52quote:Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt.
Omdat ene Kid Rock er door getriggerd raakt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:14 schreef TheJanitor het volgende:
Of de mensen die het niet meer kopen nou sneu zijn of niet, dit lijkt me niet echt een goede business decision.
Ik begon in de VS bijna te verlangen naar het slootwater uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom Bud Light drinken als je ook Belgisch bier kan drinken?
Klopt. Ook de rednecks kopen het niet meer. Lekker boeie. Dan kan hun lever misschien een keer tot rust komen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn meer mensen dan alleen Kid Rock. Zijn niet alleen conservatives die niet zo'n raar blikje met een geestelijk gestoord persoon erop zullen kopen.
Wie is die geestelijk gestoorde persoon volgens jou dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn meer mensen dan alleen Kid Rock. Zijn niet alleen conservatives die niet zo'n raar blikje met een geestelijk gestoord persoon erop zullen kopen.
Dylan Mulvaneyquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wie is die geestelijk gestoorde persoon volgens jou dan?
Ik zie ook genoeg geestelijk gestoorden met Heineken rondlopen, dus ik zie dat probleem niet zo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja en? Ging me er toch om wat er op het blikje staat, niet wie er mee rondloopt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie ook genoeg geestelijk gestoorden met Heineken rondlopen, dus ik zie dat probleem niet zo.
Ze zitten in de kast?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
Wat is trouwens het probleem van deze sneeuwvlokjes dat ze opeens geen bier meer lusten als er een transgender op het blikje staat?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
Wat is trouwens het probleem van deze sneeuwvlokjes dat ze opeens geen bier meer lusten als er een transgender op het blikje staat?
Misschien verkeerden ze bij Bud wel in de illusie dat het grootste deel van hun klanten bestaat uit hippe jonge diverse mensen uit San Fransisco.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:14 schreef TheJanitor het volgende:
Of de mensen die het niet meer kopen nou sneu zijn of niet, dit lijkt me niet echt een goede business decision.
Als het bier smaakt maakt het niet veel uit wat er op staat. Als Gordon op een fles Grolsch staat zuip ik dat gewoon nog steeds.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja en? Ging me er toch om wat er op het blikje staat, niet wie er mee rondloopt?
Dat is nu de doelgroep geworden waarschijnlijk. Anders hadden ze wel Ted Nugent erop gezet of zo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien verkeerden ze bij Bud wel in de illusie dat het grootste deel van hun klanten bestaat uit hippe jonge diverse mensen uit San Fransisco.
Jeetje. Je slaat ook briefjes van 500 af als daar een transgender op komt te staan? Hahaquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja en? Ging me er toch om wat er op het blikje staat, niet wie er mee rondloopt?
Ik zie weinig verschil met andere aandachtshoeren zoals Kim K.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:31 schreef Toine51 het volgende:
Los wat je van de actie van Kid Rock vindt....
Die Dylan Mulvaney is wel 1 van de grootste aandachtshoeren die er rondloopt hoor...
Tering zeg, en dat gedrocht melkt de transformerhype helemaal uit natuurlijk, gesteund door woke Amerika....
Hier, check zelf maar...
https://www.thegatewaypun(...)-show-in-2018-video/
Zoek maar eens wat video's op van dit figuur.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En die is geestelijk gestoord omdat?
Nee, ik niet. Ik zeg alleen dat er veel mensen in Amerika rondlopen die dit bier niet meer zullen kopen hierdoor en het lijkt een slecht business decision.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Je slaat ook briefjes van 500 af als daar een transgender op komt te staan? Haha
Geweldig hoe wappiegekkies nog grotere sneeuwvlokjes zijn dan de sneeuwvlokjes waar ze tegen ragen
Nee dank je. Ken haar ook niet dus het zal mij een zorg zijn op welke verpakking die je toch wegsmijt na gebruik ze staat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zoek maar eens wat video's op van dit figuur.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:35 schreef ems. het volgende:
Adverteren met transgenderonzin is natuurlijk hoofdpijn in het kwadraat maar expres niet meer de boel gaan drinken (en kapot schieten) en dan in de veronderstelling zijn dat je een soort statement maakt en een rebel bent is nog wel een graadje erger op de sneuheid schaal.
Maargoed, wat kan je verwachten van conservatieve christelijke amerikanen. Ontzettend dom volk wat alleen maar op zoek is naar redenen om slachtoffer te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |