FTFYquote:
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.quote:
Volgende week lente weer!quote:Op woensdag 12 april 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.
Vertelquote:Op woensdag 12 april 2023 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag weer leuke fijne dingen bij de post als het goed is![]()
Yeah. ☀quote:
Het was een aardige verkleedpartij geworden zag ik jaquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
poesquote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 april 2023 04:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad geen minuut geslapen. Het gaat wel aardig vooralsnog.
We gingen op tijd weg, kwamen op tijd bij de gereserveerde parkeerplaats. Daar stond al een shuttle op ons te wachten. Zelf de bagage in een luik gestopt. Nul minuten wachten met inchecken. Na een uitgebreid rondje winkels en horeca moeten we nu nog 1,5 uur wachten tot we kunnen boarden.
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?quote:
Ja, nee. Alleen maar biljetjesquote:Op woensdag 12 april 2023 08:59 schreef Troel het volgende:
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.htmlquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah. ☀
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
Lastige mouwen lijkt mij aan tafel.
Vraagje: hoe kom ik aan eendenvet? voor aardappeltjes als dit https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud isquote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig is een nieuw toetsenbord ook maar een tientje of zo
Roosvicee niet over biljetjes.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes niet per post.
Eendenvet niet over toetsenbord.
Tot zover mijn levenslessen voor vandaag.
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succesquote:Op woensdag 12 april 2023 09:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud is
Nieuwe is al besteldquote:Op woensdag 12 april 2023 10:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succes
Aha, vast ook bij makro, want daar wel een klantenkaart.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.html
Fijn dat er iets van beweging was. Jammer dat er eerst die breakdown voor nodig is. Maar ik snap je.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Dus, ik heb pijn in mijn binnenkant. Rehab-training ging niet, iedere hobbel in de weg voel ik door/in mijn onderlijf met fietsen. Ziekenhuis nogmaals gebeld. Boos en huilend want zij vergaten me en dan moet ik extra lang niet weten of er wat mis is en of en hoe we dit op kunnen lossen.
Ze was niet heel behulpzaam. Again. Was ook dezelfde geloof ik. Na een ietwat mental breakdown (want het begint mentaal ook wel echt tol te eisen, die onvoorspelbaarheid en pijn en niet fatsoenlijk wat dan ook te kunnen...) bleek er toch wel eerder plek. Ik ben dan wel met de familie op vakantie maar dat is in Markelo dus ik rij dan wel op en neer naar Hengelo.
It's something.
De leerling wordt de meesterquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes niet per post.
Eendenvet niet over toetsenbord.
Tot zover mijn levenslessen voor vandaag.
*maakt aantekeningen*quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...quote:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJquote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...
Gedeelde smartquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral dat Roosvicee niet over billetjes mocht vond ik een eye-opener...
Volhouden meid, laat je niet kennen.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff wat een k-dag op t werk. Komt leidinggevende langslopen “M zal ik voor jou ook koffie meenemen “? (M is mijn kamergenoot)…werd gewoon overgeslagen. Gisteren was ik vrij, vandaag niet.
M is eigenlijk vandaag vrij maar “het is zoooo druk”. Ja her is druk maar laat mij dan de dingen doen die geen opvolging nodig hebben wanneer ik weg ben.
Nog iets minder dan 2 uur en dan is deze dag ook voorbij.
Dit was de klaag van de dag
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff wat een k-dag op t werk. Komt leidinggevende langslopen “M zal ik voor jou ook koffie meenemen “? (M is mijn kamergenoot)…werd gewoon overgeslagen. Gisteren was ik vrij, vandaag niet.
M is eigenlijk vandaag vrij maar “het is zoooo druk”. Ja her is druk maar laat mij dan de dingen doen die geen opvolging nodig hebben wanneer ik weg ben.
Naaistreek… ik had volgens mij keihard gezegd welke koffie ze voor mij kan meebrengen enbedanktdatjehetvraagtquote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 12 april 2023 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.
Nog eventjes, Kaat, nog eventjes. Je kan op je bureau een dagen-afstreep-lijst in het zicht leggen en aan het eind van de dag luid en duidelijk weer een dag afstrepen
[ afbeelding ]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarktquote:Op woensdag 12 april 2023 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb deze eendenvet: https://www.lejean.nl/eendenvet-in-pot.html
Voor de knapperige gebakken aardappelen
Ik ben opgegroeid naast een eendenkooi, een actieve met vangpijpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarkt
Nou, dat dus! Ik dacht direct: dat is pest-gedragquote:Op woensdag 12 april 2023 15:27 schreef sigme het volgende:
Bij ons valt zulk gedrag formeel, officieel onder 'pesten'.
Nog eventjes, Kaat, nog eventjes. Je kan op je bureau een dagen-afstreep-lijst in het zicht leggen en aan het eind van de dag luid en duidelijk weer een dag afstrepen
[ afbeelding ]
Eens met wat de anderen zeggen. Dit is pestgedrag. Walgelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En een dagje hoofdpijn, platte band etc.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
De 10e tot 14 uur. Dan is het klaar.
“Plan” denk ik tussendoor nog 1 of 2 sollicitatiegesprekken (wink wink) in.
Die hoofdpijn komt vanzelf met deze collega's?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En een dagje hoofdpijn, platte band etc.
code geel nu voor NB, LI, GE en OV voor stevige onweersbuienquote:
Ik zie het, kan net op tijd thuis zijn wanneer het losbarstquote:Op woensdag 12 april 2023 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
code geel nu voor NB, LI, GE en OV voor stevige onweersbuien
Ganz fett?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan ganzenvet? Dat zie ik in D nog wel eens in de supermarkt
Schmalz, dat is zo'n product waar je speciaal voor naar Duitsland reist.quote:
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schmalz, dat is zo'n product waar je speciaal voor naar Duitsland reist.
Hier heeft slechts een verdwaalde slager het nog in de vitrine liggen...
He wat een straf. Voor je het weet verdwaal je zomaar een Getränkemarkt inquote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.
Sinds jouw verhaal over Halbblatt knip ik dus iedere ochtend een Nederlands vel in tweeënquote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en laatste keer dat ik in Duitsland was, was het op! Dus nu moet ik binnenkort opnieuw, terwijl ik nog genoeg sparblatt küchenrolle heb.
Waarom Nordhorn? Is Meppen niet dichtbij (Marktkauf in Nordhorn is gesloten)quote:Op woensdag 12 april 2023 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ik mag over 2 weken naar Nordhorn en Emsbüren; dan weer even wat inkopen doen aldaar.
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Louis.de in Emsbüren en dan ben ik dus vlakbij Nordhornquote:Op woensdag 12 april 2023 16:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom Nordhorn?
En Emsbüren, bloemetjes?
Ook zo'n typisch Duits product dat we hier volgens mij nog nooit gezien hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, of ga je een Harley kopen. Want de dealer zit aan de A31.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Louis.de in Emsbüren en dan ben ik dus vlakbij Nordhorn
Hehe nee geen lekkende onderdelenstrooier maar wel toebehorenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, of ga je een Harley kopen. Want de dealer zit aan de A31.
Zie edit in vorige bericht
Ikea heeft tquote:Op woensdag 12 april 2023 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo'n typisch Duits product dat we hier volgens mij nog nooit gezien hebben.
En zo logisch ook, zo'n 'halfje' is vaak meer dan genoeg om even iets weg te poetsen of op te nemen...
Ah, dat is op zich mooi, die zit hier 8 kilometer verderop.quote:
Ja leuk man, beetje rondstruinen. Op tijdstippen zoals 18:15, wanneer Nederland aan de prak zit.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is op zich mooi, die zit hier 8 kilometer verderop.
Maar wie wil er nou naar de IKEA...
Boven op een paard gezetenquote:
Dat laatste sowieso, of een half uur voor sluitingstijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja leuk man, beetje rondstruinen. Op tijdstippen zoals 18:15, wanneer Nederland aan de prak zit.
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:41 schreef fietsie het volgende:
Die drie puntjes suggereren dat je dit bij het eerste gebruik nog niet wist? Of zijn ze meer een "vergeet het nou echt maar niet"?
Ik las het als "bij mij zaten ze aan het rooster vast gesmolten..."quote:Op woensdag 12 april 2023 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf hier vrijwel alles met drie puntjes aan het einde van een zin/alinea/paragraaf.
Is een beetje een kenmerk van mij hier geworden, na soms lange discussies waarbij ik er vanuit ging dat er nog wel een reactie op zou komen.
Het is inmiddels zo'n automatisme voor me geworden, dat ik er op moet letten dat ik het in zakelijke correspondentie ook niet gebruik...
Je bent trouwens de eerste in al die jaren die over die drie puntjes begint...
Met het spoor mee las ik...quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dus de indruk dat ze torenkranen ook met de kont in de wind parkeren.![]()
Tot zover mijn productieve thuiswerkdag.
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las het als "bij mij zaten ze aan het rooster vast gesmolten..."
Je hebt hun koers bijgehouden vandaag?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dus de indruk dat ze torenkranen ook met de kont in de wind parkeren.![]()
Tourenkranen staan in "de vrij" geloof ik. Bij harde wind draaien ze met de wind meequote:Op woensdag 12 april 2023 16:48 schreef Tele6 het volgende:
Nee ik heb geen verbruiksmanager, ook geen slimme meter en ik log ook niet bij ze in op apps of andere dingen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt toch de verbruiksmanager?
Als je per se iets wil bakken, zou ik een zo goor mogelijke cake bakken voor mensen die je zo behandelenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Net voor de bui thuis.
Leidinggevende is er ook maar ingerold. Heeft/had een andere functie die ze er nog wel (op een lager pitje) bij doet. Maar na de verkoop door de eigenaar is zij office manager geworden met de leiding over ons kantoor omdat de directeur natuurlijk grotendeels op de andere vestiging zit.
Maar goed, als ik hier af en toe kan klagen hou ik t wel uit.
Dinsdag de 9e ga ik een cake bakken voor afscheid (wel van margarine, geen roomboter, dat kan toch?) en om 2 uur de 10e pak ik m’n boeltje
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
Kaat wat een *** leidinggevend. Idd pestgedrag!
Wij zaten met 2 vandaag![]()
Waar er 6 moeten zijn![]()
was niet echt heerlijk voor m'n energie![]()
We hadden halverwege de ochtend een meekijker![]()
Neus in boter effect.
Nodig mensen dan ook niet uit op een woensdag, probleemdag qua bezetting. Al jaren... net als de vrijdag.
Zegt de meekijk potentiële coll: ik kan zeker niet op de woensdag, en vrijdags liever ook niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Collega's, collega's?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Kaatje1, ook als je in zo'n functie bent gerold en je geen opleiding hebt gehad voor zo'n rol, kun je je natuurlijk wel gewoon normaal gedragen naar collega's
Maar fijn dat het niet mega lang meer is en dat het helpt om hier je ei erover kwijt te kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |