Daar is ze toch zelf bij. Ik zou mij door niemand onder laten sneeuwen hoorquote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen mening, maar wordt vaak overruled en ondergesneeuwd door Babet
Ik ook niet, maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2023 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is ze toch zelf bij. Ik zou mij door niemand onder laten sneeuwen hoor
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Goeie wat Bern aanhaalt. 250,- voor twee maand, bleek dus niet voldoende voor twee maand, aangezien ze hebben gerookt voor één maand
https://youtu.be/5zhdAbDZnKw?t=368quote:Op maandag 10 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jappie verslaafd aan snus dan?
Dat kloptquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet iedereen is hetzelfde
Jeff geeft aan dat ze 14 dagen met een pot doenquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.
Ik zou ook bijna weer gaan roken, als ik hier lees, dat het op zich niet ongezond isquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.
Het boeit hem niet.quote:
Het boeit hem allemaal niet, echt nietquote:
Ik rook niet maar ik ging er zeker voor zorgen dat ik ook een pot kreeg. Wil jij draaien dan mag je voor mij de afwas doen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna weer gaan roken, als ik hier lees, dat het op zich niet ongezond is
Ik zou 2 potten eisenquote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ik ging er zeker voor zorgen dat ik ook een pot kreeg. Wil jij draaien dan mag je voor mij de afwas doen.
Engine zegt een pot per weekquote:Op maandag 10 april 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff geeft aan dat ze 14 dagen met een pot doen![]()
Wendy zegt 1 pot in maand
Of een Champix kuur.quote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Afkicken van roken duurt toch ook maar 1 maand, en waarom vragen ze geen nicotinepleisters aan als "medisch hulpmiddel" lijkt me goedkoper
Je hebt een heleboel meelopers dus die grote groep is in overtal maar zal nooit in overtal zijn zeg maarquote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Je merkt wel aan welke kant Moraima staat
Dat is wel duidelijk. Moraima, die zweeft door het programma heen, zonder ook maar een bijdrage eraan te leveren, die Moraima?quote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Je merkt wel aan welke kant Moraima staat
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot manquote:
Ik snap haar wel. 900k in de pot en gezeik over 150 euro.quote:Op maandag 10 april 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot man
die wil het liefst de hele pot erdoor heen jassen in de komende maandenquote:Op maandag 10 april 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot man
Of alleen maar junksquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
Mocht er een seizoen 2 komen, dan hopelijk zonder junks
Of alleen maar.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
6 potten is 147,50quote:
Die niet rokers die nu groen stemmen, spelen op niet genomineerd worden.. ook een vuil spelletjequote:
Dat idee krijg je bij sommigen wel ja terwijl dat het hele punt niet eens isquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Had geen idee van de kosten, maar dit hele gedoe om 147,50 van die 900k !?
Ja fucking veel of niet danquote:Op maandag 10 april 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan Wendy doet thuis 1 week met zo pot en dan heeft ze het weekend ook nog sigaretten
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
6 rokers, zo'n 25 euro p.p.quote:
Oeps dat is wel veel...quote:Op maandag 10 april 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Thuis doet Wendy één week met zo'n pot. Dus volgende week nieuwe tabakstelling
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun pottenquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef engine het volgende:
Babbel vindt het mooi als ze blijven delen. Hoop dat Kenzi binnenkort voor shag komt vragen.
Anders wel denk jij?quote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun potten
Hebben ze wel weer gelijk hun argumenten klaar voor weer een nieuwe ladingquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun potten
Mij boeit het in deze dat ze dagen loopt te zeuren over Kenzi en nu zegt dat ze het mooi vind als ze kunnen blijven delen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat boeit mij dan weer niet
Volgens mij hebben ze in het begin ook niet gerookt ze kwam ook binnen met de veronderstelling dat ze niet mochten rokenquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.
Aan de andere kant het mocht dus wel, ik ben wat verward
De eerste weken werd er niet gerookt, en iedereen had gerekend op een jaar lang niet roken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.
Aan de andere kant het mocht dus wel, ik ben wat verward
quote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : ik ben thuis ook verslaafd aan melk en kaas
Rupie : koop een koe
Kloptquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in het begin ook niet gerookt ze kwam ook binnen met de veronderstelling dat ze niet mochten roken
Volgende week deel 88quote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
Het maakt dan wel weer leuke relletjes met die potten shag
Koe van de potquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Rupi is zo vals dat het vanzelf leuk isquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Rupie kan het kasje volzetten met tabaksplaten danquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat ze die pot hebben begraven, hopend dat er kleine potjes zullen groeienquote:Op maandag 10 april 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Rupie kan het kasje volzetten met tabaksplaten dan
Nou nee. Paar man nog in discussie. De helft is al afgehaakt.quote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat dartenRest nog in discussie.
Kenzy is ook al weggelopen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy al in de keuken, JW op de bank, Isaac op de blauwe stoelquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie het .. val er midden inquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee. Paar man nog in discussie. De helft is al afgehaakt.
Is zich natuurlijk weer in aan het houden want al dat domme volk kan ie niet aanquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Is nog maar een paar keer fout gegaanquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
Rupi is proefpersoon bij medische studies.
Dat wordt idd vaak gezegd, dat ex rokers de grootse zeikerds zijn al het om roken gaat.quote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef humpty het volgende:
Ja laten we gaan zeuren over stoppen met roken Eunice
Laat iedereen dat toch lekker zelf weten
Rook zelf al jaren niet meer maar hoop nooit
die zeikerd te worden die tegen een ander zegt dat het ongezond is.
Zijn toch vaak de dikste zeuren die zelf gerookt hebben
Ik zou dat vanaf dag 1 al doen, ruimt lekker op als ze daarom naar huis gaanquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is uiteindelijk heel simpel. Als je het spel enigszins hard wil spelen ga je ontzettend op rood staan voor de tabak.
quote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog maar een paar keer fout gegaan
Uitroken?quote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou dat vanaf dag 1 al doen, ruimt lekker op als ze daarom naar huis gaan
Van mij mogen ze zich het heen en weer roken. Maar als er niets te eten is en dan wel shag kopen vind ik rond uit schandaligquote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wordt idd vaak gezegd, dat ex rokers de grootse zeikerds zijn al het om roken gaat.
En toch komen die peuken erquote:Op maandag 10 april 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Dit gaat inmiddels helemaal nergens meer over. Ook zijn ze geen stap verder gekomen.
VANAVOND.quote:
Is wel een andere portemonnee.quote:Op maandag 10 april 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze zich het heen en weer roken. Maar als er niets te eten is en dan wel shag kopen vind ik rond uit schandalig
1000%quote:
Bespreekmomentje.quote:Op maandag 10 april 2023 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom gaan ze er nu dan weer voor zitten?
Natuurlijk. negatief = stemquote:Op maandag 10 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
Maar ze gaan het wel halen. 6 rokers plus Moriama, Sasha en Isaac op groen maakt 9. Gelijke stand mag Wendy beslissen en tadaaaa
Hoe bedoel je?quote:
Jeff bleek dus al geen man van z'n woordquote:Op maandag 10 april 2023 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor Eunice zeggen dat ze naar huis wil.![]()
![]()
Eunice
Zoe ook denk ikquote:Op maandag 10 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
Maar ze gaan het wel halen. 6 rokers plus Moriama, Sasha en Isaac op groen maakt 9. Gelijke stand mag Wendy beslissen en tadaaaa
Flink promoten zodat de stream kijkers het ook weten.quote:Op maandag 10 april 2023 17:23 schreef humpty het volgende:
Vanaf vandaag worden we uitgezonden om kwart voor 8 zegt Wendy
die daar net een mail over heeft gekregen
Babs is een grote schijnheil want zelfs Wendy heeft meer ballen en daarom is zij dan ook manager ipv die babbeltrienquote:Op maandag 10 april 2023 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Wat me tegenvalt is dat jullie niet de ballen hebben om te zeggen, we gaan een maand niet roken.
Babette : Misschien komt dat nog Janet, misschien komt dat nog ...
Haha.. when hell freezes over ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
en over een gele kaart van 10.000 euro hoor je ze niet!quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Had geen idee van de kosten, maar dit hele gedoe om 147,50 van die 900k !?
Om daarna weer verder te gaan met rokenquote:Op maandag 10 april 2023 17:26 schreef Flow3r het volgende:
Janet vindt het jammer dat mensen niet de ballen hebben om een maand niet te roken
Een maand niet knutselen, sporten, mediteren, muziek maken dan ook maar
Gelijk heeft zequote:Op maandag 10 april 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Moira zo zit te zeiken over tabak uit de Pot , ze rookt zelf niet, heeft klote longen.. die heeft een andere gluiperige agenda![]()
Geld uit de Pot ..NU , lekker Potverteren
Nee dan krijgen ze Marciano op hun dak, die is de enige die er nog zit met geel en 10.000 uit de potquote:Op maandag 10 april 2023 17:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en over een gele kaart van 10.000 euro hoor je ze niet!
Zoe ookquote:Op maandag 10 april 2023 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dan krijgen ze Marciano op hun dak, die is de enige die er nog zit met geel en 10.000 uit de pot
Moraima is gewoon sociaal erg slim. Ze komt niet voor niks zo ver, zonder eigenlijk iets te doen in de loods.quote:Op maandag 10 april 2023 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima praat naar de mond van Babette en kliek. Moraima, het geldwonder
wrm niet , morrie is hebberig mens die weinig of geen geld binnenbrengtquote:Op maandag 10 april 2023 17:28 schreef humpty het volgende:
Morrie gaat er een stelling uitgooien voor Zalando voor de zomer
Raakt die stift ook op ?quote:Op maandag 10 april 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ja Zoe, we weten het nu wel, ga je make-upjes maar tellen
Mora mag van mij winnen mits ze eerst die hele prijzenpot heeft leeggegooid en dolblij eindigt met een cheque van 37kquote:Op maandag 10 april 2023 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima praat naar de mond van Babette en kliek. Moraima, het geldwonder
Verstandig, deze keer kunnen ze hem de zwarte Piet niet toespelenquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft net voor 750 euro gehad.quote:
Ik verdien het niet in een jaarquote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Al dat knieperige gedoe, geld moet rollen![]()
8, 7, 6 ,5 ton is nog steeds de moeite waard voor een jaar
En dan moet Erik nog gaan werken ofwa?quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Maar je moet ook mensen zien weg te spelen, en dit is dan wel DE manier.... alleen niemand durft daarvoor uit te komen, en gooien het op het geld.quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Ja eens heb wat lolquote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Zoe heeft een bepaalde aanleg en bouw dus ook fatburners of een crashdieet gaan jou dan niet zozeer helpenquote:Op maandag 10 april 2023 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe kan wel een maand zonder eten denk ik ... heeft genoeg reserves.
quote:Op maandag 10 april 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
En dan moet Erik nog gaan werken ofwa?
quote:Op maandag 10 april 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
En dan moet Erik nog gaan werken ofwa?
sorry ik zie het als stoken, dat doet ze in de groep..... Wendy ging er tegenin, zei ad rem kom maar mee kijken..... iedereen is vertrokken en ze trekt haar keutel in, neuhhhh ze hoeft niet te kijken.......quote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice wil helpen mensen door een afkick proces te gaan. Als die zo tegen me zou gaan zweveren zou ik juist spontaan beginnen met roken.
Hij blijft lekker uit de wind zo, hij weet hoe hij het spel moet spelen en doet dat goed.quote:Op maandag 10 april 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verstandig, deze keer kunnen ze hem de zwarte Piet niet toespelen
quote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef humpty het volgende:
Ja laten we gaan zeuren over stoppen met roken Eunice
Laat iedereen dat toch lekker zelf weten
Rook zelf al jaren niet meer maar hoop nooit
die zeikerd te worden die tegen een ander zegt dat het ongezond is.
Zijn toch vaak de dikste zeuren die zelf gerookt hebben
Maar gaan die maar een paar maanden mee ?quote:
Hoe langer zij erin zit hoe meer moeite je hebt om haar eruit te stemmen want ze is itt Berend erg sympathiekquote:Op maandag 10 april 2023 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moraima is gewoon sociaal erg slim. Ze komt niet voor niks zo ver, zonder eigenlijk iets te doen in de loods.
Kennelijkquote:Op maandag 10 april 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar gaan die maar een paar maanden mee ?
Exactquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice wil helpen mensen door een afkick proces te gaan. Als die zo tegen me zou gaan zweveren zou ik juist spontaan beginnen met roken.
Geloof ik direct die van Janet waarschijnlijk een tientje en dat zie je er ook vanafquote:
Esther welquote:Op maandag 10 april 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
JW heeft verdomme al 3 weken geen toetje gehad.
Nou ja is het zelfde als een sjekkiequote:Op maandag 10 april 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
Onmenselijk!quote:Op maandag 10 april 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft nogquote:Op maandag 10 april 2023 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : als het niet door gaat, gaat het niet door. Daar moet ik me bij neerleggen.
Ken ie zelf toch pakken? Zo lang is Esther nog niet weg toch?quote:Op maandag 10 april 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
Hoeveel toetjes eet jij per dag?quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ken ie zelf toch pakken? Zo lang is Esther nog niet weg toch?
Nogal wiedes want Kim rookte ook dus die hadden alles x2 van bonnen tot aan peukenquote:
Ketting toetjes eterquote:
Dat is het dus. Ze houdt echt niet meer op. Vandaag niet meer in ieder geval.quote:Op maandag 10 april 2023 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het geluid uit van stream 1, maar zie Babette nog steeds druk praten. Ze wou 1 vraag stellen aan Erik : 'sorry dat ik even inbreek..'
Ze houdt niet meer op.
Mag je daar wel roken?quote:Op maandag 10 april 2023 17:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in een psychische instelling krijg je een toetje maar daar niet hoor terwijl ze allemaal zitten op een bedrag van 900k
Ja hoorquote:
In een psychiatrische inrichting mogen ze ook rokenquote:Op maandag 10 april 2023 17:42 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in een psychiatrische instelling krijg je een toetje maar daar niet hoor terwijl ze allemaal zitten op een bedrag van 900k
Is een beetje dezelfde discussie. Dan willen ze straffen maar dat hebben ze ondertussen ook opgegeven. Ze kunnen nu nog 24 uur discussiëren maar het veranderd niks. Die tabak komt er toch wel.quote:Op maandag 10 april 2023 17:43 schreef Flow3r het volgende:
Dat gejank over die paar 100 euro
Ze hebben nog NOOIT een gele kaart afgestraft, dat is fokking TIENDUIZEND euro
Maar dat hoeft de winnaar niet te betalen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In een psychiatrische inrichting mogen ze ook roken
Alleen Quincy eigenlijk maar dat werkte averechtsquote:Op maandag 10 april 2023 17:43 schreef Flow3r het volgende:
Dat gejank over die paar 100 euro
Ze hebben nog NOOIT een gele kaart afgestraft, dat is fokking TIENDUIZEND euro
Maar hoe win je een psychiatrische instelling?quote:Op maandag 10 april 2023 17:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de winnaar niet te betalen.
Zo is dat, zet alles maar droog. Beetje betalen voor peukenquote:Op maandag 10 april 2023 17:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de winnaar niet te betalen.
Je kijkt er al maanden naarquote:Op maandag 10 april 2023 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe win je een psychiatrische instelling?
Niet daarom betaalt iedereen voor zichzelf.quote:Op maandag 10 april 2023 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe win je een psychiatrische instelling?
Yupquote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Het was weer vuurwerk net, kunnen ze weer een uitzending mee vullen...
Ik kijk geen uitzendingen, maar heeft een tabaksdiscussie ooit de uitzending gehaald?
Die heeft zijn werk gedaan. Overal gestookt en argumenten aangedragen die anderen zeker moeten zeggen.quote:
Ik denk dat je daar redelijk goed mee zit. Wellicht aan Janet niet ... ze is het wel, maar ook weer nietquote:Op maandag 10 april 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Op wie doelt Jeff als hij zegt 'geitenwollensokkenneukers'. Ik ken me alleen indenken bij Bern (als grootste opper geitenwollensokkenneuker), Janet, Kenzy, Erik, Eunice, Mirthe en Jappie. Sasha denk ik niet zozeer, die is wel wat rechtser, daarom botst het ook met Bern.
haha.. in oktober zeker?quote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef engine het volgende:
Babbel gaat nu toezeggen dat ze een maand niet gaat roken
Valt Sint Juttemis dit jaar in oktober?quote:
Niet specifiek namen, maar eerder hadden ze het over Janet, Erik en JW. Maar ze waren het er beiden over eens dat ze wel leukere mensen hadden kunnen casten voor dit programma. Maar dan hadden we deze discussies niet gehad en dat is ook wel weer jammerquote:Op maandag 10 april 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Op wie doelt Jeff als hij zegt 'geitenwollensokkenneukers'. Ik ken me alleen indenken bij Bern (als grootste opper geitenwollensokkenneuker), Janet, Kenzy, Erik, Eunice, Mirthe en Jappie. Sasha denk ik niet zozeer, die is wel wat rechtser, daarom botst het ook met Bern.
En ze moet ook nog eerst al die andere kettingrokers mee zien te krijgenquote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef engine het volgende:
Maaarrrrr er is een maar.....ze kiest zelf de maand
Stoptober.quote:
Janet profileerde zich wel zo, als duurzaam, groen etc. Dus die stemt echt een VVD of andere afvallige.quote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar redelijk goed mee zit. Wellicht aan Janet niet ... ze is het wel, maar ook weer niet
Inderdaad.. Ze hield zich in want ze dacht "If I meng me now ....."quote:Op maandag 10 april 2023 17:56 schreef humpty het volgende:
Praat gewoon Nederlands Kenzie beetje interessant doen...bleh
Als Babette mag bepalen. Nu hoor je haar niet zeggen doe ik want over twee weken kan ik er uit zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. geweldig.. die maand gaat er natuurlijk nooit komen.. wel de tabak vanavond.
Gaat nooit gebeuren zolang er tabak besteld kan wordenquote:Op maandag 10 april 2023 17:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En ze moet ook nog eerst al die andere kettingrokers mee zien te krijgen
Kenzy is de meest oninteressante figuur die er daar rondlooptquote:Op maandag 10 april 2023 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ze hield zich in want ze dacht "If I meng me now ....."
Pfff ...
JW vind ik echt geen geitenwollensok, dacht dat hij fanboy was van Rutte dus die is wel wat rechtser.quote:Op maandag 10 april 2023 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet specifiek namen, maar eerder hadden ze het over Janet, Erik en JW. Maar ze waren het er beiden over eens dat ze wel leukere mensen hadden kunnen casten voor dit programma. Maar dan hadden we deze discussies niet gehad en dat is ook wel weer jammer
Denk eerder GLquote:Op maandag 10 april 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Janet profileerde zich wel zo, als duurzaam, groen etc. Dus die stemt echt een VVD of andere afvallige.
Denk meer territorium drift, geile motormuis staat er ook weer achter te stalken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is weer geil.. oftie iets klaar krijgt laat zich raden
[ afbeelding ]
Ik haat dat als iemand dat doet.quote:Op maandag 10 april 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is weer geil.. oftie iets klaar krijgt laat zich raden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 april 2023 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk meer territorium drift, geile motormuis staat er ook weer achter te stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |