Dan heb ik er een andere interpretatie bijquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel mee
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel mee
Wat is de toegevoegde waarde van deze oefening?quote:
Ehm naar aanleiding van 1 cap bepalen dat hij er verloren bij zit kan wel?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.
En nu zi hij er ook niet echt huppelend bijquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zo op één moment beoordelen. Gisteren tijdens een gesprek met Ciano klonk hij niet bepaald opgewekt.
moet dat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu zi hij er ook niet echt huppelend bij
Ze was yoga leraresquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:27 schreef Charmian het volgende:
wat doet die eunice eigenlijk in het dagelijkse leven? Je hebt toch geen tijd om 's ochtend een uur lang van die rare oefeningen te doen?
Ik heb ook nog streams. Echt waarquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm naar aanleiding van 1 cap bepalen dat hij er verloren bij zit kan wel?
Precies, hele ochtend opgewekt, zelfs een aardig gesprek met Bern gehad, maar 1 cap en hij is downquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ookquote:
Hij is biseksueel (als hij dan toch in een hokje moet) en dat is ook geen geheim in de loods.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..
Jeffrey probeert zich groot te houden, heeft hij zelf twee dagen geleden gezegd, toen hij achter was geweest ivm hartkloppingen die hij alweer had. Hij gaf aan dat het gemis en de zorgen hem opvreten. Hij slaapt ook slecht en heeft heel veel stress. Hij is gisteren en eergisteren ook merendeels van de stream afgehouden als hij het had over hoe kut hij zich voelt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maarquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Sasha en Bern ook klagen over het samen koken en dat Bern dat niet wil en Sasha en Jasper het een onzinnig iets vonden. Ik vind het juist heel goed van Wendy en wat ze ook zei dat iedereen dan eens kan zien hoe duur alles is geworden en dat het niet meevalt om voor een klein bedrag een goede maaltijd op tafel te zetten.
Wat dat betreft krijgt de manager daar dan de schuld van maar soms kunnen ze er echt niets aan doen.
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nuquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze oefening?
Dat weet ik ook wel.. was gewoon een grap..pfff waarom neemt iedereen alles zo serieus?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is biseksueel (als hij dan toch in een hokje moet) en dat is ook geen geheim in de loods.
Ligt er maar net aan, waar iemand zijn of haar prio ligtquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maar
Goffer.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nu
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is vaak ook zo maar het is echt geen vetpot wat ze hebben en komen ze van wat ze verdienen met de opdrachten vaak tekort voor een goede maaltijd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang men alcohol kan kopen hebben ze genoeg geld om eten te kopen denk ik dan maar
Misschien ben je dan niet duidelijk genoeg als iedereen je grapjes serieus neemt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.. was gewoon een grap..pfff waarom neemt iedereen alles zo serieus?
Pffff.. zo zwaar allemaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand Gay noemen, omdat hij lang haar heeft. Ik was 20 jaar gekeken ook gay, nu niet meer, heb kort haar nu
Oh dan was ik 30 jaar geleden ook gayquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gay.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dan was ik 30 jaar geleden ook gay![]()
oh wacht.... is nooit goed gekomen
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet te zwaar aan tillen. Het is de cos maarquote:
De huispsycholoog in da house.. die is dan wel grappig..quote:
Nou dan doen ze het toch lekker niet. Ik weet niet met wie ze moeten koken. Maar ga naar diegene toe en zeg doe het maar lekker alleen.(ik denk Kenzy)quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Sasha en Bern ook klagen over het samen koken en dat Bern dat niet wil en Sasha en Jasper het een onzinnig iets vonden. Ik vind het juist heel goed van Wendy en wat ze ook zei dat iedereen dan eens kan zien hoe duur alles is geworden en dat het niet meevalt om voor een klein bedrag een goede maaltijd op tafel te zetten.
Wat dat betreft 7krijgt de manager daar dan de schuld van maar soms kunnen ze er echt niets aan doen.
spiegeltje , spiegeltje aan de wand , wie is het mooiste uit de loods................................... kraaaaaaak daar valt de spiegel op de grond in 1000 stukjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe staat weer voor haar favo plek. De spiegel
Met wie, hoor haar zeggen dat iemand nooit eens zal bedanken dat ze kookt of zo?quote:
ze willen op rupiequote:Op vrijdag 14 april 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wie, hoor haar zeggen dat iemand nooit eens zal bedanken dat ze kookt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |