Dat werd me uit je post niet duidelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat weet ik , maar het gaat me in dit geval niet om Oli
Het spijt me dat ik zo onduidelijk wasquote:Op woensdag 12 april 2023 18:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat werd me uit je post niet duidelijk.
Welke “transgendercommunity” bedoel je nou weer?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
De transgendercommunity denkt daar anders over. Iemand die zich identificeert als transgender hoeft ook niet persé de behoefte te hebben om de fysieke transitie (volledig) te ondergaan.
Deze:quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke “transgendercommunity” bedoel je nou weer?
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.
Nee, want je zei al bang toen je nog niet wist wie die Graham was:quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Adam Graham blijkt 2 vrouwen verkracht te hebben pré transitie. Dat voorbeeld wordt aangehaald als schrikbeeld.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar er vanuit gaande dat het gaat om een transvrouw: ik kan er niet wakker om liggen.
De kans dat je de kleedkamer of toiletruimte deelt met een transvrouw is sowieso minimaal. En áls het wel zo is: gewoon behandelen als elke andere vrouw.
Het is wel triest dat je hier bang voor bent.
Dat eerste laat je vooral na en mbt het tweede kun je beter op de realiteit afgaan. Mulvaney is namelijk een man, geen vrouw.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Seven. het volgende:
[..]. Ik ga gewoon op mijn gezond verstand en moreel kompas af. Zou jij ook moeten doen als je zo bang bent voor transgenders dat je er geen openbare ruimte mee wil delen.
Ow OK. Als jij in ootjes reacties iets anders ziet, helemaal prima.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, want je zei al bang toen je nog niet wist wie die Graham was:
[..]
OK, hater.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat eerste laat je vooral na en mbt het tweede kun je beter op de realiteit afgaan. Mulvaney is namelijk een man, geen vrouw.
Ben je zelf een trans?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ow OK. Als jij in ootjes reacties iets anders ziet, helemaal prima.
[..]
OK, hater.![]()
Dylan is gewoon een hele lieve vrouw. Ze heeft alleen de transitie nog niet afgerond. Ondertussen verdient ze bakken met geld door dit soort deals.
Lieve vrouw...quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK, hater.![]()
Dylan is gewoon een hele lieve vrouw. Ze heeft alleen de transitie nog niet afgerond. Ondertussen verdient ze bakken met geld door dit soort deals.
Hater? En dat deze man veel geld zal verdienen met deze deals twijfel ik niet aan. Dat heeft hij prima voor elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK, hater.![]()
Dit is ook niet iemand die zich zomaar een vrouw voelt, dit is iemand die zich als een meisje van ongeveer 13 voelt en zich ook als dusdanig gedraagt, en zoiets moet je niet willen promoten. Een 28 jarige kerel die zich voelt en gedraagt als een 13 jarig meisje is geestelijk gestoord.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral een goede les dat sommige dingen ook gewoon lekker 'dingen' moeten blijven. Het is bier. Waarom zo nodig politieke uitstapjes maken?Wtf heeft bier te maken met mensen die in de veronderstelling zijn dat ze in het "verkeerde lichaam" geboren zijn?
Sterker nog, het heeft ook niks meer te maken met bier verkopen. We tolereren dingen als reclame met alle leugens omdat er iets eerlijks in zit, jij wil gewoon zoveel mogelijk verkopen om zoveel mogelijk geld te verdienen dus vinden we dat dat mag omdat we het met een korreltje zout kunnen nemen. De motieven zijn transparant.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral een goede les dat sommige dingen ook gewoon lekker 'dingen' moeten blijven. Het is bier. Waarom zo nodig politieke uitstapjes maken?Wtf heeft bier te maken met mensen die in de veronderstelling zijn dat ze in het "verkeerde lichaam" geboren zijn?
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.
Ze kan ook zwanger raken en een kind uitpoepen ja?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie weet wil ze haar penis ook laten verwijderen. Ik zie haar als een vrouw, dat is ze alleen fysiek (nog) niet volledig. Zijn verder ook niet onze zaken.
ESG & DEI rating.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom nemen bedrijven dit ontzettend groot risico om een zeer kleine groep in de maatschappij aan te spreken. De overgrote meerderheid van de wereld is echt niet "woke".
-70% ja?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.
In de VS wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 13:55 schreef Naqin het volgende:
[..]
-70% ja?Denk even na. De meeste mensen weten niet eens wie deze Dylan Mulvaney is.
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werdenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:55 schreef Naqin het volgende:
[..]
-70% ja?Denk even na. De meeste mensen weten niet eens wie deze Dylan Mulvaney is.
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.quote:
Je weet toch hoe social media werkt he?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:23 schreef Naqin het volgende:
[..]
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.
Als Bud Light 70% minder verkoopt dan daalt het aandeel wel meer dan een paar procent hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werden
Er zijn natuurlijk altijd mensen die social media niet volgen en dan krijg er er inderdaad niks van mee, maar ondertussen is het gewoon landelijk nieuws daar.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werden
Twitter en Facebook staan er ook vol mee, het word aan de lopende band gedeeld, en dan gaat het heel snel.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:23 schreef Naqin het volgende:
[..]
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dylan_Mulvaneyquote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.
Ik lees een bevestiging van hetgeen ik schreef, en dat stukje van Caitlyn Jenner komt ook overeen met mijn mening. Dat vind ik persoonlijk een prachtige vrouw.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dylan_Mulvaney
Het meest verbazingwekkende is nog wel dat niemand dit risico zag kennelijk bij AB.quote:
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is nog wel dat niemand dit risico zag kennelijk bij AB.
En gewoon hiermee stoppen wist de schade waarschijnlijk niet uit.
Mooi voorbeeld van ‘go woke, go broke’.
Dit, vermoeiend altijd dat soort berichten.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef Naqin het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.
Niets aan de hand. Dat zal de reden zijn dat AB op de rem trapt en haar marketing even gaat heroverwegen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef Naqin het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.
Ja, vooral even niets doen of zeggen is gewoon een beproefde strategie in een mediastorm. Met de marktwaarde van het beursaandeel heeft dat 0,0 te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Dat zal de reden zijn dat AB op de rem trapt en haar marketing even gaat heroverwegen.
Doe hetzelfde eens met afgelopen maand.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit, vermoeiend altijd dat soort berichten.
Ter illustratie, het koersverloop van de afgelopen 6 maanden
[ afbeelding ]
Nou nou, wat een crash
Als jij denkt dat dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de omzet, mag dat van mij. Ik acht de kans echter enorm groot, want een groot deel van de klanten heeft gewoon een verschrikkelijke hekel aan dit soort zaken.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:12 schreef Naqin het volgende:
[..]
Ja, vooral even niets doen of zeggen is gewoon een beproefde strategie in een mediastorm. Met de marktwaarde van het beursaandeel heeft dat 0,0 te maken.
Het doet mij een beetje denken aan hoe Koot en Bie vrouwentypetjes hadden.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef nils_22 het volgende:
Dit is toch geen vrouw![]()
Een parodie op een vrouw. Kwetsend voor vrouwen dat ze zo worden getypeerd, alsof ik mezelf zwart schmink en een Surinamer nadoe, kan niet..
quote:Op donderdag 13 april 2023 23:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Doe hetzelfde eens met afgelopen maand.
En de kans is vrij groot dat het alternatief ook van AB Inbev is. Ik zal niet beweren dat het geen enkel effect heeft, maar het is zo'n internationaal en gediversifieerd (nee niet op die manierquote:Op donderdag 13 april 2023 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de omzet, mag dat van mij. Ik acht de kans echter enorm groot, want een groot deel van de klanten heeft gewoon een verschrikkelijke hekel aan dit soort zaken.
En het is niet alsof er geen alternatief is voor Bud.
Dan nog is het een enorme marketing misser.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat het alternatief ook van AB Inbev is. Ik zal niet beweren dat het geen enkel effect heeft, maar het is zo'n internationaal en gediversifieerd (nee niet op die manier) bedrijf dat Bud Light in de VS echt geen enorme invloed gaat hebben.
AB Invbev bieren in Nederland o.a. Corona, Budweiser, Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Leffe en Hoegaarden
Maar dan nog gaat het nauwelijks invloed hebben op Anheuser Busch Inbev. Het lijkt nu vooral een klein groepje die kwaad is en elkaar gek maakt. Leuk dat aandelenkoers daalt maar beurskoersen zijn sowieso altijd gevoelig voor ophef. Als het overwaait gaat het gewoon weer stijgen.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme marketing misser.
Ik snap denk ik niet zo goed wat je bedoeltquote:
Ja ik snap die drang ook niet zo. Ken je doelgroep ditdatquote:Op donderdag 13 april 2023 23:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme marketing misser.
Ik moet eerlijk toegeven doet ik totaal geen verstand van de beurs heb maar je ziet wel dat zodra ze begonnen met Dylan de waarde flink omlaag gingquote:Op donderdag 13 april 2023 23:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap denk ik niet zo goed wat je bedoelt![]()
Vanaf 28 maart een flinke stijging en die wordt deze week eigenlijk teniet gedaan (ongetwijfeld door het nieuws). Het is wat cherrypicken om te doen alsof ze miljarden kwijt zijn. Een maand geleden stond de koers nóg 5% lager dan nu.
Als je alleen focust op deze week ziet het er misschien wel zorgelijk uit, en dat is wat die Twitteraars (bewust?) doen. Maar als je wat breder kijkt is het allemaal niet zo schokkend, dat wilde ik laten zien met die 6 maanden grafiek.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven doet ik totaal geen verstand van de beurs heb maar je ziet wel dat zodra ze begonnen met Dylan de waarde flink omlaag ging
Ja, dit is voor hun losgeld, maar qua marketing vind ik het echt geen succes,quote:Op donderdag 13 april 2023 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je alleen focust op deze week ziet het er misschien wel zorgelijk uit, en dat is wat die Twitteraars (bewust?) doen. Maar als je wat breder kijkt is het allemaal niet zo schokkend, dat wilde ik laten zien met die 6 maanden grafiek.
Zelfs dat niet eens, beurskoers is niets anders dan de prijs van de laatste transactie tussen een verkoper en koper van een aandeel.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ja, dit is voor hun losgeld, maar qua marketing vind ik het echt geen succes,
Ik leerde vroeger altijd dat reclame maken bedoeld was om de omzet te verhogen.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dan nog gaat het nauwelijks invloed hebben op Anheuser Busch Inbev. Het lijkt nu vooral een klein groepje die kwaad is en elkaar gek maakt. Leuk dat aandelenkoers daalt maar beurskoersen zijn sowieso altijd gevoelig voor ophef. Als het overwaait gaat het gewoon weer stijgen.
Men gaat gewoon ander bier drinken van zelfde firma.
Dit wordt pas echt duidelijk als men over enkele maanden de omzet en winstcijfers publiceert.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ja, dit is voor hun losgeld, maar qua marketing vind ik het echt geen succes,
Van wat ik begreep zit Bud Light al jaren met dalende verkoopcijfers, dus in die context snap ik "iets anders" wel, maar of dit de juiste is, geen idee. Wat @BlaZ zegt, over een tijdje zien we de cijfers wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik leerde vroeger altijd dat reclame maken bedoeld was om de omzet te verhogen.
Dat AB hier niet van over de kop gaat snap ik ook echt wel. Ik vind het wel een enorm vreemde beslissing.
Rond 4 Augustus Q2 resultaten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Van wat ik begreep zit Bud Light al jaren met dalende verkoopcijfers, dus in die context snap ik "iets anders" wel, maar of dit de juiste is, geen idee. Wat @:BlaZ zegt, over een tijdje zien we de cijfers wel.
Fox heeft ooit ook een boycot over Keurig (soort Senseo/Nespresso) uitgeroepen en die groeiden daarna.
Hehehe... en als de camera uit staat, regelrecht naar het herentoilet en staande plassen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:48 schreef Toine51 het volgende:
Ze/hij/het maakt ook reclame voor maandverband en sportbeha's blijkbaar....
Gdv, Amerika...compleet doorgeslagen daar...
Juist ja, we kopen Bud Light en gaan het vervolgens vernietigen, dát zal ze lerenquote:
Dan is het geen black face, maar ben je gewoon transracial!quote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef nils_22 het volgende:
Dit is toch geen vrouw![]()
Een parodie op een vrouw. Kwetsend voor vrouwen dat ze zo worden getypeerd, alsof ik mezelf zwart schmink en een Surinamer nadoe, kan niet..
Als het zo'n fantastische marketingstunt was zouden ze het niet vanuit paniek afkappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Juist ja, we kopen Bud Light en gaan het vervolgens vernietigen, dát zal ze leren
En ondertussen zoemt de naam Bud Light door iedereens hoofd. Moet nog maar zien of het uiteindelijk echt negatief uitpakt.
Senior management van Bud light zegt nu helemaal niets geweten te hebben van deze campagne.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als het zo'n fantastische marketingstunt was zouden ze het niet vanuit paniek afkappen natuurlijk.
Zat er natuurlijk dik in. Die hele campagne is verkeerd gevallen bij hun achterban, snap niet hoe je met zoveel data kan beslissen dat dit een goed idee zou zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:01 schreef Enchanter het volgende:
https://nypost.com/2023/0(...)-partnership-report/
Het was toch niet zo een groot 'succes'
Make-up gigant Revlon was ook al zo'n "succes" onder leiding van een 'sterke eerste CEO vrouw' onder mom van inclusiviteit en diversiteitquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Doorgeslagen wokewaanzin. Meest verbazingwekkende is dat niemand dit heeft weten te stoppen. Een verbijsterende disconnect met de klanten. Het mens dat dit bedacht heeft verdiend waarschijnlijk nog miljoenen ook.
Betaal je een paar miljoen, denk je een goede marketing director binnen te halen, vernietigd ze letterlijk binnen een jaar je merk
Moest lachen. Oudere mensen die denken te weten wat de jongere generaties willen, maar iedere keer lijken te vergeten dat datgeen wat zij doen voor de generatie is die nu al 30-40 jaar isquote:A day before Mulvaney announced the partnership, Heinerscheid was interviewed on the podcast “Make Yourself At Home,” where she discussed her work in transforming the Bud Light brand from its “fratty” and “out of touch” humor to a beer company that embraces inclusivity.
Definieer 'de tering' want Disney is groter en rijker dan ooit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest lachen. Oudere mensen die denken te weten wat de jongere generaties willen, maar iedere keer lijken te vergeten dat datgeen wat zij doen voor de generatie is die nu al 30-40 jaar is
Disney is om diezelfde reden helemaal naar de tering aan het gaan.
Heb je niet opgelet op hoe goed hun films het doen tegenwoordig? Flop na flop na flop.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Definieer 'de tering' want Disney is groter en rijker dan ooit.
Wat lul je? Met Avatar 2 en Ant-Man hebben ze dit jaar al hele dikke winst te pakken. Dan moeten Indiana Jones 5, GotG 3 en The Marvels nog komen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet op hoe goed hun films het doen tegenwoordig? Flop na flop na flop.
Nou ja, als je met de paar hits (heel) dik over het miljard gaat kun je je dat prima veroorloven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet op hoe goed hun films het doen tegenwoordig? Flop na flop na flop.
Avatar 2 is alleen Disney als je kijkt hoe het geld vloeit, verder heeft Mickey helemaal geen donder te maken met die film. Ant-Man is een leuke uitzondering op de regel, maar zelfs dan heeft die film het toch niet zo goed gedaan als Disney verwacht had. 25% minder opbrengst tov zijn voorganger terwijl er wel nog 5 jaar aan inflatie overheen is gegaan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat lul je? Met Avatar 2 en Ant-Man hebben ze dit jaar al hele dikke winst te pakken. Dan moeten Indiana Jones 5, GotG 3 en The Marvels nog komen.
Oftewel je zoomt in op 1 film die het wat minder heeft gedaan en negeert alle successen en concludeert dan dat een bedrijf naar de tering gaat. Okee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Avatar 2 is alleen Disney als je kijkt hoe het geld vloeit, verder heeft Mickey helemaal geen donder te maken met die film. Ant-Man is een leuke uitzondering op de regel, maar zelfs dan heeft die film het toch niet zo goed gedaan als Disney verwacht had. 25% minder opbrengst tov zijn voorganger terwijl er wel nog 5 jaar aan inflatie overheen is gegaan.
Maar waar ik ook vooral op doelde zijn de films uit hun eigen koker, en dan de animatiefilms in het bijzonder. Die doen het afschuwelijk.
Kijk voor de grap even naar de films die Disney zelf gemaakt heeft en niet één van al hun aangekochte studio's.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oftewel je zoomt in op 1 film die het wat minder heeft gedaan en negeert alle successen en concludeert dan dat een bedrijf naar de tering gaat. Okee.
Ja daar gaat het toch niet om? Jij had het over Disney, niet over 1 bepaalde studio. Niet ineens de doelpalen verplaatsen als blijkt dat je poep lult.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap even naar de films die Disney zelf gemaakt heeft en niet één van al hun aangekochte studio's.
Pak de aandelenkoers van de laatste 5 jaar er maar bij. Zo goed gaat het niet met Disney eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oftewel je zoomt in op 1 film die het wat minder heeft gedaan en negeert alle successen en concludeert dan dat een bedrijf naar de tering gaat. Okee.
Ik ga er niet mijn probleem van maken dat je mijn hyperbool te serieus en breed neemt. Een immer afnemende winst is nog steeds heel slecht voor de grote jongens, daar zijn beurshandelaren echt niet blij mee. je kan wel blijven wijzen naar die gecherrypickte winstcijfers per film, maar daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja daar gaat het toch niet om? Jij had het over Disney, niet over 1 bepaalde studio. Niet ineens de doelpalen verplaatsen als blijkt dat je poep lult.
Maar goed prima, kijk eens naar hun pretparken: brengen meer geld in de lade dan ooit.
Het is ook totaal mijn bedrijf niet maar ben daardoor niet blind voor de feiten.
Ex van Pamela Anderson en 'zanger'quote:
Bud met alchohol komt ook meer overeen met kraanwater dan een gewoon pilsjequote:Op dinsdag 11 april 2023 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Is dat 0,0%? Waar lopen die kerels zich dan over op te winden
https://www.zoetstoffen.n(...)el-minder-calorieen/quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Waar slaat dat 'light' eigenlijk op? Is dit de bier-variant van Cola Light?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Definieer 'de tering' want Disney is groter en rijker dan ooit.
Gaat top daar!quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Het gaat allemaal niet van een leien dakje bij de studio. De laatste maanden vallen de cijfers behoorlijk tegen, waardoor er nu de nodige veranderingen gaan plaatsvinden. Deze week zullen er maar liefst 4000 mensen moeten vertrekken.
Dit is pas het begin. Voor het eind van het jaar worden maar liefst 7000 Disney werknemers ontslagen, maar eind deze week zullen al 4000 mensen op zoek moeten gaan naar een nieuwe baan.
Boekhoudkundig maakt bijna geen enkele film winst zelfsquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kwart miljard winst. Ja, gaat echt naar de tering.
Goh, harde cijfers winnen het weer van op je gevoel af gaan, wat een onverwachte wendingquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Gaat top daar!![]()
DISNEY GRIJPT HARD IN: GROTE ONTSLAGGOLF START DEZE WEEK
[..]
Je bent niet helemaal goed bij je paasei als je zo tekeer gaat tegen (iemand met) een regenboogvlaggetjequote:Op woensdag 26 april 2023 15:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Bud Light zal niet populair zijn in Polen.
[ twitter ]
Dit soort dingen vind ik ook echt wel een beetje creepy hoor. Maar je gaat dit wel krijgen als één kant maar blijft pushen en pushen. Op een gegeven moment hebben mensen er genoeg van en dan staan dit soort onguur ogende individuen vooraan.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Bud Light zal niet populair zijn in Polen.
[ twitter ]
Heel veel progressieven lijken ook niet door te hebben dat in plaats van gewoon tolerantie vragen, het eisen van volledige acceptatie van een volstrekt uit de bocht gevlogen ideologie nooit geaccepteerd gaat worden bij het grote publiek.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik ook echt wel een beetje creepy hoor. Maar je gaat dit wel krijgen als één kant maar blijft pushen en pushen. Op een gegeven moment hebben mensen er genoeg van en dan staan dit soort onguur ogende individuen vooraan.
Dit dus, de progressieven proberen altijd al hoe ver ze kunnen gaan en de laatste tijd gaan ze wel extreem ver over de lijn en dan krijg je dit. Actie is reactie.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik ook echt wel een beetje creepy hoor. Maar je gaat dit wel krijgen als één kant maar blijft pushen en pushen. Op een gegeven moment hebben mensen er genoeg van en dan staan dit soort onguur ogende individuen vooraan.
Nee hoor, creepy anti-homo fascisten zijn er - met name in dat soort oostbloklanden - altijd al geweest, ver voordat dingen zogenaamd progressief en 'woke' werden.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, de progressieven proberen altijd al hoe ver ze kunnen gaan en de laatste tijd gaan ze wel extreem ver over de lijn en dan krijg je dit. Actie is reactie.
Je "vergeet" waarschijnlijk expres even dat dit soort acties van anti-homo fascisten al heel oud zijn en absoluut niet nieuw zijn of als reactie op 'woke' / progressief... Dit had je ook al in de jaren '50, '60, '70, '80, '90 en '00 namelijk ook al.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |