Hebben ze wel weer gelijk hun argumenten klaar voor weer een nieuwe ladingquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze dan weer niet uitkomen met hun potten
Mij boeit het in deze dat ze dagen loopt te zeuren over Kenzi en nu zegt dat ze het mooi vind als ze kunnen blijven delen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat boeit mij dan weer niet
Volgens mij hebben ze in het begin ook niet gerookt ze kwam ook binnen met de veronderstelling dat ze niet mochten rokenquote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.
Aan de andere kant het mocht dus wel, ik ben wat verward
De eerste weken werd er niet gerookt, en iedereen had gerekend op een jaar lang niet roken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik als roker mezelf niet opgeven omdat je weet dat het gevoelig ligt. Het verbaasd me ook dat roken wel mag. Even duidelijk het maakt me niet uit hoor maar dat weet je als je een programma binnen loopt.
Aan de andere kant het mocht dus wel, ik ben wat verward
quote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : ik ben thuis ook verslaafd aan melk en kaas
Rupie : koop een koe
Kloptquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in het begin ook niet gerookt ze kwam ook binnen met de veronderstelling dat ze niet mochten roken
Volgende week deel 88quote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
Het maakt dan wel weer leuke relletjes met die potten shag
Koe van de potquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Rupi is zo vals dat het vanzelf leuk isquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Rupie kan het kasje volzetten met tabaksplaten danquote:Op maandag 10 april 2023 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |