Dat werd me uit je post niet duidelijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat weet ik , maar het gaat me in dit geval niet om Oli
Het spijt me dat ik zo onduidelijk wasquote:Op woensdag 12 april 2023 18:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat werd me uit je post niet duidelijk.
Welke “transgendercommunity” bedoel je nou weer?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
De transgendercommunity denkt daar anders over. Iemand die zich identificeert als transgender hoeft ook niet persé de behoefte te hebben om de fysieke transitie (volledig) te ondergaan.
Deze:quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke “transgendercommunity” bedoel je nou weer?
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.
Nee, want je zei al bang toen je nog niet wist wie die Graham was:quote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Adam Graham blijkt 2 vrouwen verkracht te hebben pré transitie. Dat voorbeeld wordt aangehaald als schrikbeeld.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar er vanuit gaande dat het gaat om een transvrouw: ik kan er niet wakker om liggen.
De kans dat je de kleedkamer of toiletruimte deelt met een transvrouw is sowieso minimaal. En áls het wel zo is: gewoon behandelen als elke andere vrouw.
Het is wel triest dat je hier bang voor bent.
Dat eerste laat je vooral na en mbt het tweede kun je beter op de realiteit afgaan. Mulvaney is namelijk een man, geen vrouw.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Seven. het volgende:
[..]. Ik ga gewoon op mijn gezond verstand en moreel kompas af. Zou jij ook moeten doen als je zo bang bent voor transgenders dat je er geen openbare ruimte mee wil delen.
Ow OK. Als jij in ootjes reacties iets anders ziet, helemaal prima.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, want je zei al bang toen je nog niet wist wie die Graham was:
[..]
OK, hater.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat eerste laat je vooral na en mbt het tweede kun je beter op de realiteit afgaan. Mulvaney is namelijk een man, geen vrouw.
Ben je zelf een trans?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ow OK. Als jij in ootjes reacties iets anders ziet, helemaal prima.
[..]
OK, hater.![]()
Dylan is gewoon een hele lieve vrouw. Ze heeft alleen de transitie nog niet afgerond. Ondertussen verdient ze bakken met geld door dit soort deals.
Lieve vrouw...quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK, hater.![]()
Dylan is gewoon een hele lieve vrouw. Ze heeft alleen de transitie nog niet afgerond. Ondertussen verdient ze bakken met geld door dit soort deals.
Hater? En dat deze man veel geld zal verdienen met deze deals twijfel ik niet aan. Dat heeft hij prima voor elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK, hater.![]()
Dit is ook niet iemand die zich zomaar een vrouw voelt, dit is iemand die zich als een meisje van ongeveer 13 voelt en zich ook als dusdanig gedraagt, en zoiets moet je niet willen promoten. Een 28 jarige kerel die zich voelt en gedraagt als een 13 jarig meisje is geestelijk gestoord.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral een goede les dat sommige dingen ook gewoon lekker 'dingen' moeten blijven. Het is bier. Waarom zo nodig politieke uitstapjes maken?Wtf heeft bier te maken met mensen die in de veronderstelling zijn dat ze in het "verkeerde lichaam" geboren zijn?
Sterker nog, het heeft ook niks meer te maken met bier verkopen. We tolereren dingen als reclame met alle leugens omdat er iets eerlijks in zit, jij wil gewoon zoveel mogelijk verkopen om zoveel mogelijk geld te verdienen dus vinden we dat dat mag omdat we het met een korreltje zout kunnen nemen. De motieven zijn transparant.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Vooral een goede les dat sommige dingen ook gewoon lekker 'dingen' moeten blijven. Het is bier. Waarom zo nodig politieke uitstapjes maken?Wtf heeft bier te maken met mensen die in de veronderstelling zijn dat ze in het "verkeerde lichaam" geboren zijn?
quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.
Ze kan ook zwanger raken en een kind uitpoepen ja?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie weet wil ze haar penis ook laten verwijderen. Ik zie haar als een vrouw, dat is ze alleen fysiek (nog) niet volledig. Zijn verder ook niet onze zaken.
ESG & DEI rating.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom nemen bedrijven dit ontzettend groot risico om een zeer kleine groep in de maatschappij aan te spreken. De overgrote meerderheid van de wereld is echt niet "woke".
-70% ja?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.
In de VS wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 13:55 schreef Naqin het volgende:
[..]
-70% ja?Denk even na. De meeste mensen weten niet eens wie deze Dylan Mulvaney is.
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werdenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:55 schreef Naqin het volgende:
[..]
-70% ja?Denk even na. De meeste mensen weten niet eens wie deze Dylan Mulvaney is.
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.quote:
Je weet toch hoe social media werkt he?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:23 schreef Naqin het volgende:
[..]
De TikTok kijkende zoomers ja, de rest van het land niet. Dat het filmpje doet alsof een bedrijf miljarden verlies lijdt als de beurswaarde wat daalt zou genoeg moeten zeggen. Zo werkt dat niet.
Als Bud Light 70% minder verkoopt dan daalt het aandeel wel meer dan een paar procent hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werden
Er zijn natuurlijk altijd mensen die social media niet volgen en dan krijg er er inderdaad niks van mee, maar ondertussen is het gewoon landelijk nieuws daar.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de mensen die het niet wisten en in de kroeg met Bud light stonden er door de overige klanten snel over geïnformeerd werden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |