SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te makenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
https://meetjepenis.nu/quote:
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja lolquote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te maken![]()
![]()
Ow en als je klaagt dat het niet fijn voelt met condoom, heb je ook de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb geen meetlint.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://meetjepenis.nu/
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!![]()
Jij bent niet de hele wereldquote:Op woensdag 19 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Totaal niet relevant
Al 20 jaar samen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verkoopt de supermarkt of HEMA gewoonquote:Hey there sunshine lift my heart
Of printenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok ik ga naar mamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ja goedequote:Hey there sunshine lift my heart
DiggieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DexamfetamineOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ooit nog hopevol mijn ringmaten opgemetenHey there sunshine lift my heart
Ow ik dacht dat we "gebruikt uitgang als ingang" woordspel aan het doen warenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Zelfs nog een duimstok.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen meetlint
Wel een rolmaat![]()
![]()
Dan pak je een blaadje,
Je rolt hem er omheen, je tekent af, en legt naast duimstok of rolmaat.
TadaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wil directeur worden van de NSOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schuifmaat heb ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook die is aanwezig
Schuifmaat ook![]()
![]()
Je bent zelf een schuif maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt zo lekkerquote:
Bijna lekkerder dan tongenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Haha duidelijk geen fan van visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke visjes vind je wel lekker?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik begin vis steeds meer te waarderenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is echt zo lekker
Bijna lekkerder dan tongen![]()
![]()
Vis is zo ontzettend lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben een visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey is mijn koolmeesjequote:Hey there sunshine lift my heart
Aloa waardeert mij dus steeds meer.
Want ik ben een visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je was toch een steenbok? ♑quote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Want ik ben een visHey there sunshine lift my heart
Ik waardeer bijna iedereenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Want ik ben een vis![]()
![]()
Ik ben een Ram,gaat nooit wat worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga naar mamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dikke tűt foar mem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stond toch duidelijk mijn naam inquote:Op woensdag 19 april 2023 09:27 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een mail van een hete dame uit het Noorden, maar dacht dat het spam was![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ga maar eens beginnen met mijn koffer in te pakkenHey there sunshine lift my heart
niet het leukste maarja, het moet gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mijn koffer in te pakkenHow can I make this topic about me?![]()
Wel een beetje leukquote:Op woensdag 19 april 2023 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet het leukste maarja, het moet gebeuren.
Koffer uitpakken is ergerHey there sunshine lift my heart
No hi for lilak
Hey there sunshine lift my heart
quote:goedebijnamiddag love
Wat een liefde
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kom maarquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik niet ben er keihard uit gevallenquote:![]()
het is hard werken hier voor je puntenquote:Hey there sunshine lift my heart
Oehquote:
Soms wel ja..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is hard werken hier voor je punten“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
henk miste der ook maar die wist nog niet van de naamswijzigingquote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik had het ook wel verwachtNa een aantal dagen niet online
uuuugh vergeten dat ik nog naar mijn zusje haar school moet vanmiddag voor een gesprek
ik wilde wandelenHey there sunshine lift my heart
ja maar ik weet al dat ze niet genoeg studiepunten heeft omdat ze in januari wisselde van opleiding dus dat ze officieel niet over gaat naar het volgende jaar maar dat ze het wel goed heeft gedaan
beetje this could have been an email vibesHey there sunshine lift my heart
Tjaquote:Op woensdag 19 april 2023 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja maar ik weet al dat ze niet genoeg studiepunten heeft omdat ze in januari wisselde van opleiding dus dat ze officieel niet over gaat naar het volgende jaar maar dat ze het wel goed heeft gedaan
beetje this could have been an email vibesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan zak je ook, tenzij heel veel punten hebt.. dan iets minder snelquote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik had het ook wel verwachtNa een aantal dagen niet online
ik ben doodsbang, als ik nu een weekend weg ben kom ik terug en sta ik op plek 10 ofzoquote:Op woensdag 19 april 2023 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan zak je ook, tenzij heel veel punten hebt.. dan iets minder snelHey there sunshine lift my heart
deze man weet wel puntjes te vindenquote:Hey there sunshine lift my heart
Somsquote:Op woensdag 19 april 2023 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze man weet wel puntjes te vinden![]()
![]()
RubbishThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mwa dat zal wel mee vallen denk ik hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben doodsbang, als ik nu een weekend weg ben kom ik terug en sta ik op plek 10 ofzo
Plek 20They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is henkquote:Op woensdag 19 april 2023 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
henk miste der ook maar die wist nog niet van de naamswijziging
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2023 12:16:17 ]![]()
Henk x2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die jaquote:Hey there sunshine lift my heart
Hoeft ook niet geen boeiende userquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar is hij danquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ik moet werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zwemmen, pasen vieren, vroege zomer vierenquote:Hey there sunshine lift my heart
ga je kleedje leggen?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
ik ben ook aan het werk weer. Zin in volgende week
3 dagen werken maar en koningsdag!Hey there sunshine lift my heart
Eensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is dat niet de avond ervoor?quote:Hey there sunshine lift my heart
Nu werken niet teveel punten pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ook, maar ik hou van overdag feestjes ipv avond/nacht feestjes.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is dat niet de avond ervoor?
Maar Spijkenisse heeft 3 verschillende podiums, 2 met DJ's, 1 met een bandje. En sommige kroegen draaien buiten harde muziek.
Dus we gaan feestje vieren Havenplein van 12:00 tot 20:00 uur![]()
![]()
oh leukquote:Op woensdag 19 april 2023 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ook, maar ik hou van overdag feestjes ipv avond/nacht feestjes.
Maar Spijkenisse heeft 3 verschillende podiums, 2 met DJ's, 1 met een bandje. En sommige kroegen draaien buiten harde muziek.
Dus we gaan feestje vieren Havenplein van 12:00 tot 20:00 uur
ik ben die dag aan het vliegen dus sta nu bij mijn koffer met de vraag ga ik iets oranjes in mijn koffer gooien voor de terugreisHey there sunshine lift my heart
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh leuk
ik ben die dag aan het vliegen dus sta nu bij mijn koffer met de vraag ga ik iets oranjes in mijn koffer gooien voor de terugreis
Ik doe niks oranjes aan. Ik ga gewoon in het zwart. Net zo zwart als mijn ziel![]()
![]()
PipaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja naar zweden met mickytjuh en mrmickytjuh en metalmoontje (die niet op fok zit)quote:Op woensdag 19 april 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Ik doe niks oranjes aan. Ik ga gewoon in het zwart. Net zo zwart als mijn zielHey there sunshine lift my heart
Wie ga je poppen met je pia, die skere tata die niet wil betalen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie ga je poppen met je pia, die skere tata die niet wil betalen?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hippe taal hierHey there sunshine lift my heart
de grote of de kleine?Hey there sunshine lift my heart
NeeI'm surrounded by morons!
Ohhh heerlijkquote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja naar zweden met mickytjuh en mrmickytjuh en metalmoontje (die niet op fok zit)![]()
![]()
ZwřdenI'm surrounded by morons!
stuurde der net een foto van hotpants en slippers om mee te nemen XD weet niet zeker of ze snapte dat het een grap wasquote:Hey there sunshine lift my heart
BolkgrapI'm surrounded by morons!
BolkI'm surrounded by morons!
bolkje maar wel zodat je nog net een punt krijgt
Jij iets meerI'm surrounded by morons!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:
mijn kweekplantjes zijn ook weer blijHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn kweekplantjes zijn ook weer blij
Uw ADH vitamine Worst
BierIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zijn gewoon zonnebloempjesquote:
quote:
zag op reddit een post van ik kom naar Amsterdam voor 420 waar zijn de beste feestjes!
was een hoop
willen we weten wat ie heeft
klinkt als iets wat paarden doen en dan stervenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:45 schreef mario390 het volgende:
dat ik half slap en dann met de
mond nacht eten snap maar is nur luchtHey there sunshine lift my heart
dan heb ik een mini vakantie van 4 dagenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan begint mijn vakantie weer![]()
![]()
nog even aan @dud0r vragen of ik het frambozenbier vanavond mee moet nemenHey there sunshine lift my heart
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 19 april 2023 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan begint mijn vakantie weer![]()
![]()
ik zit in een vergadering, maar mag niet in slaap vallenquote:Hey there sunshine lift my heart
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdagquote:Op woensdag 19 april 2023 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dan heb ik een mini vakantie van 4 dagen
Uw ADH vitamine Worst
lekker, hopelijk goed weer ookquote:Op woensdag 19 april 2023 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdagHey there sunshine lift my heart
frambozenbier.... nee geef mij maar een normalequote:Op woensdag 19 april 2023 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog even aan @:Dud0r vragen of ik het frambozenbier vanavond mee moet nemen![]()
![]()
hoop het, afgelopen week viel tegenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lekker, hopelijk goed weer ookUw ADH vitamine Worst
lekkerquote:Op woensdag 19 april 2023 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdag![]()
Ik heb niet zoveel dagen, ik neem eind juni 3 weken vrij![]()
![]()
Vandaag rustige dag, kan net zo goed uitloggen en van he weer genieten. Het stralend weerUw ADH vitamine Worst
2 weken lanzarote en dan 1 weekjes thuis
Ik ben weer begonnen met 1,5 liter water drinken per dag.....
1,5 liter wijn/bier geen probleem, maar water
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2023 13:54:42 ]![]()
Lekker vulkanische wijn drinken als je daar bent tochquote:Op woensdag 19 april 2023 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
1,5 liter wijn/bier geen probleem, maar waterUw ADH vitamine Worst
Siroop van maken? Van dat Karvan Cévitam?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
1,5 liter wijn/bier geen probleem, maar waterHow can I make this topic about me?![]()
ik wilde een kilootje afvallen deze maand, komt het kind met donuts aanzetten
Tsja, niet opeten is een belediging.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde een kilootje afvallen deze maand, komt het kind met donuts aanzettenHow can I make this topic about me?![]()
sowieso, hoewel ik dan meer canarische rum drink of canarisch bierquote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker vulkanische wijn drinken als je daar bent toch
Drink dan veel minder wijnownee siroop is smerigquote:Op woensdag 19 april 2023 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Siroop van maken? Van dat Karvan Cévitam?Ik ben nu in 3 weken 4 kilo kwijt. Door alleen al niet meer te drinkenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde een kilootje afvallen deze maand, komt het kind met donuts aanzetten![]()
![]()
ja maar ik drink al niet veel (behalve vorig weekend)quote:Op woensdag 19 april 2023 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sowieso, hoewel ik dan meer canarische rum drink of canarisch bier
Drink dan veel minder wijn
[..]
ownee siroop is smerig
[..]
Ik ben nu in 3 weken 4 kilo kwijt. Door alleen al niet meer te drinkenHey there sunshine lift my heart
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen, paar weken niet drinken en dan enkele killotjes kwijt te rkaen
Uw ADH vitamine Worst
en geen rookworstjesquote:Op woensdag 19 april 2023 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen, paar weken niet drinken en dan enkele killotjes kwijt te rkaenHey there sunshine lift my heart
ow en ik snoep ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik drink al niet veel (behalve vorig weekend)
En sinds 30 januari al 9 kilo kwijt.Maar toen dronk ik elke weekend
Ja nu ik merk dat het zo makkelijk gaat, wil ik er nog 5 kilo af hebben voor de vakantie....quote:Op woensdag 19 april 2023 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen, paar weken niet drinken en dan enkele killotjes kwijt te rkaen
Ga all inclusive, dan kan ik het er weer aan eten en drinken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2023 14:01:19 ]![]()
dat valt eigenlijk nog best mee vergeleken met mijn bierconsumptiequote:
Uw ADH vitamine Worst
Alle beetje helpen. Maar dan klopt je username niet meer en moet je het renamen naar hemanorookworst.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat valt eigenlijk nog best mee vergeleken met mijn bierconsumptieHow can I make this topic about me?![]()
Misschien dat ik dat ook ga bezoeken voor een dagje komend vakantiequote:Uw ADH vitamine Worst
en je hebt ook vetvrije chips maar als je dan toch moet dieeten kun je beter andere dingen eten die goed zijn dan iets wat normaal je guilty pleasure isquote:Hey there sunshine lift my heart
die zijn zo smerigquote:Op woensdag 19 april 2023 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel vegetarische rookworsten?
niets tegen vlees vervangers, maar die, neeHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 19 april 2023 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en je hebt ook vetvrije chips maar als je dan toch moet dieeten kun je beter andere dingen eten die goed zijn dan iets wat normaal je guilty pleasure is
How can I make this topic about me?![]()
Ik neem aan dat ook niet dat alle glas in je buurt aan diggelen valt continuquote:Op woensdag 19 april 2023 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alle beetje helpen. Maar dan klopt je username niet meer en moet je het renamen naar hemanorookworst.Uw ADH vitamine Worst
Dat is correct en tevens juist. Van abri's blijf ik af.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook niet dat alle glas in je buurt aan diggelen valt continu
daar heb ik geen verstand van. Ik eet sowieso alles magerquote:Op woensdag 19 april 2023 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel vegetarische rookworsten?
zoooo chipssssssquote:Op woensdag 19 april 2023 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en je hebt ook vetvrije chips maar als je dan toch moet dieeten kun je beter andere dingen eten die goed zijn dan iets wat normaal je guilty pleasure is![]()
Dat heb ik ook al een tijdje niet op
Daar heb ik best trek in![]()
![]()
gisteren pindachips met caramel op
oeh.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
gisteren pindachips met caramel op
ja maar die mag mickytjuh niet want koemelk (dat geldt overigens voor alle lays chips...)quote:Op woensdag 19 april 2023 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
nee als ik chip ga eten dan Lays Max Cheddar & OnionHey there sunshine lift my heart
Hier is geen bos. Daarom meestal richting bosrijk gebied in de vakantie.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook ga bezoeken voor een dagje komend vakantie![]()
ik vind ze lekkerder, maar dat komt omdat het die ribbelchips is.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
dat smaakt zelfde als voormalig cheese onion toch?
Cheese onion heb je ook gewoon nog alleen dan niet ribbelalle? Wowquote:Op woensdag 19 april 2023 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar die mag mickytjuh niet want koemelk (dat geldt overigens voor alle lays chips...)Ik zou gek worden
![]()
![]()
crocky is liever voor allergie mensenquote:Op woensdag 19 april 2023 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind ze lekkerder, maar dat komt omdat het die ribbelchips is.
Cheese onion heb je ook gewoon nog alleen dan niet ribbel
[..]
alle? WowIk zou gek worden
en soms de huismerk
mijn neefje is ook allergisch, je gaat gillen als je gaat opletten waar allemaal melk in zitHey there sunshine lift my heart
wat moet ik brengen?Hey there sunshine lift my heart
ik heb wel wat bolk jaHey there sunshine lift my heart
croky is ook wel lekker . bolognese danquote:Op woensdag 19 april 2023 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
crocky is liever voor allergie mensen
en soms de huismerk
mijn neefje is ook allergisch, je gaat gillen als je gaat opletten waar allemaal melk in zit![]()
deze vrouw heeft goede smaakquote:Op woensdag 19 april 2023 14:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
croky is ook wel lekker . bolognese danHey there sunshine lift my heart
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 2521 / +137 / +42 / 2458 / 3572
2. FreshFruit / 1570 / +104 / +7 / 2152 / 2889
3. laforest / 1462 / +3 / +0 / 2977 / 3541
4. Emmerdeur / 1259 / +37 / +58 / 1282 / 1665
5. aloa / 811 / +6 / +23 / 1899 / 2309
6. greysbones / 645 / +88 / +26 / 1651 / 1973
7. KillemWieft / 505 / +19 / +9 / 98 / 244
8. devzero / 477 / +102 / +27 / 285 / 454
9. Mickytjuh / 452 / +57 / +30 / 700 / 938
10. Dotteke / 423 / +32 / +61 / 359 / 555
11. hemarookworst / 373 / +39 / +25 / 791 / 1075
12. drakin / 357 / +26 / +0 / 568 / 751
13. HappyCharly / 356 / +12 / +2 / 1076 / 1264
14. Mazikeen / 350 / +0 / +11 / 725 / 935
15. PLY / 331 / +15 / +46 / 456 / 609
16. mario390 / 330 / +16 / +78 / 283 / 455
17. m1st1g / 310 / +5 / +8 / 583 / 761
18. Fogel / 309 / +22 / +20 / 482 / 678
19. DJMO / 292 / +43 / +24 / 305 / 468
20. Dr.Mikey / 261 / +10 / +32 / 388 / 535SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
puntjes <3Hey there sunshine lift my heart
LekkerI'm surrounded by morons!
Waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
k wil een snack
maar een gezonde snack
wat zal ik pakkenHey there sunshine lift my heart
kaas!quote:Op woensdag 19 april 2023 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
k wil een snack
maar een gezonde snack
wat zal ik pakken![]()
ja maar ik wil gewoon paar dagen even rustig aan doen en niet over gaan naar koolhydraat arm, dan zwel ik de eerste dag in zweden op zodra ik koolhydraten eetquote:Op woensdag 19 april 2023 14:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als je koolhydraat arm eet is kaas een prima gezonde snackHey there sunshine lift my heart
dan komkommerquote:Op woensdag 19 april 2023 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik wil gewoon paar dagen even rustig aan doen en niet over gaan naar koolhydraat arm, dan zwel ik de eerste dag in zweden op zodra ik koolhydraten eet![]()
![]()
oh ik heb nog een fruitbakje met ananananananasHey there sunshine lift my heart
Ik heb @Nova echt perongeluk gesloopt zelfs reset werkt niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hij heeft donuts op zijn boodschappenlijstje staanquote:Op woensdag 19 april 2023 14:54 schreef Mazikeen het volgende:
ik denk dat @:dud0r liever oliebol heeftHey there sunshine lift my heart
dat is die chat chick?quote:Op woensdag 19 april 2023 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb @:nova echt perongeluk gesloopt zelfs reset werkt niet.![]()
Ze doet het niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
check die beatTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
je hebt wel potentie als tester, als je er wat certificaten in haalt kan ik je wel aanbevelen bij mijn baasquote:
Goeie tip welke moet ik hebben.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt wel potentie als tester, als je er wat certificaten in haalt kan ik je wel aanbevelen bij mijn baasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tmap?quote:
scrum sowieso
ISTQP kan ook ipv Tmap
SQL kan handig zijnHey there sunshine lift my heart
ik ging goed, tot na de pauzequote:Op woensdag 19 april 2023 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog geen zin gehad![]()
De zon is hier lekkerquote:
Maar de wind verpest het
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vrouw vrouwHey there sunshine lift my heart
Even buiten met de hondHey there sunshine lift my heart
Goooooo pauze
Plan was noordHey there sunshine lift my heart
Meer zon in het zuiden
Vullen en afromen danHey there sunshine lift my heart
Net als devHey there sunshine lift my heart
Gewoon alle posts achter elkaarHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: