Het was in elk geval een zetmeelrijke maaltijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Brood met een aardappelgerecht ertussen. Ik moest dit even verwerken, vandaar dat ik nu pas weer hier post.
Ik had vandaag ook wat minder trek tijdens de lunchpauze, Ar.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Brood met een aardappelgerecht ertussen. Ik moest dit even verwerken, vandaar dat ik nu pas weer hier post.
Maar dan gewoon zonder aardappels toch, zoals het hoort?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een gebakken eitje op brood.
Broodje aardappel anders bacon-uiquote:Op woensdag 12 april 2023 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan gewoon zonder aardappels toch, zoals het hoort?
Uiteraard. Ik ben geen rare Spanjaard.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dan gewoon zonder aardappels toch, zoals het hoort?
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:
Je moet ook niet tegelijk de bitterballen in de airfryer gooien en de bamischijven in de magnetron voor de woemibo.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:46 schreef Redefine het volgende:
Vandaag op kantoor twee keer een stroomstoring. Vanochtend was het kort en zonder gevolgen. Maar sinds die van net is het netwerk uitgevallen en niet meer online gekomen
ONZ / He'j al een ei 'ehad? [3]quote:Op woensdag 12 april 2023 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had een gebakken eitje op brood.
Ohquote:Op woensdag 12 april 2023 17:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegelijk de bitterballen in de airfryer gooien en de bamischijven in de magnetron voor de woemibo.
Hier is het vandaag echt maar iets van een uurtje droog geweestquote:
Ik zie het maar als een investering in het mooie weer wat er volgende week moet komen. Anders staan de boeren volgende week alweer te klagen dat het zo droog isquote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het vandaag echt maar iets van een uurtje droog geweesten zon al helemaal niet gezien.
Dan woon je verkeerd.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het vandaag echt maar iets van een uurtje droog geweesten zon al helemaal niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Zien jullie iets aan mij?
Ik geef een tipHoe voelt het in je mond? Aan het slissen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef een tipSterkte de eerste dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahquote:Op woensdag 12 april 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
Ik maakte net dit: https://www.eefkooktzo.nl/enchiladas-met-gehakt/
Het was fantastisch #tip
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:56 schreef PinkLow het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Luctor.et.Emergo
Was een foutje moest een sticker zijn! Aangepast hahaquote:
Die heb ik ook al een paar keer gemaakt! Inderdaad heel erg lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
Ik maakte net dit: https://www.eefkooktzo.nl/enchiladas-met-gehakt/
Het was fantastisch #tip
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:58 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Was een foutje moest een sticker zijn! Aangepast haha
Ik geef een tipHeb je echt een vaste beugel gekregen? Hopelijk krijg je niet teveel last de eerste dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil ook wel een sticker, @:PinkLow!
Ja toch leuk als je een recept maakt dat het ‘t waard was.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AhDie kan ik ook wel een keer maken! Fijn dat het fantastisch was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het gaat dus de goede kant op!Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Voelt als plastic. Verder geen pijn. Alleen een trekkend gevoel.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe voelt het in je mond? Aan het slissen?
Het is gelukkig een beugel die je bijna niet ziet en er gewoon uit kan halen. Het doet geen pijn maar het gevoel dat het wat duwt en trekt.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je echt een vaste beugel gekregen? Hopelijk krijg je niet teveel last de eerste dagen
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef PinkLow het volgende:
Vandaag al heel erg opgeknapt. We zijn nog steeds een beetje energieloos (logisch na 4 dagen weinig eten)Fijn! Hopelijk snel weer helemaal de oude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het gaat dus de goede kant op!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik geef een tipBeugelbekkie was trouwens echt zo'n leuk programma 😅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Het zal even wennen zijn! Net zo goed dat het weer wennen is, als dat ding er weer uit gaat.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voelt als plastic. Verder geen pijn. Alleen een trekkend gevoel.
KIJK NOU, ik ben een beugelbekkie VRIENDJES hou daar je mond maar overquote:Op woensdag 12 april 2023 19:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Beugelbekkie was trouwens echt zo'n leuk programma 😅
Bij Beugelbekkie denk ik meteen aan iets anders.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:31 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Beugelbekkie was trouwens echt zo'n leuk programma 😅
quote:Ik heb een beugelbekkie voor m'n eigen bestwil
Da's goed voor later, oh, daar twijfel ik niet aan
Disco.. de hele wereld is geehehek (volgensmij gaat het zo)quote:Op woensdag 12 april 2023 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
KIJK NOU, ik ben een beugelbekkie VRIENDJES hou daar je mond maar over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |