Of neem een abbo, krentquote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek ff een kamer ofzo, met dat incrowd gedoe.
Dat klinkt niet heel enthousiast...quote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
1e aflevering van de Vlaamse mol bekeken (via NPOstart, er staat er nu 3 op). Best leuk voor zo tussendoor.
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschienquote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast...
Wij vinden het zo veel beter dan de Nederlandse versie.
Wie weetquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschien
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"quote:Op maandag 10 april 2023 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weetIk ken ook mensen die het te traag vinden.
quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"
En dat commentaar geeft ze ook wel bij Belgse tv...
Teddy Ruxpin en Zeg eens AAaaaaaaaaquote:
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaanquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Dat was altijd zo leukquote:
Fijn als de boodschap is overgekomen toch?quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaan![]()
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Neuh we hadden dit wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welDan is het wel heel stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houten vlonders een optie?quote:Op maandag 10 april 2023 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus nu weer nieuwe. Best jammer dat de vloer van het balkon zo lelijk is, maar ook bloedje heet aan de voeten.
Heb ik jaren gehad. Maar die gingen op een gegeven moment splinteren en waren ook een goede verstopplek voor muizenquote:
3 jaar geleden liepen er 2 over het balkon, maar wanneer ik denk aan de reacties van de katten waren ze er al veel langer. Heb toen al het vogelvoer weggehaald maar ze zaten echt onder de vlonders (en daar lagen ook zaadjes). Vlonders weg, balkonvloer schoon en weg muizen. Nu zijn er in dit gebouw meer mensen met muizen, maar die zonder katten hebben ze ook binnen, die met katten hebben ze buitenquote:Op maandag 10 april 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn buren hebben dat ook. Heb ze nog niet gehoord over muizen
quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast...
Wij vinden het zo veel beter dan de Nederlandse versie.
Leuk! Daar wil ik ook ooit nog naar toe.quote:
We hebben zo in een deuk gelegen om de "Ca Va?" "ow hij spreekt geen Nederlands" 🤣quote:Op maandag 10 april 2023 17:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]wij keken net die van gisteravond terug
Naar de PHIL of naar Blaudzun? Hij komt mss wel bij jullie in de buurt!quote:Op maandag 10 april 2023 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Leuk! Daar wil ik ook ooit nog naar toe.
We hebben zo in een deuk gelegen om de "Ca Va?" "ow hij spreekt geen Nederlands" 🤣
Wel jammer dat mijn mol er uit ging.
Blaudzunquote:Op maandag 10 april 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar de PHIL of naar Blaudzun? Hij komt mss wel bij jullie in de buurt!
Ik hou erg van zijn muziek. Vond 't toen ook zo mooi in Carré dat hij de muziek deed bij het ballet![]()
Ik had hem ook meteen als 1e verdachte. Vond 't zo stom dat ie zich al snel toch verraadde. En hij keek als eerste in de klok en zag de sleutel nie.
Zijn tour is nu bezig en weer in oktober zag ik.quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blaudzuntoen net alles weer open ging een jaar ofzo terug was hij in de buurt, maar toen voelde het nog niet goed. Maar hij zal vast wel weer eens komen
Zeker!quote:
Ik ken je niet meerquote:Op maandag 10 april 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, stijl-ikoon Fles gaat even de kliko bij de weg zetten![]()
[ afbeelding ]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forumquote:Op maandag 10 april 2023 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, stijl-ikoon Fles gaat even de kliko bij de weg zetten![]()
[ afbeelding ]
Oh ja goed idee, ff klote maken in LIF of zoquote:Op maandag 10 april 2023 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forum
Zei de kleermaaksterquote:Op maandag 10 april 2023 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan best, we zitten hier in een culinair forum niet in een fashion forum
ben geen ontwerpster, ben niet zo creatiefquote:
Drupje appelstroop of crema di balsamico eroverquote:Op maandag 10 april 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik had er zelf ook wel wat meer van verwacht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |