FTFYquote:
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.quote:
Volgende week lente weer!quote:Op woensdag 12 april 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.
Vertelquote:Op woensdag 12 april 2023 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag weer leuke fijne dingen bij de post als het goed is![]()
Yeah. ☀quote:
Het was een aardige verkleedpartij geworden zag ik jaquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
poesquote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 april 2023 04:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad geen minuut geslapen. Het gaat wel aardig vooralsnog.
We gingen op tijd weg, kwamen op tijd bij de gereserveerde parkeerplaats. Daar stond al een shuttle op ons te wachten. Zelf de bagage in een luik gestopt. Nul minuten wachten met inchecken. Na een uitgebreid rondje winkels en horeca moeten we nu nog 1,5 uur wachten tot we kunnen boarden.
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?quote:
Ja, nee. Alleen maar biljetjesquote:Op woensdag 12 april 2023 08:59 schreef Troel het volgende:
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.htmlquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah. ☀
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
Lastige mouwen lijkt mij aan tafel.
Vraagje: hoe kom ik aan eendenvet? voor aardappeltjes als dit https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud isquote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig is een nieuw toetsenbord ook maar een tientje of zo
Roosvicee niet over biljetjes.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes niet per post.
Eendenvet niet over toetsenbord.
Tot zover mijn levenslessen voor vandaag.
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succesquote:Op woensdag 12 april 2023 09:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud is
Nieuwe is al besteldquote:Op woensdag 12 april 2023 10:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succes
Aha, vast ook bij makro, want daar wel een klantenkaart.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.html
Fijn dat er iets van beweging was. Jammer dat er eerst die breakdown voor nodig is. Maar ik snap je.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Dus, ik heb pijn in mijn binnenkant. Rehab-training ging niet, iedere hobbel in de weg voel ik door/in mijn onderlijf met fietsen. Ziekenhuis nogmaals gebeld. Boos en huilend want zij vergaten me en dan moet ik extra lang niet weten of er wat mis is en of en hoe we dit op kunnen lossen.
Ze was niet heel behulpzaam. Again. Was ook dezelfde geloof ik. Na een ietwat mental breakdown (want het begint mentaal ook wel echt tol te eisen, die onvoorspelbaarheid en pijn en niet fatsoenlijk wat dan ook te kunnen...) bleek er toch wel eerder plek. Ik ben dan wel met de familie op vakantie maar dat is in Markelo dus ik rij dan wel op en neer naar Hengelo.
It's something.
De leerling wordt de meesterquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes niet per post.
Eendenvet niet over toetsenbord.
Tot zover mijn levenslessen voor vandaag.
*maakt aantekeningen*quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...quote:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJquote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...
Gedeelde smartquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...
Volhouden meid, laat je niet kennen.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff wat een k-dag op t werk. Komt leidinggevende langslopen “M zal ik voor jou ook koffie meenemen “? (M is mijn kamergenoot)…werd gewoon overgeslagen. Gisteren was ik vrij, vandaag niet.
M is eigenlijk vandaag vrij maar “het is zoooo druk”. Ja her is druk maar laat mij dan de dingen doen die geen opvolging nodig hebben wanneer ik weg ben.
Nog iets minder dan 2 uur en dan is deze dag ook voorbij.
Dit was de klaag van de dag
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff wat een k-dag op t werk. Komt leidinggevende langslopen “M zal ik voor jou ook koffie meenemen “? (M is mijn kamergenoot)…werd gewoon overgeslagen. Gisteren was ik vrij, vandaag niet.
M is eigenlijk vandaag vrij maar “het is zoooo druk”. Ja her is druk maar laat mij dan de dingen doen die geen opvolging nodig hebben wanneer ik weg ben.
Naaistreek… ik had volgens mij keihard gezegd welke koffie ze voor mij kan meebrengen enbedanktdatjehetvraagtquote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 12 april 2023 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.
Nog eventjes, Kaat, nog eventjes. Je kan op je bureau een dagen-afstreep-lijst in het zicht leggen en aan het eind van de dag luid en duidelijk weer een dag afstrepen
[ afbeelding ]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarktquote:Op woensdag 12 april 2023 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb deze eendenvet: https://www.lejean.nl/eendenvet-in-pot.html
Voor de knapperige gebakken aardappelen
Ik ben opgegroeid naast een eendenkooi, een actieve met vangpijpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarkt
Nou, dat dus! Ik dacht direct: dat is pest-gedragquote:Op woensdag 12 april 2023 15:27 schreef sigme het volgende:
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.
Nog eventjes, Kaat, nog eventjes. Je kan op je bureau een dagen-afstreep-lijst in het zicht leggen en aan het eind van de dag luid en duidelijk weer een dag afstrepen
[ afbeelding ]
Eens met wat de anderen zeggen. Dit is pestgedrag. Walgelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En een dagje hoofdpijn, platte band etc.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
De 10e tot 14 uur. Dan is het klaar.
“Plan” denk ik tussendoor nog 1 of 2 sollicitatiegesprekken (wink wink) in.
Die hoofdpijn komt vanzelf met deze collega's?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En een dagje hoofdpijn, platte band etc.
code geel nu voor NB, LI, GE en OV voor stevige onweersbuienquote:
Ik zie het, kan net op tijd thuis zijn wanneer het losbarstquote:Op woensdag 12 april 2023 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
code geel nu voor NB, LI, GE en OV voor stevige onweersbuien
Ganz fett?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarkt
Schmalz, dat is zo'n product waar je speciaal voor naar Duitsland reist.quote:
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schmalz, dat is zo'n product waar je speciaal voor naar Duitsland reist.
Hier heeft slechts een verdwaalde slager het nog in de vitrine liggen...
He wat een straf. Voor je het weet verdwaal je zomaar een Getränkemarkt inquote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.
Sinds jouw verhaal over Halbblatt knip ik dus iedere ochtend een Nederlands vel in tweeënquote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.
Waarom Nordhorn? Is Meppen niet dichtbij (Marktkauf in Nordhorn is gesloten)quote:Op woensdag 12 april 2023 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ik mag over 2 weken naar Nordhorn en Emsbüren; dan weer even wat inkopen doen aldaar.
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Louis.de in Emsbüren en dan ben ik dus vlakbij Nordhornquote:Op woensdag 12 april 2023 16:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom Nordhorn?
En Emsbüren, bloemetjes?
Ook zo'n typisch Duits product dat we hier volgens mij nog nooit gezien hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, of ga je een Harley kopen. Want de dealer zit aan de A31.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Louis.de in Emsbüren en dan ben ik dus vlakbij Nordhorn
Hehe nee geen lekkende onderdelenstrooier maar wel toebehorenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, of ga je een Harley kopen. Want de dealer zit aan de A31.
Zie edit in vorige bericht
Ikea heeft tquote:Op woensdag 12 april 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo'n typisch Duits product dat we hier volgens mij nog nooit gezien hebben.
En zo logisch ook, zo'n 'halfje' is vaak meer dan genoeg om even iets weg te poetsen of op te nemen...
Ah, dat is op zich mooi, die zit hier 8 kilometer verderop.quote:
Ja leuk man, beetje rondstruinen. Op tijdstippen zoals 18:15, wanneer Nederland aan de prak zit.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is op zich mooi, die zit hier 8 kilometer verderop.
Maar wie wil er nou naar de IKEA...
Boven op een paard gezetenquote:
Dat laatste sowieso, of een half uur voor sluitingstijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja leuk man, beetje rondstruinen. Op tijdstippen zoals 18:15, wanneer Nederland aan de prak zit.
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:41 schreef fietsie het volgende:
Die drie puntjes suggereren dat je dit bij het eerste gebruik nog niet wist? Of zijn ze meer een "vergeet het nou echt maar niet"?
Ik las het als "bij mij zaten ze aan het rooster vast gesmolten..."quote:Op woensdag 12 april 2023 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf hier vrijwel alles met drie puntjes aan het einde van een zin/alinea/paragraaf.
Is een beetje een kenmerk van mij hier geworden, na soms lange discussies waarbij ik er vanuit ging dat er nog wel een reactie op zou komen.
Het is inmiddels zo'n automatisme voor me geworden, dat ik er op moet letten dat ik het in zakelijke correspondentie ook niet gebruik...
Je bent trouwens de eerste in al die jaren die over die drie puntjes begint...
Met het spoor mee las ik...quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dus de indruk dat ze torenkranen ook met de kont in de wind parkeren.![]()
Tot zover mijn productieve thuiswerkdag.
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las het als "bij mij zaten ze aan het rooster vast gesmolten..."
Je hebt hun koers bijgehouden vandaag?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dus de indruk dat ze torenkranen ook met de kont in de wind parkeren.![]()
Tourenkranen staan in "de vrij" geloof ik. Bij harde wind draaien ze met de wind meequote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Nee ik heb geen verbruiksmanager, ook geen slimme meter en ik log ook niet bij ze in op apps of andere dingen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt toch de verbruiksmanager?
Als je per se iets wil bakken, zou ik een zo goor mogelijke cake bakken voor mensen die je zo behandelenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Net voor de bui thuis.
Leidinggevende is er ook maar ingerold. Heeft/had een andere functie die ze er nog wel (op een lager pitje) bij doet. Maar na de verkoop door de eigenaar is zij office manager geworden met de leiding over ons kantoor omdat de directeur natuurlijk grotendeels op de andere vestiging zit.
Maar goed, als ik hier af en toe kan klagen hou ik t wel uit.
Dinsdag de 9e ga ik een cake bakken voor afscheid (wel van margarine, geen roomboter, dat kan toch?) en om 2 uur de 10e pak ik m’n boeltje
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
Kaat wat een *** leidinggevend. Idd pestgedrag!
Wij zaten met 2 vandaag![]()
Waar er 6 moeten zijn![]()
was niet echt heerlijk voor m'n energie![]()
We hadden halverwege de ochtend een meekijker![]()
Neus in boter effect.
Nodig mensen dan ook niet uit op een woensdag, probleemdag qua bezetting. Al jaren... net als de vrijdag.
Zegt de meekijk potentiële coll: ik kan zeker niet op de woensdag, en vrijdags liever ook niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Collega's, collega's?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Kaatje1, ook als je in zo'n functie bent gerold en je geen opleiding hebt gehad voor zo'n rol, kun je je natuurlijk wel gewoon normaal gedragen naar collega's
Maar fijn dat het niet mega lang meer is en dat het helpt om hier je ei erover kwijt te kunnen!
Heel, heel lang geleden zat ik op een forum waar een van de leden iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalde door elke zin af te sluiten met..,quote:Op woensdag 12 april 2023 16:45 schreef MadMaster het volgende:
()
Je bent trouwens de eerste in al die jaren die over die drie puntjes begint...
De intrigante in kwestie is er later best bekend mee geworden.quote:
quote:
Zeker niet (misschien is het wel een dubbel gesprekquote:Op woensdag 12 april 2023 18:13 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Kan je helaas helaas niet naar kantoor![]()
Ik wil dit ook.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Overigens heb ik de wereld maar eens de vinger gegeven.
Ik lig met een fors glas wijn in bad.
Daaaag, wereld
Je hebt ook voorbereidingstijd nodig natuurlijk, en nabeschouwing. Misschien een evaluatiegesprek met een deskundige? Je moet het niet onderschatten hoor!quote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker niet (misschien is het wel een dubbel gesprek)
Als ze er al zat zou je zeggen “da’s geen blijvertje “quote:Op woensdag 12 april 2023 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Haar tekst: oh wel een pittige poli he
Met gemberzeepdingest ter opfrisquote:
Ik geloof dat ik al vrij snel sinds het moment dat ik hier rondhuppel (2001) die ... puntjes ben gaan gebruiken. Het is een soort van trademark geworden, niet om de intrigant uit te hangen overigens...quote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel, heel lang geleden zat ik op een forum waar een van de leden iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalde door elke zin af te sluiten met..,
Ja, die kennen we wel.quote:De intrigante in kwestie is er later best bekend mee geworden.
Pray to all the gods dat er bij mijn plannen (kutwijf, past-me, plannen maken on a school nightquote:Op woensdag 12 april 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef overigens geen bad. Gewoon wijn. Veel.
Ok bedankt.
Ik denk dat de functie waar ik op gesprek ga veel meer in mijn straatje past, afwisselend secretarieel werk. Dingen regelen, agenda beheer etc.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedank altijd vriendelijk voor bemoeienissen van bureaus tijdens gepsrekken.
Je zet ook de zangcoach (als je ze die credit al mag geven... spoiler: eigenlijk niet) niet naast Dolly Parton op het podium...
Kaatje: WAAROM NIET LEKKER IN DE WEEWEEEEE, je hebt het toch geprobeerd
Ja ok maaaar waaaaroom.niet ff in de WWquote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de functie waar ik op gesprek ga veel meer in mijn straatje past, afwisselend secretarieel werk. Dingen regelen, agenda beheer etc.
In bad smaakte die toch beter vandaag. Al ben ik er normaal niet per se heel erg van.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef overigens geen bad. Gewoon wijn. Veel.
Ok bedankt.
Denk dat de reistijd wat te veel isquote:Op woensdag 12 april 2023 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ok maaaar waaaaroom.niet ff in de WW
Ja zou zo welkom zijn op mijn werk. Wij zoeken echt hele emmers vol échte secretaresses, maar ja
Ja gewoon je kent het wel van die treaclemoon in oceaanplastic, gewoon, weet jequote:
Als je naar Amsterdam had willen komen dan had ik je zo voorgedragen voor officemanagerquote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat de reistijd wat te veel is
Dat doen ze hier anders, ook iemand met pensioen, uitbreiding van de werkzaamheden maar niemand erbij.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam had willen komen dan had ik je zo voorgedragen voor officemanager.
Of nu adje interim als directiesecretaresse, onze huidige is helaas, ik hoop tijdelijk, uitgevallen.
We zijn nu bezig om beide functies en taken (want ze waren ook elkaars achterwacht) te herzien en opnieuw vorm te geven. tijdelijke vervanging is geregeld want onze moeder overste (de vorige officemanager), is vorige maand na 23 jaar met pensioen met gegaan. En het is nu ook wel de bedoeling wat taken anders in te richten. Nu ze weg is.
Het is wel toekomstige opvolger het in minder uren moet gaan doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat doen ze hier anders, ook iemand met pensioen, uitbreiding van de werkzaamheden maar niemand erbij.
Maar ook met veel meer werk? Want dat is hier welquote:Op woensdag 12 april 2023 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is wel toekomstige opvolger het in minder uren moet gaan doen.
Dat geluidquote:Op woensdag 12 april 2023 18:02 schreef sigme het volgende:
Ik had wat dikke zeep.
[ afbeelding ]
Filmpje, mobiel moet je 'm dan even aanklikken geloof ik. Film is extra bevredigend met geluid
Een pot collquote:Op woensdag 12 april 2023 20:22 schreef Blues het volgende:
Andere poli heeft een pot. coll. op de koffie gehad die 65 is.
Wat een leuke vrouw met goede papieren, zou haar zo aannemen! Maar de meesten piepen want leeftijd...
Schuift dat ding een beetje zwaar in? Ik zoek al een tijdje een rvs standaard waar een vis in kan staan. Zodat deze mooi rondom heet gestookt kan worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, of een half uur voor sluitingstijd.
Maar voor een paar keukenrollen ga ik er niet speciaal heen...
Het meest ideale IKEA product is overigens deze inschuifbare, metalen dekselhouder:
[ afbeelding ]
Perfect om je spareribs in te plaatsen op de BBQ om ze low en slow te laten garen.
En na gebruik zo weer schoon in de vaatwasser...
Wel eerst even de plastic voetjes er voor het eerste gebruik afhalen...
Hier piepten ze al bij een leuke vrouw van 52. Mooi wel aangenomen dus.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:22 schreef Blues het volgende:
Wat een leuke vrouw met goede papieren, zou haar zo aannemen! Maar de meesten piepen want leeftijd...
Dat Club en ik dat zeggen oke, maar vind je dit nou niet een beetje lomp zo?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:22 schreef Blues het volgende:
Het scharnierwerk is redelijk stug, dus m.i. moet een vis daar makkelijk tussen geklemd kunnen worden…quote:Op woensdag 12 april 2023 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Schuift dat ding een beetje zwaar in? Ik zoek al een tijdje een rvs standaard waar een vis in kan staan. Zodat deze mooi rondom heet gestookt kan worden.
Wowquote:Op woensdag 12 april 2023 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag op mijn wandeling een veld vol wilde kievitsbloemenMooie paarse met een soort dambordvlekjespatroontje en gebroken wit witte
Het zag er super teer en liefelijk uit.
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 21:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat Club en ik dat zeggen oke, maar vind je dit nou niet een beetje lomp zo?
Nou idd.quote:
Kan je ook veel beter op plannen. Je weet de stopdatum. Bij iemand veel jonger eigen alleen maar de opzegtermijnquote:Op woensdag 12 april 2023 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou idd.
Ik begrijp t wel, nog maar 2 jaar heb je haar dan als collega.
Maar so what? De TL was na anderhalf jaar weg en pas 35.
Je zei potjequote:Op woensdag 12 april 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug van Spaanse les. Nog even een potje thee en dan lekker slapen
Holaquote:Op woensdag 12 april 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, terug van Spaanse les. Nog even een potje thee en dan lekker slapen
Nou en. Hier.quote:
Van Lindahl? In dat geval: Nestléquote:Op woensdag 12 april 2023 21:02 schreef Isabeau het volgende:
En ik nam net een hapje perzik Kvarg en mijn mond trok samen. Zķ (nep) zoet!!Whaa. Jross mag het helemaal alleen opeten.
Was het een verrassing? Dat pensioen?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam had willen komen dan had ik je zo voorgedragen voor officemanager.
Of nu adje interim als directiesecretaresse, onze huidige is helaas, ik hoop tijdelijk, uitgevallen.
We zijn nu bezig om beide functies en taken (want ze waren ook elkaars achterwacht) te herzien en opnieuw vorm te geven. tijdelijke vervanging is geregeld want onze moeder overste (de vorige officemanager), is vorige maand na 23 jaar met pensioen met gegaan. En het is nu ook wel de bedoeling wat taken anders in te richten. Nu ze weg is.
Hier ook al gejuichquote:
Is dat van Nestlé? Dan dubbelquote:
Om half 9 ?quote:
liefst tussen 2 en 5 uur snachtsquote:
Ooooo. Ja dat is wel vrij gangbaar voor mensen die niet in de nachtdienst zitten.quote:Op donderdag 13 april 2023 08:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
liefst tussen 2 en 5 uur snachts
Dat vind ik echt de kutste tijd om wakker te zijn en niet te kunnen slapen.quote:Op donderdag 13 april 2023 08:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
OMDAT HET VAST NOOIT MEER LICHT WORDTquote:Op donderdag 13 april 2023 09:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de kutste tijd om wakker te zijn en niet te kunnen slapen.
Ja. En alle levensvragen.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMDAT HET VAST NOOIT MEER LICHT WORDT
Wat kutquote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag is het weer Dag van de Functie die al mijn collega's behalve ik hebben. Hoera
Om 10 uur krijgen ze taart, om 12:30 krijgen ze belegde broodjes en om 15:00 zijn ze allemaal vrij van werk om een kort uitje te hebben en daarna een borrel.
Je kent de leef.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan bij kleinste beetje licht alsnog in slaap vallen zodat je midden in je remslaap zit als de wekker gaat. Joy
Is dit oprecht een ding?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag is het weer Dag van de Functie die al mijn collega's behalve ik hebben. Hoera
Om 10 uur krijgen ze taart, om 12:30 krijgen ze belegde broodjes en om 15:00 zijn ze allemaal vrij van werk om een kort uitje te hebben en daarna een borrel.
De grap "Tele6 krijgt later dit jaar nog taart op de Dag van de Functie die alleen Tele6 heeft" is al gemaakt.
Eigenlijk moet ik gewoon ook zo'n dag inroosteren en dan heel demonstratief taart en luxe lunch en vrij vanaf 15:00 doen terwijl m'n collega's een normale of zelfs extra drukke dag hebben.
Mijn lief kwam om 2u thuis, dus toen zijn ben ik even op geweest.quote:Op donderdag 13 april 2023 08:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tsja. Pesterig.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:19 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela @:DancingPhoebe het is geen landelijk ding maar binnen mijn werkplek. Net zoals je Dag van de Secretaresse hebt maar dan met wat mijn collega's doen.
En er is geen leidinggevende die denkt "Watgebeurternou?" ?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
De grap "Tele6 krijgt later dit jaar nog taart op de Dag van de Functie die alleen Tele6 heeft" is al gemaakt.
Eigenlijk moet ik gewoon ook zo'n dag inroosteren en dan heel demonstratief taart en luxe lunch en vrij vanaf 15:00 doen terwijl m'n collega's een normale of zelfs extra drukke dag hebben.
Leidinggevende maakte de grap over dat ik nog wel taart krijg op mijn dag.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
En er is geen leidinggevende die denkt "Watgebeurternou?" ?
Hier vind ik wat van, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leidinggevende maakte de grap over dat ik nog wel taart krijg op mijn dag.
Nou echt, wij hebben ook 1 collega die eigenlijk niet echt bij ons team hoort. Maar die gaat gewoon mee met onze team uitjes.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Je kan toch gewoon 1 persoon meer mee laten lunchen en een punt taart geven. Wat is dat nou weer voor bullshit.Het uitje en de borrel zou ik nog kunnen begrijpen, al vind ik dat ook al vreemd als er maar 1 collega is die blijkbaar buiten het team valt.
Vinje ja?quote:Op donderdag 13 april 2023 08:53 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag voelt iets beter dan gisteren. Then again, het is nog vroeg.
Jup..quote:Op donderdag 13 april 2023 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan bij kleinste beetje licht alsnog in slaap vallen zodat je midden in je remslaap zit als de wekker gaat. Joy
Heeft Tele6 al eens bij teamleider aangekaart wat dit met haar motivatie doet? En hoe achterlijk het sowieso is?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet zo goed dat je niet in het team hoort..quote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Weet ik niet, zullen we het haar vragen?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heeft Tele6 al eens bij teamleider aangekaart wat dit met haar motivatie doet? En hoe achterlijk het sowieso is?
Klein leed. Toch leed.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mweh. Het gaat zo mokerhard regenen als ik op de fiets zit.
Het is ook vaag.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet zo goed dat je niet in het team hoort..
Of hoor je wel in het team, maar heb je een andere functie? Ik begrijp geen reet van jouw organisatie en leidingevende..
En salaris.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook vaag.
Ik hoor niet officieel in het team want mijn baas is de baas van de teamleider. Teamleider heeft in principe dus niet het laatste woord over mijn werk.
Ik deel een kantoor met 7 mensen van dit team, zit bij alle vergaderingen, doe een hoop dezelfde taken, ben dagelijks aanspreekpunt en hulp bij van alles. Het enige verschil is dus dat ik elk jaar m'n functioneringsgesprek heb met de baas 1 niveautje hoger ipv met de teamleider.
Dus eigenlijk moet jij gewoon je eigen taart betalen omdat jij je dat wel kunt veroorloven en zij niet?quote:
Maar is het team groter dan die 7 mensen waar jij mee samenwerkt, of zijn het alleen die 7 mensen?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook vaag.
Ik hoor niet officieel in het team want mijn baas is de baas van de teamleider. Teamleider heeft in principe dus niet het laatste woord over mijn werk.
Ik deel een kantoor met 7 mensen van dit team, zit bij alle vergaderingen, doe een hoop dezelfde taken, ben dagelijks aanspreekpunt en hulp bij van alles. Het enige verschil is dus dat ik elk jaar m'n functioneringsgesprek heb met de baas 1 niveautje hoger ipv met de teamleider.
En zijn er ook nog andere teams of zitten er eigenlijk maar 8 mensen op kantoor?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar is het team groter dan die 7 mensen waar jij mee samenwerkt, of zijn het alleen die 7 mensen?
Dus eigenlijk sta je op gelijke voet met de teamleider?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook vaag.
Je moet vooral geen dingen bij je gaan houden omdat je denkt dat het dingen zijn waar jij je voor moet schamen.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:01 schreef Troel het volgende:
Ik schrik eigenlijk wel oprecht van hoeveel pesterijen er voorkomen tussen volwassenen. Ik voelde me heel alleen toen het mij overkwam bij een vorige werkgever, maar jeetje, dat had dus niet gehoeven
Ja, dit! Ik heb mensen gekkere dingen zien doen omdat hun koninkrijkjes bedreigd werden.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk sta je op gelijke voet met de teamleider?
Je hebt ook nog de mensen met een andere functie waar ik ook niet bij hoor. Dat zijn er ook 6 of zo.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar is het team groter dan die 7 mensen waar jij mee samenwerkt, of zijn het alleen die 7 mensen?
Zit je nou al 35 posts te drammen om het feit dat je collega's in een andere functie een stukje taart krijgen en jij niet? Man man. Het is maar waar je je druk om maakt.quote:
Over iets anders waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit je nou al 35 posts te drammen om het feit dat je collega's in een andere functie een stukje taart krijgen en jij niet? Man man. Het is maar waar je je druk om maakt.
Ben je nou zo dom of doe je weer zo domquote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit je nou al 35 posts te drammen om het feit dat je collega's in een andere functie een stukje taart krijgen en jij niet? Man man. Het is maar waar je je druk om maakt.
Zit je nou de posts te tellen van iemand die iets vertelt over haar werkplek? (En nogal slecht te tellen ook). Man man. Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tele dramt niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
* Vanyel is gek op een potje spiegelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet vooral geen dingen bij je gaan houden omdat je denkt dat het dingen zijn waar jij je voor moet schamen.
(Tenzij genocide) zijn de dingen waarvoor je je denkt te moetem schamen namelijk verschrikkelijk vaak ķf hilarisch, ķf dingen waarvoor de gene die jou het gevoel geeft je te moeten schamen, zich dood moet schamen. Een potje spiegelen (met, ik noem maar wat, een V ofzo) doet wonderen voor je perspectief. Op hullie én op jezelf.
Confronterend? Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is gek op een potje spiegelen.
Sommige mensen noemen me wel wat confronterend
Waar is de rest van deze post ?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Confronterend? Daar kan ik me nou niks bij voorstellen![]()
mompelt iets over veel woorden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zķ anders dan vroegahquote:Op donderdag 13 april 2023 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan houdt ze nog 90% van wat ze vindt voor zich / privé he
Those were the days, my friend.quote:
Is het in ieder geval wel echt nog duidelijker dat er iets mis is met je collega'squote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de mensen met een andere functie waar ik ook niet bij hoor. Dat zijn er ook 6 of zo.
Ik heb 10:00 uiteindelijk toch ook een stuk chocola gekregen, want er was over en dan hadden ze liever dat ik het kreeg dan een van de stagiairs. Manmanman
Beter confronterend dan conformerend.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is gek op een potje spiegelen.
Sommige mensen noemen me wel wat confronterend
Dat laatste is nooit mijn sterkste punt geweestquote:Op donderdag 13 april 2023 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter confronterend dan conformerend.
Hier uh wisselt het.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste is nooit mijn sterkste punt geweest
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:44 schreef AnneX het volgende:
@:Blues @:Isabeau over die 100 jaar oude eik hč…
Zie ook de foto in de tweet.We moeten allemaal offers brengen voor de energie transitie. Kappen nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik herinner me nog een team-etentje waar jij de enige was die niet uitgenodigd was. En daar kwam iemand achter of zo en toen was er uiteindelijk ook nog gedoe overquote:Op donderdag 13 april 2023 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Tripelquote:Op donderdag 13 april 2023 18:30 schreef Sarabi het volgende:
We zijn nog erg druk met dit bier bezorgen, dit weekend richting Borisz![]()
Maar het loopt zo lekker dat we nu het volgende bier alweer kunnen plannenOver een maand gaan we een tripel met paradijszaad brouwen.
Onze bieren zijn meestal niet zo zoetquote:
Staat zeker niet zwart op witquote:Op donderdag 13 april 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Laat ik LG weten dat ik maandagochtend sollicitatiegesprek gesprek heb (en maandagmiddag)…moet ik er opeens een vrije dag voor nemen. Terwijl duidelijk gezegd is dat ik daar alle tijd voor mag nemen. Daar heeft ze nog geen reactie op gegeven en ik heb dat dus ook niet ingevuld
Groetjes aan al je vriendjesquote:Op donderdag 13 april 2023 19:51 schreef sigme het volgende:
Dat was weer vermakelijk bijlezen.
Groetjes van 1 Westmalle tripel, 2 Duvel, 2 porties (huisgemaakte) patat, en wat snacks (bitterballen, frikkedellen).
Burp.
De wat?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:13 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, voor de amora-liefhebbers (wat een contaminatie) (@:myraela) : de nieuwe amora is niet gelijk aan de oude.
Plakjes kaas dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik heb nog een krentenbol waar ik zin in had maar de smeerkaas is op.
Dit klinkt allemaal lekker, maar ik zou het niet op je krentenbol doen.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond nog Kroatische worst en er is nog baklava.
+1quote:
Dat is toch om ziek van te worden… maandagquote:
Nee ik stop het gewoon zo in m'n mond. Morgen even smeerkaas kopen.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal lekker, maar ik zou het niet op je krentenbol doen.
Neeee….quote:Op donderdag 13 april 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
+1
Kaas maakt alles minder lekker.
Geldt ook voor krentenbol /mening
Wel casu marzu dus?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeee….
Ik ben dan ook een kaasverslaafde, maakt niet uit welke soort (op Noorse Gjetost na).
Dat bedrijf heb ik tijdens de studie een keer bezocht. Komt dichtbij zo.quote:Maar één van de lekkerste is oude Remeker van Jersey koeien, gewoon uit Lunteren…
Hmmm, zal ik? https://www.remeker.nl/product/rememer-proefstukken-2/quote:Op donderdag 13 april 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeee….
Ik ben dan ook een kaasverslaafde, maakt niet uit welke soort (op Noorse Gjetost na).
Maar één van de lekkerste is oude Remeker van Jersey koeien, gewoon uit Lunteren…
Het staat niet boven aan mijn lijstje, maar ik heb het wel eens gegeten tijdens een 'Verboden diner'. Allemaal gerechten toen met ingrediënten die officieel hier 'niet mogen'…quote:
Mooie toko, alles wordt er zo liefdevol bereidt…quote:Dat bedrijf heb ik tijdens de studie een keer bezocht. Komt dichtbij zo.
Doen!quote:Op donderdag 13 april 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik? https://www.remeker.nl/product/rememer-proefstukken-2/
Ken het namelijk niet!
Maandag niet (nog geen reactie op mijn opmerking gekregen) maar ik ga me dan echt wel een paar keer ziek meldenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is toch om ziek van te worden… maandag
Noooooo, wat hebben ze gedaan?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:13 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, voor de amora-liefhebbers (wat een contaminatie) (@:myraela) : de nieuwe amora is niet gelijk aan de oude.
Besteldquote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Doen!
Als je het niks vindt, mag je mij de schuld geven en betaal ik je de geleden schade terug…
Eru smeerkaas in plaats van gewone kaas is nog beterquote:Op donderdag 13 april 2023 22:03 schreef Myraela het volgende:
Krentenbol met kaas is echt m’n go-to luie kantoorlunch. Ok, krentenbollen zonder kaas als ik écht lui ben.
Waar waar???quote:Op donderdag 13 april 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Kaasproefmeet![]()
Ik ken t ook niet,die kaas!
Die heb ik, zowel aan het stuk als smeerkaas (eru)quote:
Wilde net zeggen: ik heb de kaas!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Die heb ik, zowel aan het stuk als smeerkaas (eru)
Minder mosterd, goedkopere olie. Proeft meer Belgisch.quote:
Tuurlijk.quote:
Bij kaasspeciaalzaak L'Amuse in IJmuiden is er een lunchroom en daar kan ik waarschijnlijk via eigenaresse Betty wel wat laten organiseren…quote:Op donderdag 13 april 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Kaasproefmeet![]()
Ik ken t ook niet,die kaas!
Morgenavond zijn de bollen in huis 😉 kazen nu alquote:
Ik ben pas dinsdag weer in Arnhem. Weer een uitvaartquote:Op donderdag 13 april 2023 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgenavond zijn de bollen in huis 😉 kazen nu al
Ja ja ja ja!!! Ik heb ooit kaas van hun gehad bij een fantastisch restaurant en dat was fantastisch.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij kaasspeciaalzaak L'Amuse in IJmuiden is er een lunchroom en daar kan ik waarschijnlijk via eigenaresse Betty wel wat laten organiseren…
Ik voorzie een meet zķnder Cat-astrophequote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Bij kaasspeciaalzaak L'Amuse in IJmuiden is er een lunchroom en daar kan ik waarschijnlijk via eigenaresse Betty wel wat laten organiseren…
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ja ja ja!!! Ik heb ooit kaas van hun gehad bij een fantastisch restaurant en dat was fantastisch.
Ze hebben ook heerlijke paté's…quote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet zķnder Cat-astrophe
Ja dat was ongeveer een jaar geleden, toen was eerst ook die Dag van de Niet-Mijn-Functie (maar minder erg dan dit jaar, want toen gingen ze elders lunchen dus zat ik er niet bij terwijl ze hun luxe broodjes aten) en daarna was een team-etentje waarbij mij last minute werd verteld dat het team op kosten van m'n werkplek at maar ik zelf voor m'n eten zou betalen omdat het etentje alleen een cadeau was voor de Niet-Mijn-Functie mensen. (Uiteindelijk heb ik ook mee mogen doen met het cadeau maar dan moest iedereen zelf voor z'n drankjes betalen, en toen we er eenmaal waren heeft m'n baas van haar eigen geld iedereens drankjes betaald)quote:Op donderdag 13 april 2023 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een team-etentje waar jij de enige was die niet uitgenodigd was. En daar kwam iemand achter of zo en toen was er uiteindelijk ook nog gedoe overFraai "team" wat jij zo bij staat en helpt. En dan ook nog allemaal taartjes eten, maar géén taartje voor Tele6....hebben ze zelf nou niet door hoe raar dat allemaal is? (en nee, Krea, het gaat niet om wel of geen taart maar om de hele situatie die dus al vaker is voorgevallen)
Yep mooie zaak op een lelijke plekquote:Op donderdag 13 april 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:
En @golferquote:Op donderdag 13 april 2023 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet zķnder Cat-astrophe
Dat jullie haar ook kennen, dat idee had ik al.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Yep mooie zaak op een lelijke plek![]()
Wij kennen Betty ook
Ze is inmiddels behoorlijk afgevallen…quote:Op donderdag 13 april 2023 22:39 schreef Blues het volgende:
[..]
En @:golfer
Qua kaas.
Maar Betty heeft genoeg vleesch
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ze is inmiddels behoorlijk afgevallen…
Mja, ik herinnerde het me nog omdat ik dat toen ook al heel erg bijzonder vond. Op een bijzonder negatieve manier. Is er geen leuk werk voor jou bij een meer collegiale werkgever?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:28 schreef Tele6 het volgende:
Ja dat was ongeveer een jaar geleden, toen was eerst ook die Dag van de Niet-Mijn-Functie (maar minder erg dan dit jaar, want toen gingen ze elders lunchen dus zat ik er niet bij terwijl ze hun luxe broodjes aten) en daarna was een team-etentje waarbij mij last minute werd verteld dat het team op kosten van m'n werkplek at maar ik zelf voor m'n eten zou betalen omdat het etentje alleen een cadeau was voor de Niet-Mijn-Functie mensen. (Uiteindelijk heb ik ook mee mogen doen met het cadeau maar dan moest iedereen zelf voor z'n drankjes betalen, en toen we er eenmaal waren heeft m'n baas van haar eigen geld iedereens drankjes betaald)
Een hoop van de problemen van toen zijn inmiddels opgelost. Eerder hadden ze er ook een handje van om in het Niet-Mijn-Functie Overleg allerlei dingen te beslissen die mij aangingen (bv of ik wel of niet ingeroosterd zou worden voor bepaalde taken) en ze me dan niet te vertellen, waardoor ik dan op het moment zelf met m'n mond vol tanden kwam te staan. Maar nu mag ik de notulen van dat overleg lezen, dus ben ik wel op de hoogte van wat er besproken is en kan ik er wat van zeggen als het over mijn werk gaat. En ik heb nu ook een eigen bureau in plaats van dat ik telkens heen en weer gestuurd word tussen de bureaus van verschillende parttimers en thuiswerkers. Ik heb een handjevol mensen buiten dit team met wie ik soms ga lunchwandelen of die ik om advies kan vragen enz.
Ik ben wel een beetje rond aan het kijken maar weet ook niet echt wat ik wil. En iedere baan zal wel iets hebben, ik ben iig erg tevreden met dat het fietsafstand van huis is en dat het 8:00-16:30 werkdagen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, ik herinnerde het me nog omdat ik dat toen ook al heel erg bijzonder vond. Op een bijzonder negatieve manier. Is er geen leuk werk voor jou bij een meer collegiale werkgever?
Dat fietsafstand is wel echt heel fijn jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben wel een beetje rond aan het kijken maar weet ook niet echt wat ik wil. En iedere baan zal wel iets hebben, ik ben iig erg tevreden met dat het fietsafstand van huis is en dat het 8:00-16:30 werkdagen zijn.
Nee ken ik niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jullie haar ook kennen, dat idee had ik al.
We hebben destijds geld 'geleend' voor die lelijke plek, maar eenmaal binnen merk je daar niet veel meer van. De lunchroom is mooi en de kennis van Betty onuitputtelijk…
[ afbeelding ]
Ken je dit boek?
Prachtig hoe de Nederlandse kaas daarin beschreven wordt…
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:37 schreef Tele6 het volgende:
De Jumbo karamelvulling paaseitjes zijn erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |