speelt, een waardeloos elftal heeft met nul voetballend vermogen en dat de komende vijf jaar niet omgebogen gaat krijgen met deze bestuurlijke janboel, scouting, erbarmelijke aanstaande jeugd en trainercrisis hè

Bij Feyenoord loopt er een trainer met een heel duidelijke speelstijl, zijn echte voetballers te zien met evidente kwaliteiten.

Maar blijf jezelf aanpraten dat iedereen op kijkt naar het o zo grote ajax

Mimimimimimi
  maandag 24 april 2023 @ 10:37:04 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208883011
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Prima, maar dan moet je realistisch blijven en de boel eerst dicht timmeren. Desnoods met 5 man achterop gaan spelen. Maar wat Heitinga doet is rigide vasthouden aan zijn visie van het Ajax spel, ook al is het materiaal er niet. En dan krijg je dus wat je gisteren zag, met een tegenstander die hoog druk zet en beter georganiseerd staat, dan wordt je gewoon zoek gespeeld grote delen van de wedstrijd.
Dus je hebt ontzettende kutverdedigers en dan is je oplossing met meer kutverdedigers gaan spelen. Juist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208883012
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Nee daarom winnen de 3-0

Ik quote deze alvast voor de bekerfinale

Jullie selectie is ZO ERBARMELIJK SLECHT, op die Alvarez en Kudus na zit er echt nul geur en smaak aan. Maar niemand die dat ziet, het is lachwekkend
Huh dat zien we allemaal juist man :'). Alleen is de selectie van PSV net zo bagger want die waren gister ook allejezus slecht. Maar Van Nistelrooij kreeg het wél voor elkaar zijn ploeg 100% scherp te krijgen, dat was het verschil.
In Southern Sun
pi_208883015
user HMF heeft een meltdown
pi_208883019
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Huh dat zien we allemaal juist man :'). Alleen is de selectie van PSV net zo bagger want die waren gister ook allejezus slecht. Maar Van Nistelrooij kreeg het wél voor elkaar zijn ploeg 100% scherp te krijgen, dat was het verschil.
Oke man

Ik lees hier een week geleden nog dat ajax boven Feyenoord zou staan zonder SchReuDeR want aan de selectie lag het niet
Hardop gelachen
pi_208883026
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Oke man
Maar verder ben je in dat ene kampioensjaar wat je gemiddeld eens in de tien jaar krijgt niet veel met Ajax bezig hoor.
In Southern Sun
pi_208883032
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 10:02 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Koddig gedrag
Je ziet goed dat het succes van Feyenoord afhankelijk is van Slot (die best naar Ajax had gewild vorig jaar).
pi_208883040
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef HMFuckyouall het volgende:

Ik lees hier een week geleden nog dat ajax boven Feyenoord zou staan zonder SchReuDeR want aan de selectie lag het niet
Hardop gelachen
Goh toe maar, een week geleden was er iemand die dat zei. Heb je dat in je Ajax-dagboekje geschreven?
In Southern Sun
pi_208883050
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Dus je hebt ontzettende kutverdedigers en dan is je oplossing met meer kutverdedigers gaan spelen. Juist.
Knap dat je alleen dat eruit haalt.
pi_208883060
quote:

[..]
Oke man

Hardop gelachen
Dus tijdens het seizoen waarin je kampioen gaat worden ben je meer geïnteresseerd in wat Ajacieden aan het doen zijn?
pi_208883075
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 10:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
_O- jullie zitten er wel mee he dat ajax totaal geen rol van betekenis speelt, een waardeloos elftal heeft met nul voetballend vermogen en dat de komende vijf jaar niet omgebogen gaat krijgen met deze bestuurlijke janboel, scouting, erbarmelijke aanstaande jeugd en trainercrisis hè

Bij Feyenoord loopt er een trainer met een heel duidelijke speelstijl, zijn echte voetballers te zien met evidente kwaliteiten.

Maar blijf jezelf aanpraten dat iedereen op kijkt naar het o zo grote ajax

Mimimimimimi
Ik hoop dat je ironie hiervan inziet :D
No bitch to me
pi_208883084
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef vrijgevochten het volgende:
user HMF heeft een meltdown
Meltdown in het Ajax topic terwijl ze kampioen worden

#genot
pi_208883085
Hallo mijn naam is hmf. Ik kijk niet op naar Ajax maar ben er wel de hele dag mee bezig.

gr
Groot fan van User Wotte
  maandag 24 april 2023 @ 10:43:25 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208883090
Dit topic ontspoort sneller dan de Ajax-directie.
pi_208883094
HMF heeft meer in het Ajax topic gepost dan in het Feyenoord topic _O_
pi_208883104
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
HMF heeft meer in het Ajax topic gepost dan in het Feyenoord topic _O_
maar hij is er niet mee bezig hoor. :)
Groot fan van User Wotte
pi_208883134
TR gemacht voor TS.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 april 2023 @ 10:47:16 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208883140
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:46 schreef freaky40 het volgende:
TR gemacht voor TS.
Geloof je nog in het kampioenschap makker?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208883151
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Geloof je nog in het kampioenschap makker?
Donder jij even gewoon op naar je eigen topic.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 april 2023 @ 10:48:22 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208883157
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:47 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Donder jij even gewoon op naar je eigen topic.
Gewoon een oprechte vraag, misschien gaat Excelsior Feyenoord wel om hun moeder laten roepen je weet het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208883160
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:46 schreef freaky40 het volgende:
TR gemacht voor TS.
Aanval is de beste verdediging maat. Op naar het Feyenoord topic!
Groot fan van User Wotte
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 10:49:01 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208883164
Laten we het gezellig houden.
What can change the nature of a man?
pi_208883180
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, voor volgend jaar lijkt het me wel evident dat Heitinga nog niet de trainer/manager is die we nodig hebben om dit weer enigzins op de rit te krijgen.

Bosz krijgt serieuze tegenstand - dus wie hebben we dan als optie over?
Ik hoorde laatst suggesties uit de RedBull-hoek langs komen, zit daar nog een realistische optie tussen? Jesse Marsch?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208883189
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:49 schreef Coco het volgende:
Waarom hebben jullie die gek terug laten komen joh. :')
Groot fan van User Wotte
pi_208883205
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:49 schreef Coco het volgende:
Misschien even de Feyenoorders die een nogal ongezonde obsessie hebben met hun rivaal in de gaten houden.
pi_208883212
Heitinga acteert nog steeds een toptrainer: "We moeten goed kijken naar de compositie en de profielen in de manier van spelen. Het zijn dingen die heel erg belangrijk zijn. Het begint ook bij de karaktereigenschappen van een speler. Hebben ze een winnaarsmentaliteit en passen ze binnen onze speelwijze? Je moet ook leren en daarin – zoals het in het bedrijfsleven ook gaat – je verlies nemen."

Wat staat hier in godsnaam? Welk punt probeert hij te maken? Volgens mij husselt hij allerlei uitspraken van toptrainers door elkaar heen in een wanhopige poging professioneel over te komen. Ik kan me niet voorstellen dat spelers hem serieus nemen. Je ziet ook aan zijn hoofd dat hij zichzelf voorgenomen heeft: "Ik wil rust uitstralen, ik ben nergens van onder de indruk". Het is echt lachwekkend. Alsof je naar een Jiskefet sketch zit te kijken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 10:53:42 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208883216
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Misschien even de Feyenoorders die een nogal ongezonde obsessie hebben met hun rivaal in de gaten houden.
Misschien niet happen.
pi_208883217
quote:

[..]
Oke man

Hardop gelachen
Dat klopt, en dat was helemaal niet zo'n gekke gedachte. Tot Ajax-Feyenoord was het gat 3 punten en hebben we in een reeks van 7 potjes onder schreuder een punt of 12-15 onnodig verspeeld. Daarmee zeg ik niet dat Ajax wel even kampioen was geworden, want Feyenoord heeft in ieder geval veruit de beste trainer van deze competitie, en dat bewijst zich nu des te meer.
  maandag 24 april 2023 @ 10:54:02 #40
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208883226
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:00 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Even kijken. Ajax is momenteel een grote bende, correct zoals iedereen hier beschrijft. Europees hebben we niets te vertellen, ook correct.
Daarnaast schreef ik dat de nummers 1, 2 en 3 niets te zoeken hebben in Europa. Dat bewees Mourinho maar weer eens vorige week.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_208883232
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Misschien niet happen.
:G
pi_208883235
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik hoorde laatst suggesties uit de RedBull-hoek langs komen, zit daar nog een realistische optie tussen? Jesse Marsch?
Een type Nagelsmann zou ik ook wel zien zitten, die bezetenheid die Ten Hag ook had zeg maar. Iemand die niks aan het toeval overlaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 10:54:36 ]
pi_208883248
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Misschien niet happen.
:')
pi_208883257
Alles komt goed. :)
pi_208883261
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Een type Nagelsmann zou ik ook wel zien zitten, die bezetenheid die Ten Hag ook had zeg maar. Iemand die niks aan het toeval overlaat.
Die mag van mij meteen komen ja, maar ik denk dat die inmiddels al te groot is qua naam voor Ajax. Die zal wel richting Engeland gaan...
  maandag 24 april 2023 @ 10:57:32 #46
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208883280
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Onze club is natuurlijk fantastisch, alleen de competitie en het salaris niet. Ik ga niet schreeuwen om Bosz maar ik heb echt op recht geen idee wat nu de juiste realistische man is voor volgend seizoen.

Verdomme wat zou ik graag Rijkaard zien als hoofdtrainer, Seedorf en Bogarde er naast.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_208883323
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die mag van mij meteen komen ja, maar ik denk dat die inmiddels al te groot is qua naam voor Ajax. Die zal wel richting Engeland gaan...
Ja ben ik ook wel bang voor. Je bent eigenlijk een beetje afhankelijk van een trainer die het ziet zitten om Ajax weer omhoog te helpen, of als alternatief een type-Slot trainer die zich razendsnel kan ontwikkelen en zodoende ook resultaten kan behalen.

Maar het is wel duidelijk voor mij dat Heitinga daar geen kandidaat voor is, die is nog veel te veel met dooddoeners bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 11:02:07 ]
pi_208883327
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heitinga acteert nog steeds een toptrainer: "We moeten goed kijken naar de compositie en de profielen in de manier van spelen. Het zijn dingen die heel erg belangrijk zijn. Het begint ook bij de karaktereigenschappen van een speler. Hebben ze een winnaarsmentaliteit en passen ze binnen onze speelwijze? Je moet ook leren en daarin – zoals het in het bedrijfsleven ook gaat – je verlies nemen."

Wat staat hier in godsnaam? Welk punt probeert hij te maken? Volgens mij husselt hij allerlei uitspraken van toptrainers door elkaar heen in een wanhopige poging professioneel over te komen. Ik kan me niet voorstellen dat spelers hem serieus nemen. Je ziet ook aan zijn hoofd dat hij zichzelf voorgenomen heeft: "Ik wil rust uitstralen, ik ben nergens van onder de indruk". Het is echt lachwekkend. Alsof je naar een Jiskefet sketch zit te kijken.
Eens. In het begin vond ik het nog wel verfrissend maar het is gewoon een trucje om een beetje in die supporters-taal te gaan praten om zo goed in de smaak te vallen maar het zijn lege hulzen gebleken. Het zorgde in het begin voor een oplevingkje maar uiteindelijk strand je weer op dezelfde problemen. Nee, na dit seizoen en misschien dankzij een bekerwinst juist afscheid nemen van Heitinga want het mag niet zo zijn dat als je de troostprijs wint dit een vrijbrief is om een vast contract af te sluiten met hem.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 april 2023 @ 11:02:09 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208883334
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja ben ik ook wel bang voor. Je bent eigenlijk een beetje afhankelijk van een trainer die het ziet zitten om Ajax weer omhoog te helpen, of een type-Slot trainer die zich razendsnel kan ontwikkelen en zodoende ook resultaten kan behalen.

Maar het is wel duidelijk voor mij dat Heitinga daar geen kandidaat voor is, die is nog veel te veel met dooddoeners bezig.
CL is natuurlijk een mooi lokkertje voor een trainer, maar ja...
pi_208883361
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Eens. In het begin vond ik het nog wel verfrissend maar het is gewoon een trucje om een beetje in die supporters-taal te gaan praten om zo goed in de smaak te vallen maar het zijn lege hulzen gebleken. Het zorgde in het begin voor een oplevingkje maar uiteindelijk strand je weer op dezelfde problemen. Nee, na dit seizoen en misschien dankzij een bekerwinst juist afscheid nemen van Heitinga want het mag niet zo zijn dat als je de troostprijs wint dit een vrijbrief is om een vast contract af te sluiten met hem.
Eigenlijk zou een kritische journalist eens door moeten vragen bij een van zijn lege, ingestudeerde, wannabe toptrainer uitspraken: "Goh, Johnny, vertel eens verder. Waar ben je naar opzoek qua compositie en profielen in de manier van spelen???"
pi_208883368
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
CL is natuurlijk een mooi lokkertje voor een trainer, maar ja...
Ligt er ook een beetje aan of een trainer budget krijgt om investeringen te doen. Als blijkt dat na het mislopen van de CL miljoenen er opeens weinig tot geen budget is om deze selectie te renoveren, dan zegt een trainer al snel toedeledokie.

En als bovenstaande dan echt gebeurd, dan kijken we zo tegen 3-5 jaar renovatieplannen aan om weer enigzins mee te kunnen doen, Europees gezien (en waarschijnlijk nationaal ook)
pi_208883380
Pascal Jansen
pi_208883384
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:08 schreef vrijgevochten het volgende:
Pascal Jansen
Heeft die zich echt al bewezen dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 24 april 2023 @ 11:09:43 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208883387
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ligt er ook een beetje aan of een trainer budget krijgt om investeringen te doen. Als blijkt dat na het mislopen van de CL miljoenen er opeens weinig tot geen budget is om deze selectie te renoveren, dan zegt een trainer al snel toedeledokie.

En als bovenstaande dan echt gebeurd, dan kijken we zo tegen 3-5 jaar renovatieplannen aan om weer enigzins mee te kunnen doen, Europees gezien (en waarschijnlijk nationaal ook)
Komend seizoen is er wel een extra directe CL-plek te verdienen natuurlijk. Op zich is het dan niet zo'n ramp, want als Ajax komend jaar gewoon weer een 'normaal' seizoen draait eindigen ze wel bij de beste 2 in de eredivisie. Of zou het nog erger kunnen?
pi_208883391
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Heeft die zich echt al bewezen dan?
Doet het toch behoorlijk, beoogt opvolger van Slot ook
pi_208883404
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Komend seizoen is er wel een extra directe CL-plek te verdienen natuurlijk. Op zich is het dan niet zo'n ramp, want als Ajax komend jaar gewoon weer een 'normaal' seizoen draait eindigen ze wel bij de beste 2 in de eredivisie. Of zou het nog erger kunnen?
Jazeker, misschien is dat zelfs wel reden voor vd Sar & co om hoger in te zetten qua transferbudget.
pi_208883436
Een tussenjaar... :')
Die man lult echt alleen maar onzin.
OHHHS JOHNY
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 24 april 2023 @ 11:14:26 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208883441
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik neem toch aan dat deze TD niet 100 miljoen stukslaat op troepspelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208883448
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef LordVoldermort het volgende:
OHHHS JOHNY
Kan gebeuren toch? 100 miljoen investeren in een eredivisie team en vervolgens een tussenjaar beleven.
  maandag 24 april 2023 @ 11:15:24 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208883452
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jazeker, misschien is dat zelfs wel reden voor vd Sar & co om hoger in te zetten qua transferbudget.
Denk ook dat ze wel wat stuk gaan slaan maar dan wat gerichter.
  maandag 24 april 2023 @ 11:17:36 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208883469
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Kan gebeuren toch? 100 miljoen investeren in een eredivisie team en vervolgens een tussenjaar beleven.
Ze hebben ook wel heel veel nieuwe spelers in moeten passen terwijl Feyenoord en PSV met exact dezelfde teams als vorig seizoen spelen. En dan spelen ze ook nog eens het moeilijkste voetbal ter wereld.

Dan kan dit toch gewoon gebeuren. Domme Sjon is niet te benijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208883483
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:13 schreef LordVoldermort het volgende:
OHHHS JOHNY
Tussenjaar is voor mietjes, wij zijn Ajax!
Allemaal cabaretteketet!
pi_208883504
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze hebben ook wel heel veel nieuwe spelers in moeten passen terwijl Feyenoord en PSV met exact dezelfde teams als vorig seizoen spelen. En dan spelen ze ook nog eens het moeilijkste voetbal ter wereld.

Daarom pleitte Cruyff voor het inpassen van eigen jeugd: Je hebt gewoon een tienjarige vooropleiding nodig om 'Het Ajax Spel' enigszins in de vingers te krijgen. Je kunt niet van een Steven Bergwijn verwachten dat hij dat zomaar eventjes oppakt. Transfersom van 31 miljoen ten spijt.
  maandag 24 april 2023 @ 11:25:20 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208883535
quote:

[..]

Daar heb ik ook een beetje moeite mee, je kan niet het voetbal van vorig seizoen willen spelen met de spelers van dit seizoen en toch proberen zowel Schreuder als Heitinga dat.
Ten Hag begon ook met 2 VM's om verdedigende stabiliteit in te bouwen en naarmate het team ontwikkelde werd dit er 1.
Daarom heb ik ook niet het idee dat het wat gaat worden met John of je moet echt wereldspelers gaan halen.
pi_208883693
quote:

[..]

Feyenoord heeft ook wel aardig door moeten selecteren toch :? Alleen daar heb je met Slot wel een man die op zijn visie heeft ingekocht dus dan gaat het spelers inpassen ook wat makkelijker.

Op welke visie wij precies in hebben gekocht afgelopen zomer is me eerlijk gezegd een raadsel.
pi_208883704
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daar heb ik ook een beetje moeite mee, je kan niet het voetbal van vorig seizoen willen spelen met de spelers van dit seizoen en toch proberen zowel Schreuder als Heitinga dat.
Ten Hag begon ook met 2 VM's om verdedigende stabiliteit in te bouwen en naarmate het team ontwikkelde werd dit er 1.
Daarom heb ik ook niet het idee dat het wat gaat worden met John of je moet echt wereldspelers gaan halen.
Heitinga moet het wel met deze selectie doen natuurlijk, en we hebben geen twee Alvarezzen lopen om verdedigend de boel te ordenen, en die heb je dan eigenlijk ook nodig centraal in de verdediging omdat Kaplan daar weg is gevallen en Bassey een bron van onrust is.

Het mag in ieder geval wel duidelijk zijn op welke posities er ingekocht moet worden, met name verdedigend en op het middenveld.
  maandag 24 april 2023 @ 12:20:17 #67
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_208884028
Dit topic was al behoorlijk matig maar nu die feyenoord mongooltjes elke dag het halve topic vol posten is het nog veel minder geworden.
pi_208884223
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic was al behoorlijk matig maar nu die feyenoord mongooltjes elke dag het halve topic vol posten is het nog veel minder geworden.
Hier zo’n Feyenoord ‘mongooltje’. 😶 Ik zag Hato gisteren voetballen, maar is dat geen optie centraal achterin naast Timber? Comfortabel aan de bal, snelheid, durft een pass vooruit te geven. Heeft ook bij Jong Ajax en in de jeugd wel eens centraal gestaan toch?

Kan Alvarez ook lekker naar het middenveld toe, want die Grillitsch, dat is ook niet veel.
pi_208884312
Grillige Grilitsch heeft niet bepaald een positief visitekaartje afgegeven.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 april 2023 @ 13:18:20 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208884634
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Grillige Grilitsch heeft niet bepaald een positief visitekaartje afgegeven.
Wie wel op Hato na, dat zegt genoeg, ook over het mentale gedeelte.
pi_208884683
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tja het is maar een jeugdtrainertje dat is doorgezet naar hoofdcoach.

Dat experiment is overduidelijk mislukt. Hij moet weg, Ajax is geen schim meer van de top ploeg die het was.
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:24:25 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208884742
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja het is maar een jeugdtrainertje dat is doorgezet naar hoofdcoach.

Dat experiment is overduidelijk mislukt. Hij moet weg, Ajax is geen schim meer van de top ploeg die het was.
Ze hadden Schreuder nooit moeten ontslaan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208884779
quote:
6s.gif Op maandag 24 april 2023 13:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ze hadden Schreuder nooit moeten ontslaan.
Overmars ook niet.
pi_208884839
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Heitinga moet het wel met deze selectie doen natuurlijk, en we hebben geen twee Alvarezzen lopen om verdedigend de boel te ordenen, en die heb je dan eigenlijk ook nodig centraal in de verdediging omdat Kaplan daar weg is gevallen en Bassey een bron van onrust is.

Het mag in ieder geval wel duidelijk zijn op welke posities er ingekocht moet worden, met name verdedigend en op het middenveld.
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 24 april 2023 @ 13:33:16 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208884880
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ochja Kaplan hebben we ook nog. Iemand een idee hoe ver die jongen in zijn revalidatie is?
Ik meen dat hij pas volgend seizoen kan aanhaken en ook van hem weten we niet of hij goed (genoeg) is.
pi_208884900
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klopt, en dat was helemaal niet zo'n gekke gedachte.
Hahahahahaha, ik kom niet meer bij.

Jullie staan elf punten achter maat. Elf. Met Twente uit nog te gaan, Utrecht thuis en het altijd vermakelijke AZ ook nog op bezoek. Dat wordt een gat van een punt of 18.

quote:
Tot Ajax-Feyenoord was het gat 3 punten en hebben we in een reeks van 7 potjes onder schreuder een punt of 12-15 onnodig verspeeld.
En die had je natuurlijk onder Sjonnie met dit uitermate beperkte materiaal allemaal gewonnen. Het ligt allemaal aan Schreuder, maar feitelijk is dit een selectie die de Champions League kan winnen. _O-

quote:
Daarmee zeg ik niet dat Ajax wel even kampioen was geworden, want Feyenoord heeft in ieder geval veruit de beste trainer van deze competitie, en dat bewijst zich nu des te meer.
Ook veruit de beste selectie, op de flanken na. Maar hè, blijf zelf geloven dat jullie een wereldelftal hebben. Des te groter wordt de desillusie.

[ Bericht 1% gewijzigd door HMFuckyouall op 24-04-2023 13:43:27 ]
pi_208884951
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Houniet het volgende:

[..]
Even kijken. Ajax is momenteel een grote bende, correct zoals iedereen hier beschrijft. Europees hebben we niets te vertellen, ook correct.
Daarnaast schreef ik dat de nummers 1, 2 en 3 niets te zoeken hebben in Europa. Dat bewees Mourinho maar weer eens vorige week.
Feyenoord was op een paar minuten na door en heeft het tegen een club met een ongekend hogere begroting enorm goed gedaan.

Als je in de knock out Roma thuis gewoon billenkoek geeft - en Roma speelt komend jaar gewoon CL - dan ga je in de poulefase dus gewoon een aantal wedstrijden winnen maat. Maar ik snap de haat richting de prestaties van Feyenoord, het is natuurlijk even wennen dat je zelf nu een conference league kandidaat bent en Rotterdam sportieve successen aan elkaar gaat zien/ziet rijgen.

[ Bericht 40% gewijzigd door HMFuckyouall op 24-04-2023 13:44:02 ]
  maandag 24 april 2023 @ 13:37:24 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208884957
:D Het succesupportertje komt wel weer even vertellen hoe het zit, dronken van geluk, met nadruk op dronken.
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:37:55 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208884962
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hahahahahaha, ik kom niet meer bij.

Jullie staan elf punten achter maat. Elf. Met Twente uit nog te gaan, Utrecht thuis en het altijd vermakelijke AZ ook nog op bezoek.
[..]
En die had je natuurlijk onder Sjonnie met dit uitermate beperkte materiaal allemaal gewonnen. Het ligt allemaal aan Schreuder, maar feitelijk is dit een selectie die de Champions League kan winnen. _O-
[..]
Ook veruit de beste selectie, op de flanken na. Maar hè, blijf zelf geloven dat jullie een wereldelftal hebben. Des te groter wordt de desillusie.
[..]
Feyenoord was op een paar minuten na door en heeft het tegen een club met een ongekend hogere begroting enorm goed gedaan.

Als je in de knock out Roma thuis gewoon billenkoek geeft - en Roma speelt komend jaar gewoon CL - dan ga je in de poulefase dus gewoon een aantal wedstrijden winnen maat. Maar ik snap de haat richting de prestaties van Feyenoord, het is natuurlijk even wennen dat je zelf nu een conference league kandidaat bent en Rotterdam sportieve successen aan elkaar gaat zien/ziet rijgen.
Klopt. Die lopen bij Ajax. De beste linkerkant van Europa heb ik weleens gehoord...
4045
onlogisch
pi_208884974
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik al heel de tijd zeg, je zult weer honderd miljoen moeten investeren met dure contracten voor waardeloze eigenlijk al afgeschreven spelers en dan maar hopen dat het goed komt

Dat met een soort zwerver als TD, een totaal radeloos bestuur en een soort geestelijk beperkte als voorlopige pole position trainer.
  maandag 24 april 2023 @ 13:39:08 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208884980
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Klopt. Die lopen bij Ajax. De beste linkerkant van Europa heb ik weleens gehoord...
en z'n billenmaatje ook nog even
  maandag 24 april 2023 @ 13:40:38 #82
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208885002
Geen warm bad hier.
pi_208885005
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Daarom pleitte Cruyff voor het inpassen van eigen jeugd: Je hebt gewoon een tienjarige vooropleiding nodig om 'Het Ajax Spel' enigszins in de vingers te krijgen. Je kunt niet van een Steven Bergwijn verwachten dat hij dat zomaar eventjes oppakt. Transfersom van 31 miljoen ten spijt.
_O- dit gewoon onironisch posten. Gillen van de lach.

Ook Tadic, Vertonghen en Eriksen hebben die aanlooptijd natuurlijk nodig geh... Never mind.

Gelukkig hebben jullie pure middelmaat als jeugd om op terug te vallen momenteel! Niveautje Heerenveen
pi_208885025
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je wordt een beetje uit de WZAWZDB echokamer getrokken jongen. Het is niet veel soeps momenteel.
  maandag 24 april 2023 @ 13:42:55 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208885028
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Geen warm bad hier.
Een beetje leedvermaak en cynisme mag wel hè maar overdrijven is ook een vak.
pi_208885033
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Gillen van de lach.

Lekker gillen meid.
In Southern Sun
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:43:49 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208885042
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Doel je nu op die beste linkerkant van Europa? :o
4045
onlogisch
pi_208885047
@Coco - wat vindt je hier nu van.
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:44:41 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208885060
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Scorpie het volgende:
@:Coco - wat vindt je hier nu van.
Ik denk dat @GGMM hier ook wel zijn zegje over wil doen.
4045
onlogisch
  maandag 24 april 2023 @ 13:44:57 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208885064
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik ga nog 1x op je reageren. Je schrijft 'Als..' Als dit, als dat.
Daarnaast zijn sportieve 'successen' voor elke club anders.

Bedankt.
pi_208885080
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
:D Het succesupportertje komt wel weer even vertellen hoe het zit, dronken van geluk, met nadruk op dronken.
Ja nee, successupporter bij Feyenoord. Hardop gelachen. Hoe zie je dat precies voor je, bij een club waar de komst van digitale reclame boarding of het winnen van PSV en tiende worden het hoogtepunt was van sommige seizoenen van ons.

Ik weet precies wat het is om een club in mineur te hebben, daarom is het zo ontzettend makkelijk te herkennen dat jullie er in terecht gaan komen.
pi_208885084
Roma thuis billenkoek gegeven is ook wel een mooie _O-.
In Southern Sun
pi_208885118
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ik ga nog 1x op je reageren. Je schrijft 'Als..' Als dit, als dat.
Daarnaast zijn sportieve 'successen' voor elke club anders.

Bedankt.
Feyenoord heeft Roma billenkoek gegeven in de Kuip maat. Het was geen 'als', dat is een feit.

Over twee wedstrijden ben je net de minste. Maar met zulke potten in het recente verleden (Marseille net zo één) en een selectie die komend jaar nog meer op elkaar ingespeeld is, ga je in de CL gewoon presteren.

Maar veel plezier in de Conference League. Ook leuk, geloof me. Lekker naar Servië of naar Letland enzo.
pi_208885130
Kan een mod niet even met de kakkerlakkenspray rondgaan?
  maandag 24 april 2023 @ 13:48:38 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_208885133
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Roma thuis billenkoek gegeven is ook wel een mooie _O-.
You watch Napoli!!!!!11
  maandag 24 april 2023 @ 13:48:47 #96
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208885136
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Eens hoor.
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:50:31 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208885165
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Scorpie het volgende:
@:Coco - wat vindt je hier nu van.
Bijzonder dat men blijft reageren.
pi_208885176
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:47 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Feyenoord heeft Roma billenkoek gegeven in de Kuip maat. Het was geen 'als', dat is een feit.

Over twee wedstrijden ben je net de minste. Maar met zulke potten in het recente verleden (Marseille net zo één) en een selectie die komend jaar nog meer op elkaar ingespeeld is, ga je in de CL gewoon presteren.

Maar veel plezier in de Conference League. Ook leuk, geloof me. Lekker naar Servië of naar Letland enzo.
Ik heb er ook oprecht zin in. :) Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
Groot fan van User Wotte
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 13:52:02 #99
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208885186
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik heb er ook oprecht zin in. :) Madrid en Barcelona en Lissabon gaan ook vervelen na al die jaren.
Niks mis met een keertje ECL.
pi_208885202
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Niks mis met een keertje ECL.
Wedden dat ineens alle Europese uitwedstrijden en thuiswedstrijden niet in 10 min uitverkopen
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')