Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staatquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
Dit kunnen ze nog wel een keer doen... als het dan nog mogelijk is met een zwembad in de tuin...
quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
Dit kunnen ze nog wel een keer doen... als het dan nog mogelijk is met een zwembad in de tuin...
Wel joh, extra hindernis, nog meer lolquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staat
Kunnen ze altijd nog de 4 x 5 meter rugslag doenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kunnen ze idd wel vaker doen, maar ben bang dat het niet meer lukt als het zwembad er staat
Er is maar 1 die dat zou kunnen zijn volgens mijquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand straks z'n bandana missen, dan ligt ie tussen de shirts...
Jij ziet ook altijd alles!quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand straks z'n bandana missen, dan ligt ie tussen de shirts...
Typisch sas welquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:35 schreef ledn81 het volgende:
Sas kan de bal in haar gezicht van Mirthe beter hebben dan sommige jankerds daar in de loods zegt ze tegen Mirthe.
Ze vroeg een minuut geleden nog aan Jappie of ze een rode plek in haar gezicht had.
Jappie : "Waddan?"
Sas : "Ja van die terugharde bal van Mirthe recht in mijn face"
En achteraf altijd klagen tegen anderenquote:Op zaterdag 15 april 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij kreeg ze eerder van Jeffrey al een bal in haar buik. Hij ging gelijk naar haar toe om te vragen hoe het ging, maar ze lachte en deed/zei dat het oke was
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en maar uitdagen, vissen naar complimentjes, willen horen dat hij haar een mooie vrouw vindt.....quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Beste is naar bed gaan met een mooie vrouw"
Eunice: "Die zijn er genoeg, er zijn heel veel in de loods, je kunt van alles kiezen, hier daar heb je Janet al"
JW: "DIe je dan even lekker masseert"
Eunice: "Zij kan heel goed masseren"
JW: "Ja dat weet ik"
Eunice: "Dusse... Je hebt genoeg keuze, Wendy kan masseren, Rupert kan masseren"
JW: "Rupi kan het wel goed ja"
Ja, wel heel veel JW en Eunicequote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
aantrekken en afstotenquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:12 schreef maryo55 het volgende:
Het is de laatste tijd een beetje veel Eunice die een beetje wilt verleiden
Ze wil niet maar haar gedrag zegt anders.quote:
Ah ok, is wel lekker bietensaladequote:Op zaterdag 15 april 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk bieten met creme fraise.
Als ik bietensalade maak ziet het ook zo uit
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.quote:
Mis wel aardappels ofz jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk een of andere bietenmeuk, maar twee salades en een kippenpoot lijkt mij niet voedzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |