Ohja sorry. Zwaagquote:
Paalliften?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was met andere dingen bezig
Gestopt op een industrieterrein
quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik reed net midden in de supercel
Mensen stopten midden op de snelweg
Wat is het verschil tussen de gele en de rood-oranje stippen?quote:
Geel met rood rondje is actueel (nu), geel is zojuist en hoe donkerder hoe langer geleden. Dus je kunt zien dat het van zuidoost naar noordwest trekt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de gele en de rood-oranje stippen?
Gruwelijk natquote:
Ah ok op die manier. Ook wel logisch nu je het zo zegt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geel met rood rondje is actueel (nu), geel is zojuist en hoe donkerder hoe langer geleden. Dus je kunt zien dat het van zuidoost naar noordwest trekt.
Te weinig. Altijd spektakel. Veel beter, mooier en zwaarder dan zw of z stromingquote:
Dit was/is echt geweldig. Jaren geleden dat ik dit zo gezien heb.quote:
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer iddquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit was/is echt geweldig. Jaren geleden dat ik dit zo gezien heb.
Daar nog beter dan thuis, hè. Waar zit je? Op Europarcs in Beekbergenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer idd
Je zat precies goedquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie op de Veluwe, maar dat was stevig onweer idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |