Kostte het je veel moeite om hem hard te krijgen?quote:
Teveel info.quote:
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja en toch heb ik altijd wel een zwak voor AZ, zelfs als het spel matig is
Nee. Geeft een beetje sfeerquote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van Truus-topics?
Jij bent mijn MEEST favoriete FA.quote:
Dit had zomaar een post van @Nova kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.
Ze hadden nog een beetje sympathie kunnen hebben als ze voor eeuwig in de Alkmaarderhout bleven voetballen.
Dit ga ik in mijn sig zettenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Geeft een beetje sfeer
[..]
Jij bent mijn MEEST favoriete FA.
Hmm, is dat een compliment?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had zomaar een post van @:Nova kunnen zijn.
Arman Avsaroglu kan ook wel voor een Italiaan doorgaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Italië is een vies apenland deel honderdmiljoenmiljard
Ga je deze schrijfstijl hanteren straks bij VI?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij AZ wordt de harde kern gevormd door opstandige pubers. Max Huiberts is er de technisch directeur, die een misselijkmakende air en slaanbaar hoofd heeft. Robert Eenhoorn is sinds de coronaperikelen veranderd in een witte, verzuurde oude man: huilend achter de geraniums over hoe stom iedereen is die niet in zijn denkwereld komt. Pascal Jansen straalt geen levensvreugde uit. Het elftal zit vol met appiehapvoetballers.
Ze hadden nog een beetje sympathie kunnen hebben als ze voor eeuwig in de Alkmaarderhout bleven voetballen.
treininravijnstort.gifquote:Op donderdag 20 april 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik lees het al. @:Alaphilippe_ kijkt ook reikhalzend uit naar de 2-1.
Gelukkig hebben ze de schade al gerepareerdquote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is weer het AZ van vorige week, kansen missend.
Amaiquote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Mannekes mannekes toch. Tis nie waar he!!
@DombohetOlifantje1 zegt waar het op staat.quote:
En die van Feyenoord in Rome?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de schade al gerepareerd
@Mexicanobakker humor.quote:
An en Eefje zijn terug?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Mannekes mannekes toch. Tis nie waar he!!
Gelukkig is het humor en zijn het geen Alkmaar Zaanstreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |