Prima challenge voor die zuurpruim.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is lekker opgewekt... valt me niet tegen...
Zij gaat nooit manager zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingen
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt hetquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Niet alles geloven wat hier staat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
En dat vind jij erg?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de streams maar weer.Ik voel iemand in mijn nek blazen.
je weet het niet hequote:
dat doe ik al jaren niet, tis hier soms net fbquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat hier staat.
Zou die ook grapjes maken over Sasha?quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat viel zeker niet tegen, we gaan het zien
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakken
of geen redenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Van de week had hij het slecht hoor .... maar nu happy de peppie..quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
Dat was zo grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff geeft Mori zijn broek omdat ze haar broek kwijt is
Bericht gehad van Kimmie denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Ze kijkt nu al zuur.. wat moet dat dan later op de dag wel niet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
Hier word ik nou echt vrolijk van.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo zeker, een van de laatste dagen dat ze daar was was ze nog een beetje gepikeerd naar Moraima omdat die ging storen bij Jeff en dacht Wendy. Ze zei toen nog anders had ik een reden gehad om het uit te maken.quote:
Vriendin Bern?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kijkt nu al zuur.. wat moet dat dan later op de dag wel niet worden.
Vanavond mag ze genieten van het evenement van haar vriendin Bern dus ik hoop maar dat het dan in de smaak valt bij haar want anders krijgt hij nog wat te verduren daarna.
Dat werkt wel twee kanten opquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat hier staat.
daarna zei ze 'omdat ik niet degene ben die gedumpt wordt'. mi betekent dat niet dat ze een reden zocht om het uit te makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, een van de laatste dagen dat ze daar was was ze nog een beetje gepikeerd naar Moraima omdat die ging storen bij Jeff en dacht Wendy. Ze zei toen nog anders had ik een reden gehad om het uit te maken.
Hey led,Mirthe is nog een tandje erger wat dat betreft.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Sas altijd zo bizar/vreemd.
Gaat over zachte lieve huisdiertjes die ze mist.
Maar ze vind alle diertjes lief.
Ze heeft ook een slang gehad bijvoorbeeld..
Sas "En toen ging ie dood..."
Haar gesprekjes gaan altijd een beetje de lugubere kant op
omdat hij naar de grond kijkt?quote:
Nah, ik hoop juist dat ze daarboven staan en zich niet tot dat niveau verlagen. Beetje samen lachen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat vanavond tijdens het evenement van Bern de andere groep ook ongeïnteresseerd voor zich uit gaat zitten staren net als dat hun groep dat deed tijdens de Bruiloft.
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..quote:
Ja die heeft er ook wel een handje van iddquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey led,Mirthe is nog een tandje erger wat dat betreft.
Klopt maar ik gun het zure Sasha en Bern gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, ik hoop juist dat ze daarboven staan en zich niet tot dat niveau verlagen. Beetje samen lachen kan ook geen kwaad
Vond het grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lol hé......zo grappig was die niet...
ik zie hem op de achtergrond bij isaac en marciano...dat verloren valt echt wel meequote:
OMGquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijke kanten en ik denk echt dat hij gay is maar het zelf nog niet weet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |