Leeft die nog steeds ja?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag is Hitler jarig. AZ gaat voor een mooi cadeau. @:PowerLoungen
Viert ie het nog ergens?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag is Hitler jarig. AZ gaat voor een mooi cadeau. @:PowerLoungen
Ik las joodquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal wel tegen een stomme rood aanlopen.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal wel tegen een stomme rood aanlopen.
Ik vind je act op dit soort avonden altijd van het niveautje Leo Driessen.quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eindelijk de afstandbediening onder controle met je gipshand?
Eens makker, eens.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je actief tegen AZ of RKC ofzo bent in Europa ben je echt een kleuter.
Het is dan ook een behoorlijk matige act van jou, ouwe reus.quote:
Zo dat ziet er gezellig uit!quote:
Oh, ok. Doen we helemaal niets meequote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook een behoorlijk matige act van jou, ouwe reus.
Wout Droste?quote:
Ho maar weer @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Zorro het volgende:
Als je dit vergelijkt met vorige week staat hier toch een heel Anderlecht
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je actief tegen AZ of RKC ofzo bent in Europa ben je echt een kleuter. (Of de coach/spelopvatting moet echt heel kut zijn)
Dat je kan lachen als Ajax/Feyenoord/PSV er geen reet van kan snap ik wel.
Tsja en toch heb ik altijd wel een zwak voor AZ, zelfs als het spel matig isquote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.
Victor Reinierquote:
Bij dit forum ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ werken gewoon verschrikkelijke mensen.
Mijn post verdiende er ook 1, neutraal bekeken.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
2 likes uitgedeeld in amper 3 seconden tijd.
Heb jij ook zo'n last van Truus-topics?quote:
Hier WERKT iemandquote:
Lahdo denk ik. Of die ene oostblokvic.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor Meerdink.
Dit wordt verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |