Ja zeker in de zon is het wel lekker, vandaag voor het eerste de airco in de auto aan gehad, althans omdat het warm werd.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
het viel hier nog wel tegen, te veel bewolkt nog. Als het zonnetje dan doorkomt was het wel gelijk heet ook
Toch nog in aprilquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:32 schreef Elan het volgende:
Eerste lokale warme dag is een feit Eelde 20,1![]()
Bijna een maand later dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
De eerstvolgende die klimaatverandering gaat lopen ontkennen of politiek maakt trek ik door mijn beeldscherm. Echt wat een gigantisch kansloze lui komen hier
Zijn gewoon feiten, over de oorzaken kun je wellicht discussiëren maar niet over het gegeven op zich.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef Djeez het volgende:
[..]![]()
![]()
Opwarming van de aarde is slechts een theorie, een religie wellicht voor de klimaatterroristen
Ga naar BNW wappie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef Djeez het volgende:
[..]![]()
![]()
Opwarming van de aarde is slechts een theorie, een religie wellicht voor de klimaatterroristen
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik reed net midden in de supercel
Mensen stopten midden op de snelweg
ja mooi nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Leidse schild zorgt er wel voor dat het daar bij blijft.
de buienradar ziet er opzich goed uit, voor iig wat. Al zal het allemaal wel niet zo spectaculair zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets. Hier ook gerommel in de verte.
Wij glippen ee precies tussendoor.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
de buienradar ziet er opzich goed uit, voor iig wat. Al zal het allemaal wel niet zo spectaculair zijn
idd ja, hahaha. maar er komt nog een plukje achteraan.quote:
Ging hier goed losquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:08 schreef INViCTuS het volgende:
Valt hier vooralsnog tegen.
Ostgewitter is wel het mooiste en beste
Idem. Wel heel donker nu.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
idd ja, hahaha. maar er komt nog een plukje achteraan.
Gerommel is hier alweer weg.
geen druppel gevallen tot nu toe
Waar is hier?quote:
Waddinxveenquote:
Godver, ik zat nog te denken aan stormchasen, maar dacht dat het zwaarste meer naar het noorden zat.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:34 schreef zakjapannertje het volgende:
Onweer is heftiger geworden hier in Zoetermeer. Constant donder en bliksem. Zon is definitief weg voor vandaag…
quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Jeetje wat een flitsen en knallen, eerste nog rood erdoor van de zonsondergang, nu pikkedonker. Stukje apocalypse.
hier ook wel redelijk geknal, maar nog steeds geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo begon het hier...
Nu komt het langzaam los geloof ik. Flinke donders in de verte en nu regen.
Ja ik probeerde nog foto te maken van zonsondergang met onweer erop, lukt natuurlijk niet op telefoon. Hele lucht rood, raar weer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo begon het hier...
Nu komt het langzaam los geloof ik. Flinke donders in de verte en nu regen.
Ik was net 1 minuut thuis na de singelloopquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:50 schreef svann het volgende:
Kaboem!
Goed onweertje boven Leiden, nu ook met stortregen.
Fotofinish.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Ik was net 1 minuut thuis na de singelloop
Ik ben momenteel bij jou op visitequote:
Er is geen Noordzee als glijmiddel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb zelden zo veel bliksems gezien die zo dichtbij waren in april (Den Haag West). Ostgewitter lijkt altijd wat feller te zijn.
Door deze tweet dacht ik dat Lelystad ging verzuipen. Valt voorlopig nog mee. Geen druppel regen gezien, wel wat geflits en gedonder vanuit 't zuiden.quote:
Ik maakte nog een filmpje, maar kan dat weer nergens uploaden tegenwoordig zonder te registrerenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bij jou op visite
Toen het ook nog ging hagelen ben ik maar gaan schuilen
''schoon''quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn auto is schoon.
Reed met 70 door een ondergelopen tunnel
Ja of klaar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn auto is schoon.
Reed met 70 door een ondergelopen tunnel
Die doet het niet meer.quote:
En dat zou moeten zijn in?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:14 schreef essnhills het volgende:
Oke ik geloof direct dat dit een 50mm/u bui is
Ik kan alleen de donder niet horen vanwege het gehoos
Ik zag het nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
''schoon''
Dat is funest voor je auto joh.
Snap ikquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het niet
Schrok me ook de tering.
Ohja sorry. Zwaagquote:
Paalliften?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was met andere dingen bezig
Gestopt op een industrieterrein
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik reed net midden in de supercel
Mensen stopten midden op de snelweg
Wat is het verschil tussen de gele en de rood-oranje stippen?quote:
Geel met rood rondje is actueel (nu), geel is zojuist en hoe donkerder hoe langer geleden. Dus je kunt zien dat het van zuidoost naar noordwest trekt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de gele en de rood-oranje stippen?
Gruwelijk natquote:
Ah ok op die manier. Ook wel logisch nu je het zo zegt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geel met rood rondje is actueel (nu), geel is zojuist en hoe donkerder hoe langer geleden. Dus je kunt zien dat het van zuidoost naar noordwest trekt.
Te weinig. Altijd spektakel. Veel beter, mooier en zwaarder dan zw of z stromingquote:
Dit was/is echt geweldig. Jaren geleden dat ik dit zo gezien heb.quote:
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer iddquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit was/is echt geweldig. Jaren geleden dat ik dit zo gezien heb.
Daar nog beter dan thuis, hè. Waar zit je? Op Europarcs in Beekbergenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer idd
Je zat precies goedquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |