SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te makenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
https://meetjepenis.nu/quote:
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja lolquote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Condooms over in de verkeerde maat?
Zijn hele grote waterballonnen van te maken![]()
![]()
Ow en als je klaagt dat het niet fijn voelt met condoom, heb je ook de verkeerde maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb geen meetlint.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://meetjepenis.nu/
Hier kun je meten welke maat condoom je moet hebben.
En als je langer van de seks wil genieten, pak je een maatje te klein! Dan kom je minder makkelijk klaar.
Een goed passend condoom is belangrijk om te kunnen genieten van de seks, en om niet het gevoel te hebben dat je last hebt van het condoom tijdens de seks.
Kun je niet klaarkomen met condoom? Dan heb je zeer zeker de verkeerde maat!![]()
Jij bent niet de hele wereldquote:Op woensdag 19 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Totaal niet relevant
Al 20 jaar samen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verkoopt de supermarkt of HEMA gewoonquote:Hey there sunshine lift my heart
Of printenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok ik ga naar mamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ja goedequote:Hey there sunshine lift my heart
DiggieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DexamfetamineOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ooit nog hopevol mijn ringmaten opgemetenHey there sunshine lift my heart
Ow ik dacht dat we "gebruikt uitgang als ingang" woordspel aan het doen warenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook. Zelfs nog een duimstok.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen meetlint
Wel een rolmaat![]()
![]()
Dan pak je een blaadje,
Je rolt hem er omheen, je tekent af, en legt naast duimstok of rolmaat.
TadaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wil directeur worden van de NSOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schuifmaat heb ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook die is aanwezig
Schuifmaat ook![]()
![]()
Je bent zelf een schuif maat!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt zo lekkerquote:
Bijna lekkerder dan tongenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Haha duidelijk geen fan van visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke visjes vind je wel lekker?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik begin vis steeds meer te waarderenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is echt zo lekker
Bijna lekkerder dan tongen![]()
![]()
Vis is zo ontzettend lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben een visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey is mijn koolmeesjequote:Hey there sunshine lift my heart
Aloa waardeert mij dus steeds meer.
Want ik ben een visOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je was toch een steenbok? ♑quote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Want ik ben een visHey there sunshine lift my heart
Ik waardeer bijna iedereenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Want ik ben een vis![]()
![]()
Ik ben een Ram,gaat nooit wat worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga naar mamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dikke tűt foar mem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stond toch duidelijk mijn naam inquote:Op woensdag 19 april 2023 09:27 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een mail van een hete dame uit het Noorden, maar dacht dat het spam was![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ga maar eens beginnen met mijn koffer in te pakkenHey there sunshine lift my heart
niet het leukste maarja, het moet gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mijn koffer in te pakkenHow can I make this topic about me?![]()
Wel een beetje leukquote:Op woensdag 19 april 2023 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet het leukste maarja, het moet gebeuren.
Koffer uitpakken is ergerHey there sunshine lift my heart
No hi for lilak
Hey there sunshine lift my heart
quote:goedebijnamiddag love
Wat een liefde
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kom maarquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik niet ben er keihard uit gevallenquote:![]()
het is hard werken hier voor je puntenquote:Hey there sunshine lift my heart
Oehquote:
Soms wel ja..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is hard werken hier voor je punten“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
henk miste der ook maar die wist nog niet van de naamswijzigingquote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik had het ook wel verwachtNa een aantal dagen niet online
uuuugh vergeten dat ik nog naar mijn zusje haar school moet vanmiddag voor een gesprek
ik wilde wandelenHey there sunshine lift my heart
ja maar ik weet al dat ze niet genoeg studiepunten heeft omdat ze in januari wisselde van opleiding dus dat ze officieel niet over gaat naar het volgende jaar maar dat ze het wel goed heeft gedaan
beetje this could have been an email vibesHey there sunshine lift my heart
Tjaquote:Op woensdag 19 april 2023 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja maar ik weet al dat ze niet genoeg studiepunten heeft omdat ze in januari wisselde van opleiding dus dat ze officieel niet over gaat naar het volgende jaar maar dat ze het wel goed heeft gedaan
beetje this could have been an email vibesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan zak je ook, tenzij heel veel punten hebt.. dan iets minder snelquote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik had het ook wel verwachtNa een aantal dagen niet online
ik ben doodsbang, als ik nu een weekend weg ben kom ik terug en sta ik op plek 10 ofzoquote:Op woensdag 19 april 2023 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan zak je ook, tenzij heel veel punten hebt.. dan iets minder snelHey there sunshine lift my heart
deze man weet wel puntjes te vindenquote:Hey there sunshine lift my heart
Somsquote:Op woensdag 19 april 2023 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze man weet wel puntjes te vinden![]()
![]()
RubbishThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mwa dat zal wel mee vallen denk ik hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben doodsbang, als ik nu een weekend weg ben kom ik terug en sta ik op plek 10 ofzo
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: