Zijn tenminste niet alleen maar mannen zoals je wel ziet bij volk uit het Midden Oosten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Van Mexico naar de VS via het water oversteken gaat supermakkelijk, het is maar 30 meter.
https://www.msn.com/en-us(...)o-and-us/vi-AA1ajOUd
Migrants cross border river between Mexico and US
Migrants from various Central and South American countries arrive on the banks of the Rio Bravo in Matamoros, which forms the natural border between Mexico and the United States, and cross it to the US side with the help of an inflatable air mattress.

https://www.gelderlander.(...)aar-italie~af0d20d3/quote:Nederland mag nu geen asielzoekers terugsturen naar Italië
Staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel en Migratie) mag nu geen asielzoekers naar Italië terugsturen. Dat heeft de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State gevonnist in twee zaken.
Binnenlandredactie 26-04-23, 10:37
Laatste update: 10:39
Op basis van de Dublinverordening zouden de twee asielzoekers eigenlijk wel naar Italië teruggestuurd moeten worden. Omdat de Italiaanse autoriteiten geen opvang bieden aan deze zogenoemde ‘Dublinclaimanten’, is terugsturen nu in strijd met de mensenrechten.
De uitspraken hebben tot gevolg dat de staatssecretaris op dit moment asielaanvragen die Italië op grond van de Europese Dublinverordening eigenlijk moet behandelen, toch zelf zal moeten behandelen. De uitspraak verandert volgens een woordvoerder van het ministerie ‘aan de dagelijkse praktijk waarschijnlijk weinig’. Het aantal asielzoekers zal niet in grote getale toenemen, want Italië wilde toch al nauwelijks mensen terugnemen.
De zaken gaan over een Nigeriaanse man en een man die zegt dat hij uit Eritrea komt. De Nigeriaanse man heeft eerst drie keer in Italië asiel aangevraagd en daarna nog een keer in Nederland. De andere man is via Italië Europa binnengekomen maar heeft daar geen asiel aangevraagd. De staatssecretaris heeft de asielaanvragen niet in behandeling genomen en wil beide mannen overdragen aan Italië.

En wat als Nederland daar schijt aan heeft? Komt Frans Timmermans dan met een uzi het Binnenhof op wandelen?quote:Op woensdag 26 april 2023 10:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)aar-italie~af0d20d3/
Meer, meer en nog meer. De tsunami van migranten is niet meer te stoppen.

De rechters in Nederland zijn een van de meest aan de EU loyale en onderdanige rechters van Europa. In feite zijn het geen rechters van Nederland meer maar van een buitenlandse instantie. Daarom is er zelden een rechterlijke afweging die de belangen van de Nederlandse Staat en maatschappij meeweegt.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat als Nederland daar schijt aan heeft? Komt Frans Timmermans dan met een uzi het Binnenhof op wandelen?

Partijen zoals VVD en D66 hebben Nederland al lang en breed in de uitverkoop gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Meer meer meer
Ben benieuwd wanneer we gaan opteren voor een Generaal Pardon

Wat doet dat gezin nog in Zweden? 🤔quote:Omdat de asielaanvraag van zijn ouders tot drie keer toe is afgewezen, heeft Murhaf geen verblijfsvergunning.

Wachten totdat ze daar ook zo dom zijn om een generaal pardon oid te doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat doet dat gezin nog in Zweden? 🤔
=============================================================
https://www.nu.nl/goed-ni(...)che-opmerkingen.html
Jonge asielzoeker in Zweden overspoeld met donaties na racistische opmerkingen
De naam Murhaf Hamid zal niet direct een belletje doen rinkelen, maar de elfjarige jongen gaat viraal in Zweden. Toen hij langs de deuren ging voor het goede doel, kreeg hij racistische opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. Hamid deelde zijn ervaring op sociale media en nu wordt hij overspoeld met donaties.
Murhaf ging bij huizen in zijn buurt langs om bloemenspeldjes te verkopen voor gezinnen die in armoede leven. Sommige buurtbewoners reageerden daar negatief op. De jongen zou nare opmerkingen hebben gekregen over zijn huidskleur. Anderen zeiden tegen Murhaf dat hij niet op straat mocht komen.
De jongen vertelde over zijn nare ervaringen aan een vriend van zijn familie, die erover schreef op Facebook. Het bericht kreeg tientallen positieve reacties, maar ook racistische. Zo hadden aanhangers van de grootste rechtse politieke partij Sverigedemokraterna (Zweedse Democraten) geen aardig woord voor Murhaf over.
Mede dankzij het Facebook-bericht wist de jongen meer dan 3,2 miljoen kronen (201.000 euro) op te halen via zijn digitale fondsenwervingspagina. Ook ontving hij 112.000 kronen aan fooi. En die mag hij in eigen zak steken.
De jongen is nu een bekendheid in Zweden. Hij is uitgenodigd in het Zweedse parlement en het stadhuis in Malmö, de op twee na grootste stad van Zweden. Daarnaast heeft de actie in Zweden geleid tot een maatschappelijke discussie over racisme. De Zweedse Democraten hebben de racistische reacties van hun achterban onacceptabel genoemd.
Murhaf werd in Zweden geboren, maar zijn ouders zijn vluchtelingen uit Ethiopië. Hierdoor heeft het kind een asielzoekersstatus. Omdat de asielaanvraag van zijn ouders tot drie keer toe is afgewezen, heeft Murhaf geen verblijfsvergunning. De jongen zei tegen een Zweedse omroep dat hij graag een verblijfsdocument zou willen kopen van de fooien die hij heeft ontvangen. Hij beseft dat dit niet kan, dus de fooi gaat wellicht naar een mobiele telefoon, schoenen en kleding.

Hopelijk is Zweden zo slim om te weten wat voor gevolgen dat heeft. Als ze dat doen dan geven ze de volgende veel grotere groep hoop dat ze bij de volgende lichting zitten ook al moeten ze 10 of 20 jaar daarop wachten.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wachten totdat ze daar ook zo dom zijn om een generaal pardon oid te doen.

Clown world in Den Haag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aarschijnlijk-70-000
Ah kijk, er zijn weinig middelen en het loopt (nog verder) vast. Gek hoor, het is net alsof elk jaar een Roosendaal erbij qua aanmeldingen niet vol te houden is.

Ze verwachten dus de komende jaren nog meer 'asielzoekers'.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aarschijnlijk-70-000
Ah kijk, er zijn weinig middelen en het loopt (nog verder) vast. Gek hoor, het is net alsof elk jaar een Roosendaal erbij qua aanmeldingen niet vol te houden is.

Gebeurt al met grote regelmaat. Zie dezequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:42 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ze verwachten dus de komende jaren nog meer 'asielzoekers'.
Dit jaar 77.000 , volgend jaar +100.000 (Een stad als Zwolle , Deventer of Leiden) , en in 2025 wellicht 150.000?
Over 20 jaar zijn onze steden gewoon onherkenbaar veranderd, het verlaagd de levensstandaard voor ons allen, omdat ze de slechte gewoontes uit hun thuislanden meenemen hiernaartoe,
(vrouwenhaat, slecht gedrag in het verkeer, afvallozing naast containers, agressief gedrag etc).
En bij de volgende aanranding zoals in Keulen, of aanslag in Europa doen onze politici weer alsof ze zo geschokt zijn.. Terwijl ze deels medeplichtig zijn aan deze vorm van onveiligheid in onze openbare ruimtes.. Niet het volk, maar onze EU leiders zorgen er namelijk voor om de buitengrenzen niet te beschermen.
Maar goed, de elite uit Brussel kunnen trots zijn dat wij in Europa op de eerste plek staan wereldwijd qua 'mensenrechten' .
Geen wonder dat niemand trots is om Europeaan te zijn, hoe kun je nou trots zijn op een instantie, die niet eens zichzelf kan beschermen? En het aantal asielzoekers overlaat 'aan hoeveel er maar binnen willen komen'.
Het blijft een slappe hap, De Europese Unie in zijn huidige vorm.. En met de volgende woke generatie, gaat het vast niet beter worden, die krijgen op school dagelijks te horen over 'klimaatvluchtelingen' etc.
quote:Groepsverkrachting Den Bosch: uitspraak in zaak met gruwelijke details
De rechtbank in Den Bosch doet deze maandag uitspraak in de Bossche groepsverkrachtingszaak. De zaak loopt al jaren. Zes mannen van tussen de 20 en 26 worden ervan verdacht dat ze op twee avonden in januari en april twee minderjarige meisjes, die op dat moment onder invloed waren, hebben verkracht.

Het land is teveel verdeeld op diverse belangrijke thema's, men krijgt hier gewoon geen meerderheid met verstand en gevoel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:03 schreef Mubassie het volgende:
Het gaat maar door. Zo lang er niets gebeurt (en geloof me, er gaat niets gebeuren) blijven deze aantallen de komende jaren flink stijgen. Nog even, en elke "vluchteling" weet de weg naar Nederland luilekkerland te vinden.
En we doen er niets aan, onze regering trekt toch haar eigen plan. Het maakt geen zak uit waar je op gaat stemmen. Voor een fatsoenlijk asielbeleid zijn we sowieso al te laat.

Durf je eerst al bejaarde de straat niet meer op, nu durven ze ook dr huis niet meer uitquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:
In Drenthe worden de asielzoekers al tussen de bejaarden geplaatst
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)%80%99-28392480.html

Zijn statushouders die daar tussen de bejaarden geplaatst worden hè, die zijn dus voldoende gescreend.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:58 schreef Inbox het volgende:
[..]
Durf je eerst al bejaarde de straat niet meer op, nu durven ze ook dr huis niet meer uit

quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:
Dat ligt voor de hand anders weigeren de statushouders want met minder hoeven ZIJ geen genoegen te nemen. Ze hebben tenslotte heel veel geld betaald om hier te komen wonen.quote:Op twee vragen kwam wel een duidelijk antwoord: ja, de leegstaande appartementen krijgen een opknapbeurt en nee, de ietwat afgetrapte appartementen van de hoogbejaarde ouderen (het complex staat op de nominatie voor sloop over enkele jaren) worden niet opgeknapt.

Jaja, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Zijn statushouders die daar tussen de bejaarden geplaatst worden hè, die zijn dus voldoende gescreend.

Dat waren geen asielzoekers of vluchtelingen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gebeurt al met grote regelmaat. Zie deze
[..]

Voor heel Nederland is dat te hopen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is voor die bejaarden wel te hopen dat die statushouders voldoende gescreend zijn.

Omvolking is geen theorie maar een praktijk. Of je voor of tegen bent, of neutraal, is een andere discussie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren geen asielzoekers of vluchtelingen.
En dat gedoe over omvolking mag ook achterwege blijven, er zijn zat manieren om het hier te bespreken zonder complottheorieën salonfähig te maken.

Het had wel gekund. Open je ogen!quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren geen asielzoekers of vluchtelingen.
En dat gedoe over omvolking mag ook achterwege blijven, er zijn zat manieren om het hier te bespreken zonder complottheorieën salonfähig te maken.

Waardeloos. Nederlandse bejaarden die het land na de oorlog met alle ellende van dien met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd, zij worden na 70 jaar hard werken en extreem veel belasting betalen bij het grof vuil gezet. Anders kan ik 't niet zeggen. Zelfs een laatste jaar in een rustig verzorgingstehuis waar ze grof veel geld voor betalen wordt ze niet gegund. Zelfs een vrede dood wordr ze afgepakt. Alles moet wijken voor die parasieten die het nog gratis krijgen ook en ze blijven allemaal maar klagenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:

Mooie post, sarcastisch of niet. Je begint het door te krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waardeloos. Nederlandse bejaarden die het land na de oorlog met alle ellende van dien met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd, zij worden na 70 jaar hard werken en extreem veel belasting betalen bij het grof vuil gezet. Anders kan ik 't niet zeggen. Zelfs een laatste jaar in een rustig verzorgingstehuis waar ze grof veel geld voor betalen wordt ze niet gegund. Zelfs een vrede dood wordr ze afgepakt. Alles moet wijken voor die parasieten die het nog gratis krijgen ook en ze blijven allemaal maar klagen
En het ergste is. Omdat de vrijgekomen woningen direct worden opgevuld kunnen andere hardwerkende Nederlanders niet naar een verzorgingstehuis. Zij blijven langer eenzaam thuis wonen en met de jaren wordt zelfs een simpele trap een levensgevaarlijk object. Die woning komt niet op de markt waardoor er nog minder woningen voor de starters op de markt komen. Alles loopt vast door die |+,$]¥|$|. De bejaarden zijn de klos en de starters ook. De starters zijn net onze toekomst. Het is net alsof het beleid is om autochtonen weg te pesten zodat er meer plek voor immigranten is. Mag je niet zeggen

Nee het is een complottheorie en ik wil die shit hier gewoon niet hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is geen theorie maar een praktijk. Of je voor of tegen bent, of neutraal, is een andere discussie.

Ik ben beter van je gewend. Jammer dit.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het had wel gekund. Open je ogen!
Gelukkig waren het nu brave Nederlanders. Dan is zo'n verkrachting wel een stukje minder erg, helaas voor die meisjes dan

Neem het lekker op voor die parasieten johquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben beter van je gewend. Jammer dit.

Wat een droevenis ditquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neem het lekker op voor die parasieten joh

Jawel hoor. Wel met het risico dat je belachelijk gemaakt wordt natuurlijk. Geen reden om dan censuur te verzinnen.quote:

Noem ons gewoon allemaal racist en log uit.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neem het lekker op voor die parasieten joh

Ik neem aan dat straatcommando dit een goede post vindt en er dus niks mee doet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem ons gewoon allemaal racist en log uit.

Leuke act van iemand die financieel belang heeft bij de massale toestroom van asielzoekers.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waardeloos. Nederlandse bejaarden die het land na de oorlog met alle ellende van dien met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd, zij worden na 70 jaar hard werken en extreem veel belasting betalen bij het grof vuil gezet. Anders kan ik 't niet zeggen. Zelfs een laatste jaar in een rustig verzorgingstehuis waar ze grof veel geld voor betalen wordt ze niet gegund. Zelfs een vrede dood wordr ze afgepakt. Alles moet wijken voor die parasieten die het nog gratis krijgen ook en ze blijven allemaal maar klagen
En het ergste is. Omdat de vrijgekomen woningen direct worden opgevuld kunnen andere hardwerkende Nederlanders niet naar een verzorgingstehuis. Zij blijven langer eenzaam thuis wonen en met de jaren wordt zelfs een simpele trap een levensgevaarlijk object. Die woning komt niet op de markt waardoor er nog minder woningen voor de starters op de markt komen. Alles loopt vast door die |+,$]¥|$|. De bejaarden zijn de klos en de starters ook. De starters zijn net onze toekomst. Het is net alsof het beleid is om autochtonen weg te pesten zodat er meer plek voor immigranten is. Mag je niet zeggen

Dat interesseert me vrij weinig; wat goed is om te zien is dat iedereen maar labelen als racist vanwege kritiekop het huidige asiel- en vluchtelingenbeleid niet meer aanslaat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem aan dat straatcommando dit een goede post vindt en er dus niks mee doet.

Ik doe mee met feitenvrij ouwehoeren, niet eens nieuwe leugens, en nu is het ongewenst omdat jullie weten dat ik niet zoals jullie ben. Dat is pas droevig. Ik zal wel een nieuw account maken, even wat duimpje scorenquote:

Feitenvrij?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik doe mee met feitenvrij ouwehoeren, niet eens nieuwe leugens, en nu is het ongewenst omdat jullie weten dat ik niet zoals jullie ben. Dat is pas droevig. Ik zal wel een nieuw account maken, even wat duimpje scoren

Jij bent hier degene die kansloze migranten uit middeleeuwse culturen loopt op te hemelen als zielige slachtoffers. Dat is niet alleen feitenvrij ouwehoeren maar ook goedkoop emo-populisme.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik doe mee met feitenvrij ouwehoeren, niet eens nieuwe leugens, en nu is het ongewenst omdat jullie weten dat ik niet zoals jullie ben. Dat is pas droevig. Ik zal wel een nieuw account maken, even wat duimpje scoren

Wijs even aan waar ik 'een iemand' voor racist label?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat interesseert me vrij weinig; wat goed is om te zien is dat iedereen maar labelen als racist vanwege kritiekop het huidige asiel- en vluchtelingenbeleid niet meer aanslaat.
Je zult met betere argumenten moeten komen om die kritiek te lijf te gaan. En die pogingen tot sarcasme schaar ik daar niet onder

Wijs even aan waar ik dat doe. Als "niet alle parasieten zijn verkrachters" het ophemelen van migranten is dan ben ik schuldigquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die kansloze migranten uit middeleeuwse culturen loopt op te hemelen als zielige slachtoffers. Dat is niet alleen feitenvrij ouwehoeren maar ook goedkoop emo-populisme.

quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig waren het nu brave Nederlanders.
Mkay.quote:Boy M. zou, volgens een van de meisjes, op de avond van 22 april via Facetime aan verdachte Faizal J. hebben gevraagd: "Lig je er al bovenop?" "Nee jongen", antwoordde Faizal lachend, waarop hij het destijds 15-jarige meisje op de trap mee naar boven nam.

quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik 'een iemand' voor racist label?
Ik maak me behoorlijk druk om doe 70.000 200.000 parasieten die er dit jaar aankomen en het veelvoud de jaren hierna. Ik heb wat dat betreft dezelfde zorg en ik zie de grenzen liever gisteren dicht dan pas vandaag. Ik heb het alleen niet nodig om zaken op te blazen, zoals die 400.000 mensen die dit jaar asiel aanvragen
Nu is het hopelijk wel klaar met jouw act hier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik dat doe. Als "niet alle parasieten zijn verkrachters" het ophemelen van migranten is dan ben ik schuldig

Waarom vind je het vervelend aan als ik beweringen die hier gepost worden herhaal?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Nu is het hopelijk wel klaar met jouw act hier.
Je post doorlopend trollreacties.
Gewoon even uitloggen, paar biertjes drinken, slaapje doen en morgen weer fris aan de dag beginnen.

Jullie nog wel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]

Het zouden je (groot)ouders maar zijn. Die sterven binnen een paar jaar door pure stress. Na 21:00u stil in huis, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:

Omdat je niet zo bent. Je zet een act op, maar ik begrijp dat je nws en Fok niet meer zo leuk vindt. Ga dan gewoon weg ipv dit soort kansloze acts op te voeren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom vind je het vervelend aan als ik beweringen die hier gepost worden herhaal?
Leuk die beschuldigingen aan mijn adres, zoals we gewend zijn zonder onderbouwing. Precies zoals nws fok het graag ziet.

Ik heb het goed naar mijn zin. Ik lees wel liever dingen waar ik iets van leer, maar dat is in NWS bij bepaalde onderwerpen al enige tijd beperkt dus dat probeer ik ergens anders te halen. Hier pas ik me soms aan en vandaag helemaal. Dat fokkers hier een probleem mee hebben snap ik want ik ben er niet een van hun, maar dat jij of een mod hier problemen mee hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jullie hebben dit forum net gemaakt zoals het is. Jullie vinden dat groepje fokkers met die posts van toegevoegde waarde, dus dat ben ik dat met diezelfde posts ook. Wat doe jij raar zegquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat je niet zo bent. Je zet een act op, maar ik begrijp dat je nws en Fok niet meer zo leuk vindt. Ga dan gewoon weg ipv dit soort kansloze acts op te voeren.

Tja, jammer. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het goed naar mijn zin. Ik lees wel liever dingen waar ik iets van leer, maar dat is in NWS bij bepaalde onderwerpen al enige tijd beperkt dus dat probeer ik ergens anders te halen. Hier pas ik me soms aan en vandaag helemaal. Dat fokkers hier een probleem mee hebben snap ik want ik ben er niet een van hun, maar dat jij of een mod hier problemen mee hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jullie hebben dit forum net gemaakt zoals het is. Jullie vinden dat groepje fokkers met die posts van toegevoegde waarde, dus dat ben ik dat met diezelfde posts ook. Wat doe jij raar zeg

Mijn vrouw werkt daar en is nu doodsbang te worden aangerand en geïntimideerd. Mijn vader neemt morgen een busje pepperspray voor haar mee uit Duitslandquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:

Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
De grootste groep asielzoekers komen uit Syrië.
Er zijn er 150.000 binnen gekomen de afgelopen jaren.
Hierdoor zijn ze nu net zo groot als de gehele Antilliaanse gemeenschap.
Over enkele jaren is deze groep net zo groot als de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, 500.000 Syriërs gaan we binnen 10 jaar wel halen.
Dit filmpje is enkele dagen terug, uit Damascus :
Ziet er best gezellig uit... Het is daarom ook bizar dat Syriërs standaard een verblijfsvergunning krijgen.
Politieke vluchtelingen die anders vervolg worden, zoals je ook ziet bij Iraniërs, zijn in mijn ogen wel welkom, maar Ahmed, de taxichauffeur uit Aleppo, die hoeft echt niet perse levenslang in een Nederlands huurhuis te wonen..
Het is echt waanzin.

quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt daar en is nu doodsbang te worden aangerand en geïntimideerd. Mijn vader neemt morgen een busje pepperspray voor haar mee uit Duitsland

Her is inderdaad raar als je zo'n video ziet die syriers bijna standaard asiel krijgen. Alleen zo'n video is ook te vinden van Kyivquote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
Over enkele jaren is deze groep net zo groot als de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, 500.000 Syriërs gaan we binnen 10 jaar wel halen.
Ziet er best gezellig uit... Het is daarom ook bizar dat Syriërs standaard een verblijfsvergunning krijgen.
Politieke vluchtelingen die anders vervolg worden, zoals je ook ziet bij Iraniërs, zijn in mijn ogen wel welkom, maar Ahmed, de taxichauffeur uit Aleppo, die hoeft echt niet perse levenslang in een Nederlands huurhuis te wonen..
Het is echt waanzin.

Het gaat er niet om of het hartelijke mensen zijn, het gaat erom of we plek hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:43 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.
Waarom zij in grote getalen naar hier komen en ook nog mogen blijven is me een raadsel.
Er zijn sowieso genoeg andere bevolkingsgroepen die hier zeker niet horen.

Omvolking is shit zeg je? Er zijn mensen die het daar mee eens zijn. Ik vind dat dit democratisch moet worden opgelost, dus andere partijen/politici aan de knoppen die een asielstop invoeren, geheel volgens wetgeving. Moeilijk is het niet, vergt wel wat lef en powerplay.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het is een complottheorie en ik wil die shit hier gewoon niet hebben.

Mensen uit Bangladesh zijn ook best aardig, maar om nou miljoenen arme lui hier naar toe te halen….quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:43 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.
Waarom zij in grote getalen naar hier komen en ook nog mogen blijven is me een raadsel.
Er zijn sowieso genoeg andere bevolkingsgroepen die hier zeker niet horen.

Omvolking is mss een verkeerd woord maar een invasie is het wel...quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is shit zeg je? Er zijn mensen die het daar mee eens zijn. Ik vind dat dit democratisch moet worden opgelost, dus andere partijen/politici aan de knoppen die een asielstop invoeren, geheel volgens wetgeving. Moeilijk is het niet, vergt wel wat lef en powerplay.

Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Omvolking is mss een verkeerd woord maar een invasie is het wel...

Hoeveel autochtonen worden we per jaar gedeporteerd? Volgens mij nul. Dan gaat er iets verkeerd met het omvolkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:34 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.

Jonge werkpaden, voorheen moesten ze uit Marokko gehaald worden, en nu met een sticker asielzoeker kan je ze veel makkelijker binnenhalen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
Het is echt waanzin.

Alleen gaat dat niet op aangezien 43% van de asielzoekers na 10 jaar nog geen hand uit de mouwen heeft gestoken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jonge werkpaden, voorheen moesten ze uit Marokko gehaald worden, en nu met een sticker asielzoeker kan je ze veel makkelijker binnenhalen.
Economische belangen, de kapitalistische machine draaiend houden en verder groeien, daar draait het om, de rest is bijzaak.

En toch is de meerderheid van de grote steden allochtoon. Het gaat juist heel goed voor de omvolkers. Al 40 jaar meewind.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel autochtonen worden we per jaar gedeporteerd? Volgens mij nul. Dan gaat er iets verkeerd met het omvolken

1984 kun je ook nog lenen en de inhoud van dat boek is ook best actueelquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:33 schreef Homey het volgende:
Een profetisch boek uit de jaren ‘70:
https://en.m.wikipedia.or(...)of%20the%20Saints%20(French%3A%20Le%20Camp%20des%20Saints,France%20and%20the%20Western%20world.
Niet bepaald woke dus vraag me af je dit boek kan lenen in de lokale bieb.

Ons koningshuis is ook allochtoon en al wel langer dan veertig jaarquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:31 schreef Homey het volgende:
[..]
En toch is de meerderheid van de grote steden allochtoon. Het gaat juist heel goed voor de omvolkers. Al 40 jaar meewind.

Met deze quasi-lollige whataboutism onderschrijf je dus mijn punt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ons koningshuis is ook allochtoon en al wel langer dan veertig jaar

Als ze 6 kinderen hebben en die moeten allemaal naar school, tel uit je winst.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:10 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet op aangezien 43% van de asielzoekers na 10 jaar nog geen hand uit de mouwen heeft gestoken.

Nee dat kan je niet en ik ben er klaar mee, ik heb nu een paar keer opgeroepen die term niet te gebruiken omdat het hoort bij een complottheorie over een elite danwel joden die massa immigratie gebruiken om de westerse wereld omver te werpen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:34 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.

Ook zeker een profetisch boek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
1984 kun je ook nog lenen en de inhoud van dat boek is ook best actueel

die hebben daar ook geen woning hequote:Op zaterdag 29 april 2023 09:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Mensen uit Bangladesh zijn ook best aardig, maar om nou miljoenen arme lui hier naar toe te halen….

Dat doen de gevestigde partijen + media. Die horen een Baudet fanboy wat zeggen en nemen dan gelijk aan dat alle Nederlanders die kritisch zijn op het migratie- beleid, allemaal complotgekken zijn. Terwijl het grote gros (zie afgelopen verkiezingen PS) er niks mee heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet en ik ben er klaar mee, ik heb nu een paar keer opgeroepen die term niet te gebruiken omdat het hoort bij een complottheorie over een elite danwel joden die massa immigratie gebruiken om de westerse wereld omver te werpen.
Klaar dus. Je kunt dit onderwerp prima bespreken zonder dat gedoe.

Oh, ja kijk. Je kunt hier discussie voeren wat je wil ; ik wil echter geen complotdrek zien en dan maken we mensen monddood. En passant nog even een godwin erin. Top man.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen de gevestigde partijen + media. Die horen een Baudet fanboy wat zeggen en nemen dan gelijk aan dat alle Nederlanders die kritisch zijn op het migratie- beleid, allemaal complotgekken zijn. Terwijl het grote gros (zie afgelopen verkiezingen PS) er niks mee heeft.
Dat noem ik echt het monddood maken van de oppositie en neigt naar praktijken die we hebben gezien in de jaren 30. We weten allemaal naar wat dat toe heeft geleid.
Vooral zo doorgaan, op een gegeven moment komt die boemerang keihard terug.

Die zijn weggedreven in zee of 10 meter onder de modder verdaagdquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die hebben daar ook geen woning he

Omdat ik niet op jouw punt reageer?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:12 schreef Homey het volgende:
[..]
Met deze quasi-lollige whataboutism onderschrijf je dus mijn punt.

Aangevuld met, waarom geen tijdelijke verblijfsvergunning? Alles moet op terugkeer gericht zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef Homey het volgende:
De kern van deze hele asielproblematiek die je nooit hoort in de media: waarom zou je überhaupt een woning en een uitkering geven aan nieuwkomers? Als je daar morgen mee stopt droogt die asielinstroom heel snel op.

de status is tijdelijk, deze is vijf jaar. Na vijf jaar kan de statushouder asiel voor onbepaalde tijd aanvragen. Meer info op onder andere deze pagina van de INDquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Aangevuld met, waarom geen tijdelijke verblijfsvergunning? Alles moet op terugkeer gericht zijn.
En natuurlijk, een quotum.

Er komt geen oorlog. De Nederlander accepteert alles. Ooit een demonstratie gezien tegen massa-immigratie? Me neither.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Ciclon het volgende:
Flinke toename migranten vanuit Tunesië. Bangladesh, Nigeria, Senegal etc. Allemaal vertegenwoordigd. Dit wordt oorlog bij handhaven huidig beleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |