FTFYquote:
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.quote:
Volgende week lente weer!quote:Op woensdag 12 april 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok fair. Ik probeerde een klein beetje "glas-half-vol"gedachtes.
Vertelquote:Op woensdag 12 april 2023 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag weer leuke fijne dingen bij de post als het goed is![]()
Yeah. ☀quote:
Het was een aardige verkleedpartij geworden zag ik jaquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
poesquote:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 april 2023 04:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad geen minuut geslapen. Het gaat wel aardig vooralsnog.
We gingen op tijd weg, kwamen op tijd bij de gereserveerde parkeerplaats. Daar stond al een shuttle op ons te wachten. Zelf de bagage in een luik gestopt. Nul minuten wachten met inchecken. Na een uitgebreid rondje winkels en horeca moeten we nu nog 1,5 uur wachten tot we kunnen boarden.
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?quote:
Ja, nee. Alleen maar biljetjesquote:Op woensdag 12 april 2023 08:59 schreef Troel het volgende:
In tijdschriftformaat zou dat nog kunnen toch?
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.htmlquote:Op woensdag 12 april 2023 08:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah. ☀
Wat een waanzinnige jurk had Maxímā aan gisteravond. Rood!
Lastige mouwen lijkt mij aan tafel.
Vraagje: hoe kom ik aan eendenvet? voor aardappeltjes als dit https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud isquote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig is een nieuw toetsenbord ook maar een tientje of zo
Roosvicee niet over biljetjes.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes niet per post.
Eendenvet niet over toetsenbord.
Tot zover mijn levenslessen voor vandaag.
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succesquote:Op woensdag 12 april 2023 09:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, ik ben best kritisch als het gaat om toetsenborden. Ik baal vooral omdat het ding anderhalve maand oud is
Nieuwe is al besteldquote:Op woensdag 12 april 2023 10:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Alle toetsen lospeuteren, in het sop gooien en dan erachter komen dat er toch nog 1 plakt als alles weer vast zit. Succes
Aha, vast ook bij makro, want daar wel een klantenkaart.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.sligro.nl/p.2(...)t-stuk-320-gram.html
Fijn dat er iets van beweging was. Jammer dat er eerst die breakdown voor nodig is. Maar ik snap je.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Dus, ik heb pijn in mijn binnenkant. Rehab-training ging niet, iedere hobbel in de weg voel ik door/in mijn onderlijf met fietsen. Ziekenhuis nogmaals gebeld. Boos en huilend want zij vergaten me en dan moet ik extra lang niet weten of er wat mis is en of en hoe we dit op kunnen lossen.
Ze was niet heel behulpzaam. Again. Was ook dezelfde geloof ik. Na een ietwat mental breakdown (want het begint mentaal ook wel echt tol te eisen, die onvoorspelbaarheid en pijn en niet fatsoenlijk wat dan ook te kunnen...) bleek er toch wel eerder plek. Ik ben dan wel met de familie op vakantie maar dat is in Markelo dus ik rij dan wel op en neer naar Hengelo.
It's something.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |