Hoeveel autochtonen worden we per jaar gedeporteerd? Volgens mij nul. Dan gaat er iets verkeerd met het omvolkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:34 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.

Jonge werkpaden, voorheen moesten ze uit Marokko gehaald worden, en nu met een sticker asielzoeker kan je ze veel makkelijker binnenhalen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
De grootste groep asielzoekers komen uit Syrië.
Er zijn er 150.000 binnen gekomen de afgelopen jaren.
Hierdoor zijn ze nu net zo groot als de gehele Antilliaanse gemeenschap.
Over enkele jaren is deze groep net zo groot als de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, 500.000 Syriërs gaan we binnen 10 jaar wel halen.
Dit filmpje is enkele dagen terug, uit Damascus :
Ziet er best gezellig uit... Het is daarom ook bizar dat Syriërs standaard een verblijfsvergunning krijgen.
Politieke vluchtelingen die anders vervolg worden, zoals je ook ziet bij Iraniërs, zijn in mijn ogen wel welkom, maar Ahmed, de taxichauffeur uit Aleppo, die hoeft echt niet perse levenslang in een Nederlands huurhuis te wonen..
Het is echt waanzin.

Alleen gaat dat niet op aangezien 43% van de asielzoekers na 10 jaar nog geen hand uit de mouwen heeft gestoken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:59 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jonge werkpaden, voorheen moesten ze uit Marokko gehaald worden, en nu met een sticker asielzoeker kan je ze veel makkelijker binnenhalen.
Economische belangen, de kapitalistische machine draaiend houden en verder groeien, daar draait het om, de rest is bijzaak.

En toch is de meerderheid van de grote steden allochtoon. Het gaat juist heel goed voor de omvolkers. Al 40 jaar meewind.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel autochtonen worden we per jaar gedeporteerd? Volgens mij nul. Dan gaat er iets verkeerd met het omvolken

1984 kun je ook nog lenen en de inhoud van dat boek is ook best actueelquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:33 schreef Homey het volgende:
Een profetisch boek uit de jaren ‘70:
https://en.m.wikipedia.or(...)of%20the%20Saints%20(French%3A%20Le%20Camp%20des%20Saints,France%20and%20the%20Western%20world.
Niet bepaald woke dus vraag me af je dit boek kan lenen in de lokale bieb.

Ons koningshuis is ook allochtoon en al wel langer dan veertig jaarquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:31 schreef Homey het volgende:
[..]
En toch is de meerderheid van de grote steden allochtoon. Het gaat juist heel goed voor de omvolkers. Al 40 jaar meewind.

Met deze quasi-lollige whataboutism onderschrijf je dus mijn punt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ons koningshuis is ook allochtoon en al wel langer dan veertig jaar

Als ze 6 kinderen hebben en die moeten allemaal naar school, tel uit je winst.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:10 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet op aangezien 43% van de asielzoekers na 10 jaar nog geen hand uit de mouwen heeft gestoken.

Nee dat kan je niet en ik ben er klaar mee, ik heb nu een paar keer opgeroepen die term niet te gebruiken omdat het hoort bij een complottheorie over een elite danwel joden die massa immigratie gebruiken om de westerse wereld omver te werpen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:34 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.

Ook zeker een profetisch boek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
1984 kun je ook nog lenen en de inhoud van dat boek is ook best actueel

die hebben daar ook geen woning hequote:Op zaterdag 29 april 2023 09:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Mensen uit Bangladesh zijn ook best aardig, maar om nou miljoenen arme lui hier naar toe te halen….

Dat doen de gevestigde partijen + media. Die horen een Baudet fanboy wat zeggen en nemen dan gelijk aan dat alle Nederlanders die kritisch zijn op het migratie- beleid, allemaal complotgekken zijn. Terwijl het grote gros (zie afgelopen verkiezingen PS) er niks mee heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet en ik ben er klaar mee, ik heb nu een paar keer opgeroepen die term niet te gebruiken omdat het hoort bij een complottheorie over een elite danwel joden die massa immigratie gebruiken om de westerse wereld omver te werpen.
Klaar dus. Je kunt dit onderwerp prima bespreken zonder dat gedoe.

Oh, ja kijk. Je kunt hier discussie voeren wat je wil ; ik wil echter geen complotdrek zien en dan maken we mensen monddood. En passant nog even een godwin erin. Top man.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen de gevestigde partijen + media. Die horen een Baudet fanboy wat zeggen en nemen dan gelijk aan dat alle Nederlanders die kritisch zijn op het migratie- beleid, allemaal complotgekken zijn. Terwijl het grote gros (zie afgelopen verkiezingen PS) er niks mee heeft.
Dat noem ik echt het monddood maken van de oppositie en neigt naar praktijken die we hebben gezien in de jaren 30. We weten allemaal naar wat dat toe heeft geleid.
Vooral zo doorgaan, op een gegeven moment komt die boemerang keihard terug.

Die zijn weggedreven in zee of 10 meter onder de modder verdaagdquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die hebben daar ook geen woning he

Omdat ik niet op jouw punt reageer?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:12 schreef Homey het volgende:
[..]
Met deze quasi-lollige whataboutism onderschrijf je dus mijn punt.

Aangevuld met, waarom geen tijdelijke verblijfsvergunning? Alles moet op terugkeer gericht zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef Homey het volgende:
De kern van deze hele asielproblematiek die je nooit hoort in de media: waarom zou je überhaupt een woning en een uitkering geven aan nieuwkomers? Als je daar morgen mee stopt droogt die asielinstroom heel snel op.

de status is tijdelijk, deze is vijf jaar. Na vijf jaar kan de statushouder asiel voor onbepaalde tijd aanvragen. Meer info op onder andere deze pagina van de INDquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Aangevuld met, waarom geen tijdelijke verblijfsvergunning? Alles moet op terugkeer gericht zijn.
En natuurlijk, een quotum.

Er komt geen oorlog. De Nederlander accepteert alles. Ooit een demonstratie gezien tegen massa-immigratie? Me neither.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Ciclon het volgende:
Flinke toename migranten vanuit Tunesië. Bangladesh, Nigeria, Senegal etc. Allemaal vertegenwoordigd. Dit wordt oorlog bij handhaven huidig beleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |