met eliminatie bedoel je , nee ze gaan voor rupi, groep ice voor jw of erik , maar zal nog veel veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ze denken nog steeds dat Jeff er snel op komt
Ik denk dat ze eerder Babs erop zullen zetten momenteel
Wel als je hoog kan gooien, er is een net rond de schutting geplaatst, niet boven het buitenterrein.quote:
Martin en Maddy waren toch niet zo corrupt. Dat is pas begonnen toen de bro's de macht kregen. De ene bro heeft het van de vorige bro geleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zomaar eens een niet corrupte manager? Uniek binnen de geschiedenis van JAA!
Als er individueel gestemd zou wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
met eliminatie bedoel je , nee ze gaan voor rupi, groep ice voor jw of erik , maar zal nog veel veranderen
of bep eet van 2 walletjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Soms vind ik Babs echt een domme doos
Zit alles wat ze met Jeff heeft besproken met Tiano te bepraten
En dat Babs veel tianos woorden bij Jeff hoort
( tiano gebruikt juist de woorden van anderen)
Kanquote:
jef op de stip gaat ice nooit goedkeurenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er individueel gestemd zou worden
Jeff is momenteel voor velen geen probleem
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
Ze denken nog steeds dat Jeff er snel op komt
Ik denk dat ze eerder Babs erop zullen zetten momenteel
ik weet nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan
Maar zo schat ik haar dan weer niet in
Jeffrey was het meest corrupt tot nu toe van allemaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Martin en Maddy waren toch niet zo corrupt. Dat is pas begonnen toen de bro's de macht kregen. De ene bro heeft het van de vorige bro geleerd.
Hij voelt zich lichamelijk behoorlijk kutquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...
weet het niet ,zelf weggaan zoals de vorige keer zekerquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jeff uit zichzelf gaat... als je je zo k.t gaat voelen wordt het denk ik tijd om te gaan...
Rupiequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey was het meest corrupt tot nu toe van allemaal.
ook mentaal voelt hij zich niet goed , staat al met 1 been buiten zeg maarquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij voelt zich lichamelijk behoorlijk kut
Maar daar hoor je ze niet over
En natuurlijk kan dat een gevolg zijn van.. maar ik denk dat hoe dun Jeff nu is totaal niet gezond kan zijn.
Voornamelijk tabak.quote:
Ik denk dat een groot deel met 1 been buiten staatquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook mentaal voelt hij zich niet goed , staat al met 1 been buiten zeg maar
liefdesverdriet om een ingebeelde relatiequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
Nu over zoe
Dat ze liefdes verdriet heeft
Nee Rupie heeft dus bij bol ook van alles besteld voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voornamelijk tabak.
Jeffrey had zijn eigen kroeg daarboven, waar hij met z'n vriendjes dagelijks vrolijk aan het zuipen was.
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten en hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En natuurlijk kan dat een gevolg zijn van.. maar ik denk dat hoe dun Jeff nu is totaal niet gezond kan zijn.
Dat zou dus ook een oorzaak kunnen zijn. Hij zou er verstandig aan doen eens wat meer te gaan eten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
yep oa cuppinset , die geuraroma dingesquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Rupie heeft dus bij bol ook van alles besteld voor zichzelf
Hij verveelt zich.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten maar hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...
Voor heel menselijkquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijf wat hij heeft is niet gezond vandaar waarschijnlijk die lichamelijke klachten maar hij mist Kim zo erg, het is gewoon aandoenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |