code geel hier van 21.00 tot 00.00 in Zuid - Holland. Zal mij benieuwen.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
De eerstvolgende die klimaatverandering gaat lopen ontkennen of politiek maakt trek ik door mijn beeldscherm. Echt wat een gigantisch kansloze lui komen hier
Wij maken dat niet meer mee.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven zeker ook in metershoge zeespiegelstijging!![]()
Het ploft al goed her en der.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:15 schreef DemonRage het volgende:
De lucht oogt wel als die van een zomerse onweersdag: heiig met opbollende stapelwolken die bijna het buienstadium bereiken en zelfs af en toe grote druppels laten vallen.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar generaties verder wel, als het zo doorgaat
ja zelfde regio hier, als ik zo op buienradar kijk dan gaat het wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
code geel hier van 21.00 tot 00.00 in Zuid - Holland. Zal mij benieuwen.
Metershoge zeespiegelstijging b-e-s-t-a-a-t niet. (Het is bangmakerij.)quote:
Ah, je bent klimaatontkenner?quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Metershoge zeespiegelstijging b-e-s-t-a-a-t niet. (Het is bangmakerij.)
er lijkt wel een plukje over te blijven, krijgen we in Katwijk mss ook nog wat van mee. De koers is goed iigquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:13 schreef YourCaptor het volgende:
Hopelijk blijft er nog wat over als het richting Leiden gaat![]()
![]()
![]()
het viel hier nog wel tegen, te veel bewolkt nog. Als het zonnetje dan doorkomt was het wel gelijk heet ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:32 schreef Elan het volgende:
Eerste lokale warme dag is een feit Eelde 20,1![]()
Bijna een maand later dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |