quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouw
Ik had niet anders verwacht..quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Erik is al weer uitgekeken op zijn nieuwe speeltje.
Water geeft rust.quote:
Wat stelt ze domme vragen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Anyweez Eunie wil een keer met Jeff praten over de opleiding als het wat beter met hem gaat
ja maar hoe Mirthe erover praatquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouw
Niet lesbisch maar Luibiquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi is
Kenzy weet ik eigenlijk niet, bi of lesbisch?
Ja en dat slaat daarom ook nergens opquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar hoe Mirthe erover praat
alsof het niet telt ofzo
Eunie denkt dat ze veel weet , een beetje zoals JWquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:37 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice weet eigenlijk helemaal miet wat sportmanagement inhoudt.
Heb je haar ooit over de stichting gehoord die ze buiten op wil zetten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:37 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice weet eigenlijk helemaal miet wat sportmanagement inhoudt.
ik hou het wel op bischierigquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat slaat daarom ook nergens op![]()
Je hoeft het geen naampje te geven maar doe dat dan ook niet , en dat is precies wat ze wel altijd doet
Neequote:Op zaterdag 15 april 2023 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar ooit over de stichting gehoord die ze buiten op wil zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |