FOCUS! IMAGINEREN!quote:Op donderdag 20 april 2023 18:52 schreef Zorro het volgende:
5 minuten bezig.
Haasten alsof er nog 1 minuut te spelen is.
quote:
Bart Verbruggen die als een kind van vijf jaar nog snel naar de bal toe rent. Niet mijn Oranje-keeper.quote:
Ik durf 'm niet te liken maar toch heel aardig gevonden.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik durf 'm niet te liken maar toch heel aardig gevonden.
@onlogisch is van het buitengewoon kinderachtige slag volk dat tegen andere Nederlandse club dan het eigen "cluppie" is in Europese wedstrijden.quote:
Waarom zijn ballonnen nog niet verboden?quote:Op donderdag 20 april 2023 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
In deze tijd nog ballonnen oplatenMan man man.
#NietMijnModquote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Coco het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt klappen te verduren.
Zo Candy wel weer.quote:
Je hebt het over de nummer 10 van Belgie.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het waren een leuke paar minuten. Anderlecht zal zo wel scoren.
Dat zou erg vervelend zijn, de altijd dure uitgoal tegen krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, het waren een leuke paar minuten. Anderlecht zal zo wel scoren.
Hij heeft vandaag bij hoge uitzondering een keer geen kip, broccoli met rijst gegeten, het lijkt wel dat hij daardoor nogal van slag is.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:55 schreef Coco het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt klappen te verduren.
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 20 april 2023 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt het over de nummer 10 van Belgie.
Tja, Leo Driessen. Over een uurtje is hij, net als meestal met zijn wedstrijden, weer trending op twitter en dit is nooit positief.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:57 schreef SOG het volgende:
Die commentator is wel irritant. Helemaal trippen omdat AZ snel wil aftrappen.
Ik mis toch het Beveren met 8 Ivorianen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderlecht heeft een typisch elftal voor een Belgische club. Allerlei nationaliteiten vanuit heinde en verre geplukt. Diawara, Slimani, Dreyer: Briljante werken van Coucke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |