70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.quote:
Wie weet wil ze haar penis ook laten verwijderen. Ik zie haar als een vrouw, dat is ze alleen fysiek (nog) niet volledig. Zijn verder ook niet onze zaken.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen met een piemel zijn in geen enkel geval een “haar”.
Mannen kunnen na een transitie wel een “haar” worden.
Een pruik, neptieten en een netpanty maken van geen enkel mens met piemel een vrouw.
Zeker, dat zal best kunnen zijn...quote:Op woensdag 12 april 2023 14:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze wel nog een grotere penis dan jij.
Nou, de lat ligt erg laag bij jou, dat is duidelijk...quote:Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie weet wil ze haar penis ook laten verwijderen. Ik zie haar als een vrouw, dat is ze alleen fysiek (nog) niet volledig. Zijn verder ook niet onze zaken.
Kan je ook niks aan doenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zeker, dat zal best kunnen zijn...
En dan?
Zeker wel, ik hoeft geen mens met penis in de vrouwenkleedkamer.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie weet wil ze haar penis ook laten verwijderen. Ik zie haar als een vrouw, dat is ze alleen fysiek (nog) niet volledig. Zijn verder ook niet onze zaken.
Vooral een goede les dat sommige dingen ook gewoon lekker 'dingen' moeten blijven. Het is bier. Waarom zo nodig politieke uitstapjes maken?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
70% salesdrop, dit blijkt een schot in de eigen voet te worden.
Haar genderidentiteit is vrouw, haar geslacht is man zolang ze nog een penis heeft. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, de lat ligt erg laag bij jou, dat is duidelijk...!
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker wel, ik hoeft geen mens met penis in de vrouwenkleedkamer.
Geen idee wie dat is maar er vanuit gaande dat het gaat om een transvrouw: ik kan er niet wakker om liggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zou zo’n Adam Graham treffen.
Niet weten wie Adam Graham is, maar hier wel een discussie aangaanquote:Op woensdag 12 april 2023 17:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar er vanuit gaande dat het gaat om een transvrouw: ik kan er niet wakker om liggen.
De kans dat je de kleedkamer of toiletruimte deelt met een transvrouw is sowieso minimaal. En áls het wel zo is: gewoon behandelen als elke andere vrouw.
Het is wel triest dat je hier bang voor bent.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet weten wie Adam Graham is, maar hier wel een discussie aangaan
Transgender zijn in transitie, een kerel met een netpanty en een pruik is imo geen transgender.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Seven. het volgende:
[..]. Ik ga gewoon op mijn gezond verstand en moreel kompas af. Zou jij ook moeten doen als je zo bang bent voor transgenders dat je er geen openbare ruimte mee wil delen.
Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet transgender genoeg is?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Transgender zijn in transitie, een kerel met een netpanty en een pruik is imo geen transgender.
Ik ken een jongen die volop in de transitie zit, das hele andere koek.
Vrouwen zoals Loiza Lamers hebben mijn respect, figuren zoals Adam Graham echt niet. En scheer die mensen aub niet over één lthbi+ kam.
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet transgender genoeg is?
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet transgender genoeg is?
Hoezo eigenlijk bang? Ik lees meer geen behoefte er aan hebben, zou ik ook niet hebben als ik een vrouw was.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar er vanuit gaande dat het gaat om een transvrouw: ik kan er niet wakker om liggen.
De kans dat je de kleedkamer of toiletruimte deelt met een transvrouw is sowieso minimaal. En áls het wel zo is: gewoon behandelen als elke andere vrouw.
Het is wel triest dat je hier bang voor bent.
Adam Graham blijkt 2 vrouwen verkracht te hebben pré transitie. Dat voorbeeld wordt aangehaald als schrikbeeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk bang? Ik lees meer geen behoefte er aan hebben, zou ik ook niet hebben als ik een vrouw was.
De transgendercommunity denkt daar anders over. Iemand die zich identificeert als transgender hoeft ook niet persé de behoefte te hebben om de fysieke transitie (volledig) te ondergaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bepaald ik niet, een kerel in een jurk met een pruik is een travestiet of een drag, maar niet perse in transitie. Dus zonder transitie passen die niet in de transgendercommunitie en is het dus geen transgender.
Dat weet ik , maar het gaat me in dit geval niet om Oliquote:Op woensdag 12 april 2023 11:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Oli London zet zich juist in voor de positie van echte vrouwen, en wil die kerels juist uit de sporten en kleedkamers houden. Kijk maar eens op zijn account, elon Musk is een van zijn actieve volgers trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |