Twitter en Facebook staan er ook vol mee, het word aan de lopende band gedeeld, en dan gaat het heel snel.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:23 schreef Naqin het volgende:
[..]
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dylan_Mulvaneyquote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.
Ik lees een bevestiging van hetgeen ik schreef, en dat stukje van Caitlyn Jenner komt ook overeen met mijn mening. Dat vind ik persoonlijk een prachtige vrouw.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dylan_Mulvaney
Het meest verbazingwekkende is nog wel dat niemand dit risico zag kennelijk bij AB.quote:
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is nog wel dat niemand dit risico zag kennelijk bij AB.
En gewoon hiermee stoppen wist de schade waarschijnlijk niet uit.
Mooi voorbeeld van ‘go woke, go broke’.
Dit, vermoeiend altijd dat soort berichten.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef Naqin het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.
Niets aan de hand. Dat zal de reden zijn dat AB op de rem trapt en haar marketing even gaat heroverwegen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:41 schreef Naqin het volgende:
[..]
Het meest verbazingwekkende is hoe weinig mensen snappen wat market cap is, en hoeveel mensen dat misbruiken voor wat aandacht op Twitter. Met AB is echt niet zoveel aan de hand.
Ja, vooral even niets doen of zeggen is gewoon een beproefde strategie in een mediastorm. Met de marktwaarde van het beursaandeel heeft dat 0,0 te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Dat zal de reden zijn dat AB op de rem trapt en haar marketing even gaat heroverwegen.
Doe hetzelfde eens met afgelopen maand.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit, vermoeiend altijd dat soort berichten.
Ter illustratie, het koersverloop van de afgelopen 6 maanden
[ afbeelding ]
Nou nou, wat een crash
Als jij denkt dat dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de omzet, mag dat van mij. Ik acht de kans echter enorm groot, want een groot deel van de klanten heeft gewoon een verschrikkelijke hekel aan dit soort zaken.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:12 schreef Naqin het volgende:
[..]
Ja, vooral even niets doen of zeggen is gewoon een beproefde strategie in een mediastorm. Met de marktwaarde van het beursaandeel heeft dat 0,0 te maken.
Het doet mij een beetje denken aan hoe Koot en Bie vrouwentypetjes hadden.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:58 schreef nils_22 het volgende:
Dit is toch geen vrouw![]()
Een parodie op een vrouw. Kwetsend voor vrouwen dat ze zo worden getypeerd, alsof ik mezelf zwart schmink en een Surinamer nadoe, kan niet..
quote:Op donderdag 13 april 2023 23:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Doe hetzelfde eens met afgelopen maand.
En de kans is vrij groot dat het alternatief ook van AB Inbev is. Ik zal niet beweren dat het geen enkel effect heeft, maar het is zo'n internationaal en gediversifieerd (nee niet op die manierquote:Op donderdag 13 april 2023 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de omzet, mag dat van mij. Ik acht de kans echter enorm groot, want een groot deel van de klanten heeft gewoon een verschrikkelijke hekel aan dit soort zaken.
En het is niet alsof er geen alternatief is voor Bud.
Dan nog is het een enorme marketing misser.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat het alternatief ook van AB Inbev is. Ik zal niet beweren dat het geen enkel effect heeft, maar het is zo'n internationaal en gediversifieerd (nee niet op die manier) bedrijf dat Bud Light in de VS echt geen enorme invloed gaat hebben.
AB Invbev bieren in Nederland o.a. Corona, Budweiser, Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Leffe en Hoegaarden
Maar dan nog gaat het nauwelijks invloed hebben op Anheuser Busch Inbev. Het lijkt nu vooral een klein groepje die kwaad is en elkaar gek maakt. Leuk dat aandelenkoers daalt maar beurskoersen zijn sowieso altijd gevoelig voor ophef. Als het overwaait gaat het gewoon weer stijgen.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme marketing misser.
Ik snap denk ik niet zo goed wat je bedoeltquote:
Ja ik snap die drang ook niet zo. Ken je doelgroep ditdatquote:Op donderdag 13 april 2023 23:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog is het een enorme marketing misser.
Ik moet eerlijk toegeven doet ik totaal geen verstand van de beurs heb maar je ziet wel dat zodra ze begonnen met Dylan de waarde flink omlaag gingquote:Op donderdag 13 april 2023 23:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap denk ik niet zo goed wat je bedoelt![]()
Vanaf 28 maart een flinke stijging en die wordt deze week eigenlijk teniet gedaan (ongetwijfeld door het nieuws). Het is wat cherrypicken om te doen alsof ze miljarden kwijt zijn. Een maand geleden stond de koers nóg 5% lager dan nu.
Als je alleen focust op deze week ziet het er misschien wel zorgelijk uit, en dat is wat die Twitteraars (bewust?) doen. Maar als je wat breder kijkt is het allemaal niet zo schokkend, dat wilde ik laten zien met die 6 maanden grafiek.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven doet ik totaal geen verstand van de beurs heb maar je ziet wel dat zodra ze begonnen met Dylan de waarde flink omlaag ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |