FOCUS! IMAGINEREN!quote:Op donderdag 20 april 2023 18:52 schreef Zorro het volgende:
5 minuten bezig.
Haasten alsof er nog 1 minuut te spelen is.
quote:
Bart Verbruggen die als een kind van vijf jaar nog snel naar de bal toe rent. Niet mijn Oranje-keeper.quote:
Ik durf 'm niet te liken maar toch heel aardig gevonden.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik durf 'm niet te liken maar toch heel aardig gevonden.
@onlogisch is van het buitengewoon kinderachtige slag volk dat tegen andere Nederlandse club dan het eigen "cluppie" is in Europese wedstrijden.quote:
Waarom zijn ballonnen nog niet verboden?quote:Op donderdag 20 april 2023 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
In deze tijd nog ballonnen oplatenMan man man.
#NietMijnModquote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Coco het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt klappen te verduren.
Zo Candy wel weer.quote:
Je hebt het over de nummer 10 van Belgie.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het waren een leuke paar minuten. Anderlecht zal zo wel scoren.
Dat zou erg vervelend zijn, de altijd dure uitgoal tegen krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het waren een leuke paar minuten. Anderlecht zal zo wel scoren.
Hij heeft vandaag bij hoge uitzondering een keer geen kip, broccoli met rijst gegeten, het lijkt wel dat hij daardoor nogal van slag is.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Coco het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt klappen te verduren.
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 20 april 2023 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt het over de nummer 10 van Belgie.
Tja, Leo Driessen. Over een uurtje is hij, net als meestal met zijn wedstrijden, weer trending op twitter en dit is nooit positief.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:57 schreef SOG het volgende:
Die commentator is wel irritant. Helemaal trippen omdat AZ snel wil aftrappen.
Ik mis toch het Beveren met 8 Ivorianen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderlecht heeft een typisch elftal voor een Belgische club. Allerlei nationaliteiten vanuit heinde en verre geplukt. Diawara, Slimani, Dreyer: Briljante werken van Coucke.
Ik vind Reijnders en Odgaard wel leuke spelers.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb de fysieke wil niet om voor AZ te juichen.
Dan doe je het met je mentale wilquote:Op donderdag 20 april 2023 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb de fysieke wil niet om voor AZ te juichen.
Pascal Jansen straalt eeuwige levensmoeheid uit.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Reijnders en Odgaard wel leuke spelers.
Dit klopt helemaalquote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:onlogisch is van het buitengewoon kinderachtige slag volk dat tegen andere Nederlandse club dan het eigen "cluppie" is in Europese wedstrijden.
Die backs zijn wel echt matig. Maar dat middenveld is best prima.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het blijft me verbazen hoe AZ presteert met dit LIDL-elftal.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zien we moderator onlogisch niet meer terug.
Wat een goed nieuws.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zien we moderator onlogisch niet meer terug.
Wat een goed nieuws.
Leeft die nog steeds ja?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag is Hitler jarig. AZ gaat voor een mooi cadeau. @:PowerLoungen
Viert ie het nog ergens?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag is Hitler jarig. AZ gaat voor een mooi cadeau. @:PowerLoungen
Ik las joodquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal wel tegen een stomme rood aanlopen.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal wel tegen een stomme rood aanlopen.
Ik vind je act op dit soort avonden altijd van het niveautje Leo Driessen.quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eindelijk de afstandbediening onder controle met je gipshand?
Eens makker, eens.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je actief tegen AZ of RKC ofzo bent in Europa ben je echt een kleuter.
Het is dan ook een behoorlijk matige act van jou, ouwe reus.quote:
Zo dat ziet er gezellig uit!quote:
Oh, ok. Doen we helemaal niets meequote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook een behoorlijk matige act van jou, ouwe reus.
Wout Droste?quote:
Ho maar weer @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Zorro het volgende:
Als je dit vergelijkt met vorige week staat hier toch een heel Anderlecht
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je actief tegen AZ of RKC ofzo bent in Europa ben je echt een kleuter. (Of de coach/spelopvatting moet echt heel kut zijn)
Dat je kan lachen als Ajax/Feyenoord/PSV er geen reet van kan snap ik wel.
Tsja en toch heb ik altijd wel een zwak voor AZ, zelfs als het spel matig isquote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.
Victor Reinierquote:
Bij dit forum ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.
Mijn post verdiende er ook 1, neutraal bekeken.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
2 likes uitgedeeld in amper 3 seconden tijd.
Heb jij ook zo'n last van Truus-topics?quote:
Hier WERKT iemandquote:
Lahdo denk ik. Of die ene oostblokvic.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor Meerdink.
Dit wordt verlengen.
Kostte het je veel moeite om hem hard te krijgen?quote:
Teveel info.quote:
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja en toch heb ik altijd wel een zwak voor AZ, zelfs als het spel matig is
Nee. Geeft een beetje sfeerquote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van Truus-topics?
Jij bent mijn MEEST favoriete FA.quote:
Dit had zomaar een post van @Nova kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.
Ze hadden nog een beetje sympathie kunnen hebben als ze voor eeuwig in de Alkmaarderhout bleven voetballen.
Dit ga ik in mijn sig zettenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Geeft een beetje sfeer
[..]
Jij bent mijn MEEST favoriete FA.
Hmm, is dat een compliment?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had zomaar een post van @:Nova kunnen zijn.
Arman Avsaroglu kan ook wel voor een Italiaan doorgaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Italië is een vies apenland deel honderdmiljoenmiljard
Ga je deze schrijfstijl hanteren straks bij VI?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.
Ze hadden nog een beetje sympathie kunnen hebben als ze voor eeuwig in de Alkmaarderhout bleven voetballen.
treininravijnstort.gifquote:Op donderdag 20 april 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik lees het al. @:Alaphilippe_ kijkt ook reikhalzend uit naar de 2-1.
quote:
Ook op dit gebied is Moderator Coco Moderator Onlogisch op alle fronten voorbijquote:
Gelukkig hebben ze de schade al gerepareerdquote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is weer het AZ van vorige week, kansen missend.
Amaiquote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Mannekes mannekes toch. Tis nie waar he!!
@DombohetOlifantje1 zegt waar het op staat.quote:
En die van Feyenoord in Rome?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de schade al gerepareerd
@Mexicanobakker humor.quote:
An en Eefje zijn terug?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Mannekes mannekes toch. Tis nie waar he!!
Gelukkig is het humor en zijn het geen Alkmaar Zaanstreken.quote:
Vooruit een like.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig is het humor en zijn het geen Alkmaar Zaanstreken.
Lobotka.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie Diawara zegt, zegt Rog/Zielinski/Hamsik/Allan/Jorginho.
Dan kun je beter Diawara zeggen, dat is een stuk korter.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie Diawara zegt, zegt Rog/Zielinski/Hamsik/Allan/Jorginho.
Dries Mertensquote:Op donderdag 20 april 2023 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die speelde niet in het Napolitaanse Sarrismo.
Oja, dat was een jaar later.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die speelde niet in het Napolitaanse Sarrismo.
Daar won zelfs Vitesse vanquote:Op donderdag 20 april 2023 19:30 schreef Sked het volgende:
Dit Anderlecht is wel een stuk beter dan dat van Kompany
Beter een vaatje uit Brugge, Brugse Zot bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Anderlecht mag wel uit een ander vaatje gaan tappen in de 2e helft
Deze coach is hiervoor vier jaar assistent geweest bij Brentford. Klinkt interessant.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:30 schreef Sked het volgende:
Dit Anderlecht is wel een stuk beter dan dat van Kompany
Sterker nog, AZ wint 'm ook niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:31 schreef TLC het volgende:
Ik durf rustig te stellen dat Anderlecht sowieso niet de ConL gaat winnen
Brentford was wel een verrassing. Lijkt me geen verkeerde keuze.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze coach is hiervoor vier jaar assistent geweest bij Brentford. Klinkt interessant.
Ook schitterend gered door Verbruggenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi schot hoor, geweldig, schitterend.
Samen met Brighton wel de verstandigste clubs in de League.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Brentford was wel een verrassing. Lijkt me geen verkeerde keuze.
Zeker, uitmuntend gekeept.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook schitterend gered door Verbruggen
Weinig uitgeven en die poen maar harken voor als het nodig isquote:Op donderdag 20 april 2023 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Samen met Brighton wel de verstandigste clubs in de League.
Wat ga je koken?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk een betere 2e helft zo.
Even koken.
Slim gebruik van data en menselijk oog. Beetje zoals Heerenveen Sarraoui binnenhaalde, las ik.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Weinig uitgeven en die poen maar harken voor als het nodig is
Kip met rijst?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk een betere 2e helft zo.
Even koken.
Toch mag ze aan mijn lans lebberenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nutteloze Noa Vahle, die altijd simpel de oren wordt gewassen.
Hoe vond je haar tijdens het WK?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nutteloze Noa Vahle, die altijd simpel de oren wordt gewassen.
Zat doorgaans op de perstribune bij de wedstrijd dus zo moeilijk was dat echt niet.quote:
https://www.uefa.com/uefa(...)feyenoord/matchinfo/quote:Referee
Anthony Taylor ENG
Assistant referees
Gary Beswick ENG
Adam Nunn ENG
Video Assistant Referee
Stuart Attwell ENG
Assistant Video Assistant Referee
Chris Kavanagh ENG
Fourth official
Robert Jones ENG
AZECL.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
Wat wordt het weer schandalig slecht uitgespeeld.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:56 schreef Coco het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een verlenging.
Yep, dan missen we ook Roma-Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2023 19:56 schreef Coco het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een verlenging.
Peizerweg of een andere?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Gespannen maar eerst nog naar de Gamma.
Boven snackbar?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben net twee weken verhuisd naar Amersfoort. Mis Groningen
Ik heb het geluid op mute.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:59 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik kijk vanaf nu ook mee! (espn, want Leo Driessen)
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben net twee weken verhuisd naar Amersfoort. Mis Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |