Wie is henkquote:Op woensdag 19 april 2023 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
henk miste der ook maar die wist nog niet van de naamswijziging
die jaquote:
Hoeft ook niet geen boeiende userquote:
Waar is hij danquote:
zwemmen, pasen vieren, vroege zomer vierenquote:
ga je kleedje leggen?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
ik ben ook aan het werk weer. Zin in volgende week
3 dagen werken maar en koningsdag!
Eensquote:
is dat niet de avond ervoor?quote:
ja ook, maar ik hou van overdag feestjes ipv avond/nacht feestjes.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is dat niet de avond ervoor?
oh leukquote:Op woensdag 19 april 2023 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ook, maar ik hou van overdag feestjes ipv avond/nacht feestjes.
Maar Spijkenisse heeft 3 verschillende podiums, 2 met DJ's, 1 met een bandje. En sommige kroegen draaien buiten harde muziek.
Dus we gaan feestje vieren Havenplein van 12:00 tot 20:00 uur
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh leuk
ik ben die dag aan het vliegen dus sta nu bij mijn koffer met de vraag ga ik iets oranjes in mijn koffer gooien voor de terugreis
ja naar zweden met mickytjuh en mrmickytjuh en metalmoontje (die niet op fok zit)quote:Op woensdag 19 april 2023 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Ik doe niks oranjes aan. Ik ga gewoon in het zwart. Net zo zwart als mijn ziel
Wie ga je poppen met je pia, die skere tata die niet wil betalen?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie ga je poppen met je pia, die skere tata die niet wil betalen?
Ohhh heerlijkquote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja naar zweden met mickytjuh en mrmickytjuh en metalmoontje (die niet op fok zit)
stuurde der net een foto van hotpants en slippers om mee te nemen XD weet niet zeker of ze snapte dat het een grap wasquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn kweekplantjes zijn ook weer blij
zijn gewoon zonnebloempjesquote:
quote:
klinkt als iets wat paarden doen en dan stervenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:45 schreef mario390 het volgende:
dat ik half slap en dann met de
mond nacht eten snap maar is nur lucht
dan heb ik een mini vakantie van 4 dagenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan begint mijn vakantie weer
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 19 april 2023 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan begint mijn vakantie weer
ik zit in een vergadering, maar mag niet in slaap vallenquote:
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdagquote:Op woensdag 19 april 2023 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dan heb ik een mini vakantie van 4 dagen
lekker, hopelijk goed weer ookquote:Op woensdag 19 april 2023 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdag
frambozenbier.... nee geef mij maar een normalequote:Op woensdag 19 april 2023 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog even aan @:Dud0r vragen of ik het frambozenbier vanavond mee moet nemen
hoop het, afgelopen week viel tegenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lekker, hopelijk goed weer ook
lekkerquote:Op woensdag 19 april 2023 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik van koningsdag tot de maandag na bevrijdingsdag
Lekker vulkanische wijn drinken als je daar bent tochquote:Op woensdag 19 april 2023 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
2 weken lanzarote en dan 1 weekjes thuis
Ik ben weer begonnen met 1,5 liter water drinken per dag.....
1,5 liter wijn/bier geen probleem, maar water
Siroop van maken? Van dat Karvan Cévitam?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
2 weken lanzarote en dan 1 weekjes thuis
Ik ben weer begonnen met 1,5 liter water drinken per dag.....
1,5 liter wijn/bier geen probleem, maar water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |