SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FlauwTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had het daar niet over.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb toch D0dEt0picSp3l in de TT gedaan, zoals ik had gezegdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik bedoel dat mijn soepje naar niks smaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt vlak na "ronde 55". Had dat dan gezegdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maggi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zou doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen idee dev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is de dochter van peter R de vriesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kijk me aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is de dochter van peter R de vries“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren was stefania bij jinek
Een gedicht over Maanvis
Een echte Kelly dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is de dochter van peter R de vries![]()
Wie is dat met sjaaltje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zo heet zequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een spakenburg supporterquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat is een echte Kelly?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand die als voornaam kelly heeftquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee,Spakenburg is Blauw/wit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze hadden rood met blauwe sjaaltjesquote:
Een gedicht over Maanvis
Je bent best een knap ventjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze hadden rood met blauwe sjaaltjes
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
Kijk eens.Samen genietsje.quote:
Ik krijg 1761,- terug van de belasting
Een gedicht over Maanvis
Dat is netjes Maan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik moest ook nog aangifte over 2021 doen, daar moet ik 330 euro terugbetalen.quote:
mgoed, toch mooi meegneomenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hou je nog steeds een mooi bedrag overquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moest ook nog aangifte over 2021 doen, daar moet ik 330 euro terugbetalen.
mgoed, toch mooi meegneomen![]()
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou je nog steeds een mooi bedrag overTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heren ,het was weer een mooie tijd .spreek jullie later.
Wanneer komt de nieuwe southpark episode?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je moet de TT nog wijzigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
Heren ,het was weer een mooie tijd .spreek jullie later.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Doe iedereen de groeten over 3 uurtjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
Heren ,het was weer een mooie tijd .spreek jullie later.![]()
Een gedicht over Maanvis
Wet betaalbare boodschappenquote:
Ook niet echt een origineel idee. Waarschijnlijk is geertje op vakantie geweest in Florida, want de meeste boodschappen hier zijn met 0% btw![]()
![]()
heet het daar ook VATquote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wet betaalbare boodschappen
Ook niet echt een origineel idee. Waarschijnlijk is geertje op vakantie geweest in Florida, want de meeste boodschappen hier zijn met 0% btwTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja een natte pot zonder belastingquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Blij dat ik een accountant heb voor mijn belastingaangifte.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Forum Opties Forumhop: Hop naar: