Ik zou 2 potten eisenquote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ik ging er zeker voor zorgen dat ik ook een pot kreeg. Wil jij draaien dan mag je voor mij de afwas doen.
Engine zegt een pot per weekquote:Op maandag 10 april 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff geeft aan dat ze 14 dagen met een pot doen![]()
Wendy zegt 1 pot in maand
Of een Champix kuur.quote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Afkicken van roken duurt toch ook maar 1 maand, en waarom vragen ze geen nicotinepleisters aan als "medisch hulpmiddel" lijkt me goedkoper
Je hebt een heleboel meelopers dus die grote groep is in overtal maar zal nooit in overtal zijn zeg maarquote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Je merkt wel aan welke kant Moraima staat
Dat is wel duidelijk. Moraima, die zweeft door het programma heen, zonder ook maar een bijdrage eraan te leveren, die Moraima?quote:Op maandag 10 april 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Je merkt wel aan welke kant Moraima staat
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot manquote:
Ik snap haar wel. 900k in de pot en gezeik over 150 euro.quote:Op maandag 10 april 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot man
die wil het liefst de hele pot erdoor heen jassen in de komende maandenquote:Op maandag 10 april 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat wil Moriama niet natuurlijk dus haal maar voor 5 maanden rookwaar uit de pot man
Of alleen maar junksquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
Mocht er een seizoen 2 komen, dan hopelijk zonder junks
Of alleen maar.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef D. het volgende:
Mocht er een seizoen 2 komen, dan hopelijk zonder junks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |