Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikkenquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit, al het aids komt bij elkaar zondag.
Maar wat boeit plek 1, 2 of 3 nou heren, niemand van deze top 3 clubs hoort in de Champions League.
Wat is dit voor actquote:Op maandag 24 april 2023 10:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikken
Groetjes van de aankomende landskampioen die tevens vorig jaar een Europese finale speelde en komend jaar met Slotgod gewoon hoge ogen gaat gooien
Mimimimimi ze zijn altijd met ons bezig
Koddig gedrag
Heitinga is wat dat betreft gewoon niet zo ver, grote praatjes naar buiten toe maar de boel neer kunnen zetten kan hij ook niet. Kan hij wel roepen dat dit niet zijn selectie is, maar ik ben ervan overtuigd dat er echt wel meer uit deze selectie is te halen op inzet, strijdplan en uitvoering.quote:Op maandag 24 april 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het verschil in instelling was echt schrijnend gister. Blijkbaar lukte Van Nistelrooij het dus wel om z'n ploeg op scherp te krijgen. PSV is echt niet beter dan dit Ajax, maar als je gewoon geen zin hebt ofzo houdt het wel een eind op.
Een verdediging die het niveau Heerenveen nauwelijks ontstijgt helpt ook niet echt mee.quote:Op maandag 24 april 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heitinga is wat dat betreft gewoon niet zo ver, grote praatjes naar buiten toe maar de boel neer kunnen zetten kan hij ook niet. Kan hij wel roepen dat dit niet zijn selectie is, maar ik ben ervan overtuigd dat er echt wel meer uit deze selectie is te halen op inzet, strijdplan en uitvoering.
Prima, maar dan moet je realistisch blijven en de boel eerst dicht timmeren. Desnoods met 5 man achterop gaan spelen. Maar wat Heitinga doet is rigide vasthouden aan zijn visie van het Ajax spel, ook al is het materiaal er niet. En dan krijg je dus wat je gisteren zag, met een tegenstander die hoog druk zet en beter georganiseerd staat, dan wordt je gewoon zoek gespeeld grote delen van de wedstrijd.quote:Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verdediging die het niveau Heerenveen nauwelijks ontstijgt helpt ook niet echt mee.
Nee daarom winnen de 3-0quote:
Is toch logisch als je altijd maar in de schaduw staat van het grote Ajax dan profiteer je dat ene jaartje optimaal, volgend seizoen zijn ze weer weg.quote:
Nee het ligt allemaal aan de trainer en het gebrek om HARD TE WILLEN WERKENquote:Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verdediging die het niveau Heerenveen nauwelijks ontstijgt helpt ook niet echt mee.
quote:Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is toch logisch als je altijd maar in de schaduw staat van het grote Ajax dan profiteer je dat ene jaartje optimaal, volgend seizoen zijn ze weer weg.
Is ook frustrerend natuurlijk dat normaal niemand je club serieus neemt. Om de fans toch een beetje een goed gevoel te geven hoor je dan wat loze kreten over mooi stadion en hondstrouw publiek en zulks.
En als je de grens over gaat en je over voetbal praat je alleen maar Ajax krijgt als reactie moet erg frustrerend zijn allemaal en dat komt nu ff tot uiting. Lekker laten gaan joh
Dus je hebt ontzettende kutverdedigers en dan is je oplossing met meer kutverdedigers gaan spelen. Juist.quote:Op maandag 24 april 2023 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je realistisch blijven en de boel eerst dicht timmeren. Desnoods met 5 man achterop gaan spelen. Maar wat Heitinga doet is rigide vasthouden aan zijn visie van het Ajax spel, ook al is het materiaal er niet. En dan krijg je dus wat je gisteren zag, met een tegenstander die hoog druk zet en beter georganiseerd staat, dan wordt je gewoon zoek gespeeld grote delen van de wedstrijd.
Huh dat zien we allemaal juist manquote:Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee daarom winnen de 3-0
Ik quote deze alvast voor de bekerfinale
Jullie selectie is ZO ERBARMELIJK SLECHT, op die Alvarez en Kudus na zit er echt nul geur en smaak aan. Maar niemand die dat ziet, het is lachwekkend
Oke manquote:Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh dat zien we allemaal juist man. Alleen is de selectie van PSV net zo bagger want die waren gister ook allejezus slecht. Maar Van Nistelrooij kreeg het wél voor elkaar zijn ploeg 100% scherp te krijgen, dat was het verschil.
Maar verder ben je in dat ene kampioensjaar wat je gemiddeld eens in de tien jaar krijgt niet veel met Ajax bezig hoor.quote:
Je ziet goed dat het succes van Feyenoord afhankelijk is van Slot (die best naar Ajax had gewild vorig jaar).quote:Op maandag 24 april 2023 10:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikken
Groetjes van de aankomende landskampioen die tevens vorig jaar een Europese finale speelde en komend jaar met Slotgod gewoon hoge ogen gaat gooien
Mimimimimi ze zijn altijd met ons bezig
Koddig gedrag
Goh toe maar, een week geleden was er iemand die dat zei. Heb je dat in je Ajax-dagboekje geschreven?quote:Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik lees hier een week geleden nog dat ajax boven Feyenoord zou staan zonder SchReuDeR want aan de selectie lag het niet
Hardop gelachen
Knap dat je alleen dat eruit haalt.quote:Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt ontzettende kutverdedigers en dan is je oplossing met meer kutverdedigers gaan spelen. Juist.
Dus tijdens het seizoen waarin je kampioen gaat worden ben je meer geïnteresseerd in wat Ajacieden aan het doen zijn?quote:Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oke man
Ik lees hier een week geleden nog dat ajax boven Feyenoord zou staan zonder SchReuDeR want aan de selectie lag het niet
Hardop gelachen
Ik hoop dat je ironie hiervan inzietquote:Op maandag 24 april 2023 10:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]jullie zitten er wel mee he dat ajax totaal geen rol van betekenis speelt, een waardeloos elftal heeft met nul voetballend vermogen en dat de komende vijf jaar niet omgebogen gaat krijgen met deze bestuurlijke janboel, scouting, erbarmelijke aanstaande jeugd en trainercrisis hè
Bij Feyenoord loopt er een trainer met een heel duidelijke speelstijl, zijn echte voetballers te zien met evidente kwaliteiten.
Maar blijf jezelf aanpraten dat iedereen op kijkt naar het o zo grote ajax
Mimimimimimi
maar hij is er niet mee bezig hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
HMF heeft meer in het Ajax topic gepost dan in het Feyenoord topic
Donder jij even gewoon op naar je eigen topic.quote:Op maandag 24 april 2023 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof je nog in het kampioenschap makker?
Gewoon een oprechte vraag, misschien gaat Excelsior Feyenoord wel om hun moeder laten roepen je weet het niet.quote:Op maandag 24 april 2023 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donder jij even gewoon op naar je eigen topic.
Ik hoorde laatst suggesties uit de RedBull-hoek langs komen, zit daar nog een realistische optie tussen? Jesse Marsch?quote:Op maandag 24 april 2023 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, voor volgend jaar lijkt het me wel evident dat Heitinga nog niet de trainer/manager is die we nodig hebben om dit weer enigzins op de rit te krijgen.
Bosz krijgt serieuze tegenstand - dus wie hebben we dan als optie over?
Misschien even de Feyenoorders die een nogal ongezonde obsessie hebben met hun rivaal in de gaten houden.quote:
Misschien niet happen.quote:Op maandag 24 april 2023 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien even de Feyenoorders die een nogal ongezonde obsessie hebben met hun rivaal in de gaten houden.
Dat klopt, en dat was helemaal niet zo'n gekke gedachte. Tot Ajax-Feyenoord was het gat 3 punten en hebben we in een reeks van 7 potjes onder schreuder een punt of 12-15 onnodig verspeeld. Daarmee zeg ik niet dat Ajax wel even kampioen was geworden, want Feyenoord heeft in ieder geval veruit de beste trainer van deze competitie, en dat bewijst zich nu des te meer.quote:Op maandag 24 april 2023 10:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oke man
Hardop gelachen
Even kijken. Ajax is momenteel een grote bende, correct zoals iedereen hier beschrijft. Europees hebben we niets te vertellen, ook correct.quote:Op maandag 24 april 2023 10:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een type Nagelsmann zou ik ook wel zien zitten, die bezetenheid die Ten Hag ook had zeg maar. Iemand die niks aan het toeval overlaat.quote:Op maandag 24 april 2023 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst suggesties uit de RedBull-hoek langs komen, zit daar nog een realistische optie tussen? Jesse Marsch?
Die mag van mij meteen komen ja, maar ik denk dat die inmiddels al te groot is qua naam voor Ajax. Die zal wel richting Engeland gaan...quote:Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een type Nagelsmann zou ik ook wel zien zitten, die bezetenheid die Ten Hag ook had zeg maar. Iemand die niks aan het toeval overlaat.
Onze club is natuurlijk fantastisch, alleen de competitie en het salaris niet. Ik ga niet schreeuwen om Bosz maar ik heb echt op recht geen idee wat nu de juiste realistische man is voor volgend seizoen.quote:Op maandag 24 april 2023 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een type Nagelsmann zou ik ook wel zien zitten, die bezetenheid die Ten Hag ook had zeg maar. Iemand die niks aan het toeval overlaat.
Ja ben ik ook wel bang voor. Je bent eigenlijk een beetje afhankelijk van een trainer die het ziet zitten om Ajax weer omhoog te helpen, of als alternatief een type-Slot trainer die zich razendsnel kan ontwikkelen en zodoende ook resultaten kan behalen.quote:Op maandag 24 april 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die mag van mij meteen komen ja, maar ik denk dat die inmiddels al te groot is qua naam voor Ajax. Die zal wel richting Engeland gaan...
Eens. In het begin vond ik het nog wel verfrissend maar het is gewoon een trucje om een beetje in die supporters-taal te gaan praten om zo goed in de smaak te vallen maar het zijn lege hulzen gebleken. Het zorgde in het begin voor een oplevingkje maar uiteindelijk strand je weer op dezelfde problemen. Nee, na dit seizoen en misschien dankzij een bekerwinst juist afscheid nemen van Heitinga want het mag niet zo zijn dat als je de troostprijs wint dit een vrijbrief is om een vast contract af te sluiten met hem.quote:Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heitinga acteert nog steeds een toptrainer: "We moeten goed kijken naar de compositie en de profielen in de manier van spelen. Het zijn dingen die heel erg belangrijk zijn. Het begint ook bij de karaktereigenschappen van een speler. Hebben ze een winnaarsmentaliteit en passen ze binnen onze speelwijze? Je moet ook leren en daarin – zoals het in het bedrijfsleven ook gaat – je verlies nemen."
Wat staat hier in godsnaam? Welk punt probeert hij te maken? Volgens mij husselt hij allerlei uitspraken van toptrainers door elkaar heen in een wanhopige poging professioneel over te komen. Ik kan me niet voorstellen dat spelers hem serieus nemen. Je ziet ook aan zijn hoofd dat hij zichzelf voorgenomen heeft: "Ik wil rust uitstralen, ik ben nergens van onder de indruk". Het is echt lachwekkend. Alsof je naar een Jiskefet sketch zit te kijken.
CL is natuurlijk een mooi lokkertje voor een trainer, maar ja...quote:Op maandag 24 april 2023 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel bang voor. Je bent eigenlijk een beetje afhankelijk van een trainer die het ziet zitten om Ajax weer omhoog te helpen, of een type-Slot trainer die zich razendsnel kan ontwikkelen en zodoende ook resultaten kan behalen.
Maar het is wel duidelijk voor mij dat Heitinga daar geen kandidaat voor is, die is nog veel te veel met dooddoeners bezig.
Eigenlijk zou een kritische journalist eens door moeten vragen bij een van zijn lege, ingestudeerde, wannabe toptrainer uitspraken: "Goh, Johnny, vertel eens verder. Waar ben je naar opzoek qua compositie en profielen in de manier van spelen???"quote:Op maandag 24 april 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. In het begin vond ik het nog wel verfrissend maar het is gewoon een trucje om een beetje in die supporters-taal te gaan praten om zo goed in de smaak te vallen maar het zijn lege hulzen gebleken. Het zorgde in het begin voor een oplevingkje maar uiteindelijk strand je weer op dezelfde problemen. Nee, na dit seizoen en misschien dankzij een bekerwinst juist afscheid nemen van Heitinga want het mag niet zo zijn dat als je de troostprijs wint dit een vrijbrief is om een vast contract af te sluiten met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |