knipquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
-knip -
Over de deelnemers graag niet over de users
knipquote:
Zijn net klaar gekkie.quote:
Pittige voorbereiding dan.quote:
Nee skeet,weggebracht.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat werd gezegd iig, en de box werd net gebracht
en niet te vergeten, ook directquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer,dan zakt je broek helemaal af.Ze heeft een totaal onrealistisch beeld van dingen.Denkt alles uit boeken te weten.
Ook uit een boek geleerd?quote:
Hij wil ze ontdooien.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:49 schreef chufi het volgende:
`Doet Tiano nu de diepvries bosvruchten in de koelkast ipv in de vriezer ?
Coke ook.quote:
Het is wel zo.Mss maar beter ook.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil zelf weg , dan kan hij beter gaan
of ze korte het programma gewoon in. Nog 1 maandje en dan klaar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel zo.Mss maar beter ook.
Als Wendy dan wint vind ik het prima.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of ze korte het programma gewoon in. Nog 1 maandje en dan klaar.
dealquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Wendy dan wint vind ik het prima.
maar dat doet hij nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil zelf weg , dan kan hij beter gaan
Dat weten we nog niet , het kan maar zo zijn dat hij dinsdag vertrektquote:
zie ik nog niet gebeuren , hoop alleen niet weer de jef schow vertrekt hij of blijft hijquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet , het kan maar zo zijn dat hij dinsdag vertrekt
Met het vertrek van Kim is bij Jeff het inwendige vlammetje gedoofdquote:
Ben het wel eens dat dit niet nog langer moet gaan duren want het bepaald wel de sfeer op een gegeven momentquote:Op zaterdag 15 april 2023 14:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie ik nog niet gebeuren , hoop alleen niet weer de jef schow vertrekt hij of blijft hij
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met het vertrek van Kim is bij Jeff het inwendige vlammetje gedoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |