Feitenvrij?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik doe mee met feitenvrij ouwehoeren, niet eens nieuwe leugens, en nu is het ongewenst omdat jullie weten dat ik niet zoals jullie ben. Dat is pas droevig. Ik zal wel een nieuw account maken, even wat duimpje scoren
Jij bent hier degene die kansloze migranten uit middeleeuwse culturen loopt op te hemelen als zielige slachtoffers. Dat is niet alleen feitenvrij ouwehoeren maar ook goedkoop emo-populisme.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik doe mee met feitenvrij ouwehoeren, niet eens nieuwe leugens, en nu is het ongewenst omdat jullie weten dat ik niet zoals jullie ben. Dat is pas droevig. Ik zal wel een nieuw account maken, even wat duimpje scoren
Wijs even aan waar ik 'een iemand' voor racist label?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat interesseert me vrij weinig; wat goed is om te zien is dat iedereen maar labelen als racist vanwege kritiekop het huidige asiel- en vluchtelingenbeleid niet meer aanslaat.
Je zult met betere argumenten moeten komen om die kritiek te lijf te gaan. En die pogingen tot sarcasme schaar ik daar niet onder
Wijs even aan waar ik dat doe. Als "niet alle parasieten zijn verkrachters" het ophemelen van migranten is dan ben ik schuldigquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die kansloze migranten uit middeleeuwse culturen loopt op te hemelen als zielige slachtoffers. Dat is niet alleen feitenvrij ouwehoeren maar ook goedkoop emo-populisme.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Gelukkig waren het nu brave Nederlanders.
Mkay.quote:Boy M. zou, volgens een van de meisjes, op de avond van 22 april via Facetime aan verdachte Faizal J. hebben gevraagd: "Lig je er al bovenop?" "Nee jongen", antwoordde Faizal lachend, waarop hij het destijds 15-jarige meisje op de trap mee naar boven nam.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik 'een iemand' voor racist label?
Ik maak me behoorlijk druk om doe 70.000 200.000 parasieten die er dit jaar aankomen en het veelvoud de jaren hierna. Ik heb wat dat betreft dezelfde zorg en ik zie de grenzen liever gisteren dicht dan pas vandaag. Ik heb het alleen niet nodig om zaken op te blazen, zoals die 400.000 mensen die dit jaar asiel aanvragen
Nu is het hopelijk wel klaar met jouw act hier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik dat doe. Als "niet alle parasieten zijn verkrachters" het ophemelen van migranten is dan ben ik schuldig
Waarom vind je het vervelend aan als ik beweringen die hier gepost worden herhaal?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Nu is het hopelijk wel klaar met jouw act hier.
Je post doorlopend trollreacties.
Gewoon even uitloggen, paar biertjes drinken, slaapje doen en morgen weer fris aan de dag beginnen.
Jullie nog wel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zouden je (groot)ouders maar zijn. Die sterven binnen een paar jaar door pure stress. Na 21:00u stil in huis, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:
In Drenthe worden de asielzoekers al tussen de bejaarden geplaatst
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)%80%99-28392480.html
Omdat je niet zo bent. Je zet een act op, maar ik begrijp dat je nws en Fok niet meer zo leuk vindt. Ga dan gewoon weg ipv dit soort kansloze acts op te voeren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom vind je het vervelend aan als ik beweringen die hier gepost worden herhaal?
Leuk die beschuldigingen aan mijn adres, zoals we gewend zijn zonder onderbouwing. Precies zoals nws fok het graag ziet.
Ik heb het goed naar mijn zin. Ik lees wel liever dingen waar ik iets van leer, maar dat is in NWS bij bepaalde onderwerpen al enige tijd beperkt dus dat probeer ik ergens anders te halen. Hier pas ik me soms aan en vandaag helemaal. Dat fokkers hier een probleem mee hebben snap ik want ik ben er niet een van hun, maar dat jij of een mod hier problemen mee hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jullie hebben dit forum net gemaakt zoals het is. Jullie vinden dat groepje fokkers met die posts van toegevoegde waarde, dus dat ben ik dat met diezelfde posts ook. Wat doe jij raar zegquote:Op vrijdag 28 april 2023 22:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat je niet zo bent. Je zet een act op, maar ik begrijp dat je nws en Fok niet meer zo leuk vindt. Ga dan gewoon weg ipv dit soort kansloze acts op te voeren.
Tja, jammer. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het goed naar mijn zin. Ik lees wel liever dingen waar ik iets van leer, maar dat is in NWS bij bepaalde onderwerpen al enige tijd beperkt dus dat probeer ik ergens anders te halen. Hier pas ik me soms aan en vandaag helemaal. Dat fokkers hier een probleem mee hebben snap ik want ik ben er niet een van hun, maar dat jij of een mod hier problemen mee hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jullie hebben dit forum net gemaakt zoals het is. Jullie vinden dat groepje fokkers met die posts van toegevoegde waarde, dus dat ben ik dat met diezelfde posts ook. Wat doe jij raar zeg
Mijn vrouw werkt daar en is nu doodsbang te worden aangerand en geïntimideerd. Mijn vader neemt morgen een busje pepperspray voor haar mee uit Duitslandquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:23 schreef Gehrman het volgende:
In Drenthe worden de asielzoekers al tussen de bejaarden geplaatst
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)%80%99-28392480.html
Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
De grootste groep asielzoekers komen uit Syrië.
Er zijn er 150.000 binnen gekomen de afgelopen jaren.
Hierdoor zijn ze nu net zo groot als de gehele Antilliaanse gemeenschap.
Over enkele jaren is deze groep net zo groot als de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, 500.000 Syriërs gaan we binnen 10 jaar wel halen.
Dit filmpje is enkele dagen terug, uit Damascus :
Ziet er best gezellig uit... Het is daarom ook bizar dat Syriërs standaard een verblijfsvergunning krijgen.
Politieke vluchtelingen die anders vervolg worden, zoals je ook ziet bij Iraniërs, zijn in mijn ogen wel welkom, maar Ahmed, de taxichauffeur uit Aleppo, die hoeft echt niet perse levenslang in een Nederlands huurhuis te wonen..
Het is echt waanzin.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt daar en is nu doodsbang te worden aangerand en geïntimideerd. Mijn vader neemt morgen een busje pepperspray voor haar mee uit Duitsland
Her is inderdaad raar als je zo'n video ziet die syriers bijna standaard asiel krijgen. Alleen zo'n video is ook te vinden van Kyivquote:Op vrijdag 28 april 2023 23:59 schreef BMW1993 het volgende:
De grootste groep asielzoekers komen uit Syrië.
Er zijn er 150.000 binnen gekomen de afgelopen jaren.
Hierdoor zijn ze nu net zo groot als de gehele Antilliaanse gemeenschap.
Over enkele jaren is deze groep net zo groot als de Turkse en Marokkaanse gemeenschap, 500.000 Syriërs gaan we binnen 10 jaar wel halen.
Dit filmpje is enkele dagen terug, uit Damascus :
Ziet er best gezellig uit... Het is daarom ook bizar dat Syriërs standaard een verblijfsvergunning krijgen.
Politieke vluchtelingen die anders vervolg worden, zoals je ook ziet bij Iraniërs, zijn in mijn ogen wel welkom, maar Ahmed, de taxichauffeur uit Aleppo, die hoeft echt niet perse levenslang in een Nederlands huurhuis te wonen..
Het is echt waanzin.
Het gaat er niet om of het hartelijke mensen zijn, het gaat erom of we plek hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:43 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.
Waarom zij in grote getalen naar hier komen en ook nog mogen blijven is me een raadsel.
Er zijn sowieso genoeg andere bevolkingsgroepen die hier zeker niet horen.
Omvolking is shit zeg je? Er zijn mensen die het daar mee eens zijn. Ik vind dat dit democratisch moet worden opgelost, dus andere partijen/politici aan de knoppen die een asielstop invoeren, geheel volgens wetgeving. Moeilijk is het niet, vergt wel wat lef en powerplay.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het is een complottheorie en ik wil die shit hier gewoon niet hebben.
Mensen uit Bangladesh zijn ook best aardig, maar om nou miljoenen arme lui hier naar toe te halen….quote:Op zaterdag 29 april 2023 06:43 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu zijn Syriërs de kwaaisten niet, hartelijke mensen en geen groot onderdeel van de overlast. Helaas wel erg streng gelovig, wat maar moeilijk mengt.
Waarom zij in grote getalen naar hier komen en ook nog mogen blijven is me een raadsel.
Er zijn sowieso genoeg andere bevolkingsgroepen die hier zeker niet horen.
Omvolking is mss een verkeerd woord maar een invasie is het wel...quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Omvolking is shit zeg je? Er zijn mensen die het daar mee eens zijn. Ik vind dat dit democratisch moet worden opgelost, dus andere partijen/politici aan de knoppen die een asielstop invoeren, geheel volgens wetgeving. Moeilijk is het niet, vergt wel wat lef en powerplay.
Het is een prima woord. De Nederlandse bevolking veranderd van rap tempo qua samenstelling en dat proces is onomkeerbaar. Dat kun je naar mijn idee niet anders omschrijven dan omvolking.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Omvolking is mss een verkeerd woord maar een invasie is het wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |