Dat komt aardig in de buurt, toch? In die tijd is het ook winter geweest, ongeveer 2 weken en ongeveer 3 weken lente-achtig, dan zit je toch echt bijna op 5 maanden. Dat is nog te bewijzen ook als je het weer terugkijkt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kom je heel vaak tegen in dit topic. We hebben nu al 6 maanden herfst volgens een aantal
Vind je dat meevallen? Kijk eens naar de laatste 10 jaar....quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/koningsdag
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga hier mezelf volledig naakt oranje bodypainten en dan de hele dag helikopteren op straat terwijl ik het Wilhelmus zing.
Kunnen ze vast waarderen.Doe je dan ook weer jouw bekende fallusbewegingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gemiddeld 14 graden over de laatste 10 jaar en slechts 3 edities met echt regen. 7 van de 10 edities ook overwegend zonnig geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je dat meevallen? Kijk eens naar de laatste 10 jaar....
13,9 doordat er een uitschieter van 20 bij zit. 1. De rest gewoon koud. Maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld 14 graden over de laatste 10 jaar en slechts 3 edities met echt regen. 7 van de 10 edities ook overwegend zonnig geweest.
De afgelopen 30 jaar (sinds 1991) ligt het gemiddelde voor 21-30 april op 15,9 graden. Het is dus vrij normaal dat de temperatuur eerder rond de 15 graden, dan de 20 graden ligt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
13,9 doordat er een uitschieter van 20 bij zit. 1. De rest gewoon koud. Maar smaken verschillen.
Dat was niet serieus bedoeld. Het is natuurlijk niet leuk. Maar je hebt er verder geen invloed op hèquote:Op donderdag 20 april 2023 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strikt genomen is er nog geen El Nino. Het is nu nog neutraal. Het gaat wel die kant op.
Maar vanwaar?
Nou nou nou nou nou nou!quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
De eerstvolgende die klimaatverandering gaat lopen ontkennen of politiek maakt trek ik door mijn beeldscherm. Echt wat een gigantisch kansloze lui komen hier
quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn geen trollen, die figuren denken dat echt.
Jullie geloven zeker ook in metershoge zeespiegelstijging!quote:
code geel hier van 21.00 tot 00.00 in Zuid - Holland. Zal mij benieuwen.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
De eerstvolgende die klimaatverandering gaat lopen ontkennen of politiek maakt trek ik door mijn beeldscherm. Echt wat een gigantisch kansloze lui komen hier
Wij maken dat niet meer mee.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Jullie geloven zeker ook in metershoge zeespiegelstijging!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |