Nu Wanda echt beschikbaar is, gedraagt hij zich.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:52 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Jappie ook een vieze gluiperd, hij heeft niet éen keer meer bij Wendy geslapen sinds Wanda naar huis is en hem kan zien op de streams
Toen ze nog in de loods was en aangaf dat ze het niet leuk vond als ie bij Wendy kroop, deed hij het tóch elke keer weer omdat ze het niet kon zien, en nu helemaal niet meer , sneue gast
maar dat weet hij nietquote:Op donderdag 13 april 2023 23:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu Wanda echt beschikbaar is, gedraagt hij zich.
Hij weet enkel dat haar vriend het op dat specifieke moment heeft uitgemaakt. En Jappie zelf 'gebruikte' als alibi voor Wanda richting Ivor stomme muts Wendy. De werkelijke reden was echter dat ie daarmee Wanda jaloers en op de kast kon krijgen.quote:
Helemaal niks doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat gaat de dag van vandaag brengen. Een verdienopdracht hebben ze gisteren gehad. Een eliminatie is pas aan het einde van de maand.
Vooralsnog doen ze niets en zijn ze nog in dromenland
Hey Engine,quote:
Cabaret met Bern geloof ik. Ben wel benieuwd. Vorige keer was hij verrassend grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine,
Ja dat kan ook nog in ieder geval staat vooor vanavond wel iets op de planning met Bern.
ALs het al doorgaat
Ja dat viel zeker niet tegen, we gaan het zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 06:17 schreef engine het volgende:
[..]
Cabaret met Bern geloof ik. Ben wel benieuwd. Vorige keer was hij verrassend grappig
gaat niet door ivm weinig intresse dacht ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Loods in talent gecanceld?
Volgens mij zat Eunice gisteren nog op te sommen wat ze allemaal ging doen...
Oké... we gaan het zien...quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat niet door ivm weinig intresse dacht ik
was al de 2de keer , cuppingding heeft rupi ook op oneerlijke wijze besteldquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Gisteren gelezen dat Rupie en Ima en pak shag achterover hebben gedrukt.... waarom verbaast me dat niet... er zijn zoveel dingen achterover gedrukt.
Dan zal er wel niemand in liggen anders zou er wel een streampje op staan zo nu en dan.quote:
Ik heb gelezen dat ze aardig wat dingen voor zichzelf hebben besteld.. d'r is misschien wel meer gerommeld dan wij weten door de managers..quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
was al de 2de keer , cuppingding heeft rupi ook op oneerlijke wijze besteld
Ja daarom snap ik het ook niet, Mirthe en Kenzy waren eergisteren ook nog aan het oefenenquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Loods in talent gecanceld?
Volgens mij zat Eunice gisteren nog op te sommen wat ze allemaal ging doen...
Ik vind niet dat ze lallend door de loods hoeven te lopen maar ik vind 1 biertje en beetje triest, dan gaat het net lekker smaken..quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 14 april 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest gisteren wel lachen om Wendy... ze is zowaar zuinig met bier bestellen...
[/quotg
goed gedaan van wendy
Ik weet niet of dat weer een nieuwe was, maar laatst ook al een bij de boodschappen. Imi heeft die verstopt Jeff toen gevonden en elders verstopt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Gisteren gelezen dat Rupie en Ima en pak shag achterover hebben gedrukt.... waarom verbaast me dat niet... er zijn zoveel dingen achterover gedrukt.
Eunice zou er gisteren nog op terug komen, wat ze niet heeft gegaan... ik heb het idee dat het gewoon doorgaat hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik het ook niet, Mirthe en Kenzy waren eergisteren ook nog aan het oefenen
Ja klopt dat heb ik ook gezien, die bus shag heeft nog volop in beeld gestaan buiten op tafel..quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat weer een nieuwe was, maar laatst ook al een bij de boodschappen. Imi heeft die verstopt Jeff toen gevonden en elders verstopt.
Later imi weer gevonden of zo
Dan heeft ze in haar eigen bed geslapen, gisteren zei ze dat dat haar nieuwe slaapkamer was.. maar ja dat kan je ook niet maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Eunice in de kast. Is geen Kenzy te zien
Nee denk dat de groep dat niet gaat pikkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan heeft ze in haar eigen bed geslapen, gisteren zei ze dat dat haar nieuwe slaapkamer was.. maar ja dat kan je ook niet maken natuurlijk.
denk dat het niet slapen van kenzy veel in haar hoofd zitquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:14 schreef chufi het volgende:
Kenzy slaapt echt nooit ... maar in de kas wel..
Als ik s'nachts wel eens op de streams kijk dan lijkt het of ze slaapt maar ze kan ook gewoon met haar ogen dicht liggen hé...quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:14 schreef chufi het volgende:
Kenzy slaapt echt nooit ... maar in de kas wel..
JAA / De bewoners: Eunice #1quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:27 schreef Charmian het volgende:
wat doet die eunice eigenlijk in het dagelijkse leven? Je hebt toch geen tijd om 's ochtend een uur lang van die rare oefeningen te doen?
En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatiequote:Op vrijdag 14 april 2023 08:44 schreef danaqui het volgende:
Hebben ze in hun nest gezeken of zo, Babs enz tjeee al uit bed
Indd ja, van mij mag ze nog wel een paar uurtjes terug haar nest in.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatie
Het is niet goed of het deugd niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatie
quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Een mooie dag voor slagbal...☀️ een eliminatie
Het gaat er niet om wat jij denkt, het gaat erom wat ik wilquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe denk nog 2 weken wachten voor eliminatie
Dat denken de meeste mensen, dus des te verrassender als ze het wel doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeeheeej gaat um niet worden vandaag D. ...
Van mij ook, overdreven mens die meent alles goed te weten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd ja, van mij mag ze nog wel een paar uurtjes terug haar nest in.
Dromen mag altijd...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denken de meeste mensen, dus des te verrassender als ze het wel doen
Van het ene uiterste kwebbel de kwebbel naar het stillequote:Op vrijdag 14 april 2023 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugd niet...
Ik denk ook wel eens hoor, hou nou eens die snater...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het ene uiterste kwebbel de kwebbel naar het stille
Marciano in z'n winterjas..quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Zit mien ratel(Babette) buiten in der zomertruitje het is 6 graden
Morgen softbal toernooiquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat wordt weer buiten kaarten, schaken... luieren.
Het wordt tijd om een stelling op te gooien voor het zwembad.
Vandaag cabaret toch?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja leuk en vandaag softbal... dat zijn weer leuke vooruitzichten...
Huhquote:
Morgen softbal...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Ik snap het niet meer
Ze hebben morgen dat toernooi toch?
Gaan ze dan vandaag oefenen?
Voor bij de oesters?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Babs verteld dat wendy niks wilde bijdrukken gisteravond
Ze wil gewoon eerlijk zijn
Gaat om een flesje bubbels
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langstquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd of ze dat kratje bier er nog bij heeft gedaan..quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Nog 1quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat kratje bier er nog bij heeft gedaan..
dat niet alleen , hij wil per se zijn wil doordrammen baasje spelen ,vind het erg veranderd en niet in de postieve zinquote:
Zomaar eens een niet corrupte manager? Uniek binnen de geschiedenis van JAA!quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zomaar een flesje bubbels voor de leuk
Ja maar ook saai.... geintje voordat ik weer iedereen over me heen krijg...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langst
Ik heb vannacht tijdens het teruglezen een paar keer flink gelachen.Het nadeel is dat je dan niet kan reageren.quote:
huh? hoezo niet kunnen reageren?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht tijdens het teruglezen een paar keer flink gelachen.Het nadeel is dat je dan niet kan reageren.
Ja maar ook saai.... geintje voordat ik weer iedereen over me heen krijg...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
fles bubbels voor wie , en dat wendy eerlijk is siert haar , eerlijk duurt het langst
De bro's en Babette vonden het een beetje karig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog 1
Ja denk ik wel
Voor de groep
is toch anders kim k ging weg omdat ze zelf weg wilde, kim ging weg voor familie omstandighedenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano vergelijkt zijn vertrek van Kim met het vertrek van Jeffs Kim
Dat was bij mij juichen en een traantje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Kim w van tiano bedoel je ?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?
nee hou zou hij dat te weten gekomen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou hij weten dat zij er al een punt achter heeft gezet?
Tennisbal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hou zou hij dat te weten gekomen zijn
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim w van tiano bedoel je ?
Nee geloof ik niet
met eliminatie bedoel je , nee ze gaan voor rupi, groep ice voor jw of erik , maar zal nog veel veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ze denken nog steeds dat Jeff er snel op komt
Ik denk dat ze eerder Babs erop zullen zetten momenteel
Wel als je hoog kan gooien, er is een net rond de schutting geplaatst, niet boven het buitenterrein.quote:
Martin en Maddy waren toch niet zo corrupt. Dat is pas begonnen toen de bro's de macht kregen. De ene bro heeft het van de vorige bro geleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zomaar eens een niet corrupte manager? Uniek binnen de geschiedenis van JAA!
Als er individueel gestemd zou wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
met eliminatie bedoel je , nee ze gaan voor rupi, groep ice voor jw of erik , maar zal nog veel veranderen
of bep eet van 2 walletjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Soms vind ik Babs echt een domme doos
Zit alles wat ze met Jeff heeft besproken met Tiano te bepraten
En dat Babs veel tianos woorden bij Jeff hoort
( tiano gebruikt juist de woorden van anderen)
Kanquote:
jef op de stip gaat ice nooit goedkeurenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er individueel gestemd zou worden
Jeff is momenteel voor velen geen probleem
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ze denken nog steeds dat Jeff er snel op komt
Ik denk dat ze eerder Babs erop zullen zetten momenteel
ik weet nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan
Maar zo schat ik haar dan weer niet in
Jeffrey was het meest corrupt tot nu toe van allemaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Martin en Maddy waren toch niet zo corrupt. Dat is pas begonnen toen de bro's de macht kregen. De ene bro heeft het van de vorige bro geleerd.
Hij voelt zich lichamelijk behoorlijk kutquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...
weet het niet ,zelf weggaan zoals de vorige keer zekerquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...
Rupiequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey was het meest corrupt tot nu toe van allemaal.
ook mentaal voelt hij zich niet goed , staat al met 1 been buiten zeg maarquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij voelt zich lichamelijk behoorlijk kut
Maar daar hoor je ze niet over
En natuurlijk kan dat een gevolg zijn van.. maar ik denk dat hoe dun Jeff nu is totaal niet gezond kan zijn.
Voornamelijk tabak.quote:
Ik denk dat een groot deel met 1 been buiten staatquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook mentaal voelt hij zich niet goed , staat al met 1 been buiten zeg maar
liefdesverdriet om een ingebeelde relatiequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Nu over zoe
Dat ze liefdes verdriet heeft
Nee Rupie heeft dus bij bol ook van alles besteld voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voornamelijk tabak.
Jeffrey had zijn eigen kroeg daarboven, waar hij met z'n vriendjes dagelijks vrolijk aan het zuipen was.
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten en hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En natuurlijk kan dat een gevolg zijn van.. maar ik denk dat hoe dun Jeff nu is totaal niet gezond kan zijn.
Dat zou dus ook een oorzaak kunnen zijn. Hij zou er verstandig aan doen eens wat meer te gaan eten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
yep oa cuppinset , die geuraroma dingesquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Rupie heeft dus bij bol ook van alles besteld voor zichzelf
Hij verveelt zich.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten maar hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...
Voor heel menselijkquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten maar hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...
door stress vermager je ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou dus ook een oorzaak kunnen zijn. Hij zou er verstandig aan doen eens wat meer te gaan eten.
Olie om te smerenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep oa cuppinset , die geuraroma dinges
Niet, hij is in love...quote:
Je zit foutquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet, hij is in love...![]()
Maar.... ik vraag me af of het wederzijds is..kweetnie. ik hoop dat ik helemaal fout zit..
kan ook zijn , maar als je dan over alles twijfelt en stress krijgt kan hij beter gaanquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:10 schreef Thorelf het volgende:
mss denkt jeff ..wel van kim liet haar vriendje ook los voor hem. en gaat hij twijfelen dat ze dat ook zo weer kan doen
Nee hoor niet afwachtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Kim zij daar al eerder duidelijk dat hij meer verliefd is op haar dan andersom.
Voor hemzelf wel jaquote:
dat is waar , maar hoef je toch niet in mee te gaan , of schijt iedereen in zijn broek voor bro 300%quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dat corrupte werd door 1 persoon aangestuurd bro 1000% 1000%.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
We gaan het nooit wetenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet, hij is in love...![]()
Maar.... ik vraag me af of het wederzijds is..kweetnie. ik hoop dat ik helemaal fout zit..
Daar lijkt het wel op imo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is waar , maar hoef je toch niet in mee te gaan , of schijt iedereen in zijn broek voor bro 300%
En Kim was niet zijn typequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Ze zei duidelijk dat Jeff niet haar type is. Ze houd van anabooltjes
Maar dat was een kwarrelquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gewoon dat vooroordeel bij Kim omdat ze die vuurwerkknakker ook zonder blikken of blozen inwisselde.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kim was niet zijn type
En toch kwamen ze samen
ging ze nog wel mee pratenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gewoon dat vooroordeel bij Kim omdat ze die vuurwerkknakker ook zonder blikken of blozen inwisselde.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Nou ik hou liever Jasper hier dan Zoe"
Janet: "Ja ik ook, ik kan die kamer niet inkomen of ze staat voor die spiegel, echt jonge, 20 duizend keer die wimpers weer. Denk ik hoeveel lagen wil je d'r over heen hebben. Goed het is haar ding, maar kan me niet voorstellen dat je daar je ding uithaalt"
Erik: "En als ze er nou echt knapper op zou worden.. Maar nee hoor!"
Janet: "Nee... Nee..."
Dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kim was niet zijn type
En toch kwamen ze samen
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.
In de vrije buitenwereld is alles anders.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]Niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Nu welquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niks...
Dat dus. Maak het zo romantisch als je zelf wil maar dat soort ruzies is echt niet goed hoor. Is zo klaar als ze buiten zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.
In de vrije buitenwereld is alles anders.
Ik hoop het ook, ik vind ze hartstikke leuk samen..quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat het helemaal goedkomt buiten met die twee.
Me 2quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik vind ze hartstikke leuk samen..
-knip heeft niets met EJVJL te makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. Maak het zo romantisch als je zelf wil maar dat soort ruzies is echt niet goed hoor. Is zo klaar als ze buiten zijn.
is hij ook niet maar hierin heeft hij wel gelijkquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat is misselijke man is die Eric. Alsof hij zo perfect is.
Ja echt hè 🤣quote:
Ik vind het vooral heel knap dat je dit geneuzel vol houdtquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Nee, de hele dag maar voor de spiegel, echt waar"
Erik: "Nee het is mijn ding niet"
Janet: "Ja nou ja, goed, al zou je eens effe voor die spiegels staat. Mirthe staat ook wel eens voor de spiegel maare"
Erik: "Tuurlijk, mag ook wel, gaat het niet om, maar gewoon amper fatsoenlijk gesprek mee aan te klampen"
Janet: "Nee, nee, ze praat dan af en toe wel maare.."
Erik: "Ze snap dan wel dat het slecht gaat met de wereld en met het milieu en alles, maar wil er niks aan doen. We doen het wel voor haar generatie zal ik maar zeggen"
Janet: "Ja, dat klopt. Ze leeft totaal in haar eigen wereldje"
Erik: "Ja. Ze is verder lief enzo daar gaat het verder niet om"
Janet: "Ah ik denk ook wel dat ze een hardwerkende persoon is als ze een baan heeft. Dan gaat ze er wel voor denk ik.
Erik: "Kan ik moeilijk inschattten"
Janet: "Nou, als ik hoor naar haar werk in de horeca en in het ziekenhuis, toch best pittig hoor!"
Erik: Ja, dat is ook eentje hoe je het verkoopt, ik kijk nou naar hoe zie ik het in de praktijk. Ze vind het best leuk iemand te bedienen maar als het te veel druk wordt dan eh..."
Janet: "....eh dan skipt ze het, ja ja."
They're back!!!quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Die vliegen die over die camera’s lopen
Brrrr
Ja tot JW er bij kwam zitten praten met z'n smerige gesmakquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap dat je dit geneuzel vol houdt
Hier heb je wel een punt dat het iets netter kan.Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je ruzie hebt maar de manier waarop.
sjeffie scheldt, kim geeft knietjes...tsjaquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt dat het iets netter kan.Dat ben ik met je eens.
Prima challenge voor die zuurpruim.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is lekker opgewekt... valt me niet tegen...
Zij gaat nooit manager zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingen
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt hetquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Niet alles geloven wat hier staat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
En dat vind jij erg?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de streams maar weer.Ik voel iemand in mijn nek blazen.
je weet het niet hequote:
dat doe ik al jaren niet, tis hier soms net fbquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat hier staat.
Zou die ook grapjes maken over Sasha?quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat viel zeker niet tegen, we gaan het zien
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakken
of geen redenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Van de week had hij het slecht hoor .... maar nu happy de peppie..quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
Dat was zo grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff geeft Mori zijn broek omdat ze haar broek kwijt is
Bericht gehad van Kimmie denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Ze kijkt nu al zuur.. wat moet dat dan later op de dag wel niet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
Hier word ik nou echt vrolijk van.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo zeker, een van de laatste dagen dat ze daar was was ze nog een beetje gepikeerd naar Moraima omdat die ging storen bij Jeff en dacht Wendy. Ze zei toen nog anders had ik een reden gehad om het uit te maken.quote:
Vriendin Bern?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kijkt nu al zuur.. wat moet dat dan later op de dag wel niet worden.
Vanavond mag ze genieten van het evenement van haar vriendin Bern dus ik hoop maar dat het dan in de smaak valt bij haar want anders krijgt hij nog wat te verduren daarna.
Dat werkt wel twee kanten opquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat hier staat.
daarna zei ze 'omdat ik niet degene ben die gedumpt wordt'. mi betekent dat niet dat ze een reden zocht om het uit te makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, een van de laatste dagen dat ze daar was was ze nog een beetje gepikeerd naar Moraima omdat die ging storen bij Jeff en dacht Wendy. Ze zei toen nog anders had ik een reden gehad om het uit te maken.
Hey led,Mirthe is nog een tandje erger wat dat betreft.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Sas altijd zo bizar/vreemd.
Gaat over zachte lieve huisdiertjes die ze mist.
Maar ze vind alle diertjes lief.
Ze heeft ook een slang gehad bijvoorbeeld..
Sas "En toen ging ie dood..."
Haar gesprekjes gaan altijd een beetje de lugubere kant op
omdat hij naar de grond kijkt?quote:
Nah, ik hoop juist dat ze daarboven staan en zich niet tot dat niveau verlagen. Beetje samen lachen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat vanavond tijdens het evenement van Bern de andere groep ook ongeïnteresseerd voor zich uit gaat zitten staren net als dat hun groep dat deed tijdens de Bruiloft.
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..quote:
Ja die heeft er ook wel een handje van iddquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey led,Mirthe is nog een tandje erger wat dat betreft.
Klopt maar ik gun het zure Sasha en Bern gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, ik hoop juist dat ze daarboven staan en zich niet tot dat niveau verlagen. Beetje samen lachen kan ook geen kwaad
Vond het grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lol hé......zo grappig was die niet...
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel meequote:
OMGquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..
Dan heb ik er een andere interpretatie bijquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel mee
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel mee
Wat is de toegevoegde waarde van deze oefening?quote:
Ehm naar aanleiding van 1 cap bepalen dat hij er verloren bij zit kan wel?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.
En nu zi hij er ook niet echt huppelend bijquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.
moet dat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu zi hij er ook niet echt huppelend bij
Ze was yoga leraresquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:27 schreef Charmian het volgende:
wat doet die eunice eigenlijk in het dagelijkse leven? Je hebt toch geen tijd om 's ochtend een uur lang van die rare oefeningen te doen?
Ik heb ook nog streams. Echt waarquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm naar aanleiding van 1 cap bepalen dat hij er verloren bij zit kan wel?
Precies, hele ochtend opgewekt, zelfs een aardig gesprek met Bern gehad, maar 1 cap en hij is downquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ookquote:
Hij is biseksueel (als hij dan toch in een hokje moet) en dat is ook geen geheim in de loods.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..
Jeffrey probeert zich groot te houden, heeft hij zelf twee dagen geleden gezegd, toen hij achter was geweest ivm hartkloppingen die hij alweer had. Hij gaf aan dat het gemis en de zorgen hem opvreten. Hij slaapt ook slecht en heeft heel veel stress. Hij is gisteren en eergisteren ook merendeels van de stream afgehouden als hij het had over hoe kut hij zich voelt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Sasha en Bern ook klagen over het samen koken en dat Bern dat niet wil en Sasha en Jasper het een onzinnig iets vonden. Ik vind het juist heel goed van Wendy en wat ze ook zei dat iedereen dan eens kan zien hoe duur alles is geworden en dat het niet meevalt om voor een klein bedrag een goede maaltijd op tafel te zetten.
Wat dat betreft krijgt de manager daar dan de schuld van maar soms kunnen ze er echt niets aan doen.
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nuquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze oefening?
Dat weet ik ook wel.. was gewoon een grap..pfff waarom neemt iedereen alles zo serieus?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is biseksueel (als hij dan toch in een hokje moet) en dat is ook geen geheim in de loods.
Ligt er maar net aan, waar iemand zijn of haar prio ligtquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maar
Goffer.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nu
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo maar het is echt geen vetpot wat ze hebben en komen ze van wat ze verdienen met de opdrachten vaak tekort voor een goede maaltijd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maar
Misschien ben je dan niet duidelijk genoeg als iedereen je grapjes serieus neemt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.. was gewoon een grap..pfff waarom neemt iedereen alles zo serieus?
Pffff.. zo zwaar allemaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nu
Oh dan was ik 30 jaar geleden ook gayquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gay.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dan was ik 30 jaar geleden ook gay![]()
oh wacht.... is nooit goed gekomen
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet te zwaar aan tillen. Het is de cos maarquote:
De huispsycholoog in da house.. die is dan wel grappig..quote:
Nou dan doen ze het toch lekker niet. Ik weet niet met wie ze moeten koken. Maar ga naar diegene toe en zeg doe het maar lekker alleen.(ik denk Kenzy)quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Sasha en Bern ook klagen over het samen koken en dat Bern dat niet wil en Sasha en Jasper het een onzinnig iets vonden. Ik vind het juist heel goed van Wendy en wat ze ook zei dat iedereen dan eens kan zien hoe duur alles is geworden en dat het niet meevalt om voor een klein bedrag een goede maaltijd op tafel te zetten.
Wat dat betreft 7krijgt de manager daar dan de schuld van maar soms kunnen ze er echt niets aan doen.
spiegeltje , spiegeltje aan de wand , wie is het mooiste uit de loods................................... kraaaaaaak daar valt de spiegel op de grond in 1000 stukjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe staat weer voor haar favo plek. De spiegel
Met wie, hoor haar zeggen dat iemand nooit eens zal bedanken dat ze kookt of zo?quote:
ze willen op rupiequote:Op vrijdag 14 april 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wie, hoor haar zeggen dat iemand nooit eens zal bedanken dat ze kookt of zo?
Zegt wat over haar kookkunst misschienquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wie, hoor haar zeggen dat iemand nooit eens zal bedanken dat ze kookt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |