SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en maar uitdagen, vissen naar complimentjes, willen horen dat hij haar een mooie vrouw vindt.....quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Beste is naar bed gaan met een mooie vrouw"
Eunice: "Die zijn er genoeg, er zijn heel veel in de loods, je kunt van alles kiezen, hier daar heb je Janet al"
JW: "DIe je dan even lekker masseert"
Eunice: "Zij kan heel goed masseren"
JW: "Ja dat weet ik"
Eunice: "Dusse... Je hebt genoeg keuze, Wendy kan masseren, Rupert kan masseren"
JW: "Rupi kan het wel goed ja"
Ja, wel heel veel JW en Eunicequote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
aantrekken en afstotenquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
Ze wil niet maar haar gedrag zegt anders.quote:
Ah ok, is wel lekker bietensaladequote:Op zaterdag 15 april 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk bieten met creme fraise.
Als ik bietensalade maak ziet het ook zo uit
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.quote:
Mis wel aardappels ofz jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |