Of neem een abbo, krentquote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek ff een kamer ofzo, met dat incrowd gedoe.
Dat klinkt niet heel enthousiast...quote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
1e aflevering van de Vlaamse mol bekeken (via NPOstart, er staat er nu 3 op). Best leuk voor zo tussendoor.
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschienquote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast...
Wij vinden het zo veel beter dan de Nederlandse versie.
Wie weetquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschien
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"quote:Op maandag 10 april 2023 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weetIk ken ook mensen die het te traag vinden.
quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"
En dat commentaar geeft ze ook wel bij Belgse tv...
Teddy Ruxpin en Zeg eens AAaaaaaaaaquote:
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaanquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Dat was altijd zo leukquote:
Fijn als de boodschap is overgekomen toch?quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaan![]()
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Neuh we hadden dit wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welDan is het wel heel stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houten vlonders een optie?quote:Op maandag 10 april 2023 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus nu weer nieuwe. Best jammer dat de vloer van het balkon zo lelijk is, maar ook bloedje heet aan de voeten.
Heb ik jaren gehad. Maar die gingen op een gegeven moment splinteren en waren ook een goede verstopplek voor muizenquote:
3 jaar geleden liepen er 2 over het balkon, maar wanneer ik denk aan de reacties van de katten waren ze er al veel langer. Heb toen al het vogelvoer weggehaald maar ze zaten echt onder de vlonders (en daar lagen ook zaadjes). Vlonders weg, balkonvloer schoon en weg muizen. Nu zijn er in dit gebouw meer mensen met muizen, maar die zonder katten hebben ze ook binnen, die met katten hebben ze buitenquote:Op maandag 10 april 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn buren hebben dat ook. Heb ze nog niet gehoord over muizen
quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast...
Wij vinden het zo veel beter dan de Nederlandse versie.
Leuk! Daar wil ik ook ooit nog naar toe.quote:
We hebben zo in een deuk gelegen om de "Ca Va?" "ow hij spreekt geen Nederlands" 🤣quote:Op maandag 10 april 2023 17:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]wij keken net die van gisteravond terug
Naar de PHIL of naar Blaudzun? Hij komt mss wel bij jullie in de buurt!quote:Op maandag 10 april 2023 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Leuk! Daar wil ik ook ooit nog naar toe.
We hebben zo in een deuk gelegen om de "Ca Va?" "ow hij spreekt geen Nederlands" 🤣
Wel jammer dat mijn mol er uit ging.
Blaudzunquote:Op maandag 10 april 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar de PHIL of naar Blaudzun? Hij komt mss wel bij jullie in de buurt!
Ik hou erg van zijn muziek. Vond 't toen ook zo mooi in Carré dat hij de muziek deed bij het ballet![]()
Ik had hem ook meteen als 1e verdachte. Vond 't zo stom dat ie zich al snel toch verraadde. En hij keek als eerste in de klok en zag de sleutel nie.
Zijn tour is nu bezig en weer in oktober zag ik.quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blaudzuntoen net alles weer open ging een jaar ofzo terug was hij in de buurt, maar toen voelde het nog niet goed. Maar hij zal vast wel weer eens komen
Zeker!quote:
Ik ken je niet meerquote:Op maandag 10 april 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, stijl-ikoon Fles gaat even de kliko bij de weg zetten![]()
[ afbeelding ]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forumquote:Op maandag 10 april 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, stijl-ikoon Fles gaat even de kliko bij de weg zetten![]()
[ afbeelding ]
Oh ja goed idee, ff klote maken in LIF of zoquote:Op maandag 10 april 2023 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forum
Zei de kleermaaksterquote:Op maandag 10 april 2023 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forum
ben geen ontwerpster, ben niet zo creatiefquote:
Drupje appelstroop of crema di balsamico eroverquote:Op maandag 10 april 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik had er zelf ook wel wat meer van verwacht eigenlijk
Mooi wel, hoe tijdloos hun vorm van commentaar was.quote:Op maandag 10 april 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken een aflevering van Keek op de Week. Over chaos op Schiphol, binnen de VVD, binnen de Tweede Kamer, op het spoor, bij de Belastingdienst.
Er verandert echt niets
Oh goed dat je over noten begint, ik heb nog een lekkere mix liggenquote:Op maandag 10 april 2023 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een volgende keer. Kan morgen misschien wel wat walnoten halen op de markt of zo anders, schijnt er ook lekker bij te zijn.
(En kibbeling natuurlijk)
Heerlijk inderdaad. Ik keek het destijds wel met mijn ouders maar snapte het niet echt natuurlijk. Mooi om weer eens te zien.quote:Op maandag 10 april 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi wel, hoe tijdloos hun vorm van commentaar was.
Het was een van de weinige tv programmas wat door mijn vader werd gezien als "dat mag je wel kijken". Verder vond ie tv kijken (nu nog wel) zonde van je tijd..quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Ik keek het destijds wel met mijn ouders maar snapte het niet echt natuurlijk. Mooi om weer eens te zien.
Bij ons mocht er ook weinig worden gekeken maar Keek op de Week werd echt niet overgeslagen.quote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was een van de weinige tv programmas wat door mijn vader werd gezien als "dat mag je wel kijken". Verder vond ie tv kijken (nu nog wel) zonde van je tijd..
Datequote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Date gepland voor volgende maandageerste in een jaar, ofzo. Wel spannend, maar ook wel goed om weer gewoon te doen. Wordt het uiteindelijk alleen maar weer minder spannend van. En het lijkt een leuke gast en best knap op zn foto's. En een keer niet de standaard 'ik hou van festivals en feesten en wil met jou de wereld over reizen' dus dat klinkt wel goed. Via Breeze dit keer, dan moet je meteen op date als je matcht, je kunt pas paar uur voor de date met elkaar chatten (voor als je het niet kan vinden of iets te laat bent oid). Dacht dat is wel handig, dan kan ik er ook niet meer onderuit als ik eenmaal een match heb
Dan is er heel hoge temperatuur geweest in zo'n ding : vonken oid.quote:Op maandag 10 april 2023 21:56 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie waarom moet zo'n plafonddinges niet bruin zijn en wel wit?
te lui om te quoten uit vorig topic
Haha, dan snap ik het.quote:Op maandag 10 april 2023 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is er heel hoge temperatuur geweest in zo'n ding : vonken oid.
In short: it has been burning inside![]()
Als je matcht, moet je betalen voor je date, en daarna vul je allebei je beschikbaarheid in de appquote:Op maandag 10 april 2023 21:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Date![]()
Maar hoe plan je een date (tijd, locatie) als je niet met elkaar mag chatten?
M'n broertje heeft ook wel eens een date gehad via die app, maar hij wilde me niet uitleggen hoe 't werkte.![]()
Haha ja, de standaard "feestjes en reizen" types.
Het valt me ook op hoe veel mannen er parachutespringfoto's in hun profiel hebben staan... ik ken níemand die ooit is wezen parachutespringen dus mijn hypothese is dat iedereen die ķķit is wezen springen dat ook meteen in z'n profiel zet. Zijn meestal niet eens flatteuze foto's. Typisch.
quote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Schuimende kleren whaaaahaaa
Maar was dan afgestapt en hier even komen schuilen en de bui afwachten
Dus de app "kent" ook de leuke cafés/koffietentjes/etc in steden en maakt die 7,50 over naar het café voor je drankje? Scheelt ook wel weer mentale energie als je geen bestemming voor de date hoeft te bedenken.quote:Op maandag 10 april 2023 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als je matcht, moet je betalen voor je date, en daarna vul je allebei je beschikbaarheid in de appdie geeft dan dagen en tijden als opties als soort datumprikker. Ik had eerst tm zondag ingevuld en hij kon precies de dagen/tijden dat ik niet kon en andersom haha, en daarom kreeg hij meer data te zien, ook paar volgende week, en toen moest ik daar weer mn beschikbaarheid invullen. Als de ander al heeft ingevuld kan je dat ook zien, dus omdat ik nu als laatst moest invullen kon ik van de dagen dat hij kon, de dag aanklikken die mij beste uit kwam. En de app kiest ook de locatie. Dus je betaalt ¤7.50 voor een date allebei en dat is dan incl eerste drankje voor allebei, en 24u tevoren wordt locatie bekendgemaakt. Je kunt wel zelf kiezen in welke steden je wil daten, dus niet dat ie je ineens naar een stad ver weg stuurt ofzo.
Het kost dus wel wat, maar zorgt er denk ik ook wel voor dat mensen meer 'committed' zijn ofzo omdat je dus als je niet komt opdagen je geld kwijt bent en je ook niet zo makkelijk kunt matchen en dan denken oke grapje toch niet (na 2x cancelen volgen consequenties ofzo).
Ik had nog paaseitjes 😂quote:Op maandag 10 april 2023 22:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Volgende keer kom ik even bij je aan![]()
Tegen de tijd dat ik bij jouw huis was, droop ik al, en het was nog maar 45 min of zo naar huis dus ik heb er wat extra vaart achter gezet met het motto "iedere kilometer afgelegd is een kilometer dichter bij een warme douche"
Ja de app kiest een cafe/bar/whatever voor een drankje en geen idee hoeveel ze ze betalen haha, vast niet al het geld, maar iig regelen ze dat wel. Is idd wel relaxt, en ik vind t ergens ook wel fijn idee dat de mensen daar dan dus ook weten dat je daar bent voor een date via die app. Stel het is een creepy dude ofzo dan is dat toch net wat makkelijker aangeven als ze dat al weten haha.quote:Op maandag 10 april 2023 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dus de app "kent" ook de leuke cafés/koffietentjes/etc in steden en maakt die 7,50 over naar het café voor je drankje? Scheelt ook wel weer mentale energie als je geen bestemming voor de date hoeft te bedenken.
Had je veel last van de "o nee grapje toch niet" types? Ik chat meestal lang genoeg met ze dat er wel wederzijdse motivatie in zit om elkaar irl te zien. Tot nu toe één flaky type gehad, maar die wilde graag met me wandelen en het hoosde dus ik vond het wel oké
Ja mijnes is wel ook synthetisch, maar op het label stond wel heel groot dat voor de levensduur van het materiaal je 'm toch echt met de hand moest wassen... Ik overweeg wel om 'm voortaan met de "synthetisch" wasjes sportkleding (30 graden en niet al te hard centrifugeren) mee te doen, want ben al het handwassen nogal zat.quote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef fietsie het volgende:
Wat dat betreft ben ik toch wel blij met mn moderne fietsbroeken met synthetische zemen die gewoon in de was mee gaan....
Die broeken die ik vroeger had met natuurzeem die altijd met de hand moesten en dan na het drogen invetten en gedoe gedoe gedoe
Ik moet je zeggen dat Decathlon basis modelletjes me enorm goed bevallen; tussen de 20 en 30 waren diequote:Op maandag 10 april 2023 22:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja mijnes is wel ook synthetisch, maar op het label stond wel heel groot dat voor de levensduur van het materiaal je 'm toch echt met de hand moest wassen... Ik overweeg wel om 'm voortaan met de "synthetisch" wasjes sportkleding (30 graden en niet al te hard centrifugeren) mee te doen, want ben al het handwassen nogal zat.
Ik moet sowieso eigenlijk een nieuw fietsbroekje, maar vind het ingewikkeld, want lastig te beoordelen wat nou lekker gaat zitten en die dingen zijn zo duur
Oké! Dan ga ik die 'ns passen. 20-30 euro is nog wel te overzien, dan heb je ook niet zoveel geld weggegooid als het na een paar ritjes niks blijkt.quote:Op maandag 10 april 2023 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat Decathlon basis modelletjes me enorm goed bevallen; tussen de 20 en 30 waren die
De website van decathlon wordt mega ondoorzichtig inmiddels (Ze denken ook Bol.com of Amazon te zijn ineens, met allerlei online resellers) maar in de winkel hangen ze overzichtelijk op prijs.quote:Op maandag 10 april 2023 22:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oké! Dan ga ik die 'ns passen. 20-30 euro is nog wel te overzien, dan heb je ook niet zoveel geld weggegooid als het na een paar ritjes niks blijkt.
Oh dat is niet heel ontwikkeld, je kunt gewoon de schakelaar omdraaien.quote:Op maandag 10 april 2023 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, dan snap ik het.
Ik zat in de richting te denken van, die dingen komen vast in verschillende kleuren voor verschillende doeleinden, net zoals je ook bruine elektriciteitsdraadjes hebt en die dienen ergens voor.
(Maar verder dan het ophangen van een lamp komt mijn elektriciteitskennis niet. Wellicht tijd om eens op te frissen want de helft van de lichtschakelaars in m'n huis staat andersom als het licht aan is dan de andere helft en ik erger me dood.)
Ziet er heftig uit op buienalarm ja. Wij hadden in de middag/avond de @Tele6 bui maar nu droogquote:Op maandag 10 april 2023 23:06 schreef Blues het volgende:
Wat hebben we gedaan hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt donder bliksem en hagel over ons uitgestort![]()
![]()
https://www.mantel.com/fietsbroeken-dames&order=price_aquote:Op maandag 10 april 2023 22:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oké! Dan ga ik die 'ns passen. 20-30 euro is nog wel te overzien, dan heb je ook niet zoveel geld weggegooid als het na een paar ritjes niks blijkt.
De fietsschuimparty van @Tele6quote:Op maandag 10 april 2023 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit op buienalarm ja. Wij hadden in de middag/avond de @:Tele6 bui maar nu droog
Waarom per se bretels?quote:Op maandag 10 april 2023 23:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
https://www.mantel.com/fietsbroeken-dames&order=price_a
Iets van Craft, Sportful, AGU of zelfs Rogelli kun je bij Mantel wel redelijk betaalbaar kopen (5/6 tientjes) en is wel goed spul. Zo lang je maar iets koopt met bretels. Dat fietsspul van Decathlon ziet en past toch vaak wel ongemakkelijk. Ik koop er alleen fietssokken.
Wassen kan gewoon, geen wasverzachter bij gooien.
Ik heb tegenwoordig handwasmiddel van Soak, dat hoef je niet uit te spoelenquote:Op maandag 10 april 2023 22:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja mijnes is wel ook synthetisch, maar op het label stond wel heel groot dat voor de levensduur van het materiaal je 'm toch echt met de hand moest wassen... Ik overweeg wel om 'm voortaan met de "synthetisch" wasjes sportkleding (30 graden en niet al te hard centrifugeren) mee te doen, want ben al het handwassen nogal zat.
Ik moet sowieso eigenlijk een nieuw fietsbroekje, maar vind het ingewikkeld, want lastig te beoordelen wat nou lekker gaat zitten en die dingen zijn zo duur
Meer comfort en minder wrijving. Als je nu zonder fietst dan ga je echt vanquote:
Ik vond het onweer best heftig klinken dit keer. Het leek gewoon boven ons huis te hangen ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 06:00 schreef Lonaa het volgende:
Dora kwam zich heel braaf melden boven want onweer = spannend, maar ik vond d'r echt veel minder angstig dan normaal.
Ik doe sowieso geen bretels.quote:
Rits open van jas of shirt en klaar toch, mijn vriendin zweert bij bretels. Plassen is wel iets ingewikkelder met bretels inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe sowieso geen bretels.
Als je onderweg eens moet plassen (café of zelfs bosjes) moet je geheel uitkleden om hem uit te doen.
Voor mannen is het een leuk idee.
Ik heb m'n pa nog nooit een keer een fietsbroek zonder bretels zien dragen. Wist niet eens dat die bestaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:40 schreef fietsie het volgende:
Bretels in een fietsbroek is in mijn ogen alleen nuttig als je extreem korte koers-shirtjes draagt of ander modieus spul met een hoge onderkant; ook in de tijd dat ik koerste droeg ik die dingen alleen wanneer de sponsorkleding dermate miniem van uitvoering was dat je wel een enorm hoge broekrand nodig had, of was verplicht gesteld bij wedstrijden. (Omdat de kleding aan specifieke KNWU kaders moet voldoen en de sponsor dan dus vaak maar 1 "oplossing" in het portfolio had).
Maar in trainingen eigenlijk altijd alleen maar bretelloze broeken en shirts met een lang rugpand..
En ook nu eigenlijk alleen een lange broek met aangebakken bretels, en dat is alleen maar omdat die broek zoveel stretch heeft dat ie "zonder" zichzelf uitwurmt.
Het is net een soort geloofquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n pa nog nooit een keer een fietsbroek zonder bretels zien dragen. Wist niet eens dat die bestaan
Daarom ook met bretels, zonder bretels is voor toerders.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n pa nog nooit een keer een fietsbroek zonder bretels zien dragen. Wist niet eens dat die bestaan
Dit soort dingen moet je als Beelddenker niet lezen…quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:07 schreef Barreltje het volgende:
Ik snap niet waar ik bretels moet laten, boobs zitten in de weg..
Het is wel waarquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je als Beelddenker niet lezen…
Klinkt matig welquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Goed, buuf heeft dikke ABkuur meegekregen, ik heb rehab-training gedaan. Op dit moment sta ik al 10 minuten in de wacht bij het ziekenhuis, Dora moet er nog uit en ik moet om 1500 in Hengelo zijn.Oh en mn leuke avondplannen voor morgen zijn gecanceld.
Ik weet nog niet helemaal wat ik van vandaag vindt.
Samen met om 5:26 wakker worden, een druk hoofd en matige feels, ja, ik geloof dat ik daar ook op uitkom.quote:
Een wandeling in de regen maken met Dora aan de lijn en even bibbernatgeregend met een kop thee op de bank chillen voor je je middag ding gaat ondernemen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Samen met om 5:26 wakker worden, een druk hoofd en matige feels, ja, ik geloof dat ik daar ook op uitkom.
Ik zou het wel tof vinden als het gewoon droog blijft om eerlijk te zijn. Maar ja, zo gauw ik mn telefoon-meuk geregeld heb ga ik met de Dora naar buiten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een wandeling in de regen maken met Dora aan de lijn en even bibbernatgeregend met een kop thee op de bank chillen voor je je middag ding gaat ondernemen?
Het zonnetje schijnt en ik zie blauwe lucht, dus dat zal toch wel?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als het gewoon droog blijft om eerlijk te zijn. Maar ja, zo gauw ik mn telefoon-meuk geregeld heb ga ik met de Dora naar buiten.
Lijkt mij ook maar Fiets begon over regen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt en ik zie blauwe lucht, dus dat zal toch wel?
Hier hoost het. En hagelquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar Fiets begon over regen.
Ik heb niet teruggelezen waarvoor de afspraak is, maar vaak kun je ook wel bij zo'n kansloze kliniek terecht, of een ziekenhuis in de buurt. Dan gaat het sneller.quote:
Je verzekeraar even bellen om te vragen of die opties voor wachtlijstbemiddeling op dit aandachtsgebied zien?\quote:
Het ziekenhuis in de buurt, zeg maar Enschede, heeft soberso een wachtlijst van minimaal 200 dagen. Hengelo was die met de korste wachtlijst.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen waarvoor de afspraak is, maar vaak kun je ook wel bij zo'n kansloze kliniek terecht, of een ziekenhuis in de buurt. Dan gaat het sneller.
Dat kun je natuurlijk ook als een asset zien, maar dan draag je beter bretels die niet per se een andere dan esthetische functie hebbenquote:
Daar zullen ze dit ongetwijfeld niet spoed genoeg voor vinden oid. Ik snap echt wel dat alles niet op stel en sprong kan en alles maar dit is toch gewoon fucked up. Zeggen dat je het gaat regelen, het dan niet regelen zodat ik alsnog straks 10 weken op een afspraak zit te wachten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je verzekeraar even bellen om te vragen of die opties voor wachtlijstbemiddeling op dit aandachtsgebied zien?\
Op een andere weekdag proberen in de hoop een beter iemand te treffen die nog wel een gaatje voor je vindt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Wat hier mokerkut aan is, is dat ze me wel een afspraak gestuurd hadden voor vrij vlot (volgende week) maar dan ben ik op vakantie. Direct gebeld en toen was het "ja april is vol en ik kan nog niet plannen voor mei. Zo gauw dat kan plan ik je in en krijg je brief." Dat was inmiddels 3 weken geleden. Dus dat hebben ze niet gedaan en nu is mei ook zo goed als vol.![]()
Ik heb al nee gezegd tegen Almelo want niet te doen met de fiets dus ik denk dat jouw ziekenhuis ook buiten mijn fiets-range valt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op een andere weekdag proberen in de hoop een beter iemand te treffen die nog wel een gaatje voor je vindt?
Ik ben 2x gebeld en was echt wel onder de indruk van tempo.
Wel mokerver voor jou
Fiets?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al nee gezegd tegen Almelo want niet te doen met de fiets dus ik denk dat jouw ziekenhuis ook buiten mijn fiets-range valt.
Volgens mij gewoon zwarte sesamquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn die zwarte?
[ afbeelding ]
Vind altijd hemels, weet nooit wat is.
Oh dit snap ik welquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Man man man. J heeft vakantiestress. Loopt als een kip zonder kop door het huis en kan geen 2 seconden doen wat hij moet doen en dat is mijn schuld. Geen touw aan die logica vast te knopen
Hij is nu een boodschap doen
Nigella of zwarte sesam inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn die zwarte?
[ afbeelding ]
Nigella?
Ow, dat duurt wel heel erg lang, wat stomquote:
Nee joh. Alleen maar rond poeren om te zien of er endometriose, cystes of andere kutzooi zit dat kan verklaren waarom ik 20 van 25 dagen in mijn cyclus pijn heb en misschien zelfs deels de klachten kunnen verklaren waar ik nu rehab training voor doe.quote:
Er is altijd wel iemand die je kan brengen anders?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al nee gezegd tegen Almelo want niet te doen met de fiets dus ik denk dat jouw ziekenhuis ook buiten mijn fiets-range valt.
Oooh alleen maar rondpoerenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen maar rond poeren om te zien of er endometriose, cystes of andere kutzooi zit dat kan verklaren waarom ik 20 van 25 dagen in mijn cyclus pijn heb en misschien zelfs deels de klachten kunnen verklaren waar ik nu rehab training voor doe.
Hoe is het nu met jou?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oooh alleen maar rondpoeren![]()
Ik zou na de nova niet op de fiets gaan.
Bij mij mocht dat niet eens. Zonder chauffeur geen ingreep.
Nee Nigella fluwelen jurken teringveel suiker en room gerechtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Tevens. Nigella. Ik blijk niet de enige met naamissues.
Maar het komt dus van de Nigella sativa.
Ben ik de enige in wiens hoofd dan onvermijdelijk de cannabis sativa hollandica, ofteweeeeel opstart?
Alles kan. Kan ook F. wel naar z'n week brengen zodat ik de auto heb maar Christus te paard, gewoon ff iets zonder "gedoe" zou echt vet gaaf zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die je kan brengen anders?
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles kan. Kan ook F. wel naar z'n week brengen zodat ik de auto heb maar Christus te paard, gewoon ff iets zonder "gedoe" zou echt vet gaaf zijn.
Zit ook altijd op de Turkse broden die ik koop. De zwarte proeven inderdaad geīsoleerd een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn die zwarte?
[ afbeelding ]
Nigella?
Nope.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik de enige in wiens hoofd dan onvermijdelijk de cannabis sativa hollandica, ofteweeeeel opstart?
Ik wil ook best in het openbaar godveren dat ik goftedomme tķch weer ongesteld was hoor.quote:
Jaaa Gillesquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:08 schreef Tuindier het volgende:
Serieuze boobs en vrouw, maar ik zweer toch bij de bretels voor fietsbroeken. Wel een variant met optie tot openen aan de achterkant (je hebt ze in ieder geval met flap en met rits), en eentje die aan de voorkant in het midden aan elkaar klikt waardoor hij tussen de boobs zit en toch heel comfortabel.
Oh en @:Sarabi : hier ook fan van de Vlaamse mol. Het camerawerk. Geen bondjes-gezeik
. Gilles
. Alleen vloog onze mol er ook uit in de laatste aflevering.
Ow, dat is wel blegh jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil ook best in het openbaar godveren dat ik goftedomme tķch weer ongesteld was hoor.
En ja hoor jaaa, het is stukken minder en 2x zo snel over en je vergeet dat het er is zo karig is het, maar ik wilde er vanaf, niet lekker wčnig![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Ow kutquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een ambu voor het huis van mijn buurvrouw waar ik vanochtend mee naar de HA ben geweest.
Nou ja !quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een ambu voor het huis van mijn buurvrouw waar ik vanochtend mee naar de HA ben geweest.
Hmz. Minder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Oude kleren meenemen en daar achter laten?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. De gezamenlijke koffer weegt 18,3 kilo. 25 mag dus dat is goed. Maar hij zit echt helemaal vol. Geen plek voor slippers. Geen plek voor olijfolie voor op de terugweg. Laat staan lekkere andere dingen.
Er zijn daar ook (kleine) koffers te koop om daarmee te vullen (probeer dan ook aan bubbeltjesplastic te komenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. De gezamenlijke koffer weegt 18,3 kilo. 25 mag dus dat is goed. Maar hij zit echt helemaal vol. Geen plek voor slippers. Geen plek voor olijfolie voor op de terugweg. Laat staan lekkere andere dingen.
Dat kan alleen met een paar onderbroeken en dan loop ik daar steeds te hijsen. Dat is het ook niet waard.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Oude kleren meenemen en daar achter laten?
Kussen als handbagage.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een paar onderbroeken en dan loop ik daar steeds te hijsen. Dat is het ook niet waard.
Tijdschriften, douchegel, tandpasta en shampoo kunnen wel achterblijven maar meer niet.
Ik ga nog even kritisch kijken. Het is vooral mijn medicatie en kussen dat zorgt dat het proppen is.
kan je je kussen niet in een vacuum zak doen? en dan evt in je handbagage?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een paar onderbroeken en dan loop ik daar steeds te hijsen. Dat is het ook niet waard.
Tijdschriften, douchegel, tandpasta en shampoo kunnen wel achterblijven maar meer niet.
Ik ga nog even kritisch kijken. Het is vooral mijn medicatie en kussen dat zorgt dat het proppen is.
medicatie ook wel eigenlijkquote:
Dat is op de terugweg misschien een optie, dat bedacht ik net ook. Ik zoek even de hoes op. Die moet dan ook nog in de kofferquote:
Nee, ik heb zo'n ergonomisch kussen. Daar is nauwelijks iets aan te vacumeren. En al helemaal niet in een rugzak te proppen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je je kussen niet in een vacuum zak doen? en dan evt in je handbagage?
De enige keren dat ik dat deels deed was bij kampeervakanties in Afrika. Daar kon je niet altijd wassen. Dus wel voor 4 weken ondergoed en handdoeken mee, maar die wel achtergelaten. Op 2 plekken, volgens mij in Botswana, stond ook een bak (wasmand) waar je dat kon achterlaten en dat werd dan gewassen en aan de lokale bevolking gegeven. Moest wel heel zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef gcjoel het volgende:
Grotere koffer van iemand lenen? Je hebt dus nog genoeg kilo over dus dat moet passen.
Spullen mee terug kunnen nemen is essentieel
ik snap nooit zo goed dat mensen oude kleding mee nemen op vakantie en daar achter laten. Ik wil op vakantie geen oude rotzooi aan die rijp is voor de prullenbak.
Leuke bestemming ?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:14 schreef Tuindier het volgende:
En hoi. Weekend weg geweest met Pasen. Daarmee verplichte opzitten-en-pootjesgeven bij schoonfamilie vermeden. Dubbel-win.
Kussen in handbagagekoffer. Hier altijd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat heb ik altijdquote:
Moet je wel ruimte voor hebben natuurlijkquote:
😂quote:
Formeel moet je handbagage voldoen aan de maximale afmetingen die de vliegmaatschappij daarvoor heeft bepaald. In de praktijk komt het er op neer dat als je handbagage niet al te veel afwijkt van die afmetingen je het wel mee aan boord krijgt…quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:50 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand met vliegervaring of een extra tas kan ķp de cabine rolkoffer?
Bijvoorbeeld https://www.blokker.nl/de(...)avelbag/3201701.html
Hierin past een hoofdkussen.
Zo'n tas heb ik inderdaad (ergens). Gebruikte 'm dan voor de terugweg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:50 schreef AnneX het volgende:
Hangt wel erg af van welke airline je hebt. Als je met een EasyJet, Wizzair of andere paupermaatschappij vliegt mag er niks tenzij je grof bijbetaalt. Misschien / hopelijk is het met een kwaliteits-airline beter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Formeel moet je handbagage voldoen aan de maximale afmetingen die de vliegmaatschappij daarvoor heeft bepaald. In de praktijk komt het er op neer dat als je handbagage niet al te veel afwijkt van die afmetingen je het wel mee aan boord krijgt…
Leuk zeg, die ukkies!quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:28 schreef Blues het volgende:
Ik deed een fietsritje in de winderige duinen.
Aan de overkant van de Oosterplas liep een gezin Schotse Hooglanders.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ardennen. Groot genoeg huis voor iedereen met terugtrekmogelijkheden en een goed uitgeruste keuken.quote:
Wij hikken nog steeds aan tegen wel/niet vliegvakantie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Formeel moet je handbagage voldoen aan de maximale afmetingen die de vliegmaatschappij daarvoor heeft bepaald. In de praktijk komt het er op neer dat als je handbagage niet al te veel afwijkt van die afmetingen je het wel mee aan boord krijgt…
Ah da's lekker. Was het daar qua weer net als hier ? En wat leuks te doen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ardennen. Groot genoeg huis voor iedereen met terugtrekmogelijkheden en een goed uitgeruste keuken.
Denk niet dat je hier veel aan hebt eerlijk gezegd. Als je rolkoffer bovenin ligt kun je er nog je jas bovenop flexen maar dat is het wel. Of misschien als je je hoofdkussen in een vacuumzak doet en dan verder niks anders erin. Maar veel meer dan 5 cm heb je daar niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:50 schreef AnneX het volgende:
Ik heb zelfs nog zo’n reistas die met een enorme rits in drie delen/etages uitritsbaar is en dan giga groot wordt.
En nog steeds past op het rolkoffertje.
Helaasch heb je niks aan. Volgens x![]()
Ik begreep uit de post van AnneX dat ze de extra tas bovenop de rolkoffer wilde vastmaken, tegen de steun aan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier veel aan hebt eerlijk gezegd. Als je rolkoffer bovenin ligt kun je er nog je jas bovenop flexen maar dat is het wel. Of misschien als je je hoofdkussen in een vacuumzak doet en dan verder niks anders erin. Maar veel meer dan 5 cm heb je daar niet.
Vliegen is soms even wat gedoe tijdens de voorbereiding en op de luchthaven, maar als je eenmaal ingecheckt bent dan is het best wel relaxed.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hikken nog steeds aan tegen wel/niet vliegvakantie.![]()
Het is al weer 4 jaar geleden. Kan ook zo maar een eiland in het noorden worden…
Als ik zo lucky’s troubles lees, dan krijg ik het al benauwd.
En kan mij ook verheugen op de favo stek. Mn.X heeft ook zo zijn twijfels, want wandelaars zijn we niet. Door een stad zelfs niet.
Verandering van omgeving is ook wel weer een opfrisser. Om vervolgens bijna hetzelfde te doen als thuis.
En wij wonen op vakantie.![]()
Moet het geheel wel nog binnen de carry-on normen qua stuks handbagage en afmetingen passen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep uit de post van AnneX dat ze de extra tas bovenop de rolkoffer wilde vastmaken, tegen de steun aan.
Maar misschien heb ik het mis.
Eenmaal aan boord kan je die tas overal in de bagagebakken kwijt, mits er genoeg ruimte is…
Dat had ik zelf ook al genoemd en ik heb geen idee met welke maatschappij de reis gemaakt gaat worden…quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet het geheel wel nog binnen de carry-on normen qua stuks handbagage en afmetingen passen.
En daar is een budgetstunter als easyJet een stuk strikter en strenger in dan een duurdere airline.
Als je je gemak er van hebt, dan zou ik die kosten er wel voor over hebben.quote:Optie is een extra koffer bijboeken als ruimbagage. Zal bij een budgetstunter vast ook een stuk meer kosten dan bij een duurdere airline.
Ik moet zeggen dat ik de voorbereiding, na vier jaar niet gevlogen te hebben, inderdaad ook weer een dingetje vond. Maar inderdaad, als je eenmaal alles hebt ingepakt is de incheck en security een eitje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vliegen is soms even wat gedoe tijdens de voorbereiding en op de luchthaven, maar als je eenmaal ingecheckt bent dan is het best wel relaxed.
Was er tot mijn 30e ook geen fan van, maar daarna heb ik de opgelopen schade wel ingehaald.
Ik stap nu net zo makkelijk in een vliegtuig als in een auto…
Security check reserveren?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind vliegen wel echt veel gedoe. Om 2.00 gaan rijden. Allemaal apps. Verplichte creditcard. Parkeerplek en security check reserveren.
Het zal ook wel schelen dat we het niet vaak doen, dingen gaan niet op de automatische piloot.
Ik woon op 12 minuten rijden met de auto van Schiphol, dat scheelt wel enorm.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind vliegen wel echt veel gedoe. Om 2.00 gaan rijden. Allemaal apps. Verplichte creditcard. Parkeerplek en security check reserveren.
Het zal ook wel schelen dat we het niet vaak doen, dingen gaan niet op de automatische piloot.
Daar kan je sinds kort een tijdslot voor reserveren. Dat hebben we dus maar gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Security check reserveren?
En nee, zonder autopiloot is het gewoon ook gedoe.
Dat scheelt wel enormquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon op 12 minuten rijden met de auto van Schiphol, dat scheelt wel enorm.
Mijn koffers kan ik ondertussen blind inpakken, met of zonder duikuitrusting.
De apps kan ik ondertussen dromen.
En meestal mogen we via de priority security check, aangezien we meestal geen economy class vliegen…
Vliegveld gemist?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar kan je sinds kort een tijdslot voor reserveren. Dat hebben we dus maar gedaan.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen op het vliegveld. Laatste twee keer miste ik bijna het vliegveld en heb ik verschrikkelijk hard moeten rennen de 15 kilometer naar EasyJet.
Vorige week heeft mijn echtgenote nog met Transavia terug gevlogen vanaf haar wintersportvakantie, economy class met een vol vliegtuig.quote:
Ja nou, ik reis het liefste carry-on only. Hekel aan eindeloos bij die band staan als je aankomt. Je hebt net urenlang in zo'n ding gezeten, je wilt door. Naar huis, hotel, huphupquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Als je je gemak er van hebt, dan zou ik die kosten er wel voor over hebben.
Je hebt groot gelijk. Dat is voor ons echt geen optie helaas. Ach ja. Dan wachten we wel hoor. Het is vakantiequote:Op dinsdag 11 april 2023 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, ik reis het liefste carry-on only. Hekel aan eindeloos bij die band staan als je aankomt. Je hebt net urenlang in zo'n ding gezeten, je wilt door. Naar huis, hotel, huphup![]()
Plus dat de kans dat je spullen kwijt raken bij een overstap bepaald niet denkbeeldig is. Dan pak ik liever een beetje creatief in. Bij Easyjet betaal je bijvoorbeeld al meer voor éénmalig vervoer van je koffer dan dat de koffer in aanschaf ooit gekost heeft. Dus ja dan ben ik liever pauper
Ieder zijn/haar keuzes én budget uiteraard.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, ik reis het liefste carry-on only. Hekel aan eindeloos bij die band staan als je aankomt. Je hebt net urenlang in zo'n ding gezeten, je wilt door. Naar huis, hotel, huphup![]()
Plus dat de kans dat je spullen kwijt raken bij een overstap bepaald niet denkbeeldig is. Dan pak ik liever een beetje creatief in. Bij Easyjet betaal je bijvoorbeeld al meer voor éénmalig vervoer van je koffer dan dat de koffer in aanschaf ooit gekost heeft. Dus ja dan ben ik liever pauper
Dit ja.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep uit de post van AnneX dat ze de extra tas bovenop de rolkoffer wilde vastmaken, tegen de steun aan.
Maar misschien heb ik het mis.
Eenmaal aan boord kan je die tas overal in de bagagebakken kwijt, mits er genoeg ruimte is…
Op een eiland kan toch nooit zo’n lange wachtrij zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Dat is voor ons echt geen optie helaas. Ach ja. Dan wachten we wel hoor. Het is vakantie
Dat hadden wij ook, maar het bagagelabel was in de ruimte geschoten waar de beugel van de rolkoffer in geschoven wordt en er was dus een identieke andere rolkoffer die mijn echtgenote in de haast om de trein te halen blind gepakt heeft. Uiteindelijk heeft dit grapje ons 3 uur vertraging gekost, want we konden halverwege weer met de trein terug naar Genčve om de koffer om te wisselen…quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:56 schreef Blues het volgende:
Daarvoor hebben wij dinges aan onze koffers gemaakt.
g heeft een witte wuppie en ik een rolladetouw.
Veel rust en vakantiegevoel gewenst @:Lucky-Strike vanaf het moment dat je de auto instapt vannacht
Met whisky vanuit Schotland heb ik dat ook wel gedaan, maar met de krankzinnige kosten van nu vanwege de Brexit is dat geen optie meer…quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:08 schreef sigme het volgende:
In plaats van spullen achterlaten kan je toch ook gewoon bagage met de post naar huis sturen? Kleren of andere zaken die je thuis niet direct nodig hebt, of juist de souvenirs. Is bovendien altijd een leuk uitstapje; doos veroveren, postkantoor zoeken.
Maar wat heeft hij dan? Hij liep niet lekker zei je maar een wond?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:11 schreef Candaasje het volgende:
De keren dat wij vlogen, 1 duffelbag voor onze kleding, en 1 voor de kampeerspullen. (Luchtbed en gasflesjes haalden we dan wel ter plekke). En elektronica e.d. in de handbagage.
Het is wat proppen en selectief zijn in wat je meeneemt, maar uiteindelijk hadden we alsnog teveel kleding mee die we niet eens hebben gedragen.
En matig: Cas is 4 nietjes in zijn poot rijker. Hij is nu helemaal niet happy. Maar goed, de wond moet wel dicht. En ik ben allang blij dat het geen gebroken poot is en het er niet geīnfecteerd uit zag.
Maar nu moet ie wel even fatsoenlijk gaan eten. Hij valt de laatste tijd sowieso teveel af naar mijn zin. En nu al helemaal.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook, maar het bagagelabel was in de ruimte geschoten waar de beugel van de rolkoffer in geschoven wordt en er was dus een identieke andere rolkoffer die mijn echtgenote in de haast om de trein te halen blind gepakt heeft. Uiteindelijk heeft dit grapje ons 3 uur vertraging gekost, want we konden halverwege weer met de trein terug naar Genčve om de koffer om te wisselen…
Als het enigszins kan gaat de wijn per post ja.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:08 schreef sigme het volgende:
In plaats van spullen achterlaten kan je toch ook gewoon bagage met de post naar huis sturen? Kleren of andere zaken die je thuis niet direct nodig hebt, of juist de souvenirs. Is bovendien altijd een leuk uitstapje; doos veroveren, postkantoor zoeken.
Oh ja goede reminder. *Haakt bh losquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
God nog eem naar de deli voor TGTG en dan mag de bh eindelijk ook.
Bijtwond. Mislukte koppelpoging. (Ging best goed de eerste 1,5 dag. Maar toch gegrepen...).quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dan? Hij liep niet lekker zei je maar een wond?
Ach wat sneu voor zo'n oude man.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bijtwond. Mislukte koppelpoging. (Ging best goed de eerste 1,5 dag. Maar toch gegrepen...).
Was met het idee er een koppel bij te plaatsen omdat Nox wat jonger is dan Cas en zich vaker lijkt te vervelen.
Hele leuke nijntjes verder, maar ze gaan toch terug (naar collega). En Nox en Cas blijven met z'n 2en.
Was eigenlijk bang dat het een fractuur in z'n achterpoot was, maar dat gelukkig niet. Alleen zo'n bijtwond is natuurlijk ook wel erg naar.
Yadayada. Haha. Vliegveld.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Laatste twee keer miste ik bijna het vliegveld
Met easyJet wel ja, als je rechtstreeks bij hun boekt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van het spontane is het jammer, maar wanneer je een tijdslot hebt voor een museum is dat toch wel fijn snel door te kunnen lopen ipv in een lange rij te staan. En weten dat er plek is in het restaurant is ook fijn. Ook dat je bij een restaurantreservering wat moet aanbetalen is misschien niet leuk maar wel goed. Ik kon ooit eens in een restaurant eten waar je meestal (voor de zaterdag) een maand van te voren moest reserveren. Wij er op de bonnevooi heen en konden aanschuiven. Groep van 16!!!! was niet komen opdagen. Daarvoor was wel ingekocht en nee verkocht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Niet dat je spontaan het vliegtuig in zou moeten stappen, maar vind het wel jammer hoor dat veel dingen wel gereserveerd moeten worden tegenwoordig. Het spontane gaat er wel van af dan. Attracties, musea, restaurants (nog niet echt, maar volgens mij willen ze daar ook steeds meer naar toe)
Ik gooi alles in het ruim. Geen geklooi aan boort. Op bestemming is de tas er vaak net zo snel als dat ik bij de band kan zijn. De grensbewaking is altijd de bottleneck. En die zit voor de band.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar italie reizen. Beetje booutique hotelletjes enzo. En dan een week naar corsica met de boot dn dan met deboot naar frankrijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou altijd erg van de slaapboot. Al kun je daar ook wel pech hebben met de medepassagiers. Maar niet letten op wat je meeneemt, cocktails slempen en vervolgens, voor het slapen gaan een paar uurtjes series kijken of boekkies lezen en dan uitgerust aan de overkant aankomen...
Hier staan echt veel spelfouten en vergeten hoofdletters in.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar italie reizen. Beetje booutique hotelletjes enzo. En dan een week naar corsica met de boot dn dan met deboot naar frankrijk.
Ben benieuwd. Hebben voor de 12 uur durende trip wel een vierpersoons kajuit maar zal wel niet heel luxe zijn.
Luxe, iig op die naar UK ver te zoeken, maar ik ga wel lekker op de knusheid en het plastic matrasquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar italie reizen. Beetje booutique hotelletjes enzo. En dan een week naar corsica met de boot dn dan met deboot naar frankrijk.
Ben benieuwd. Hebben voor de 12 uur durende trip wel een vierpersoons kajuit maar zal wel niet heel luxe zijn.
CheapTickets pikte afgelopen kerst enkel CC. Kreeg toen ik op Schiphol stond nog wel een bericht met tegoedbon omdat de ticketprijs ineens gekelderd was.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met easyJet wel ja, als je rechtstreeks bij hun boekt.
Transavia, KLM, Ryanair, Wizzair en CheapTickets kan gewoon met Ideal of PayPal.
Ik heb geen enkele app geīnstalleerd voor easyJet, hoewel ik er twee keer mee heb gevlogen vorig jaar.
Parkeerplaats hoef je ook niet te reserveren, maar is wel goedkoper geloof ik.
De hutten zijn basic maar prima. Eigen badkamertje enzo. Wij redden s avonds de boot op, en ochtends de boot weer af het eiland op. Ideaal.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah okay. Toen m'n CC het niet deed bij easyJet nog wel gekeken via CheapTickets, , betaling kon via Ideal maar dat was een stuk duurder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:05 schreef z80 het volgende:
[..]
CheapTickets pikte afgelopen kerst enkel CC. Kreeg toen ik op Schiphol stond nog wel een bericht met tegoedbon omdat de ticketprijs ineens gekelderd was.
Maar eerst de zomer vakantie, rondje Duitsland. Net als afgelopen jaar.
Tof!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kannie he, snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Huhik dacht dat die Macron zo progressief was en zo.
Maar hij is dus met het vliegtuig inclusief straaljagers naar NL gekomen![]()
Ga lekker met de trein, eikel.
Meer getrokken treinen, kan er zo been presidentieel of koninklijk rijtuig achter.quote:
Zou kunnen met vier, maar geen tijd om naar Kassel te gaan.quote:
Bootje is leuk, maar ik ben dan toch meer van de vrachtboot. Gewoon enige passagiers, hele schip voor jezelf, inclusief 3 verzorgde maaltijden per dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou altijd erg van de slaapboot. Al kun je daar ook wel pech hebben met de medepassagiers. Maar niet letten op wat je meeneemt, cocktails slempen en vervolgens, voor het slapen gaan een paar uurtjes series kijken of boekkies lezen en dan uitgerust aan de overkant aankomen...
Baas boven baasquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Bootje is leuk, maar ik ben dan toch meer van de vrachtboot. Gewoon enige passagiers, hele schip voor jezelf, inclusief 3 verzorgde maaltijden per dag
Zijn er cocktails?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Bootje is leuk, maar ik ben dan toch meer van de vrachtboot. Gewoon enige passagiers, hele schip voor jezelf, inclusief 3 verzorgde maaltijden per dag
Rolleiflex 2.8C met Schneider Kreuznach Xenotar opname lens. Rollei's gemaakt met Carl Zeiss en Schneider Kreuznach. Carl Zeiss heeft meer de naam, die wil iedereen. Maar in feite zul je het verschil niet zien.quote:
Ga ik ook een keer doen. Ooitquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor waarvoor niet? Oh dat debakel met de HelemaalNietLijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, durf je nog aan om met een boot op pad te gaan?
Nomen est Omen, goede afkorting wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor waarvoor niet? Oh dat debakel met de HelemaalNietLijnJa jammerdan.
ja, een keertje. Niet concreet wanneer. Als het een keer niet druk is. Maar dan is het oktober en zit ik in Schotland. Dusjah.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nomen est Omen, goede afkorting wel.
Was je Eemshaven-Borkum-Emden nog van plan?
Gewoon IJmuiden - Newcastle doen en met de trein naar Dover en ander bootje terugquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor waarvoor niet? Oh dat debakel met de HelemaalNietLijnJa jammerdan.
Slaap lekker en vast een hele goede vluchtquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah jou zocht ik net.
Wat zonde en bizar dit!!
[ twitter ]
Het is ook niet dat er 100 jaar geleden precies twee stroomkabels daar lagen die elkaar kruisten en dat -daarom- dat kastje nu daar moet...quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]Hoogeveen geeft geen moer om mooie bomen. Echt, overal worden ze gekapt.
Schande! Wat erg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah jou zocht ik net.
Wat zonde en bizar dit!!
[ twitter ]
Ik vond het ook erg ambitieusquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat slapen gaat echt niets worden. We liggen niet eens op bed ook. Relax tv staat aan en af en toe dommelen we wat. Ach ja.
Middagdut aan het zwembad is ook lekker. Zo’n reisdag is vaak een brakke dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat slapen gaat echt niets worden. We liggen niet eens op bed ook. Relax tv staat aan en af en toe dommelen we wat. Ach ja.
De wekker staat alleen om 0.45 voor het geval we per ongeluk in slaap zouden vallen. Maar dat is echt niet aan het gebeuren. Ik begin wel goed moe te wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg ambitieus
Om 2.00 uur opstaan is net te kort om echt te slapen. Maar eigenlijk ook net te lang om een nachtje over te slaan. Hopelijk goede dut in het vliegtuig
Dat moeten we maar doen inderdaad. Naar het huisje, naar een supermarkt en hopelijk eten bij de uitbaters. Dat schijnt enorm goed te zijn. Bijna alle reviews zeggen dat je overal op het eiland matig eet in vergelijking met de kookkunsten van 'onze' dame.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Middagdut aan het zwembad is ook lekker. Zo’n reisdag is vaak een brakke dag
Je bent nu vast al onderweg, goede vlucht. Veel plezier!quote:Op woensdag 12 april 2023 04:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad geen minuut geslapen. Het gaat wel aardig vooralsnog.
We gingen op tijd weg, kwamen op tijd bij de gereserveerde parkeerplaats. Daar stond al een shuttle op ons te wachten. Zelf de bagage in een luik gestopt. Nul minuten wachten met inchecken. Na een uitgebreid rondje winkels en horeca moeten we nu nog 1,5 uur wachten tot we kunnen boarden.
quote:Op woensdag 12 april 2023 04:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad geen minuut geslapen. Het gaat wel aardig vooralsnog.
We gingen op tijd weg, kwamen op tijd bij de gereserveerde parkeerplaats. Daar stond al een shuttle op ons te wachten. Zelf de bagage in een luik gestopt. Nul minuten wachten met inchecken. Na een uitgebreid rondje winkels en horeca moeten we nu nog 1,5 uur wachten tot we kunnen boarden.
Ik zat op mijn tablet en dat typt echt heel kut.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier staan echt veel spelfouten en vergeten hoofdletters in.
Gewoon ietsje beter je best doen dan.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat op mijn tablet en dat typt echt heel kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |