In een jonge Adonis?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
JW is geen opa meer, hij is veranderd zeggen Mirthie en Eunie
Dit slaat nergens op vind ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:15 schreef Verida het volgende:
Geniepig typje die Eunice. Heeft Mirthe ingepalmd door aandacht te geven en leuk en lief te doen, heeft ondertussen Esther over de poort gejaagd door heel sneaky JW in te palmen.
Esther is weg en nu is het weer aantrekken, afstoten met JW.
Zo maak je je positie in de loods wel stevig, die zullen ze niet zo snel wegkrijgen.
het verstevigde wel haar positie. De anderen waren niet echt gecharmeerd van Eunice haar lessenquote:
Dat komt natuurlijk omdat Erik zijn sport tenue niet aangetrokken heeftquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat Erik zijn sport tenue niet aangetrokken heeft
Ik vind het nergens op slaan , JW is geen willoos slachtoffer , Mirthe ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het verstevigde wel haar positie. De anderen waren niet echt gecharmeerd van Eunice haar lessenEn Mirthe fladderde een beetje door de loods met niet veel aansluiting.
Maar goed het is maar een idee van mij hoor. Ik vind Eunice niet echt het onschuldige typje wat ze voordoet te zijn. Het is er echt wel eentje met een vooropgezet plan.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het nergens op slaan , JW is geen willoos slachtoffer , Mirthe ook niet
Ik vind het echt een kinderdingetje, geen bal aan.. ik denk dat het spel de kast ingaat en er niet meer uitkomt.quote:
Dat zei JW ook al.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kinderdingetje, geen bal aan.. ik denk dat het spel de kast ingaat en er niet meer uitkomt.
Mirthe is dus geen hetero maar biquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Ik ben echt hetero hoor maar ga voor hier lekker met Kenzy.
met droge ogen dit zeggen...quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Ik ben echt hetero hoor maar ga voor hier lekker met Kenzy.
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi isquote:
Vanochtend in de kas.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh niet gehoord, ik zit bij Erik....
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouwquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi is
Kenzy weet ik eigenlijk niet, bi of lesbisch?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouw
Ik had niet anders verwacht..quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Erik is al weer uitgekeken op zijn nieuwe speeltje.
Water geeft rust.quote:
Wat stelt ze domme vragen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez Eunie wil een keer met Jeff praten over de opleiding als het wat beter met hem gaat
ja maar hoe Mirthe erover praatquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouw
Niet lesbisch maar Luibiquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi is
Kenzy weet ik eigenlijk niet, bi of lesbisch?
Ja en dat slaat daarom ook nergens opquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar hoe Mirthe erover praat
alsof het niet telt ofzo
Eunie denkt dat ze veel weet , een beetje zoals JWquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:37 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice weet eigenlijk helemaal miet wat sportmanagement inhoudt.
Heb je haar ooit over de stichting gehoord die ze buiten op wil zetten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:37 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice weet eigenlijk helemaal miet wat sportmanagement inhoudt.
ik hou het wel op bischierigquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat slaat daarom ook nergens op![]()
Je hoeft het geen naampje te geven maar doe dat dan ook niet , en dat is precies wat ze wel altijd doet
Neequote:Op zaterdag 15 april 2023 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar ooit over de stichting gehoord die ze buiten op wil zetten?
knipquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
-knip -
Over de deelnemers graag niet over de users
knipquote:
Zijn net klaar gekkie.quote:
Pittige voorbereiding dan.quote:
Nee skeet,weggebracht.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat werd gezegd iig, en de box werd net gebracht
en niet te vergeten, ook directquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer,dan zakt je broek helemaal af.Ze heeft een totaal onrealistisch beeld van dingen.Denkt alles uit boeken te weten.
Ook uit een boek geleerd?quote:
Hij wil ze ontdooien.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:49 schreef chufi het volgende:
`Doet Tiano nu de diepvries bosvruchten in de koelkast ipv in de vriezer ?
Coke ook.quote:
Het is wel zo.Mss maar beter ook.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil zelf weg , dan kan hij beter gaan
of ze korte het programma gewoon in. Nog 1 maandje en dan klaar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel zo.Mss maar beter ook.
Als Wendy dan wint vind ik het prima.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of ze korte het programma gewoon in. Nog 1 maandje en dan klaar.
dealquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Wendy dan wint vind ik het prima.
maar dat doet hij nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil zelf weg , dan kan hij beter gaan
Dat weten we nog niet , het kan maar zo zijn dat hij dinsdag vertrektquote:
zie ik nog niet gebeuren , hoop alleen niet weer de jef schow vertrekt hij of blijft hijquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet , het kan maar zo zijn dat hij dinsdag vertrekt
Met het vertrek van Kim is bij Jeff het inwendige vlammetje gedoofdquote:
Ben het wel eens dat dit niet nog langer moet gaan duren want het bepaald wel de sfeer op een gegeven momentquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie ik nog niet gebeuren , hoop alleen niet weer de jef schow vertrekt hij of blijft hij
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met het vertrek van Kim is bij Jeff het inwendige vlammetje gedoofd
Het licht staan aan maar niemand thuis.quote:
Daarnaast heeft ze nog een active bitch facequote:Op zaterdag 15 april 2023 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzy heeft wel echt een resting bitch face
Weet ie zeker dat Kim dat lust?quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil vrijdag lekkerbekjes maken met pangasius ..helder
Jaquote:
Zoe vertoont trekjes van Estherquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
Heeft Jeffrey niet gewoon hooikoorts dat hij steeds loopt te snotteren en tranen. En denken dat het verdriet is.
Zo tegenstrijdig...... hij maakt plannen voor de komende week, maar wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis... het klopt nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil vrijdag lekkerbekjes maken met pangasius ..helder
Dat bedoelde ik met helderquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo tegenstrijdig...... hij maakt plannen voor de komende week, maar wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis... het klopt niet
quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:00 schreef Hoempah het volgende:
Heeft Jeffrey niet gewoon hooikoorts dat hij steeds loopt te snotteren en tranen. En denken dat het verdriet is.
Hun tijd dus zeg het maarquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben ik dan te laat of zijn zij dan te vroeg?
quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:16 schreef engine het volgende:
Dwars door de kas heen is een strafpunt!
Jeff houdt nog net niet het handje van Kim vast want staat pal naast haar bordje zoals je zietquote:
Zoals gewoonlijk luistert er niemand en tetteren ze allemaal door elkaarquote:
😂quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk luistert er niemand en tetteren ze allemaal door elkaar
Moraima is ook niet echt duidelijkquote:
Het is echt een bendequote:Op zaterdag 15 april 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Moraima is ook niet echt duidelijken Rupie tettert haar alleen maar beetje na.
Janet stookt de boel flink op.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:53 schreef engine het volgende:
Mirthe en Janet over het gestolen broodje van Rupie. Zaten drie plakken ham op
Dat kan ze goedquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
Wat maken Rupi en Morrie en Imma
[..]
Janet stookt de boel flink op.
quote:
Mijn oren doen zeerquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Ik hoor veel lachen maar kan er weinig van volgen
Janet is een beetje verstrooidquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Janet zei dat ze maar 1 plak ham had maar dat klopt ook niet volgens mij.
Heb het geluid zachter gezetquote:
Eigen speltregels, maar wat maakt het uit, gaat om de fun die ze hebbenquote:
Omdat hij ook niet gaat is weer stukje theater. Er zijn er nu ook niet veel die hem proberen te late blijven. Veel denken, ja dag...., ga maar lekker. Valt hem ook tegen. Neemt niet weg dat hij Kim mist en liefst thuis is bij haar. Maar man wat let je.., ga lekker, maar ga niet tot dinsdag met een verschikkelijk sjaggiekop lopen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo tegenstrijdig...... hij maakt plannen voor de komende week, maar wil eigenlijk zo snel mogelijk naar huis... het klopt niet
DAn had Sasha al maanden geleden thuis moeten zijn en Kenzy ook, die lopen ook vaak met een sjaggie kopquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Omdat hij ook niet gaat is weer stukje theater. Er zijn er nu ook niet veel die hem proberen te late blijven. Veel denken, ja dag...., ga maar lekker. Valt hem ook tegen. Neemt niet weg dat hij Kim mist en liefst thuis is bij haar. Maar man wat let je.., ga lekker, maar ga niet tot dinsdag met een verschikkelijk sjaggiekop lopen.
Ja klopt.., maar die maken niet steeds een theater dat ze naar huis willen, om te hopen dat mensen ze overhalen om toch te blijven.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn had Sasha al maanden geleden thuis moeten zijn en Kenzy ook, die lopen ook vaak met een sjaggie kop
Hmmm.. Geeft de uitspraak: "M'n ogen zitten hier hoor" toch wel een eh.. andere lading?quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Even de wenkies checken toch
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik snap niets van het spel, maar ik vind het wel leuk"
Ik denk dat de bal tegen Sasha aan komt. Helaasquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe gooit die bal recht in Isaac's smoel
Dat zou inderdaad ook kunnen! Net niet in beeld, nam aan dat hij het was omdat ie naar z'n gezicht greep. Zou zomaar kunnen dat dat meer een 'sjongejongejonge' isquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat de bal tegen Sasha aan komt. Helaas
Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staatquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
Dit kunnen ze nog wel een keer doen... als het dan nog mogelijk is met een zwembad in de tuin...
quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
Dit kunnen ze nog wel een keer doen... als het dan nog mogelijk is met een zwembad in de tuin...
Wel joh, extra hindernis, nog meer lolquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staat
Kunnen ze altijd nog de 4 x 5 meter rugslag doenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staat
Er is maar 1 die dat zou kunnen zijn volgens mijquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand straks z'n bandana missen, dan ligt ie tussen de shirts...
Jij ziet ook altijd alles!quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand straks z'n bandana missen, dan ligt ie tussen de shirts...
Typisch sas welquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:35 schreef ledn81 het volgende:
Sas kan de bal in haar gezicht van Mirthe beter hebben dan sommige jankerds daar in de loods zegt ze tegen Mirthe.
Ze vroeg een minuut geleden nog aan Jappie of ze een rode plek in haar gezicht had.
Jappie : "Waddan?"
Sas : "Ja van die terugharde bal van Mirthe recht in mijn face"
En achteraf altijd klagen tegen anderenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij kreeg ze eerder van Jeffrey al een bal in haar buik. Hij ging gelijk naar haar toe om te vragen hoe het ging, maar ze lachte en deed/zei dat het oke was
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en maar uitdagen, vissen naar complimentjes, willen horen dat hij haar een mooie vrouw vindt.....quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Beste is naar bed gaan met een mooie vrouw"
Eunice: "Die zijn er genoeg, er zijn heel veel in de loods, je kunt van alles kiezen, hier daar heb je Janet al"
JW: "DIe je dan even lekker masseert"
Eunice: "Zij kan heel goed masseren"
JW: "Ja dat weet ik"
Eunice: "Dusse... Je hebt genoeg keuze, Wendy kan masseren, Rupert kan masseren"
JW: "Rupi kan het wel goed ja"
Ja, wel heel veel JW en Eunicequote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
aantrekken en afstotenquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
Ze wil niet maar haar gedrag zegt anders.quote:
Ah ok, is wel lekker bietensaladequote:Op zaterdag 15 april 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk bieten met creme fraise.
Als ik bietensalade maak ziet het ook zo uit
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.quote:
Mis wel aardappels ofz jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |