De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meerquote:Op zondag 9 april 2023 19:22 schreef roos94 het volgende:
Snap het gegeil op de be versie en de haat op nl niet zo
Ik haat de Nederlandse versie niet hoor. Ben alleen afgehaakt bij het laatste seizoen..quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lancelot is van Antwerpen, en alles rond antwerpen is parking zeggen zequote:Op zondag 9 april 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Enige waar ik niet zo veel mee heb is Lancelot overigens, hij komt een beetje...zurig en wat uit-de-hoogte-doend over, een beetje precies het (lekker bevooroordeelde, weet ik) beeld wat ik voor me heb bij een vastgoedmakelaar![]()
Net aflevering drie gekeken trouwens, mooi op tijd. Lancelot met z'n pislinke gedoe om z'n ei
Nogal jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ruben begint wel een beetje een janker te worden.
Wel ironisch dat degene die zeurde over de sfeer, degene was die het bijna helemaal verpest.quote:
Ik vind de opdrachten bij de Vlaamse ook veel beter doordacht en er zit van alles omheen. Zoals vorig jaar met die cactussen en nu weer met die krant die ze ‘s ochtends krijgen, inclusief een filmpje hoe die bezorgd wordt. Bij de Nederlandse wordt die tijd gevuld met gejank van BN’ers en bondjes en whatever.quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
En dan eerst ça va zeggen en daarna dat die geen Nederlands kanquote:Op zondag 9 april 2023 20:51 schreef Cee het volgende:
Kind krijgt een ros met de walkietalkie, ik moest hardop lachen.
Dacht ik ook even.quote:Op zondag 9 april 2023 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Als ze terugkomt zou het wel sick zijn als ze dan de mol blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reid Park Zoo, zoo te zien!quote:Op zondag 9 april 2023 22:23 schreef Spyrodedraak het volgende:
Weet iemand welke zoo dit was? Wat een fantastische opdracht was dit..
Alleen die laatste was de echte eliminatie. In de 'voorronde' kan de mol in theorie best een rood scherm krijgen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:41 schreef Spyrodedraak het volgende:
Maar commie ging eruit, komt terug en iemand anders is eruit.
Kan commie nog de mol wel zijn dan? Want die zou nooit sen rood scherm kunnen krijgen toch?
Ik kan me niet voorstellen dat de makers van het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt. Technisch gezien lag ze er uit en kreeg ze de kans terug te komen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen die laatste was de echte eliminatie. In de 'voorronde' kan de mol in theorie best een rood scherm krijgen.
Is dat ooit gezegd dan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen? De mol kan nooit naar huis, maar dat is iets andersquote:Op zondag 9 april 2023 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de makers van het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt. Technisch gezien lag ze er uit en kreeg ze de kans terug te komen.
Als ze daar vanaf stappen zou ik deze opdracht veel te gescript vinden.
Tenzij... zij juist de twist is natuurlijk, want nu zouden wij haar nooit meer als de mol kunnen beschouwen... als...quote:Op zondag 9 april 2023 22:41 schreef Steve het volgende:
Comfort sluit ik nu wel echt uit, nu ze een rood scherm heeft gehad.
Nee, het is door de makers nooit gezegd dat de mol nooit een rood scherm krijgt.quote:Op zondag 9 april 2023 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is dat ooit gezegd dan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen? De mol kan nooit jaar huis, maar dat is iets anders
Dat is helemaal geen principe. "De mol hoeft nooit naar huis", zeggen ze in de intro.quote:Op zondag 9 april 2023 22:54 schreef Steve het volgende:
het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt.
Daar zat ik ook aan te denken..Ik vindt haar nog steeds verdacht.quote:Op zondag 9 april 2023 22:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij... zij juist de twist is natuurlijk, want nu zouden wij haar nooit meer als de mol kunnen beschouwen... als...
De Mol heeft aangegeven dat hij/zij niet veel kon doen om te voorkomen dat die 5K in de pot kwam, zonder op te vallen. Ik schrijf Lancelot dus zeker nog niet af…quote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef KaBuf het volgende:
Was weer een goeie hoor
Vooraf dacht ik nog Lancelot maar die heeft nu met Liselotte 5k binnen gebracht![]()
Toos dan maar?
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.quote:Op zondag 9 april 2023 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Mol heeft aangegeven dat hij/zij niet veel kon doen om te voorkomen dat die 5K in de pot kwam, zonder op te vallen. Ik schrijf Lancelot dus zeker nog niet af…
Dat had gekund, maar dan was hij wel degene geweest door wie de bom afgegaan was en er geen geld in de pot kwam. Lieselot was redelijk streng en overtuigend tegen hem, wat hij dan weer had moeten verantwoorden.quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.
Bij Café de Mol lieten ze volgens mij zien dat Toos de code van Thomas verkeerd invoerde.quote:Op zondag 9 april 2023 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er niemand iets opgevallen bij het invoeren van de codes?
Waarom Thomas niet?quote:Op zondag 9 april 2023 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toos, Ruben. Misschien Lancelot. De rest zou eigenlijk niet moeten kunnen als molletje.
En ja, ach, Leila
Ik heb Cafe de Mol niet gezien en ook niet teruggekeken, maar daar doelde ik wel op.quote:Op zondag 9 april 2023 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Café de Mol lieten ze volgens mij zien dat Toos de code van Thomas verkeerd invoerde.
Wat had-ie dan moeten doen als mol? Wel de vrijstelling pakken en nog eens 3000 euro extra in de pot stoppen?quote:Op zondag 9 april 2023 23:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Toos vanwege de vrijstelling vorige week.
Nee dat inderdaad niet. Maar als hij de Mol was zou hij denk ik proberen om niet bij Lieselot op de kamer te komen. Als dat mislukt zou ik als Mol proberen niet in de speciale kamer terecht te komen. En als dat mislukt zou ik Lieselot proberen te overtuigen om (ook) een vrijstelling te pakken.quote:Op maandag 10 april 2023 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat had-ie dan moeten doen als mol? Wel de vrijstelling pakken en nog eens 3000 euro extra in de pot stoppen?
Als Toos de mol is, zou het ook kunnen dat-ie niet had beseft hoe radicaal Lieselot is wat betreft vrijstellingen. Immers, de meeste kandidaten zouden er uiteindelijk toch voor gaan. Dus als mol is het dan makkelijk scoren door er allebei voor te gaan en zo 0 euro in de pot te brengen.quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dat inderdaad niet. Maar als hij de Mol was zou hij denk ik proberen om niet bij Lieselot op de kamer te komen. Als dat mislukt zou ik als Mol proberen niet in de speciale kamer terecht te komen. En als dat mislukt zou ik Lieselot proberen te overtuigen om (ook) een vrijstelling te pakken.
Het kan dus, maar lijkt me niet waarschijnlijk.
Inderdaad. Ik blijf erbij dat de hoofdtaak van de mol is om geld kwijt te spelen. Als dat kan op een manier waarop dat perfect kan verklaard worden als "ik wil het spel winnen", dan moet die dat gewoon doen. Als je dat laat liggen, heeft het spel geen zin meer, want dan heb je nauwelijks een mol.quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.
Dan heeft Toos waarschijnlijk ook gegokt dat Lancelot wel voor de pasvragen zou gaan, maar die deed het uiteindelijk ook niet. Vond het wel vies dat Lieselot opperde om de pasvragen te pakken en direct weg te gooien (zou de bom ook doen ontploffen).quote:Op maandag 10 april 2023 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Toos de mol is, zou het ook kunnen dat-ie niet had beseft hoe radicaal Lieselot is wat betreft vrijstellingen. Immers, de meeste kandidaten zouden er uiteindelijk toch voor gaan. Dus als mol is het dan makkelijk scoren door er allebei voor te gaan en zo 0 euro in de pot te brengen.
Dat van die letter begrijp ik niet goed ? Verklaar even, want misschien zijn die letters wel een hint, niet ?quote:Op maandag 10 april 2023 00:36 schreef Pino112 het volgende:
Typisch dat ze in Amerika bij bingo bij het getal meteen de letter opnoemen
Je kan zelf toch ook wel een beetje nadenken ofwat?
Het zijn gewoon de letters van het woord "BINGO".quote:Op maandag 10 april 2023 14:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat van die letter begrijp ik niet goed ? Verklaar even, want misschien zijn die letters wel een hint, niet ?
Aha ! Ik ben nu terug mee.quote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de letters van het woord "BINGO".
[ afbeelding ]
In plaats van dat ze alleen 46 zeggen, zeggen ze "G 46" zodat mensen het sneller kunnen vinden, want 46 zit in de kolom van de G.
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Jockari het volgende:
Thomas rekt hier de tijd wel natuurlijk tot er een oud dametje hun tijd komt nemen
[ afbeelding ]
Niet zeker dat hij op dat moment de portofoon (walkie-talkie voor de vlamingen) heeft open staan natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…
Maar als je het uitspreekt als beats (waarbij is het idee had dat hij twijfelde over wat hij las en het daarom nog een keer las), dan denk ik eerder dat hij dacht dat er wellicht ‘beasts’ zou moeten hebben gestaan omdat dat qua uitspraak dichter in de buurt komt als ‘bears’. Ook al is het in die zin geen goed woord. Hij vroeg na het uitspreken van de zin ook nog een keer naar de opties.quote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…
Volgens mij hoorde je zijn stem via de porto bij de dames, maar please correct me if I'm wrong…quote:Op maandag 10 april 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet zeker dat hij op dat moment de portofoon (walkie-talkie voor de vlamingen) heeft open staan natuurlijk.
Helemaal mee eens. Wmb zijn iedereen behalve Thomas en Ruben uit te sluiten. Ruben voelt mij als een echte kandidaat aan maar kan hem nog niet uitsluiten. Maar de Mol is 1 van die 2.quote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Toos wilde heel graag naar de Bingo, terwijl je daar als Mol niet wil zijn. Hoop dat hij de Mol is, maar denk van niet.
Lieselot en Commy sowieso niet.
Lancelot ook niet, die had makkelijk die 5000 kunnen laten lopen. Pasvraag even optillen en terugleggen was voldoende.
Thomas en Ruben zijn wel wat verdachter sinds gisteren, waarbij ik het idee had dat Thomas Ruben aan het testen was in de dierentuin, met z'n beats. Waarom zou je als Mol twee keer dat verkeerde woord zo uitspreken, terwijl er een kandidaat naast staat?
Waarom zou Toos uit te sluiten zijn?quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wmb zijn iedereen behalve Thomas en Ruben uit te sluiten. Ruben voelt mij als een echte kandidaat aan maar kan hem nog niet uitsluiten. Maar de Mol is 1 van die 2.
De mol wil juist niet dat de lift wordt gestopt, want alleen een werkende lift betekent dat de kandidaten een pasvraag kunnen pakken waarmee de opdracht mislukt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Als de mol op 1 van de andere posities zit heeft die alle belang om de lift te stoppen. Ruben die dit tegenhoudt klopt dan ook niet
Oh uiteraardquote:Op maandag 10 april 2023 19:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
De mol wil juist niet dat de lift wordt gestopt, want alleen een werkende lift betekent dat de kandidaten een pasvraag kunnen pakken waarmee de opdracht mislukt.
Wmb positie in 1e game, maar de twijfel sloeg toe na de motel opdracht. Maar omdat Toos deze week weer bij de Bingo-plek zat (en daar ook bewust voor keus) sluit ik hem uit. De Mol wil niet bij de bingo zitten.quote:Op maandag 10 april 2023 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
Nog eens dat vrijstellingen stukje van Toos uit e3 terug gekeken. Het blijft echt heel raar. Nu eerst e4 maar eens kijken
De bingoplek is inderdaad veel te passief. Comfort reageerde mij ook te oprecht. Het lijkt me een rare keuze voor de mol om het rode scherm te krijgen. Je hebt niets te winnen danquote:Op maandag 10 april 2023 19:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Wmb positie in 1e game, maar de twijfel sloeg toe na de motel opdracht. Maar omdat Toos deze week weer bij de Bingo-plek zat (en daar ook bewust voor keus) sluit ik hem uit. De Mol wil niet bij de bingo zitten.
Ik zag die bingoplek dus juist als een plek om verwarring te kunnen zaaien. Zorgen dat je geen bingo hebt, terwijl je deze allang hebt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De bingoplek is inderdaad veel te passief. Comfort reageerde mij ook te oprecht. Het lijkt me een rare keuze voor de mol om het rode scherm te krijgen. Je hebt niets te winnen dan
Thomas
Ruben
Toos
Lancelot
Lieslot
Comfort
Je weet toch ook dat iedere kandidaat na een rood scherm gaat gokken. Wat is een paar duizend euro uit de pot je dan nog waard?quote:Op maandag 10 april 2023 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag die bingoplek dus juist als een plek om verwarring te kunnen zaaien. Zorgen dat je geen bingo hebt, terwijl je deze allang hebt bijvoorbeeld.
En het rode scherm is toch juist handig om geld uit de pot te spelen? Je weet dat je als Mol er sowieso niet uit gaat. Van te voren weet je welke kinderfoto's van welke speler zijn en je weet dat een Ruben sowieso geen antwoord gaat geven en met hem nog zeker een aantal anderen. Al kan dit ook flink mislopen...
Ik ben het met je eens dat de bingo niet de sterkste plek is om te mollen. Maar om iemand over zoiets uit te sluiten gaat wel ver, hoor.quote:Op maandag 10 april 2023 19:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Maar omdat Toos deze week weer bij de Bingo-plek zat (en daar ook bewust voor keus) sluit ik hem uit. De Mol wil niet bij de bingo zitten.
True... Anderzijds is het wel geld dat er uit gaat....quote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet toch ook dat iedere kandidaat na een rood scherm gaat gokken. Wat is een paar duizend euro uit de pot je dan nog waard?
Als je toch het spel gaat verlaten, maakt de pot je ook niet meer uit natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
True... Anderzijds is het wel geld dat er uit gaat....
De Mol gaat nooit naar huis…quote:Op maandag 10 april 2023 22:32 schreef hilliebillie het volgende:
Als je er als mol komt te zitten weet je natuurlijk welke foto’s bij de kandidaten horen en kun je ze dus goed ‘gokken’. Je hebt er namelijk een aantal nodig om genoeg vragen te hebben om juist in te vullen anders kom je niet terug.
Je kunt dus als mol niet heel veel geld hier uit de pot spelen ivm de verplicht goede antwoorden om terug te kunnen komen.
Dus als mol heeft het weinig voordeel. Hoogstens om je uit de verdenking van de andere kandidaten te halen
Ja dat klopt, maar dat ga je niet kunnen verklaren door maar twee vragen (die je verdient hebt door je eigen foto) anders in te vullen (tenminste die kans is erg klein). Dus dan zul je wat meer goed moeten gokken (en de juiste antwoorden weet ie als mol waarschijnlijk, dus dat is niet moeilijk). Dan kindje nog wel iets geld uit de pot spelen, maar niet veel. Dan kun je er beter op gokken dat iemand anders meer antwoorden fout heeft en dus meer geld uit de pot speelt. Waarvan het voor jou als mol niet uit maakt of die persoon het spel verlaat, of een ander..quote:
Ik zou het wel geloofwaardig vinden als net 1 of 2 vragen het verschil maken, hoor. Het schijnt sowieso best vaak voor te komen dat meerdere kandidaten dezelfde score hebben.quote:Op maandag 10 april 2023 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat ga je niet kunnen verklaren door maar twee vragen (die je verdient hebt door je eigen foto) anders in te vullen (tenminste die kans is erg klein).
Volgens mij hebben er al een paar de finale gewonnen na een ex aequo, waarna de snelste uiteindelijk won.quote:Op maandag 10 april 2023 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou het wel geloofwaardig vinden als net 1 of 2 vragen het verschil maken, hoor. Het schijnt sowieso best vaak voor te komen dat meerdere kandidaten dezelfde score hebben.
De kans om met maar 2 vragen/goede antwoorden terug te komen is inderdaad klein, maar de anderen hebben toch geen idee hoeveel vragen iedereen goed of fout heeft beantwoordt.quote:Op maandag 10 april 2023 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat ga je niet kunnen verklaren door maar twee vragen (die je verdient hebt door je eigen foto) anders in te vullen (tenminste die kans is erg klein). Dus dan zul je wat meer goed moeten gokken (en de juiste antwoorden weet ie als mol waarschijnlijk, dus dat is niet moeilijk). Dan kindje nog wel iets geld uit de pot spelen, maar niet veel. Dan kun je er beter op gokken dat iemand anders meer antwoorden fout heeft en dus meer geld uit de pot speelt. Waarvan het voor jou als mol niet uit maakt of die persoon het spel verlaat, of een ander..
Ze worden toch niet gedwongen om dat te doen? Het is verleidelijk om te gokken, maar dat is het altijd. Enkelen onder hen zeiden ook gewoon voor de eliminatie al dat het stilaan tijd werd om voor 1 persoon te gaan, dus dat ging sowieso gebeuren.quote:Op maandag 10 april 2023 23:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De Mol kan daar niet zitten want dat is oneerlijk.
De kandidaten wisten vooraf dat ze testvragen konden corrigeren. Het kan dan verleidelijk zijn om meer vragen op 1 persoon in te zetten om meer info te krijgen.
Het zou dan oneerlijk van de productie zijn om de mol het eerste rode scherm te geven. Want dan is de test in scene gezet.
Dus Comfort kan de Mol niet meer zijn. Ze heeft wel veel info dus wie weet wel finalist.
Op een gegeven moment moet je toch mensen gaan uitsluiten anders kom je nergens. Gelukkig zijn we maar kijker en geen kandidaat.quote:Op maandag 10 april 2023 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het niet aannemelijk dat Comfort de mol is. Maar het is spel-technisch gezien niet onmogelijk. Je kunt haar imho niet uitsluiten vanwege wat er tijdens de laatste aflevering gebeurde.
Volgens mij is dit niet gebeurd... Het leek me ook echt een veel minder fijne plek voor de Mol dan in de dierentuin. Dus Toos is bij deze weer een stuk verder gezakt op mijn verdachtenlijstje. Thomas staat weer een stuk hoger. Ik denk ook dat het best logisch is dat ze Thomas zouden kiezen als Mol, vrij stevige persoonlijkheid, rustig, ervaren. (gezien het drama met Philippe vorig jaar).quote:Op maandag 10 april 2023 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag die bingoplek dus juist als een plek om verwarring te kunnen zaaien. Zorgen dat je geen bingo hebt, terwijl je deze allang hebt bijvoorbeeld.
Bij een bordje bij een berenverblijf staan en dan niet doorhebben dat 'These beats....' moet zijn 'These bears...' terwijl je dat bijna niet kon missen omdat die zin verder echt nergens op sloeg was best obvious, maar mss wel te obvious.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Tijn het volgende:
Gevoelsmatig vind ik Thomas verdacht, maar wat heeft hij nou feitelijk misdaan? Ik kan amper molacties bij hem verzinnen eerlijk gezegd.
Ik heb wel moeite om er meer te verzinnen. Zoveel lijkt-ie niet verkeerd te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:27 schreef BE het volgende:
[..]
Bij een bordje bij een berenverblijf staan en dan niet doorhebben dat 'These beats....' moet zijn 'These bears...' terwijl je dat bijna niet kon missen omdat die zin verder echt nergens op sloeg was best obvious, maar mss wel te obvious.
Hij had bijv. ook heel weinig op de knop gedrukt in dat motel, had er waarschijnlijk op gehoopt daarmee wel in die kamer te komen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite om er meer te verzinnen. Zoveel lijkt-ie niet verkeerd te doen.
nee joh.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:59 schreef BVO het volgende:
Voor mij was die laatste opdracht juist de definitieve bevestiging dat mijn mol vanaf moment 1 (Comfort) het toch echt is… #tunnelvisie
ja en vertragen op sommige momenten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:27 schreef BE het volgende:
[..]
Bij een bordje bij een berenverblijf staan en dan niet doorhebben dat 'These beats....' moet zijn 'These bears...' terwijl je dat bijna niet kon missen omdat die zin verder echt nergens op sloeg was best obvious, maar mss wel te obvious.
Gisteren de eerste 2 afleveringen teruggekeken. Het viel ons op dat de groep van Toos de hardloop-opdracht (met de rugzak) niet haalt, voornamelijk omdat Toos zelf al heel snel moe is. Terwijl het toch een fitte vent lijkt.quote:
Ik vind Toos ook heel verdacht hoor. Maar deze keer vond ik het heel gek dat hij voor de Bingo koos, zeker gezien de mislukte opdracht daarvoor, en de mol nu echt graag even iets wil herstellen. En verder is 't soms ook misschien zo, net als bij Jurre in 't NL seizoen, dat de regie niet alles kan weg-editten natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gisteren de eerste 2 afleveringen teruggekeken. Het viel ons op dat de groep van Toos de hardloop-opdracht (met de rugzak) niet haalt, voornamelijk omdat Toos zelf al heel snel moe is. Terwijl het toch een fitte vent lijkt.
Er zijn inmiddels best veel dingen op te noemen die Toos verdacht maken. Zoveel dat het bijna onaannemelijk is dat hij de mol is, want zo dik ligt het er doorgaans toch niet bovenop
Kijken wie er mogelijk wel en niet voorkennis hebben van de opdrachten vind ik zelf altijd wel een goede manier om te proberen de mol te vinden c.q. mensen uit te sluiten. Ruben laat hier m.i. zien geen voorkennis te hebben. De mol zou dit nooit voorstellen. En ook in de mijn laat Ruben zien dat hij geen voorkennis heeft (anders zou hij zijn code wel geven).quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:50 schreef trui het volgende:
toen Ruben voorstelde om het briefje op tafel over die eieren te verstoppen.
waarom dan wel? ik zie echt de logica er niet zo van in om deze positie aan de Mol te geven. Ik bedoel, ik snap dat het in theorie kan, dus het is ook leuk dat ze nog niet 100% uit te sluiten is. Maar het is toch speltechnisch helemaal niet leuk om de Mol hier een heel toneelstukje op te laten voeren zodat hij/zij zogenaamd 6 vragen opnieuw mag beantwoorden en daarmee z'n plaats terugverdient.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:59 schreef BVO het volgende:
Voor mij was die laatste opdracht juist de definitieve bevestiging dat mijn mol vanaf moment 1 (Comfort) het toch echt is… #tunnelvisie
hmm, ok, en wat zou dat dan zeggen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:02 schreef Jockari het volgende:
Op Facebook opperde iemand de opmerking, dat Lancelot op een moment slippers aan heeft van het merk Birkenstock van het type ... Arizona...
Ik denk dat we Lancelot echt kunnen afschrijven nadat hij de pasvragen liet liggen in de bunker.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:02 schreef Jockari het volgende:
Op Facebook opperde iemand de opmerking, dat Lancelot op een moment slippers aan heeft van het merk Birkenstock van het type ... Arizona...
inderdaad, ik zie er niet meer in dan een toevallige connectie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toevallige connectie met huidige verblijfplaats in Arizona ???
Buiten het feit dat je als Mol op de positie van Comfort ook compleet buiten spel gezet kan worden. Stel dat iedereen de juiste foto doorgeeft...quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:05 schreef trui het volgende:
[..]
waarom dan wel? ik zie echt de logica er niet zo van in om deze positie aan de Mol te geven. Ik bedoel, ik snap dat het in theorie kan, dus het is ook leuk dat ze nog niet 100% uit te sluiten is. Maar het is toch speltechnisch helemaal niet leuk om de Mol hier een heel toneelstukje op te laten voeren zodat hij/zij zogenaamd 6 vragen opnieuw mag beantwoorden en daarmee z'n plaats terugverdient.
Verder vroeg ik me wel af of Comfort hier (als kandidaat) nou echt zoveel mee opschiet. Je weet eigenlijk niet zeker welke van de 6 vragen die ze opnieuw heeft mogen beantwoorden fout was in eerste instantie, en welke nu dan goed zijn ingevuld, dus 't kan haar ook best alsnog heel erg op 't verkeerde been zetten.
dan zou ze alleen maar meer vragen opnieuw hebben mogen beantwoorden. Ook dan weet ze niet welke er fout en welke er goed waren, alleen of ze er nu in totaal voldoende goed heeft als ze nu wel een groen scherm krijgt. Het lijkt mij echt een enorme mindfuck.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je als Mol op de positie van Comfort ook compleet buiten spel gezet kan worden. Stel dat iedereen de juiste foto doorgeeft...
De Mol weet wat de juiste antwoorden zijn. Als die op die positie zat, was het omdat die daar wilde zitten en om het daarna te corrigeren. Best mogelijk dat de productie zei tegen de Comfort-mol (er vanuit gaande dat zij de mol is) dat Leila als laatste 10 op 20 had, waarna de mol er dan 9 juist invulde om daarna vlotjes naar 11 of 13 of whatever te gaan, dat maakt dan niet uit. De mol kon er altijd 2 aanpassen, want had de eigen foto's en kan zichzelf in elk denkbaar scenario redden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je als Mol op de positie van Comfort ook compleet buiten spel gezet kan worden. Stel dat iedereen de juiste foto doorgeeft...
Makes no sense. De Mol wil zoveel mogelijk vragen fout, en het maakt de Mol echt niet uit wie er naar huis gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Mol weet wat de juiste antwoorden zijn. Als die op die positie zat, was het omdat die daar wilde zitten en om het daarna te corrigeren. Best mogelijk dat de productie zei tegen de Comfort-mol (er vanuit gaande dat zij de mol is) dat Leila als laatste 10 op 20 had, waarna de mol er dan 9 juist invulde om daarna vlotjes naar 11 of 13 of whatever te gaan, dat maakt dan niet uit. De mol kon er altijd 2 aanpassen, want had de eigen foto's en kan zichzelf in elk denkbaar scenario redden.
Dat de mol exact wist wat er ging gebeuren, alle info kreeg en dus ook de optie kreeg om zelf in de DeLorean te gaan zitten, vind ik een actie of twist die perfect bij deze productie hoort.
Dat gezegd zijnde denk ik niet dat Comfort de mol is, maar dat is gebaseerd op eerdere afleveringen, niet op die laatste.
Ik denk dat dat soort dingen helemaal niet eens nodig zijn. De mol kan de test gewoon expres superslecht invullen. Daarna, tijdens de echte executie, wordt de test van de mol toch niet meegerekend.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Mol weet wat de juiste antwoorden zijn. Als die op die positie zat, was het omdat die daar wilde zitten en om het daarna te corrigeren. Best mogelijk dat de productie zei tegen de Comfort-mol (er vanuit gaande dat zij de mol is) dat Leila als laatste 10 op 20 had, waarna de mol er dan 9 juist invulde om daarna vlotjes naar 11 of 13 of whatever te gaan, dat maakt dan niet uit. De mol kon er altijd 2 aanpassen, want had de eigen foto's en kan zichzelf in elk denkbaar scenario redden.
Dat de mol exact wist wat er ging gebeuren, alle info kreeg en dus ook de optie kreeg om zelf in de DeLorean te gaan zitten, vind ik een actie of twist die perfect bij deze productie hoort.
Dat gezegd zijnde denk ik niet dat Comfort de mol is, maar dat is gebaseerd op eerdere afleveringen, niet op die laatste.
Bij mij voorlopig Thomas op kop als Mol.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Comfort de Mol is. Toos en Thomas zijn het meest verdacht.
Mijn gevoel zegt Thomas, maar ik kan geen enkel argument hiervoor geven. Van Toos heb ik een hele waslijst redenen waarom hij het kan zijn, maar de ervaring leert dat De Mol meestal niet zo eenvoudig te ontmaskeren is.quote:
En de oude door Lex Harding gebruikte Veronica tune van Andre Brasseur - The Kid…quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het tot deze aflevering eigenlijk maar een matig seizoen, maar dit was weer als vanouds.
Met een Push - Universal Nation remix tijdens de bingo/dierentuin opdracht.
Een rood scherm staat gelijk aan naar huis moeten, in mijn ogen. Dat je daarna de kans krijgt terug te komen, staat daar los van. Ik vind de makers van de Vlaamse mol tot nu toe het programma te integer maken om daar mee te gaan spelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef trui het volgende:
Ze hebben volgens mij nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis hoeft.
Nee. Alleen in een Duitse mol ooit.quote:Het is in het seizoen met Elisabeth ook eens gebeurd, las ik ergens?
Ja, dat is eigenlijk juist het toffequote:Op woensdag 12 april 2023 06:59 schreef Steve het volgende:
Maar goed, daar denken we hier allemaal anders over.![]()
Ik ben fan van Lieselot. Ik zag in het vorige topic wat denigrerende opmerkingen over haar langskomen, maar dat is w.m.b. onterecht. Het gaat er in De Mol niet om dat je de grootste durfal of sportieveling bent. Het gaat er om dat je er achter komt wie de mol is.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Vond de acties van Lieselot rond de pasvragen wel verdacht overigens, dat aansturen op ze "oppakken en weggooien". Door de programmamakers wordt ook telkens terug gegaan naar haar besluit om voor de vrijstelling te gaan in aflevering 1 en dat ze daardoor "nooit meer voor een vrijstelling/jokers wil gaan" maar dat is wel een makkelijke dekmantel natuurlijk.
de slippers die hij kwijt was?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:02 schreef Jockari het volgende:
omg jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Met een Push - Universal Nation remix tijdens de bingo/dierentuin opdracht.
haha ja dat was wel een momentjequote:
Nee, Toos vult het nummer van Thomas verkeerd in.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
en vult hij (als ik het goed gezien heb?) Toos' nummer verkeerd in
Ah, verkeerd gekeken/onthouden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, Toos vult het nummer van Thomas verkeerd in.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
In de dierentuin geeft hij meermaals een verkeerd antwoord, of probeert naar een verkeerd antwoord te sturen door verkeerde antwoorden te opperen (wat ook niet steeds lukt, Ruben speelt daar goed).
Was ook mijn redenering ja. Ook nadat hij de blinddoek af heeft gedaan hij als eerste gaat handelen. Leek mij op een mol die per se in een bepaalde positie wil komen en daar zijn best voor doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
Ik heb de aflevering nog eens teruggekeken en ga denk ik de Thomas-tunnel in. Bij de eerste opdracht is hij degene die dat pad goed weet te bewandelen uiteindelijk (wist hij waar te gaan staan?)
Zit hier ook in dubio. Toos of Ruben er uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet wachten op de volgende afleveringHet zou goed zijn voor mij als Toos eruit gaat, want dan kan ik weer logisch nadenken
Maar als ik zou moeten gokken, denk ik dat Ruben het niet gaat redden komende zondag.
Ik vond het sowieso bizar dat het in het begin zo vaak mis ging bij de eerste 2-3 tegels. De tegels hadden ook nog eens andere vormen en lagen best verspreid..quote:Op donderdag 13 april 2023 11:42 schreef Tijn het volgende:
Nadat Thomas de overkant had gehaald in de bunker, wist Toos opeens ook de route en riep hij naar Thomas dat-ie de groep niet moest helpen. Vind ik persoonlijk verdachter dan Thomas die als eerste de route uitvogelt.
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Je kunt sowieso afkijken bij de rest. En wanneer iemand afgaat, zie je de hele route. Zo moeilijk is het toch ook weer niet om te onthouden wat goed is en wat niet?quote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso bizar dat het in het begin zo vaak mis ging bij de eerste 2-3 tegels. De tegels hadden ook nog eens andere vormen en lagen best verspreid..
ik denk dat het best lastig is hoor, zeker omdat je het maar even ziet en alles er in donker/licht heel anders uit ziet.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Je kunt sowieso afkijken bij de rest. En wanneer iemand afgaat, zie je de hele route. Zo moeilijk is het toch ook weer niet om te onthouden wat goed is en wat niet?
Tja, ik denk niet dat je er als gynaecoloog veel mee te maken hebt.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef mootie het volgende:
Ik vond het dan weer heel raar dat Comfort, arts, strontium niet kende.
Strontium zit wel degelijk in de opleiding geneeskunde, en waarom zou een gynaecologe daar niet mee te maken krijgen...quote:Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik denk niet dat je er als gynaecoloog veel mee te maken hebt.
op zich kan het best dat ze het ooit geleerd heeft, maar inmiddels weer vergeten is omdat ze die kennis niet zo vaak nodig heeft in de praktijk.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Strontium zit wel degelijk in de opleiding geneeskunde, en waarom zou een gynaecologe daar niet mee te maken krijgen...
Lijkt me vreemd. Heb zelf ook een medische opleiding, en is wel degelijk gekend hoor Strontium (gekend in de medische wereld).quote:Op donderdag 13 april 2023 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
op zich kan het best dat ze het ooit geleerd heeft, maar inmiddels weer vergeten is omdat ze die kennis niet zo vaak nodig heeft in de praktijk.
Met stront wel, met strontium niet zozeerquote:Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien ging het er niet alleen om of ze het element kent, maar ook moest weten of het radioactief is of niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
op zich kan het best dat ze het ooit geleerd heeft, maar inmiddels weer vergeten is omdat ze die kennis niet zo vaak nodig heeft in de praktijk.
Natuurlijk moet zij dit weten zoals ik eerder poste !quote:Op donderdag 13 april 2023 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien ging het er niet alleen om of ze het element kent, maar ook moest weten of het radioactief is of niet.
Dat is toch basis scheikunde, lijkt me iets wat je wel weet als je jaren geneeskunde hebt gestudeerd.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb scheikunde laten vallen op de middelbare school, maar ook ik ken strontium.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:46 schreef trui het volgende:
[..]
Ze kende het element überhaupt niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien ging het er niet alleen om of ze het element kent, maar ook moest weten of het radioactief is of niet.
Nou ja, Gilles vroeg "klinkt niet aannemelijk he?" waarop ze alleen maar bevestigde dat het inderdaad niet logisch klonk. Maar dat wil op zich niet zeggen dat ze niet wist dat het toch juist was.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kende het element überhaupt niet.
De echte Matteo of bedoel je die kandidaat uit de Mol die op hem lijkt?quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:22 schreef Moira het volgende:
Ik zit de Vlaamse serie ‘De bende van Jan de Lichte’ te kijken en daarin speelt Matteo Simoni dus de hoofdrol
en, was ie daar een betere acteur?quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:22 schreef Moira het volgende:
Ik zit de Vlaamse serie ‘De bende van Jan de Lichte’ te kijken en daarin speelt Matteo Simoni dus de hoofdrol
Matteo is super acteur bij onsquote:Op vrijdag 14 april 2023 00:22 schreef Moira het volgende:
Lijkt wel rapper Sjors zoquote:
Ja die timing is toch wat minder handig inderdaad..quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb er nu alweer zin in
Alleen jammer dat het weekend na de mol alweer voorbij is
Dat is het fijne van De verraders, weekend moet dan nog beginnenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:19 schreef trui het volgende:
[..]
Ja die timing is toch wat minder handig inderdaad..
Verder is er dan ook weinig fijn aan De Verraders.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is het fijne van De verraders, weekend moet dan nog beginnen
De chromecast werkt niet. Dan maar niet op tv kijken.quote:Op zondag 16 april 2023 19:52 schreef noodgang het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-5#autoplay
Bij mij wel, heb ook geen idee waarom de cast soms wel en soms niet werktquote:Op zondag 16 april 2023 20:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De chromecast werkt niet. Dan maar niet op tv kijken.
Misschien was het toen nog niet de exquote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
Ex-partner uitnodigen (Comfort) is wel wat opmerkelijk, maar wel leuk dat het nog kan.
Zou idd kunnen ja.quote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien was het toen nog niet de ex![]()
Ondergespoten worden, leuke opdracht!
Ja, maar...quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ondergespoten worden, leuke opdracht!
Wel apart jaquote:Op zondag 16 april 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
Ex-partner uitnodigen (Comfort) is wel wat opmerkelijk, maar wel leuk dat het nog kan.
quote:Op zondag 16 april 2023 20:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zelfs bij De Mol ontkom je niet aan etdeef!
Blijkbaar toen al d'r exquote:Op zondag 16 april 2023 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel apart jaIk vraag me af of ze gescheiden zijn tussen de opname en de uitzending, of dat ze toevallig gewoon nog een goede relatie met d'r ex heeft.
Je kan ook positief uit elkaar gaanquote:
Ja, maar die heeft het misschien te druk met de slagerij?quote:
Ja, Xavier maar die stond in de slagerij. De familie zal er straks wel in het echte zijn, en hij kon de slagerij denk ik niet achter laten.quote:
Ja, zeker als iemand dertig keer roept niet te weten wat werekeren is.quote:Op zondag 16 april 2023 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel handig, dat iemand werkelijk elke richting als "werekeren" beschrijft en een ander alles een looping vindt.
Hookquote:Op zondag 16 april 2023 20:59 schreef Felagund het volgende:
Peter Pan?
Hij vergeet te zeggen dat er nog een quote op het einde was.
Ik kijk zelden films maar zelfs ik wist dezequote:Op zondag 16 april 2023 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze kenners kennen bijzonder weinig van film.
De laatste film was ook makkelijk te raden dankzij het geluidsfragment. Zelfs ik wist het en ik had de film nooit gezienquote:Op zondag 16 april 2023 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden films maar zelfs ik wist deze
Dit, lijkt me extreem tofquote:Op zondag 16 april 2023 21:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was zelf hoe dan ook gegaan.![]()
quote:Op zondag 16 april 2023 21:16 schreef zorro28 het volgende:
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 16 april 2023 21:16 schreef zorro28 het volgende:
Ja, bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf ook bij Thomas.quote:Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
die Lieselot met haar wederkerenendat Thomas haar daar mee door laat gaan maakt hem nog meer verdacht
Thomas reageert iedere keer heel erg overdreven met de eliminatiequote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik blijf ook bij Thomas.
Viel me ook op dat Comfort naar Thomas keek toen die opgelucht was/deed na zijn groen scherm en moest lachen met het (mogelijk) toneelstukje.
Wat daar vooral apart aan is, is dat-ie verder helemaal niet zo emotioneel of gespannen is.quote:Op zondag 16 april 2023 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thomas reageert iedere keer heel erg overdreven met de eliminatie
Ja, ik blijf ook vol op Thomas. Zit op de posities waar ik de mol zou verwachten. Laat bijvoorbeeld informatie weg bij het filmbeeld (waar Peter wordt gezegd), gaat mee met foute antwoorden, doet soms iets goed maar laat het dan afweten.quote:Op zondag 16 april 2023 21:30 schreef Legoblokje het volgende:
Toffe aflevering weer
Het moet Thomas wel zijn.
Matteo wellicht?quote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Steve het volgende:
Leuke aflevering weer.
Lekkere cliffhanger ook voor de volgende aflevering. "Herken je me niet?"
Dat dacht ik ook, maar dan zouden ze hem toch wel sneller hebben herkend?quote:
Conny zou hem zo hebben herkendquote:Op zondag 16 april 2023 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan zouden ze hem toch wel sneller hebben herkend?
Ik denk dat het iets anders is, een Amerikaan die fonetisch een bericht van de mol brengt of zoietsquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Steve het volgende:
Leuke aflevering weer.
Vind het wel jammer dat er hier ondertussen ook elke aflevering pasvragen of vrijstellingen verdiend kunnen worden. Niet dat dat tot nu toe veel invloed heeft, maar wel jammer.quote:Op zondag 16 april 2023 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind dit seizoen stiekem toch wat tegenvallen. Er zitten (te?) veel twists in, er wordt steeds opgedeeld in kleine groepjes, de opdrachten houden mijn aandacht niet vast…
dan moet Leila er ook volkomen naast hebben gezetenquote:Op zondag 16 april 2023 23:37 schreef Jane het volgende:
‘De Mol’-afvaller: “Ik zat al weken op Leïla”
Het kan niet anders dat bijna de hele groep er flink naast zit, anders red je het niet tot aflevering 5 door volkomen fout te zitten.quote:Op zondag 16 april 2023 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan moet Leila er ook volkomen naast hebben gezeten
Ik denk ook dat Lieslot er misschien wel op tijd uit is gegaan, al was dat dan misschoen wel benoemd. Gilles legde zo de nadruk op het feit dat pasvragen misschien het verschil wel hadden kunnen maken.quote:Op maandag 17 april 2023 00:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat bijna de hele groep er flink naast zit, anders red je het niet tot aflevering 5 door volkomen fout te zitten.
Denk niet dat ze de partners (en/of aanverwanten) van de deelnemers alleen via een schermpje vanuit België laten zien…quote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Steve het volgende:
Leuke aflevering weer.
Dat denk ik eigenlijk wel deze keer. Maar goed ik kan er naast zitten. Maar ook het feit dat ze nog even quality time met de iPad kregen doet me denken dat dit het was.quote:Op maandag 17 april 2023 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de partners (en/of aanverwanten) van de deelnemers alleen via een schermpje vanuit België laten zien…
Misschien onderschat ik de hedendaagse techniek, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat er slechts een live online verbinding vanuit België was met de deelnemers…quote:Op maandag 17 april 2023 08:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel deze keer. Maar goed ik kan er naast zitten. Maar ook het feit dat ze nog even quality time met de iPad kregen doet me denken dat dit het was.
En ook het voorproefje ‘herken je me niet’ leek me heel erg op een Amerikaan die nederderlands ingefluisterde tekst uitsprak. Kreeg daar nou niet het gevoel van dat dat betekent dat de familie er is. Maar goed, we gaan het volgende week pas zeker weten
Er waren in de VS destijds nog wel strenge inreismaatregelen dus ik denk niet dat ze de familie makkelijk een paar dagen over konden laten vliegen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik de hedendaagse techniek, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat er slechts een live online verbinding vanuit België was met de deelnemers…
Dat zou best kunnen toch? Of ze nu in België of ergens in de VS zitten maakt voor de verbinding niet gek veel uit.quote:Op maandag 17 april 2023 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik de hedendaagse techniek, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat er slechts een live online verbinding vanuit België was met de deelnemers…
Dit was afgelopen november dus volgens mij was het niet zo streng. Enkel een vaccinatie verplicht.quote:Op maandag 17 april 2023 10:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Er waren in de VS destijds nog wel strenge inreismaatregelen dus ik denk niet dat ze de familie makkelijk een paar dagen over konden laten vliegen.
Na de eerste opdracht dacht ik ook even dat ze alsnog er waren als verrassing. Maar toen kwam het moment met de iPad. Tot nu toe is de familie er ook altijd maar één aflevering bij geweest dus dit was het zeer waarschijnlijk.
Het kan, maar met het tijdsverschil, een random supermarkt die voorzien moet zijn van een perfecte WiFi verbinding die niet uit mag vallen, omdat dan de hele set-up van de opdracht in het water valt, vind ik het op die manier een bijzondere, risicovolle constructie...quote:Op maandag 17 april 2023 10:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen toch? Of ze nu in België of ergens in de VS zitten maakt voor de verbinding niet gek veel uit.
Van mij mag het hier wel bij blijven, ik zou het wel een beetje teveel vinden als er nog een aflevering met de naasten van de kandidaten is
Aan de andere kant: er is altijd maar een aflevering met vrienden/familie toch?quote:Op maandag 17 april 2023 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig seizoen twee (waarvan een op afstand).quote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: er is altijd maar een aflevering met vrienden/familie toch?
Op zich mee eens, maar de familie is nog niet in levende lijve aanwezig geweest.quote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: er is altijd maar een aflevering met vrienden/familie toch?
Toch denk ik dat de kans aanzienlijk is dat het hierbij blijft. Maar we gaan het zien. Maakt mij niet zoveel uit verder eigenlijk haha.quote:Op maandag 17 april 2023 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar de familie is nog niet in levende lijve aanwezig geweest.
Zelfs in het Corona seizoen in Duitsland was dat wel het geval, ook al zaten ze toen afgezonderd in 'plastic bubbels'...
Mij maakt het ook niet uit.quote:Op maandag 17 april 2023 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de kans aanzienlijk is dat het hierbij blijft. Maar we gaan het zien. Maakt mij niet zoveel uit verder eigenlijk haha.
Lancelot lijkt me een geld-gedreven persoon, binnen en buiten het spel. Niet al te sympathiek, maar wat mij betreft ook niet de mol.quote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die vervelende Lancelot vertrouw ik nog steeds voor geen meter, ondanks z'n ¤5000 vorige week...
De presentator van Café de Mol zei dat familie / vrienden voor 2 a 3 dagen overvliegen naar Arizona niet goed zou zijn voor de ecologische afdruk.quote:Op maandag 17 april 2023 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de partners (en/of aanverwanten) van de deelnemers alleen via een schermpje vanuit België laten zien…
quote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De presentator van Café de Mol zei dat familie / vrienden voor 2 a 3 dagen overvliegen naar Arizona niet goed zou zijn voor de ecologische afdruk.
Volgens mij werd de opdracht tijdens zonsondergang uitgevoerd. Tegen het eind van de opdracht zag je de zon ondergaan. Dus ik denk dat de supermarktopdracht eerder op de dag is uitgevoerd.quote:Op maandag 17 april 2023 15:17 schreef Japepk het volgende:
Ja, hoewel ik me best kan voorstellen dat het inderdaad soms makkelijker dan anders is om familie over te laten komen, lijkt het me zowel qua kosten als qua belasting een druppel op de gloeiende plaat om het daarom te laten.
Wat mij opviel; die opdracht in de supermarkt/hotdogs werd sochtends aangekondigd, duurde een half uur en pas s'avonds werd de balans op gemaakt. Daarbij zat de vlek met saus nog steeds bij Ruben op zijn shirt en zijn gezicht 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |