quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
Mocht er een seizoen 2 komen, dan hopelijk zonder junks
6 potten is 147,50quote:
Die niet rokers die nu groen stemmen, spelen op niet genomineerd worden.. ook een vuil spelletjequote:
Dat idee krijg je bij sommigen wel ja terwijl dat het hele punt niet eens isquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Had geen idee van de kosten, maar dit hele gedoe om 147,50 van die 900k !?
Ja fucking veel of niet danquote:Op maandag 10 april 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan Wendy doet thuis 1 week met zo pot en dan heeft ze het weekend ook nog sigaretten
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
Mocht er een seizoen 2 komen, dan hopelijk zonder junks
6 rokers, zo'n 25 euro p.p.quote:
Oeps dat is wel veel...quote:Op maandag 10 april 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Thuis doet Wendy één week met zo'n pot. Dus volgende week nieuwe tabakstelling
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun pottenquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef engine het volgende:
Babbel vindt het mooi als ze blijven delen. Hoop dat Kenzi binnenkort voor shag komt vragen.
Anders wel denk jij?quote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun potten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |